Ja, en als dan uiteindelijk iemand struikelt over die typhuszooi hem de huid volschelden omdat jouw systeem in de war is.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, dat is toch best een specifieke locatie?
Inderdaad, want ondanks dat het niet zo lijkt zit er wel degelijk een structuur en een systeem in die stapelquote:Op zondag 24 maart 2013 14:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, en als dan uiteindelijk iemand struikelt over die typhuszooi hem de huid volschelden omdat jouw systeem in de war is.
Nee laufen. En natuurlijk zijn er werkzaamheden op mijn trajectquote:Op zondag 24 maart 2013 17:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe dat is kut ja. En dan vanaf het station fietsen?
Dat is nog best een eindje. Kan je geen taxi nemen met nog een paar, je bent vast niet de enige in die trein.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee laufen. En natuurlijk zijn er werkzaamheden op mijn traject
Meestal regel ik wel wat met andere mensen op het station ja, maar als het lekker weer is vind het ook niet erg om te lopen.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is nog best een eindje. Kan je geen taxi nemen met nog een paar, je bent vast niet de enige in die trein.
Maar dat is het nou niet bepaald. Ik ben wel blij dat ik elke dag naar huis kan.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Meestal regel ik wel wat met andere mensen op het station ja, maar als het lekker weer is vind het ook niet erg om te lopen.
Eeuh nee. Zie ik niet vanmorgen dat ik 10 uur per week in de auto zit?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:52 schreef Erasmo het volgende:
Ja dan woon je in de buurt van Den Helder, dat is pas kansloos
Ik had het ook niet gezien.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eeuh nee. Zie ik niet vanmorgen dat ik 10 uur per week in de auto zit?
Wauwquote:Op zondag 24 maart 2013 19:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat boeit me dan weer niets.
Beide keren had ik het tegen Erasmo.
Ja ik weet het, ik ben geweldigquote:
quote:
Andere kant van de dijk?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eeuh nee. Zie ik niet vanmorgen dat ik 10 uur per week in de auto zit?
Nogal ja, heb een nummertje moeten trekken om te posten.quote:
Bokkepootjesquote:Op maandag 25 maart 2013 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
Gelukkig is er nog koffie en zijn er nog bokkenpootjes
Best een lekker ontbijt, en als je ze zou ompakken in een broodtrommel ook leuk voor in de matszak.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bokkepootjes
Dat is lang geleden dat ik die gegeten heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |