Heb je niet zo'n hip rek aan je stuur?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat mag toch niet, dat staat in die brief
Dat zeg je er weer niet bij dombo!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat mag toch niet, dat staat in die brief
Ik vroeg het me alleen af, en alsof je als 15 jarige niet af en toe een pilsje magquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zeg je er weer niet bij dombo!
En trouwens, jij bent geen 16, dus wat moet je met bier?
Die Bulldog gatlinquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:03 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.nrc.nl/inbeeld/2013/03/26/the-big-sandy-shoot/
Nee, dat is fucking gay.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n hip rek aan je stuur?
Dat mag volgens de wet idd nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik vroeg het me alleen af, en alsof je als 15 jarige niet af en toe een pilsje mag
Volgens mij dans jij al de Polka na 1 shandyquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Volgens de wet mag zoveel nietIk ben rebel, fuck the system
Hahaha, daar zit 0.8% in ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens mij dans jij al de Polka na 1 shandy
Mietjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hahaha, daar zit 0.8% in ofzoNee, ik heb nooit meer gehad dan 2 bier
Ik drink geen vodka, maar bier of whisky, en na een krat bier, idd, nog niet lam.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij bent na een fles vodka nog niet lam joh
Dat kost dus aardig wat floes om een leuk feestje te hebbenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik drink geen vodka, maar bier of whisky, en na een krat bier, idd, nog niet lam.
Bacardi rum noemenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat kost dus aardig wat floes om een leuk feestje te hebben, als je een man ben haal je Bacardi 151
Dan kop je de verkeerde sterke drank, of sterke drank van knakenkwaliteit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
sowieso sterke drankDie shit brand keihard in je keel
Pure Safariquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan kop je de verkeerde sterke drank, of sterke drank van knakenkwaliteit.
Of gewoon bier!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:59 schreef hoogvlieger het volgende:
Safari is voor wijven. Echte mannen drinken whisky. Puur. Single malt.
Keer op een afscheidsfeest van een maat die een half jaar naar Australie ging hem een fles goeie Australische rum kado gedaan. Die fles is gelijk open en op gegaan. Kon praktisch niet meer lopen daarnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |