Vleeschquote:Op maandag 25 maart 2013 18:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat een beesten burger joh, wat zit er allemaal op
En een heerlijke sausquote:Op maandag 25 maart 2013 18:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook wel![]()
Ik zie vlees,tomaat,ui,mosterd,sla en augurk
de Mill?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En een heerlijke saus
Krijg je het niet op? Dan ga je de Mill in.
Godzijdank dat er geen kapsalon in je lijstje staatquote:Op maandag 25 maart 2013 18:22 schreef Amootje het volgende:
Dat mis ik wel aan NL, 'normaal eten' of iig de keuze hebben
Rijtje wensen bij thuiskomst:
raspatatje oorlog met frikandel speciaal en een kroket
chinees en wokken
biefstuk
zalm
broodje kebab
normale toetjes/zuivel
coolbest
McDonalds
kip uit de oven
enz
hij kwam wel ff bij me op, maar meer omdat ánderen het noemen zouden. Ik nietquote:Op maandag 25 maart 2013 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Godzijdank dat er geen kapsalon in je lijstje staat
Vreet eerst maar die 2.2kg hamburger op, dan hoor ik je weer wel, en ja, met halve liters duits bier en Kuemerlingquote:
Ik waag me er maar niet aan.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vreet eerst maar die 2.2kg hamburger op, dan hoor ik je weer wel, en ja, met halve liters duits bier en Kuemerling
Ik trek het ook niet, ik vraag stiekum of ze de helft in een dogie-bag kunnen doenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:36 schreef Amootje het volgende:
heb een keer een kilootje biefstuk gedaan in een steakhouse. Ben daar nu officieel lid in de orde der carnivoren, medaille ligt thuis
Vond dat opzich al een aardig hapje vlees...dus die hamburger ga ik nooit redden!
Ik hou ook van jou hoor,quote:Op maandag 25 maart 2013 18:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de landmacht niet beter bij je past?
Doe mij die Monsterschnitzelquote:Op maandag 25 maart 2013 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je maar eens op de menukaart kijken. Heb er weer zin in
http://zur-alten-post-ammeloe.de/pages/restaurant/speisekarte.php
Al een tijdje denkquote:Op maandag 25 maart 2013 18:45 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik wil die kop van BB op 4 april na de docu Uitverkorenen wel eens zienkijken of hij al klappertandjes krijgt
Laat maar komenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:45 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik wil die kop van BB op 4 april na de docu Uitverkorenen wel eens zienkijken of hij al klappertandjes krijgt
Net die fles HP Guinness opengetrokken voor mn broodje hambo. Lekkor lekkorquote:
Nicequote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Net die fles HP Guinness opengetrokken voor mn broodje hambo. Lekkor lekkor
Gister intro avond bij mn nieuwe werk en de tap werd goed gebruiktquote:
Dat zeg ik, je bent gewoon een beetje moequote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gister intro avond bij mn nieuwe werk en de tap werd goed gebruikt
In een camelbag suffie!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Grappig, ik krijg een brief van de gemeente die mij aanspreekt met "Hoi"![]()
Over die nieuwe drank wetten etc. Hoe de fuck moet je dan drank vervoeren als je op de fiets ben.
Tussen de snelbinders. Is dat nu zo moeilijk?quote:
Dat mag toch niet, dat staat in die briefquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tussen de snelbinders. Is dat nu zo moeilijk?
Heb je niet zo'n hip rek aan je stuur?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat mag toch niet, dat staat in die brief
Dat zeg je er weer niet bij dombo!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat mag toch niet, dat staat in die brief
Ik vroeg het me alleen af, en alsof je als 15 jarige niet af en toe een pilsje magquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zeg je er weer niet bij dombo!
En trouwens, jij bent geen 16, dus wat moet je met bier?
Die Bulldog gatlinquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:03 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.nrc.nl/inbeeld/2013/03/26/the-big-sandy-shoot/
Nee, dat is fucking gay.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n hip rek aan je stuur?
Dat mag volgens de wet idd nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik vroeg het me alleen af, en alsof je als 15 jarige niet af en toe een pilsje mag
Volgens mij dans jij al de Polka na 1 shandyquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Volgens de wet mag zoveel nietIk ben rebel, fuck the system
Hahaha, daar zit 0.8% in ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens mij dans jij al de Polka na 1 shandy
Mietjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hahaha, daar zit 0.8% in ofzoNee, ik heb nooit meer gehad dan 2 bier
Ik drink geen vodka, maar bier of whisky, en na een krat bier, idd, nog niet lam.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij bent na een fles vodka nog niet lam joh
Dat kost dus aardig wat floes om een leuk feestje te hebbenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik drink geen vodka, maar bier of whisky, en na een krat bier, idd, nog niet lam.
Bacardi rum noemenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat kost dus aardig wat floes om een leuk feestje te hebben, als je een man ben haal je Bacardi 151
Dan kop je de verkeerde sterke drank, of sterke drank van knakenkwaliteit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
sowieso sterke drankDie shit brand keihard in je keel
Pure Safariquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan kop je de verkeerde sterke drank, of sterke drank van knakenkwaliteit.
Of gewoon bier!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:59 schreef hoogvlieger het volgende:
Safari is voor wijven. Echte mannen drinken whisky. Puur. Single malt.
Keer op een afscheidsfeest van een maat die een half jaar naar Australie ging hem een fles goeie Australische rum kado gedaan. Die fles is gelijk open en op gegaan. Kon praktisch niet meer lopen daarnaquote:
Dat mixspul is gewoon vergif, chemisch als de neten. Kun je nog beter polonium innemen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:01 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Keer op een afscheidsfeest van een maat die een half jaar naar Australie ging hem een fles goeie Australische rum kado gedaan. Die fles is gelijk open en op gegaan. Kon praktisch niet meer lopen daarnaNiet te vergelijken met dat mixspul van bacardi.
Doe de groeten aan AchJa.quote:
Al bezig met de HOTO of is de aflossing nog niet gearriveerd?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:52 schreef Transmittendus het volgende:
Zal mijn best doen.
Iets met bier.
Je bent in dienst?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:34 schreef Harde_Mepper het volgende:
Waar kun je het beste terecht als je vragen/klachten over opleidingen bij CLAS hebt?
Hoofd opleidingen kwam ik weinig verder, wimpelde het zelfs een beetje af. Zou de vakbond een optie zijn of is dat al stappen te ver?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
Dan bij het desbetreffende Hoofd Opleidingen. Je zou ook kunnen beginnen bij 1 van de vertrouwenspersonen.
Geen idee, dat zal je zelf moeten besluiten. Je zou ook de IGK kunnen overwegen. Of je lijnmanager.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:51 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Hoofd opleidingen kwam ik weinig verder, wimpelde het zelfs een beetje af. Zou de vakbond een optie zijn of is dat al stappen te ver?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |