abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:30:54 #1
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124319077

SPOILER: STONER-MEET POLL
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.

Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn :D
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.

Maar goed, post hier dus als je stoned bent *O*
De vorige delen van deze reeks staan hier.
De OP vind je hier.

Stoners:
bc3Ij.gif Monopasen.jpg Mano2.gif Big%20smoke.gif kruisUI.jpg Tonydrums.gif ollie.png hakken60.gif coderood.jpg sphinx.jpg hajeeonz.gif images.jpg ui.jpg pic.jpg ava.png noiconn.png kerst.gif resizedimage.jpg UI.JPG ren.gif xIbSO.gif avatar1.gif Fritomlogo.png ja,%20hoi.png ui.png smit.gif nerdd.gifstonedSmiley.png imagesCATEM7QA.jpg mononokeicon.png flat2.gif ocdance1.gif 15z1jq0.gif av1.jpg berenpak2.jpg 0.gif 30ded03.jpg salad.gif pestilence.jpg
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbij O+ Of als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden :@

Stoner van de week:
ui.jpg
Studeur

Jointjes draaien:

SPOILER: Skills van Mano_
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Inside-out skills van sinepedraap
SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.
SPOILER: Skills van Piye
SPOILER: Skills van Aap1000
SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88
SPOILER: Skills van Dr.Mikey
SPOILER: Skills van Dientje12
SPOILER: Skills van Amarantha
SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het om
Andere hendige tuts:

SPOILER: Ster-tip van edjuh18
SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraap
SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoes
SPOILER: Horse van CodeRood
Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje _O_

Stonerkunst:
SPOILER: By Mano_
SPOILER: By Studeur
SPOILER: By Murdera
Topic-vid by Studeur:

quote:
19s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Your beauty never ever scared me.
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:31:06 #2
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_124319092
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:25 schreef onbekendek het volgende:

[..]

gewoon een keer proberen.
de meeste mensen waarmee ik heb gesmoket rollen hem ook zo. ik zelf doe er ook minder lang over dan normaal. als ik bijvoorbeeld buiten even heel snel wil smoken. dan draai lik steek overtollig vloe aan bij tip en als hij bijna bij joint komt beginnen te zuigen aan joint. maar als je binnen bent zou ik gewoon 2 minuten laten liggen na het gelikt te hebben en dan erafscheuren. ziet er beter uit :D
Dat eraf scheuren ging bij mij dus niet goed, waardoor ik het alsnog eraf moest branden, maar dat zag er ook heel rafelig uit :') :P
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:31:33 #3
288245 crew  Moira
pi_124319113
En hoezo wil jij weekend? Heb je doordeweeks bezigheden dan? :P

Voor mij is elke dag weekend :') Moet iig vaak op vrijdag en zaterdag werken _O-
Fuck the EBU.
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:31:57 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124319128
Sluit je een topic, wil je nieuwe openen.. Weet je geen titel meer. Overkomt mij nou elke keer
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:32:16 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124319144
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:31 schreef Moira. het volgende:
En hoezo wil jij weekend? Heb je doordeweeks bezigheden dan? :P

Voor mij is elke dag weekend :') Moet iig vaak op vrijdag en zaterdag werken _O-
Nee maar in het weekend zie ik meer mensen en is het hier gezelliger :P Zit de woonkamer weer vol met mensen en op Zaterdag de kelder. Gezellig!
pi_124319158
haha maakt niet uit.
als hij maar rookt.
als een dame voor mij joints draait. ben ik er altijd tevreden over
ss
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:32:43 #7
288245 crew  Moira
pi_124319168
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:31 schreef Amarantha het volgende:
Sluit je een topic, wil je nieuwe openen.. Weet je geen titel meer. Overkomt mij nou elke keer
Laat mij hem dan gewoon sluiten :') was bezig met die post toen hij ineens rood werd :(
Is de lapo zo'n kut 'dicht!'-post van jou :')
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:33:00 #8
288245 crew  Moira
pi_124319175
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee maar in het weekend zie ik meer mensen en is het hier gezelliger :P Zit de woonkamer weer vol met mensen en op Zaterdag de kelder. Gezellig!
studeer je eigenlijk nog wat? of ga je dat nog doen? of werk je? :P
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:33:24 #9
288245 crew  Moira
pi_124319200
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:32 schreef onbekendek het volgende:
haha maakt niet uit.
als hij maar rookt.
als een dame voor mij joints draait. ben ik er altijd tevreden over
50/50 he, ene keer draai ik hem, andere keer draai jij hem
Fuck the EBU.
pi_124319275
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

50/50 he, ene keer draai ik hem, andere keer draai jij hem
:) dat is een deal.
alleen deze week even niet smoken ivm met tentamens.
ss
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:37:45 #11
288245 crew  Moira
pi_124319360
http://www.wisegeek.com/what-does-200-calories-look-like.htm
quote:
M&M Candy
40 grams = 200 Calories
Holy shit :') Ik eet wel eens zo'n zak van 400 gram leeg op één avond _O- 2000 calorieën _O-
Genoeg voor een hele dag :D
Fuck the EBU.
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:37:49 #12
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124319365
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

studeer je eigenlijk nog wat? of ga je dat nog doen? of werk je? :P
Ik zit erg te twijfelen over mijn vorige opleiding die ik heb verneukt. Ik zou er opzich wel weer heen willen. Dierenverzorging. I know stelt niet veel voor maar ik vond het leuk en ik ben gek op dieren dus vond het ook erg interessant.

Maar ja ik durf niet naar die school te gaan om mijn excuses aan te bieden en te vragen of ik nog terug mag komen daar :') Ik ben weg gebleven van de opleiding nadat de leraar letterlijk zei 'verwacht niks positiefs op je stage verslag' (ik liep stage op school met een paar klasgenoten) terwijl ik op sommige momenten de enige was van de meiden die wat deed omdat de rest zo nodig interessant moest doen bij een zwanger tienermeisje in de klas. Vervolgens sta ik me uit de naad te werken om de kooien schoon te krijgen en dan doe ik het fout? Ik was de gene die het lokaal telkens nog na ging omdat mensen van alles achter lieten (stro op de grond, bezems door het lokaal, voerbakjes etc.) en dat werd gewoon niet gezien. Bah dat ging er gewoon verkeerd in bij mij
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:39:06 #13
288245 crew  Moira
pi_124319418
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik zit erg te twijfelen over mijn vorige opleiding die ik heb verneukt. Ik zou er opzich wel weer heen willen. Dierenverzorging. I know stelt niet veel voor maar ik vond het leuk en ik ben gek op dieren dus vond het ook erg interessant.

Maar ja ik durf niet naar die school te gaan om mijn excuses aan te bieden en te vragen of ik nog terug mag komen daar :') Ik ben weg gebleven van de opleiding nadat de leraar letterlijk zei 'verwacht niks positiefs op je stage verslag' (ik liep stage op school met een paar klasgenoten) terwijl ik op sommige momenten de enige was van de meiden die wat deed omdat de rest zo nodig interessant moest doen bij een zwanger tienermeisje in de klas. Vervolgens sta ik me uit de naad te werken om de kooien schoon te krijgen en dan doe ik het fout? Ik was de gene die het lokaal telkens nog na ging omdat mensen van alles achter lieten (stro op de grond, bezems door het lokaal, voerbakjes etc.) en dat werd gewoon niet gezien. Bah dat ging er gewoon verkeerd in bij mij
Ja dat zijn nare dingen.
Mijn zus heeft een paraveterinair opleiding gedaan in Barneveld, is nu dierenartsassistente in Amsterdam :7
Fuck the EBU.
pi_124319448
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:

[..]

dat is inderdaad irritant.
dan is meestal mijn motivatie ook weg
ss
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:40:34 #15
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124319483
Dat zou ik ook zo graag willen worden. Maar ik weet niet of ik wel die leraar weer wil. Hoewel me wel is verkeerd door een klas hoger dat je, ondanks dat je les krijgt van hem, hem nog weinig ziet omdat je veel zelfstandig moet doen. Dan is het gewoon één jaar dat negeren en mijn best doen.. Hmm
pi_124319497
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
http://www.wisegeek.com/what-does-200-calories-look-like.htm

[..]

Holy shit :') Ik eet wel eens zo'n zak van 400 gram leeg op één avond _O- 2000 calorieën _O-
Genoeg voor een hele dag :D
wat mij vooral vroeger heeft geholpen toen ik nog best dik was. om naar 8 uur niet meer te eten.
ss
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:42:14 #17
288245 crew  Moira
pi_124319537
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:40 schreef onbekendek het volgende:

[..]

wat mij vooral vroeger heeft geholpen toen ik nog best dik was. om naar 8 uur niet meer te eten.
Schijnt dus dat het juist handig is om voor je gaat slapen nog wat (kleins) te eten, omdat je maag dan weer opstart en het verteringsproces doorgaat als je slaapt, dus alles beter wordt weggewerkt enzo :7

Mja ik vreet gewoon wanneer ik zin heb om te vreten :') wat er in huis is en waar ik zin in heb.
Ben eigenlijk nog steeds te licht _O- Maar eet ook ziek weinig (en ongezond) eigenlijk :')
Fuck the EBU.
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:42:22 #18
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124319545
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:39 schreef onbekendek het volgende:

[..]

dat is inderdaad irritant.
dan is meestal mijn motivatie ook weg
Jep, het was in één klap verdwenen. Ik heb voor deze opleiding zo mijn best gedaan in tegenstelling tot andere opleidingen. Bleh. Was zelfs voor het eerst serieus bezig met huiswerk haha
pi_124319596
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:

[..]

Schijnt dus dat het juist handig is om voor je gaat slapen nog wat (kleins) te eten, omdat je maag dan weer opstart en het verteringsproces doorgaat als je slaapt, dus alles beter wordt weggewerkt enzo :7

Mja ik vreet gewoon wanneer ik zin heb om te vreten :') wat er in huis is en waar ik zin in heb.
Ben eigenlijk nog steeds te licht _O- Maar eet ook ziek weinig (en ongezond) eigenlijk :')
meer blowen om meer vreetkicks te krijgen. :)
ss
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:43:58 #20
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124319610
Ik moet denk ik gewoon even de knop omzetten, volgende week even heen gaan en kijken of ik mijn oude mentor (is niet die leraar) kan vinden. Zij is een heel lief mens met een hart van goud. Denk dat dat het beste is om te doen voor nu
pi_124319626
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Jep, het was in één klap verdwenen. Ik heb voor deze opleiding zo mijn best gedaan in tegenstelling tot andere opleidingen. Bleh. Was zelfs voor het eerst serieus bezig met huiswerk haha
haha dan is het wel heel irritant.
ik ben dit jaar begonnen met studie en ben tot nu toe wel heel goed bezig heb al mijn punten.
ss
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:44:48 #22
288245 crew  Moira
pi_124319642
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Dat zou ik ook zo graag willen worden. Maar ik weet niet of ik wel die leraar weer wil. Hoewel me wel is verkeerd door een klas hoger dat je, ondanks dat je les krijgt van hem, hem nog weinig ziet omdat je veel zelfstandig moet doen. Dan is het gewoon één jaar dat negeren en mijn best doen.. Hmm
Met dierenverzorging kun je toch geen dierenartsassistente worden?
En zij ziet er nu na 5 jaar ook een beetje vanaf, het is leuk werk maar verdient weinig en ze wil toch wat meer. Weet niet precies wat ze wil/gaat doen, volgens mij wel iets in dezelfde richting maar dan toch wat 'intelligenter' zegmaar :P
Anyway, je kan altijd andere scholen uitzoeken toch? Je hele leven in Emmen blijven wonen is ook weer zoiets. En anders zou ik idd gewoon dikke schijt hebben aan die leraar, wat is één kutleraar voor één schooljaar nou op een heel mensenleven :)
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:45:08 #23
288245 crew  Moira
pi_124319654
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:43 schreef onbekendek het volgende:

[..]

meer blowen om meer vreetkicks te krijgen. :)
Ja alleen vaak is er dan dus niks te eten in huis _O-
Fuck the EBU.
pi_124319715
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja alleen vaak is er dan dus niks te eten in huis _O-
haha dat is heel irritant.
ik heb ook op vreemde tijdstippen vreetkicks. bijvoorbeeld om 3 uur s'nachts. en dan nog gaan koken,
als er iemand de keuken binnenloopt is dat wel een vreemd moment :7
ss
pi_124319729
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet denk ik gewoon even de knop omzetten, volgende week even heen gaan en kijken of ik mijn oude mentor (is niet die leraar) kan vinden. Zij is een heel lief mens met een hart van goud. Denk dat dat het beste is om te doen voor nu
niet geschoten is altijd mis
ss
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:47:12 #26
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124319730
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:44 schreef Moira. het volgende:

[..]

Met dierenverzorging kun je toch geen dierenartsassistente worden?
En zij ziet er nu na 5 jaar ook een beetje vanaf, het is leuk werk maar verdient weinig en ze wil toch wat meer. Weet niet precies wat ze wil/gaat doen, volgens mij wel iets in dezelfde richting maar dan toch wat 'intelligenter' zegmaar :P
Anyway, je kan altijd andere scholen uitzoeken toch? Je hele leven in Emmen blijven wonen is ook weer zoiets. En anders zou ik idd gewoon dikke schijt hebben aan die leraar, wat is één kutleraar voor één schooljaar nou op een heel mensenleven :)
Ik kan doorstromen hierna ;) En dan kan ik later de opleiding dierenartsassistente doen. Hmm ik weet niet of ik wel weg wil uit Emmen, je hebt wel nog een school die met de trein te doen is waar ik het zou kunnen volgen maar ik zit niet te wachtten op een stage plek daar in de buurt want dat gaat mijn motivatie kostten op een dag.
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:48:02 #27
288245 crew  Moira
pi_124319762
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:46 schreef onbekendek het volgende:

[..]

haha dat is heel irritant.
ik heb ook op vreemde tijdstippen vreetkicks. bijvoorbeeld om 3 uur s'nachts. en dan nog gaan koken,
als er iemand de keuken binnenloopt is dat wel een vreemd moment :7
_O- dan ben ik echt wel te lui om nog te koken :P Dan maar een bakje noodles ofzo :P
Fuck the EBU.
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:48:50 #28
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124319800
Ik heb echt teveel vreterij in de kast. Héél véél chocolade enz
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:48:51 #29
288245 crew  Moira
pi_124319802
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:47 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik kan doorstromen hierna ;) En dan kan ik later de opleiding dierenartsassistente doen. Hmm ik weet niet of ik wel weg wil uit Emmen, je hebt wel nog een school die met de trein te doen is waar ik het zou kunnen volgen maar ik zit niet te wachtten op een stage plek daar in de buurt want dat gaat mijn motivatie kostten op een dag.
Waarom niet gewoon gelijk de opleiding dan? scheelt je weer een hoop nutteloze jaren :P
Fuck the EBU.
  woensdag 20 maart 2013 @ 23:49:06 #30
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_124319816
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 01:39 schreef Amarantha het volgende:
Plop
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
pi_124319823
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

_O- dan ben ik echt wel te lui om nog te koken :P Dan maar een bakje noodles ofzo :P
haha ligt eraan wat je hebt gerookt.
bij sommige haze en een soort dr grinspoon ben ik klaarwakker. of een hasjoint.
bij white widdow dan ga ik ook liver gewoon iets simpels.
ss
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:50:11 #32
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124319852
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:49 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Huh
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:50:49 #33
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124319879
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon gelijk de opleiding dan? scheelt je weer een hoop nutteloze jaren :P
Ik heb geen één diploma?
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:52:06 #34
288245 crew  Moira
pi_124319925
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:50 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik heb geen één diploma?
Ook geen vmbo?
Hoe kun je dan wel dierenverzorging doen? Dat is toch ook mbo net als paraveterinair?
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:52:16 #35
288245 crew  Moira
pi_124319930
Waarom eigenlijk niet :P
Probleemjongere? :D
Fuck the EBU.
pi_124319967
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:52 schreef Moira. het volgende:
Waarom eigenlijk niet :P
Probleemjongere? :D
een paar jaar geleden wel. tegejwoordig ben ik een serieuze student :)
ss
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:53:43 #37
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124319981
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:52 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ook geen vmbo?
Hoe kun je dan wel dierenverzorging doen? Dat is toch ook mbo net als paraveterinair?
Ik heb gewoon geen één school echt afgemaakt, ben van de middelbare naar het mbo gegaan zonder diploma (zat op speciaal onderwijs, lang verhaal). En naja heb ook geen één mbo opleiding afgemaakt haha. Maar je kunt niveau één doen zonder diploma en op sommige scholen niveau twee ook. Ben niet echt een probleemjongere hoor :P mijn motivatie is snel zoek
  woensdag 20 maart 2013 @ 23:53:55 #38
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_124319991
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:50 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Huh
:') Vond het komisch.
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:54:31 #39
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320013
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:53 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

:') Vond het komisch.
Ik typ en schrijf best vaak plop :')
pi_124320036
Ama, kijk eens voor avondopleiding VMBO, is relatief snel gedaan.
Dan heb je dat in een half jaartje gedaan. Dan kan je zo instromen. Even bikkelen en heul niet moeilijk.
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:55:04 #41
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320038
Mijn boodschappenkastje zit echt vol met shit waar je perfect een hartaanval van kan krijgen
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:55:47 #42
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320065
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Ama, kijk eens voor avondopleiding VMBO, is relatief snel gedaan.
Dan heb je dat in een half jaartje gedaan. Dan kan je zo instromen. Even bikkelen en heul niet moeilijk.
Ja aan zoiets heb ik ook nog gedacht, leek mij ook wel fijn. Ik ga er morgen even beter nakijken als minder stoned ben ;) Is een goeie optie
pi_124320069
zover ik weet kom je ook op mbo niveau 2 zonder diploma
ss
  PR en moderator woensdag 20 maart 2013 @ 23:57:07 #44
288245 crew  Moira
pi_124320108
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:53 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik heb gewoon geen één school echt afgemaakt, ben van de middelbare naar het mbo gegaan zonder diploma (zat op speciaal onderwijs, lang verhaal). En naja heb ook geen één mbo opleiding afgemaakt haha. Maar je kunt niveau één doen zonder diploma en op sommige scholen niveau twee ook. Ben niet echt een probleemjongere hoor :P mijn motivatie is snel zoek
Wordt het dan niet eens tijd om jezelf gewoon eens een flinke schop onder je reet te geven en op te houden met miepen? :)
Fuck the EBU.
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:57:34 #45
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320126
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:55 schreef onbekendek het volgende:
zover ik weet kom je ook op mbo niveau 2 zonder diploma
School waar ik heen wil niet. Ik heb wel een niveau 1 diploma trouwens haha maar die ben ik hartstikke kwijt. School wou me op geen één voorwaarde mij toelaten op niveau 2 haha
  roze woensdag 20 maart 2013 @ 23:58:38 #46
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320157
quote:
17s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wordt het dan niet eens tijd om jezelf gewoon eens een flinke schop onder je reet te geven en op te houden met miepen? :)
Sowieso. Nu het uit is met A. wil ik sowieso shit op orde brengen. Ik denk dat hij dat ook wel kan waarderen, hoewel ik het natuurlijk in eerste instantie voor mezelf doe want ik zit hier al langer tegen aan te hikken. En nog wat dingen die ik wil regelen/oplossen. Orde krijgen
pi_124320162
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:

[..]

School waar ik heen wil niet. Ik heb wel een niveau 1 diploma trouwens haha maar die ben ik hartstikke kwijt. School wou me op geen één voorwaarde mij toelaten op niveau 2 haha
quote:

[..]

quote:

[..]

wow dat is heavy. ik ken mensen die 2 -3 jaar in nederland wonen en al op niveau 2 - 3 zitten
ss
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:00:15 #48
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320212
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:58 schreef onbekendek het volgende:
wow dat is heavy. ik ken mensen die 2 -3 jaar in nederland wonen en al op niveau 2 - 3 zitten
Ja ach :P Ik vind het bij dierenverzorging niet zo'n hele ramp omdat je wel heel veel dingen leert over dieren. Maar goed dat heb ik dus al gehad voor een groot deel. Ik had op onderdeel knaagdieren en konijnen de hoogste cijfer van de klas hihi, had ook niet anders verwacht met mijn obsessie voor ratten (en al het andere wat klein en pluizig is)
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:01:55 #49
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320257
Nu ik dat zeg motiveert het me nog meer om het weer te doen. Shit, ik was best goed in dat vak (theorie gedeelte over dieren)
pi_124320265
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:00 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja ach :P Ik vind het bij dierenverzorging niet zo'n hele ramp omdat je wel heel veel dingen leert over dieren. Maar goed dat heb ik dus al gehad voor een groot deel. Ik had op onderdeel knaagdieren en konijnen de hoogste cijfer van de klas hihi, had ook niet anders verwacht met mijn obsessie voor ratten (en al het andere wat klein en pluizig is)
haha dat is wel goed.
al heb ik niet veel met ratten etc.
ss
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:02:10 #51
288245 crew  Moira
pi_124320269
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:58 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Sowieso. Nu het uit is met A. wil ik sowieso shit op orde brengen. Ik denk dat hij dat ook wel kan waarderen, hoewel ik het natuurlijk in eerste instantie voor mezelf doe want ik zit hier al langer tegen aan te hikken. En nog wat dingen die ik wil regelen/oplossen. Orde krijgen
I feel you sister, same here.
Vanaf september weer knallen *O*
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:03:00 #52
288245 crew  Moira
pi_124320305
Ik ga trouwens slapen, welterusten O+
Fuck the EBU.
pi_124320310
Orde is goed :)
Goede stap is in ieder geval het erkennen en het willen ^O^
pi_124320311
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:02 schreef Moira. het volgende:

[..]

I feel you sister, same here.
Vanaf september weer knallen *O*
succes :) wat ga jij doen ook studie
ss
pi_124320325
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:03 schreef Moira. het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;(
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:03:59 #56
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320343
Ik wil in ieder geval een wandelende dierenencyclopedie worden
pi_124320348
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:03 schreef Moira. het volgende:
:(
ss
  donderdag 21 maart 2013 @ 00:04:14 #58
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_124320353
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:54 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik typ en schrijf best vaak plop :')
Oh :') Ik doe hetzelfde maar dan met flep. :P
Daarom vond ik het waarschijnlijk ook wel grappig :P
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:04:27 #59
288245 crew  Moira
pi_124320361
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:03 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;(
Ja jij bent ineens weg :(
zeg wat interessants dan :D
Fuck the EBU.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:04:43 #60
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320370
MOIRA GA NIET WEG, VERLAAT MIJ NIET :'(
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:04:56 #61
288245 crew  Moira
pi_124320380
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:03 schreef onbekendek het volgende:

[..]

succes :) wat ga jij doen ook studie
Ja weer verder met waar ik vorig jaar mee begonnen ben; creatieve therapie (beeldend) :7
Fuck the EBU.
pi_124320381
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:04 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Oh :') Ik doe hetzelfde maar dan met flep. :P
Daarom vond ik het waarschijnlijk ook wel grappig :P
stoned humor
ss
pi_124320394
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:04 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja jij bent ineens weg :(
zeg wat interessants dan :D
Ik zat Undercover in NL te kijken :') Ik heb (nog) geen TV hier dus doe alles via uitzendinggemist :')
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:05:24 #64
288245 crew  Moira
pi_124320400
OKE OKE maar max half uurtje en dan moeten jullie wel interessante dingen vertellen, want mijn levens in candy crush zijn op :P
Fuck the EBU.
pi_124320401
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:04 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja weer verder met waar ik vorig jaar mee begonnen ben; creatieve therapie (beeldend) :7
in ieder geval bezig met iets dat is belangrijk :Y :Y
ss
pi_124320415
Oh, en als ik mijn examens gedaan heb wil ik weer een keer goed stoned worden. Ik stel een stonersessie voor Moira. :9
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:05:51 #67
288245 crew  Moira
pi_124320417
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:05 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik zat Undercover in NL te kijken :') Ik heb (nog) geen TV hier dus doe alles via uitzendinggemist :')
Same here _O- vaak te lui/vergeet ik om programma's die ik wil zien een voor een op te zoeken :')
Fuck the EBU.
  donderdag 21 maart 2013 @ 00:05:57 #68
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_124320424
Maar mensen, ik ga slapen. Ik ga elke dag om 22.00 proberen te gaan slapen, want ik ben iedere dag te laat. Ik slaap gewoon door mijn wekker heen omdat ik nog in diepe slaap zit, en stoned slapen maakt het alleen maar erger :') (Alleen dan kom ik wel sneller in slaap).

In het weekend ben ik een stuk actiever.
Groetjes :W Alvast weltrusten allemaal. :)
pi_124320438
quote:
Oh, en als ik mijn examens gedaan heb wil ik weer een keer goed stoned worden. Ik stel een stonersessie voor Moira. :9
precies hetzelfde morgen laatste 2 joints. voor de komende 2 weken
ss
  donderdag 21 maart 2013 @ 00:06:32 #70
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_124320441
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:04 schreef onbekendek het volgende:

[..]

stoned humor
Pretty much. :')
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:07:15 #71
288245 crew  Moira
pi_124320469
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:05 schreef onbekendek het volgende:

[..]

in ieder geval bezig met iets dat is belangrijk :Y :Y
Altijd bezig geweest met iets :7
4 jaar vwo, 3 jaar havo, gelijk doorgegaan naar hbo, en nu dus ff een jaar niets omdat ik te veel gemist had ivm ziekte en financieel was 't kut dus ik denk ik ga lekker werken. Maar financieel zit het nog steeds kut :') gezondheid weer wat beter though *O*
Kost alleen met maar een paar dagen werk per week wel een hoop moeite om structuur en ritmes en discipline vast te houden enzo :') maar komt wel goed
Fuck the EBU.
pi_124320473
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:06 schreef onbekendek het volgende:

[..]

precies hetzelfde morgen laatste 2 joints. voor de komende 2 weken
Ik heb al 9 maanden geen drugs meer gebruikt ;(
Ben er wel trots op eigenlijk. Maar na examens een jointje is gewoon iets waar ik al een tijdje naar uitkijk.
pi_124320478
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:06 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Pretty much. :')
haha. het mooiste wat mij ooit is overkomen was. toen ik net 18 was en shop ging smoken. en nog 60 euro kreeg van zo een amerikaanse toerist omdat ik die dag ging chillen met hem je weet gratis wiet gratis geld
ss
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:07:50 #74
288245 crew  Moira
pi_124320486
quote:
Lieverd dat stel je elke dag al voor O+ sowieso gaan we dat doen *O*

Trouwens volgende week in Amersfoort is toch na je examen? Of heb je er daarna nóg een?
Fuck the EBU.
pi_124320497
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:07 schreef Moira. het volgende:

[..]

Altijd bezig geweest met iets :7
4 jaar vwo, 3 jaar havo, gelijk doorgegaan naar hbo, en nu dus ff een jaar niets omdat ik te veel gemist had ivm ziekte en financieel was 't kut dus ik denk ik ga lekker werken. Maar financieel zit het nog steeds kut :') gezondheid weer wat beter though *O*
Kost alleen met maar een paar dagen werk per week wel een hoop moeite om structuur en ritmes en discipline vast te houden enzo :') maar komt wel goed
snap het wel van financieel kut. maarja je komt er wel doorheen
ss
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:08:34 #76
288245 crew  Moira
pi_124320501
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:05 schreef Unscrewed het volgende:
Maar mensen, ik ga slapen. Ik ga elke dag om 22.00 proberen te gaan slapen, want ik ben iedere dag te laat. Ik slaap gewoon door mijn wekker heen omdat ik nog in diepe slaap zit, en stoned slapen maakt het alleen maar erger :') (Alleen dan kom ik wel sneller in slaap).

In het weekend ben ik een stuk actiever.
Groetjes :W Alvast weltrusten allemaal. :)
Respect! Ik ga ook weer 22:00 aanhouden denk ik, hou nu 23:00 aan maar wordt ook altijd later :')
Als ik 22:00 aanhou zal ik iig voor 12u in slaap vallen :P

trusten O+
Fuck the EBU.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:08:46 #77
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320506
Ik denk dat het voor mij dan ook September wordt dat ik er weer tegen aan ga. Scheelt dat ik de lesstoffen weet en bepaalde dingen vooruit kan werken. Heb ook maatschappijleer boek uitgewerkt voor 3 jaar (we hoefde maar bepaalde opdrachten te maken, heb gewoon het hele boek gemaakt omdat dat toch de 2 jaren erna gemaakt moet worden) dus die schrijf ik gewoon helemaal over.

En theorie opdrachten van dierenverzorging kan ik ook wel weer aankomen en die maak ik dan ook even alvast. Kost toch het meeste tijd haha. Heb de echte grote opdrachten zoals veel dierensoorten benoemen helaas niet meer op de pc staan, dat is toch wel het meeste werk van alles. Daar baal ik stiekem wel van anders ging ik die beetje aanpassen en opnieuw inleveren. Had ze toch goed gemaakt hihi
pi_124320509
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:07 schreef Moira. het volgende:

[..]

Lieverd dat stel je elke dag al voor O+ sowieso gaan we dat doen *O*

Trouwens volgende week in Amersfoort is toch na je examen? Of heb je er daarna nóg een?
Dinsdag heb ik examen, die vrijdag is een soort van leuke middag waar we een cijfer voor krijgen. Dan moet ik 4 april een module doen, en 8 april de laatste.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:08:56 #79
288245 crew  Moira
pi_124320510
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:07 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik heb al 9 maanden geen drugs meer gebruikt ;(
Ben er wel trots op eigenlijk. Maar na examens een jointje is gewoon iets waar ik al een tijdje naar uitkijk.
Sinds dit topic ja :P
Fuck the EBU.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:09:41 #80
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320533
Klinkt wel verrekte lui van mij zeg maar waarom overnieuw maken als ik het vorig jaar ook al gemaakt heb? :')
pi_124320542
ik ga woensdag 4 april gelijk bluntje roken
ss
  donderdag 21 maart 2013 @ 00:10:02 #82
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_124320544
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:

[..]

Respect! Ik ga ook weer 22:00 aanhouden denk ik, hou nu 23:00 aan maar wordt ook altijd later :')
Als ik 22:00 aanhou zal ik iig voor 12u in slaap vallen :P

trusten O+
Mooi, dan kunnen wij elkaar helpen? :') Want ik heb weinig discipline voor zulke dingen. ;(
O+
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:10:04 #83
288245 crew  Moira
pi_124320546
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:08 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dinsdag heb ik examen, die vrijdag is een soort van leuke middag waar we een cijfer voor krijgen. Dan moet ik 4 april een module doen, en 8 april de laatste.
Dus bij een eventuele minimeet volgende week geen wiet :9
Fuck the EBU.
pi_124320559
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Klinkt wel verrekte lui van mij zeg maar waarom overnieuw maken als ik het vorig jaar ook al gemaakt heb? :')
Mijn ervaring met deze opleiding is dat herhaling werkt.
Volgende week examens, en ik lees nu gewoon wat door. Echt leren hoeft geeneens meer. Voelt gewoon goed.
pi_124320573
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:10 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dus bij een eventuele minimeet volgende week geen wiet :9
Ik niet, jij wel :P
En heel misschien wel een beetje trouwens. Zit toch Pasen tussen.
  donderdag 21 maart 2013 @ 00:11:27 #86
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_124320581
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:07 schreef onbekendek het volgende:

[..]

haha. het mooiste wat mij ooit is overkomen was. toen ik net 18 was en shop ging smoken. en nog 60 euro kreeg van zo een amerikaanse toerist omdat ik die dag ging chillen met hem je weet gratis wiet gratis geld
Netjes! :D Kende ik maar zo'n toerist. :')
Ik vind het wel knap dat je net nieuw bent en meteen al de gezelligste reeks hebt gevonden (imo).
Verander alleen even je avatar, dan kan je in dit topic als stoner, als je nog terug gaat komen enzo. :D
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:12:08 #87
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320595
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:10 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Mijn ervaring met deze opleiding is dat herhaling werkt.
Volgende week examens, en ik lees nu gewoon wat door. Echt leren hoeft geeneens meer. Voelt gewoon goed.
Na denk dat het voor mij wel helpt zodat ik mij op wiskunde, Nederlands en Engels kan stortten. Laatste is een vak die je alvast (krijg je anders op niveau 2) kan krijgen als je dat echt wilt en kan. Had ik dus ook even vorig jaar en die drie vakken liet ik best wel links liggen
  donderdag 21 maart 2013 @ 00:12:14 #88
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_124320599
Nu ga ik echt (zie je, daar gaat mijn discipline al :') ).
Groetjes. :D
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:12:26 #89
288245 crew  Moira
pi_124320606
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat het voor mij dan ook September wordt dat ik er weer tegen aan ga. Scheelt dat ik de lesstoffen weet en bepaalde dingen vooruit kan werken. Heb ook maatschappijleer boek uitgewerkt voor 3 jaar (we hoefde maar bepaalde opdrachten te maken, heb gewoon het hele boek gemaakt omdat dat toch de 2 jaren erna gemaakt moet worden) dus die schrijf ik gewoon helemaal over.

En theorie opdrachten van dierenverzorging kan ik ook wel weer aankomen en die maak ik dan ook even alvast. Kost toch het meeste tijd haha. Heb de echte grote opdrachten zoals veel dierensoorten benoemen helaas niet meer op de pc staan, dat is toch wel het meeste werk van alles. Daar baal ik stiekem wel van anders ging ik die beetje aanpassen en opnieuw inleveren. Had ze toch goed gemaakt hihi
Lieve Ama, ik hou heel veel van je maar dit klinkt voor mij wel heel erg als een middelbare-school-mentaliteit.
Dingen van te voren maken of overschrijven of jaren vooruitwerken of oude al gemaakte dingen inleveren lijkt heel handig, omdat je dan het werk later niet meer hoeft te doen. Maar daar leer je niks van.
Als je gewoon écht goed je best wilt doen en écht kennis wil op doen en goed die studiejaren door wil komen dan moet je gewoon mee gaan met de planning van de school en doen wat de bedoeling is dat je op dat moment doet. Dáár leer je van en dáár maak je de toetsen gewoon awesome door, en daar heb je ook na je studie gewoon veruit het meest aan :)

/heiligboontje :')
Fuck the EBU.
pi_124320609
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:11 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Netjes! :D Kende ik maar zo'n toerist. :')
Ik vind het wel knap dat je net nieuw bent en meteen al de gezelligste reeks hebt gevonden (imo).
Verander alleen even je avatar, dan kan je in dit topic als stoner, als je nog terug gaat komen enzo. :D
tuurlijk zal ik morgen doen.
Hahaha dat soort dingen gebeuren nou eenmaal als je in amsterdam bent.
ss
pi_124320615
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
Nu ga ik echt (zie je, daar gaat mijn discipline al :') ).
Groetjes. :D
Slaapze kerel!
pi_124320638
quote:
17s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:

[..]

Lieve Ama, ik hou heel veel van je maar dit klinkt voor mij wel heel erg als een middelbare-school-mentaliteit.
Dingen van te voren maken of overschrijven of jaren vooruitwerken of oude al gemaakte dingen inleveren lijkt heel handig, omdat je dan het werk later niet meer hoeft te doen. Maar daar leer je niks van.
Als je gewoon écht goed je best wilt doen en écht kennis wil op doen en goed die studiejaren door wil komen dan moet je gewoon mee gaan met de planning van de school en doen wat de bedoeling is dat je op dat moment doet. Dáár leer je van en dáár maak je de toetsen gewoon awesome door, en daar heb je ook na je studie gewoon veruit het meest aan :)

Dit. Plus het feit dat de beste motivatie is als jij een keigoed rapport hebt na de 1e periode en door hard werken gewoon mooie cijfers haalt.
pi_124320650
ik ga over 20 min.
morgen opstaaan om 6:30 maar met silver haze en energy drink komt alles goed :)
ss
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:14:18 #94
288245 crew  Moira
pi_124320668
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Nja als je letterlijk hetzelfde al hebt gemaakt kun je daar natuurlijk gewoon uitstel voor vragen.
Ik hoef volgend jaar in principe de eerste periode helemaal niet naar school omdat ik daar alle studiepunten voor heb gehaald, en als het studieprogramma nog precies hetzelfde is (wat het waarschijnlijk ook is) dan blijft dat van vorig jaar voor volgend jaar staan.
Maar ik ga toch netjes en braaf naar alle lessen omdat ik gewoon aansluiting met klasgenoten wil hebben en eventuele aanvullende informatie niet wil missen en gewoon wil meedraaien zoals het hóórt, en niet 'the Moira way' zoals ik dat al jaren doe en elke keer maar de kantjes er vanaf loop (en het uiteindelijk alsnog haal, maar ik wil het gewoon eens doen zoals het de bedoeling is :P )
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:14:38 #95
288245 crew  Moira
pi_124320677
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:10 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Mooi, dan kunnen wij elkaar helpen? :') Want ik heb weinig discipline voor zulke dingen. ;(
O+
Me neither :P We gaan ons best doen! *O*
Fuck the EBU.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:14:48 #96
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320682
quote:
17s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik snap je punt haha maar de opdrachten die ik alvast wil maken zijn gewoon zo makkelijk, daar leer ik niks meer van (zoals onderdeel knaagdieren en konijnen waar ik een 9,8 op had). Ik kan nog meer dingen vooruit werken als ik wil maar dat doe ik bewust niet omdat ik die dingen wel beter moet leren ;)

Daarbij is maatschappij leer gewoon een vak waar ik het eerste jaar echt geen tijd aan wil besteden, zonde van mijn tijd en dat vak stelt geen drol voor op die school. Daarbij werk ik op die momenten gewoon liever aan Nederlands, wiskunde en Engels. En de laatste 4 maand komen ook weer dieren onderdelen die ik nog niet heb gehad en die ga ik ook niet alvast maken haha, die leer ik wel samen met de klas
pi_124320734
plannen is goed.
maar je moet altijd iets ondernemen.
zo doe ik het al mijn hele leven. en kom bijna nooit tekort aan mijn behoeftes
ss
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:19:14 #98
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320819
Morgen ga ik maar even wat dingen op papier zetten zodat ik ook een plan op papier heb en niet alleen in mijn stonende hoofd :')
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:20:55 #99
288245 crew  Moira
pi_124320859
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:11 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik niet, jij wel :P
En heel misschien wel een beetje trouwens. Zit toch Pasen tussen.
Meh ik blow sowieso liever niet en public, maar we zien wel :P
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:13 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dit. Plus het feit dat de beste motivatie is als jij een keigoed rapport hebt na de 1e periode en door hard werken gewoon mooie cijfers haalt.
En het is fijn als alles je met gemak af loopt omdat je alles gewoon al doet, leest en leert op de momenten die daarvoor bedoeld zijn, zodat je - wanneer het erop aan komt - alles al weet en je overal over mee kan praten enzo en nergens meer hard voor hoeft te blokken *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:14 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik snap je punt haha maar de opdrachten die ik alvast wil maken zijn gewoon zo makkelijk, daar leer ik niks meer van (zoals onderdeel knaagdieren en konijnen waar ik een 9,8 op had). Ik kan nog meer dingen vooruit werken als ik wil maar dat doe ik bewust niet omdat ik die dingen wel beter moet leren ;) Daarbij is maatschappij leer gewoon een vak waar ik het eerste jaar echt geen tijd aan wil besteden, zonde van mijn tijd en dat vak stelt geen drol voor op die school. Daarbij werk ik op die momenten gewoon liever aan Nederlands, wiskunde en Engels. En de laatste 4 maand komen ook weer dieren onderdelen die ik nog niet heb gehad en die ga ik ook niet maken haha, die leer ik wel samen met de klas
Kun je daar niet gewoon vrijstelling voor krijgen ofzo, dan? Voor die dingen die je al zo makkelijk af gaan en die je vorig jaar al hebt afgerond met hoog cijfer? Ik hoef dat gewoon niet te doen.

Mja als ik nu nog vakken had als maatschappijleer en Nederlands en wiskunde en Engels zou mijn motivatie ook wel een stukje lager liggen :') Wiskunde heb ik in de 4e al laten vallen (ja dat kon met havo c&m) en maatschappijleer en Nederlands met een 7 en Engels met een 8 op m'n diploma afgesloten.
Gelukkig zie ik dat soort vakken op het HBO niet meer terug _O_
Fuck the EBU.
pi_124320887
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:19 schreef Amarantha het volgende:
Morgen ga ik maar even wat dingen op papier zetten zodat ik ook een plan op papier heb en niet alleen in mijn stonende hoofd :')
goedzo. ik weet niet of je al werkt. maar werken is ook een goede tijdverdrijf waarmee het financieel ook beter gaat
ss
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:22:22 #101
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320912
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:21 schreef onbekendek het volgende:

[..]

goedzo. ik weet niet of je al werkt. maar werken is ook een goede tijdverdrijf waarmee het financieel ook beter gaat
Nope maar ik heb wel een inkomen hoor, dat is het probleem niet haha
pi_124320918
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:20 schreef Moira. het volgende:

[..]

Meh ik blow sowieso liever niet en public, maar we zien wel :P

[..]

En het is fijn als alles je met gemak af loopt omdat je alles gewoon al doet, leest en leert op de momenten die daarvoor bedoeld zijn, zodat je - wanneer het erop aan komt - alles al weet en je overal over mee kan praten enzo en nergens meer hard voor hoeft te blokken *O*

[..]

Kun je daar niet gewoon vrijstelling voor krijgen ofzo, dan? Voor die dingen die je al zo makkelijk af gaan en die je vorig jaar al hebt afgerond met hoog cijfer? Ik hoef dat gewoon niet te doen.

Mja als ik nu nog vakken had als maatschappijleer en Nederlands en wiskunde en Engels zou mijn motivatie ook wel een stukje lager liggen :') Wiskunde heb ik in de 4e al laten vallen (ja dat kon met havo c&m) en maatschappijleer en Nederlands met een 7 en Engels met een 8 op m'n diploma afgesloten.
Gelukkig zie ik dat soort vakken op het HBO niet meer terug _O_
ik blow vaak in het openbaar. maar meestal op rustige plekken.
ss
pi_124320938
Moira. , puike adviezen. Tof mens.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:23:14 #104
288245 crew  Moira
pi_124320939
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:22 schreef Amarantha het volgende:

[..]

uitkeringstrekker :r
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:23:24 #105
288245 crew  Moira
pi_124320947
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:23 schreef Monopoly het volgende:
Hihi O+
Fuck the EBU.
pi_124320949
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:22 schreef Amarantha het volgende:

[..]

ja maar je kan er ook dingen van leren.
van elk baantje dat je hebt leer je wel wat en dan heb je minder tijd om te blowen. als je dat heel veel doet.
ss
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:24:24 #107
288245 crew  Moira
pi_124320988
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:23 schreef Monopoly het volgende:
Had je trouwens mijn yolopony post in het vorige topic wel gezien (op pagina 4)? :o
Fuck the EBU.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:24:53 #108
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320997
Ik heb niet zonder reden een uitkering :P
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:25:08 #109
288245 crew  Moira
pi_124321008
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb niet zonder reden een uitkering :P
DOWNIE :r
Fuck the EBU.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:25:23 #110
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124321016
quote:
17s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:

[..]

DOWNIE :r
Sowieso, 100% :P
pi_124321020
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:24 schreef Moira. het volgende:

[..]

Had je trouwens mijn yolopony post in het vorige topic wel gezien (op pagina 4)? :o
hahahah dat klinkt echt grappig yolopony.
ss
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:25:34 #112
288245 crew  Moira
pi_124321026
Nee zonder grapjes Ama hihi ga niet oordelen over een situatie die ik niet ken, jwz O+
Fuck the EBU.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:25:54 #113
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124321039
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:
Nee zonder grapjes Ama hihi ga niet oordelen over een situatie die ik niet ken, jwz O+
Jij bent toch mijn downie vriendinnetje? O+
pi_124321048
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:
slim persoon ben je :)
ss
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:26:20 #115
288245 crew  Moira
pi_124321051
Voel me wel vereerd dat ik hier nieuwe FOK!kers mag onz-maagden O+

Ama is inmiddels al helemaal ingeburgerd :7
Fuck the EBU.
pi_124321061
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:24 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja hahahaha :') mooi
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:26:53 #117
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124321069
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:26 schreef Moira. het volgende:

En ik ben nog geen eens 2 maand lid volgens mij. Of toch wel
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:26:53 #118
288245 crew  Moira
pi_124321070
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:25 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Jij bent toch mijn downie vriendinnetje? O+
Fuck the EBU.
pi_124321084
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:26 schreef Moira. het volgende:

ik wil ook onz maagd worden door jou :)
ss
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:27:27 #120
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124321085
quote:
17s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:26 schreef Moira. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
HAHAH.

*mag niet lachen* _O-
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:27:53 #121
288245 crew  Moira
pi_124321097
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:26 schreef Amarantha het volgende:

[..]

En ik ben nog geen eens 2 maand lid volgens mij. Of toch wel
Jawel man 2 maanden en een week _O_

En ik FOK! al langer dan onze baasch Mono :7
Fuck the EBU.
pi_124321114
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Oneens. Dit is niet mijn 1e account :')
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:28:21 #123
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124321115
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Whoehoe! Al 2 maanden en één week. Party time!
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:28:47 #124
288245 crew  Moira
pi_124321125
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:28 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Wat was je eerste dan? :D
Fuck the EBU.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:28:53 #125
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124321127
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:28 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dit wel die van mij. Kreeg in 't begin van een paar mensen de vraag wie zijn kloon ik was omdat ik zo snel het forum door had :') lol!
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:29:17 #126
288245 crew  Moira
pi_124321142
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:28 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Whoehoe! Al 2 maanden en één week. Party time!
We zijn helemaal de 2e vermaanddag van onze mooie reeks vergeten te vieren de 16e ;(
Fuck the EBU.
pi_124321144
maar ik ga er nu snel een draaien en slapen. ;)
ss
pi_124321150
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:28 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wat was je eerste dan? :D
Dit is mijn 4e account :')
1e was om op de FP te reageren en later ban omdat tubgirl
2e was wel serieus
3e was R&P kloon
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:30:04 #129
288245 crew  Moira
pi_124321170
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:28 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Dit wel die van mij. Kreeg in 't begin van een paar mensen de vraag wie zijn kloon ik was omdat ik zo snel het forum door had :') lol!
Had ik ook _O- Maar m'n vorige account was ook écht geen kloon :P
Even kijken of ik dat topic kan vinden _O-
Deze wel :') Maar dat heb ik ook nooit ontkend :P
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:30:30 #130
288245 crew  Moira
pi_124321190
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:29 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dit is mijn 4e account :')
1e was om op de FP te reageren en later ban omdat tubgirl
2e was wel serieus
3e was R&P kloon
Noem usernames dan (in dm) :D en vanaf wanneer was dat :D
Fuck the EBU.
pi_124321215
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:30 schreef Moira. het volgende:

[..]

Noem usernames dan (in dm) :D en vanaf wanneer was dat :D
Whahahaha :')
Neuh, dat is allemaal bagger enzo :') Top secret
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:31:36 #132
288245 crew  Moira
pi_124321236
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:31 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Whahahaha :')
Neuh, dat is allemaal bagger enzo :') Top secret
dm dan jongen, we hebben toch een vertrouwensrelatie, jwz ;(
Fuck the EBU.
pi_124321268
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

dm dan jongen, we hebben toch een vertrouwensrelatie, jwz ;(
Reputatie deerne, reputatie :')
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:33:51 #134
288245 crew  Moira
pi_124321311
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:32 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Reputatie deerne, reputatie :')
Ja hallo ik ben nou toch ook mijn allereerste FOK!topic aan het zoeken _O-
Stelde volgens mij in FB een vrij normale newbie-vraag, waar gelijk onbeskoft op geantwoord werd enzo _O- ik had zoiets van wtf is deze :')
mja had al wel langer af en toe gelurkt dus wist wel wat voor type's er het meest heersten. En toen raakte ik opgezogen door KLB en ONZ ;(
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:35:28 #135
288245 crew  Moira
pi_124321354
FB / ik ben nieuw hier, maar wtf zijn al die rare codes en afk.?!

Ik schaam mij diep dat ik dit topic nu met jullie deel _O- _O-
note: ik was 16 :')
Fuck the EBU.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:36:57 #136
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124321399
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:35 schreef Moira. het volgende:

:D
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:52:55 #137
288245 crew  Moira
pi_124321875
Fotoboek van User

_O- _O-
God wat heb ik me daar kostelijk om vermaakt :D Al helemaal toen die Duits-Amerikaanse Emi ofzo (waar Krentenbol de foto's van had gejat) op het forum kwam :D
ONZ / Krentenbol is een faker #4 - Myth Busted?
Fuck the EBU.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 01:03:44 #138
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124322103
pi_124322109
oerstoned :)
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 01:24:15 #140
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124322402
Fotoboek van User Haha even veranderd
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 01:28:48 #141
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124322438
pi_124324554
Eens met TT :D :Y
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124324619
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 08:49 schreef Olment het volgende:
Eens met TT :D :Y
pi_124325390
Goeden gesprekken _O_
Ook te boeken voor feestjes en partijen
pi_124325510
quote:

Hahaha miiijjjnnnnnn hemel _O-
Ook te boeken voor feestjes en partijen
pi_124325764
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 09:42 schreef Onorgineel het volgende:

[..]

Mijn dag begint al weer goed 8)7 8)7
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:11:13 #147
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_124326110
quote:

SEX / Jongens en hun associatie met grote borsten en kont.'

so so onwetend, was 15 :7
pi_124326579
quote:
JWZ :7
Grote borsten + nice kont = vaak sex :s)
pi_124326592
quote:
Grote tieten, sletje.
pi_124326697
quote:
Dus dit is je kloon account? :o
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:40:40 #151
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_124326743
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:39 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Dus dit is je kloon account? :o
Ik was gebanned met dat account maar ik weet tot op de dag van vandaag nog niet waar voor, maar toen moest je dus blijkbaar nog mailen voor unban maar dat heb ik nooit geweten _O- dus tijdje niet gefokt en toen deze gemaakt
pi_124326805
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:40 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik was gebanned met dat account maar ik weet tot op de dag van vandaag nog niet waar voor, maar toen moest je dus blijkbaar nog mailen voor unban maar dat heb ik nooit geweten _O- dus tijdje niet gefokt en toen deze gemaakt
Zwaar ghetto leven wel want niemand die jou ook maar vertelde dat je ff een mailtje moest sturen..

Waren zeker heftige tijden

Kan je hem nu nie meer unbannen dan?
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:43:51 #153
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_124326835
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:42 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Zwaar ghetto leven wel want niemand die jou ook maar vertelde dat je ff een mailtje moest sturen..

Waren zeker heftige tijden

Kan je hem nu nie meer unbannen dan?
Nee wat moet ik er mee _O-
pi_124326878
beetje moeilijk doen
pi_124326904
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee wat moet ik er mee _O-
Stoer doen toch dat je 2 accounts heb :9
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:46:52 #156
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_124326930
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:46 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Stoer doen toch dat je 2 accounts heb :9
Nee ik heb al 2x kloon gemaakt tijdens ban dus dat weten ze en zullen deze ook niet unbannen :P
pi_124327015
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:46 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee ik heb al 2x kloon gemaakt tijdens ban dus dat weten ze en zullen deze ook niet unbannen :P
Ik zie al, jij hebt veel geleerd van je bans. :9
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:50:17 #158
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_124327037
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:49 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Ik zie al, jij hebt veel geleerd van je bans. :9
Kan nie zonder fok, fok is mu allesie.
pi_124327144
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Kan nie zonder fok, fok is mu allesie.
Als hier je vrienden te vinden zijn is dat niet zo gek
pi_124327202
Hier zijn de hete boys _O_
pi_124327238
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:55 schreef Murdera het volgende:
Amen ^O^
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:59:01 #162
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_124327293
quote:
pi_124327358
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:59 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
Fijn weekend nog. :W
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:02:54 #164
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_124327409
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Fijn weekend nog. :W
Ja jij ook, ga je nog iets leuks doen? :)
pi_124327426
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja jij ook, ga je nog iets leuks doen? :)
Weenie, bel wel een van mn scharrels ofzo. :) Jij?
pi_124327504
quote:
Ik zorg dat ik warm ben, meisjes vinden heet pijnlijk aanvoelen
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:07:47 #167
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_124327568
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Weenie, bel wel een van mn scharrels ofzo. :) Jij?
Moira bood zich nog aan dus ik vermaak me wel
pi_124327789
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

:( ;(
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:15:09 #169
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_124327817
quote:
13s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:14 schreef Murdera het volgende:

[..]

:( ;(
Sukkeltje ben je ook he _O-
pi_124327844
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:15 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Sukkeltje ben je ook he _O-
Wat heeft dat er nou weer mee te maken. :(
Gedraag je eens als een dame. :{w
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:19:36 #171
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_124327950
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou weer mee te maken. :(
Alles. Zo schattig dat je pogingen averechts werken.
pi_124327968
Ik vind het niet leuk meer. :(
pi_124328161
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:20 schreef Murdera het volgende:
Ik vind het niet leuk meer. :(
aa gossie :P

Rook dr 1`tje op
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 11:51:10 #174
288245 crew  Moira
pi_124328938
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 09:42 schreef Onorgineel het volgende:

[..]

Ja erg he :')
quote:
straks ff lezen :9~ ff spelletje doen met tantelief :9
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 11:51:43 #175
288245 crew  Moira
pi_124328952
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

:9~
Fuck the EBU.
pi_124329436
Hey liefjes
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:13:52 #177
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_124329581
21 maart.,

Sneeuw.

pi_124329599
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
21 maart.,

Sneeuw.

Wat is deze, hier in Den Haag katsblauwe lucht en zon O+
Wel hoerig koud.
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:14:51 #179
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_124329609
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:14 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Wel hoerig koud.
Ja dat was hier ook toen ik wakker werd :') Echt wtf man.
pi_124329661
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:14 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Wel hoerig koud.
pi_124329730
Den Haag O+
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 12:34:19 #182
288245 crew  Moira
pi_124330209
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:08 schreef Monopoly het volgende:
Hey liefjes
Mono O+
Fuck the EBU.
pi_124330241
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Mono O+
Moira. O+
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 12:36:40 #184
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124330283
Goeiemiddag :W
pi_124330310
Ama O+
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 12:40:49 #186
288245 crew  Moira
pi_124330418

Beste spel of all times _O_
Speelde ik hier altijd op de Megadrive (in Amerika heette dat de Genesis), en ze heeft 'm nog steeds. Alleen ze moet hem aansluiten via het videokanaal en nou wil hij de zender waarop je dat kan spelen niet meer opslaan ofzo, lang verhaal :P Eerst een nieuwe tv en dan kunnen we het weer spelen _O_
Fuck the EBU.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 12:42:11 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124330452
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:37 schreef Monopoly het volgende:
Ama O+
Mono O+
Alles goed?
pi_124330530
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:42 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Mono O+
Alles goed?
Ja alles prima. Zometeen eens een fatsoenlijke kapper opzoeken. Voor het eerst in 4 jaar tijd dat ik naar een andere kapper ga dan mijn gebruikelijke kapper.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 12:46:24 #189
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124330576
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:44 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ja alles prima. Zometeen eens een fatsoenlijke kapper opzoeken. Voor het eerst in 4 jaar tijd dat ik naar een andere kapper ga dan mijn gebruikelijke kapper.
Oeh, ik vind dat zelf altijd wel spannend haha. Ik moet ook na de kapper, hmm. Misschien maar even afspraak maken later vandaag
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 12:49:57 #190
288245 crew  Moira
pi_124330667
quote:

[..]

Je moet er natuurlijk superfly uitzien voor je kinderfeestje :7
Fuck the EBU.
pi_124330691
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:49 schreef Moira. het volgende:

[..]

Je moet er natuurlijk superfly uitzien voor je kinderfeestje :7
Soberso. Opa en oma komen zondag langs, dus ik moet er op mijn Paasbest uitzien!
Stropdasje om, haartjes netjes, gelakte schoenen aan. Zo rollen we!
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 12:51:40 #192
288245 crew  Moira
pi_124330714
quote:

[..]

Ik ben trouwens naar Ap's kappers geweest in Den Haag :7
Gekapt door zijn dochter Georgina, erg leuk daar _O_
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 12:53:35 #193
288245 crew  Moira
pi_124330761
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:50 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Soberso. Opa en oma komen zondag langs, dus ik moet er op mijn Paasbest uitzien!
Stropdasje om, haartjes netjes, gelakte schoenen aan. Zo rollen we!
_O-
Wel foto's posten he _O_
Fuck the EBU.
pi_124330889
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

_O-
Wel foto's posten he _O_
Mwoah, ik laat eht wel bij de verbeelding :')
Ik verwacht nogal brak wakker te worden zondagochtend en eerst in een korte broek en rokerig t-shirt naar beneden kom lopen 's ochtends :')
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 12:58:38 #195
288245 crew  Moira
pi_124330925
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:57 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Mwoah, ik laat eht wel bij de verbeelding :')
Ik verwacht nogal brak wakker te worden zondagochtend en eerst in een korte broek en rokerig t-shirt naakt naar beneden kom lopen 's ochtends :')
Fuck the EBU.
pi_124331010
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:58 schreef Moira. het volgende:

[..]

Al die arme mensen :')
Ik weet nu al dat mijn neefje mij wakker komt zingen zondagochtend. Dus ik moet niet te veel drinken met uitgaan :') en niet in mijn blote piemel gaan slapen :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2013 13:01:36 ]
pi_124331086
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:01 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik weet nu al dat mijn neefje mij wakker komt zingen zondagochtend. Dus ik moet niet te veel drinken met uitgaan :') en niet in mijn blote piemel gaan slapen :')
levert wel leuke gesprekken op voor in de middag :D
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 13:04:16 #198
288245 crew  Moira
pi_124331117
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:01 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Had ik laatst ook _O- Bedacht ik me ineens dat m'n moeder waarschijnlijk rond een uur of 11 bij ons zou zijn en dan even naar boven zou komen om gedag te zeggen, en dat ik dan waarschijnlijk nog niet wakker zou zijn. Toch maar even een topje aangehouden dat er iig niet een sideboob onder de deken vandaan komt als ze binnen komt _O-
Fuck the EBU.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 13:05:55 #199
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124331186
Ah het is hier donker buiten. Ik denk dat er weer sneeuw gaat vallen ;(
pi_124331222
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:04 schreef Moira. het volgende:

[..]

Had ik laatst ook _O- Bedacht ik me ineens dat m'n moeder waarschijnlijk rond een uur of 11 bij ons zou zijn en dan even naar boven zou komen om gedag te zeggen, en dat ik dan waarschijnlijk nog niet wakker zou zijn. Toch maar even een topje aangehouden dat er iig niet een sideboob onder de deken vandaan komt als ze binnen komt _O-
Sideboob _O_
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 13:08:16 #201
288245 crew  Moira
pi_124331270
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:05 schreef Amarantha het volgende:
Ah het is hier donker buiten. Ik denk dat er weer sneeuw gaat vallen ;(
Hier dwarrelden net alweer wat kleine kutvlokjes :(
Fuck the EBU.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 13:10:02 #202
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124331335
Mweh
pi_124331367
quote:
13s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:08 schreef Moira. het volgende:

[..]

hier gelukkig (nog) niet :D
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 13:16:40 #204
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124331562
Ik wil weer ratten ;( Zodra ik een huis heb neem ik ze weer
pi_124331679
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil weer ratten ;( Zodra ik een huis heb neem ik ze weer
gewoon niet schoonmaken.. komen ze vanzelf :P
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 13:21:13 #206
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124331706
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:20 schreef Olment het volgende:

[..]

gewoon niet schoonmaken.. komen ze vanzelf :P
Hehe :P
pi_124331745
quote:
13s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:08 schreef Moira. het volgende:

[..]

Trek een broek aan.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 13:25:14 #208
288245 crew  Moira
pi_124331842
Ik vind mensen zonder Whatsapp zo vies egoïstisch he?
Beetje als enige hun vrienden een dikke telefoonrekening bezorgen :r
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 13:25:34 #209
288245 crew  Moira
pi_124331856
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

Trek een broek aan.
_O-
Fuck the EBU.
pi_124331866
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:25 schreef Moira. het volgende:
pi_124331872
quote:
;(
pi_124331891
quote:
8)7 Whatsapp... was da? :?
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 13:27:35 #213
288245 crew  Moira
pi_124331929
Fuck the EBU.
pi_124332051
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:27 schreef Moira. het volgende:
Je maakt mijn dag nog beter :P
Tofste opmerking van de dag :D
pi_124332230
quote:
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 13:38:52 #216
288245 crew  Moira
pi_124332255
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:31 schreef Olment het volgende:

[..]

Je maakt mijn dag nog beter :P
Tofste opmerking van de dag :D
^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:38 schreef aight1 het volgende:

[..]

aight O+
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 13:42:26 #217
288245 crew  Moira
pi_124332373
Even ter additionele informatie; ik ben/was met Mono aan het smsen _O-
Fuck the EBU.
pi_124332419
quote:
17s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:42 schreef Moira. het volgende:
kunnen we hieruit opmaken dat Mono niet zo into de Whatsapp is :P
Kun je niet je smstjes declareren bij heM :P
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 13:45:04 #219
288245 crew  Moira
pi_124332462
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:44 schreef Olment het volgende:

[..]

kunnen we hieruit opmaken dat Mono niet zo into de Whatsapp is :P
Kun je niet je smstjes declareren bij heM :P
Ga ik ook doen als ik over m'n rekening heen ben :(
Fuck the EBU.
pi_124332519
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

^O^

[..]

aight O+
hey O+
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_124332575
*O* *O* Morgen middag huisje bezichtigen *O* *O*
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 13:51:43 #222
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124332715
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:47 schreef Olment het volgende:
*O* *O* Morgen middag huisje bezichtigen *O* *O*
Oeh spannend :D :D
pi_124332733
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:51 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oeh spannend :D :D
yah.. wordt ook wel tijd dat ik het ouderlijk huis ga verlaten :P
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 13:53:49 #224
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124332783
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:52 schreef Olment het volgende:

[..]

yah.. wordt ook wel tijd dat ik het ouderlijk huis ga verlaten :P
Hoop voor je dat het wat is :D
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 13:54:30 #225
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124332807
Candy Crush tijd
pi_124332860
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Candy Crush tijd
whahaha.. succes :D
os pap doet dat ook,, was laatst aant flippen dat hij level 69 ofzo niet haalde en daar al een week in bezig was 8)7
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 13:56:29 #227
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124332884
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:55 schreef Olment het volgende:

[..]

os pap doet dat ook,, was laatst aant flippen dat hij level 69 ofzo niet haalde en daar al een week in bezig was 8)7
Ik ben 2 maand bezig geweest met de zelfde level :')
pi_124333533
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:56 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik ben 2 maand bezig geweest met de zelfde level :')
damn.. das wel heel erg :P
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 14:15:15 #229
288245 crew  Moira
pi_124333606
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Candy Crush tijd
Ben nu Skip-bo aan het spelen met m'n tante en ga over een uurtje ongeveer naar huis, dus denk dat ik thuis pas weer ga Candy Crushen :D

Kijk er nu wel naar uit om even in m'n eentje weer lekker m'n ding te doen en vanavond jointje te roken en lekker te FOK!ken en Facebooken en chillen voor ik morgen weer moet werken, zonder dat iemand overal kritiek op heeft omdat het 'ongezellig' is _O- (oke heeft ze wel gelijk in hihi maar alles is zo verslavend :'( )
Fuck the EBU.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 14:15:44 #230
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124333627
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:13 schreef Olment het volgende:

[..]

damn.. das wel heel erg :P
Jep, gelukkig heeft iemand *die zelf ver over level 200 is* het in één keer uitgespeeld :') Was er ook wel beetje klaar mee inmiddels
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 14:16:13 #231
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124333646
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ben nu Skip-bo aan het spelen met m'n tante en ga over een uurtje ongeveer naar huis, dus denk dat ik thuis pas weer ga Candy Crushen :D

Kijk er nu wel naar uit om even in m'n eentje weer lekker m'n ding te doen en vanavond jointje te roken en lekker te FOK!ken en Facebooken en chillen voor ik morgen weer moet werken, zonder dat iemand overal kritiek op heeft omdat het 'ongezellig' is _O- (oke heeft ze wel gelijk in hihi maar alles is zo verslavend :'( )
Skip-Bo is ook leuk! Net als Uno. Doen we hier vaak met een paar mensen :D
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 14:16:56 #232
288245 crew  Moira
pi_124333670
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:16 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Skip-Bo is ook leuk! Net als Uno. Doen we hier vaak met een paar mensen :D
Uno heb ik niet als kaartspel, maar wel tijdje als app op m'n telefoon gehad en ook gespeeld op king.com (site waar ook Candy Crush vandaan komt trouwens, maar ik speelde járen geleden via m'n moeder al op king.com :P )
Fuck the EBU.
pi_124333714
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:55 schreef Olment het volgende:

[..]

os pap?
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 14:18:31 #234
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124333721
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:16 schreef Moira. het volgende:

[..]

Uno heb ik niet als kaartspel, maar wel tijdje als app op m'n telefoon gehad en ook gespeeld op king.com (site waar ook Candy Crush vandaan komt trouwens, maar ik speelde járen geleden via m'n moeder al op king.com :P )
Ik heb het laatste gekocht voor 4 euro haha. Was afgeprijsd naar 8 euro en lag in een bak met 50% korting. Nice. Aangezien we al een tijd lang Skip Bo spelen elke Zaterdag :')
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 14:19:50 #235
288245 crew  Moira
pi_124333778
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:18 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik heb het laatste gekocht voor 4 euro haha. Was afgeprijsd naar 8 euro en lag in een bak met 50% korting. Nice. Aangezien we al een tijd lang Skip Bo spelen elke Zaterdag :')
Komt me nu wel beetje m'n neus uit though :')

Had liever Sonic gespeeld op de Sega Megadrive! O+ Maar helaasch werkt hij dus niet met deze halfbakken tv ;( Volgende keer gaat ze 't uitvogelen om te kijken of ze nog een manier kan vinden waarop het lukt om ermee te spelen *O*
Sega Megadrive _O_ Sonic _O_ 90s games _O_
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 14:20:23 #236
288245 crew  Moira
pi_124333809
Enige gameconsole ook waar ik mee om kan gaan :') _O-
Ik ben een baasch op de Megadrive O+
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 14:20:37 #237
288245 crew  Moira
pi_124333818
En Mortal Kombat en Road Rash en Jurassic Park _O_
Fuck the EBU.
pi_124333820
Emulator :)
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 14:20:54 #239
288245 crew  Moira
pi_124333833
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:20 schreef Murdera het volgende:
Emulator :)
Te moeilijk :@
Fuck the EBU.
pi_124333836
Sonic _O_ Vroeger helemaal kapot gespeeld. Wij hadden een SEGA ipv Megadrive.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 14:21:06 #241
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124333842
Haha ik ben oude foto's van mezelf aan het zoeken. Oh my.. Oh my..
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 14:21:24 #242
288245 crew  Moira
pi_124333856
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:20 schreef Monopoly het volgende:
Sonic _O_ Vroeger helemaal kapot gespeeld. Wij hadden een SEGA ipv Megadrive.
De megadrive IS van Sega lieverd O+
Gaan we samen Sonic'en op onze date _O_
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 14:22:01 #243
288245 crew  Moira
pi_124333894
quote:
17s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:42 schreef Moira. het volgende:
Gaan jullie neuken?
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 14:22:34 #245
288245 crew  Moira
pi_124333908
quote:
17s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

Gaan jullie neuken?
_O-
Fuck the EBU.
pi_124333918
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:21 schreef Moira. het volgende:

[..]

De megadrive IS van Sega lieverd O+
Gaan we samen Sonic'en op onze date _O_
Lol serieus ? _O-
Maar dat is jaaaaaaaren geleden, ik ga zo hard falen haha :D
pi_124333920
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef Moira. het volgende:

[..]

_O-
wat? Serieuze vraag toch. :)
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 14:23:24 #248
288245 crew  Moira
pi_124333943
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Lol serieus ? _O-
Maar dat is jaaaaaaaren geleden, ik ga zo hard falen haha :D
Ik heb het ook al een paar jaar niet meer gespeeld hoor, maar weet zeker dat ik 't nog kan :D
Fuck the EBU.
pi_124333968
Oh, Mur!

Ik ben geheelonthouder. Geen drank, seks en tabak voor het huwelijk.
pi_124333972
Ik heb ooit eens een fokker geleerd hoe je een joint moest bouwen...ik ben alleen vergeten wie het was :')
pi_124334014
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:24 schreef Monopoly het volgende:
Oh, Mur!

Ik ben geheelonthouder. Geen drank, seks en tabak voor het huwelijk.
Nog genoeg mogelijkheden over! ^O^
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 14:26:39 #252
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124334061
Aah ik mis mijn verticale tragus piercing zo erg.. ;(
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 14:26:42 #253
288245 crew  Moira
pi_124334063
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

wat? Serieuze vraag toch. :)
Ik wil niet op een lijstje met geneukte FOK!sters komen te staan :@

En laat ik eerst maar eens even over Henk heen komen voor ik me om dat soort dingen druk ga maken, en dat gaat nog wel minstens een half jaar duren :')
Fuck the EBU.
pi_124334202
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik wil niet op een lijstje met geneukte FOK!sters komen te staan :@

En laat ik eerst maar eens even over Henk heen komen voor ik me om dat soort dingen druk ga maken, en dat gaat nog wel minstens een half jaar duren :')
Jij kent mono nog niet. :{w
Woest onweerstaanbare hosselbaas. _O_

De eerste keer dat ik hem op TC zag, ik weet niet hoe het gebeurt is, maar in 3,85 seconden zat ik in enkel mijn sokjes achter de cam. :@
pi_124334208
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef Amarantha het volgende:
waarom heb je um niet meer?
pi_124334240
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

De eerste keer dat ik hem op TC zag, ik weet niet hoe het gebeurt is, maar in 3,85 seconden zat ik in enkel mijn sokjes achter de cam. :@
Enkelsokjes? :9~
pi_124334242
Trouwens Mono! Wanneer gaan we eens een biertje doen in dan haagjes dan :D
pi_124334248
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:31 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Enkelsokjes? :9~
De enige echte. :@
pi_124334275
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:31 schreef Murdera het volgende:
Trouwens Mono! Wanneer gaan we eens een biertje doen in dan haagjes dan :D
Na mijn examens, ergens in April. Terrasje opzoeken, nodigen we dames uit. Supernice.
pi_124334282
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef Amarantha het volgende:
moest even googelen wat het was :s) waarom is ie weg?
pi_124334302
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:32 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Na mijn examens, ergens in April. Terrasje opzoeken, nodigen we dames uit. Supernice.
_O_
pi_124334312
uurtje geleden opgestaan en het eerste jointje is alweer achter de kiezen, belooft een zinnige dag te worden :9
pi_124334329
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:33 schreef OllieWilliams het volgende:
uurtje geleden opgestaan en het eerste jointje is alweer achter de kiezen, belooft een zinnige dag te worden :9
Ah de bekende wake&bake :D
pi_124334359
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:33 schreef OllieWilliams het volgende:
Ben dus niet de enigste die er zo van kan genieten :D
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 14:40:03 #265
288245 crew  Moira
pi_124334528
I got something, and it goes thumpin' like this.
All you need is my uhn tiss, uhn tiss, uhn tiss.
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 14:45:51 #266
288245 crew  Moira
pi_124334737
quote:

[..]

_O-

Sowieso ben ik niet hosselbaar, ook vrijgezel niet hosselbaar, de klik is er of die is er niet, ik ben geen achievement :{w
Fuck the EBU.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 14:47:24 #267
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124334802
Ik moet maar eens gaan eten. Ben trouwens benieuwd of ik Zondag met A. naar de bios ga. Hij zei gisteren dat het hem leuk leek maar ja.. ergens ben ik ook bang dat hij dit zegt om mij rustig te houden voor nu. Aangezien die nog steeds best wel afstandelijk is naar mij toe. Mag hem wel knuffelen maar doet hij niet echt spontaan meer bij mij (ook al zoekt die me wel even op elke avond) verder hij laat het wel toe als ik hem een kus op de wang geef maar één terug hoef ik ook niet te verwachtten zeg maar
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 14:48:11 #268
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124334827
Haha Moira ik vind het best wel grappig ofzo dat ik je op FB heb. Jij (en ik van jouw natuurlijk) weet gewoon nu precies hoe ik eruit zie enz :') lol
pi_124334870
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

_O-

Sowieso ben ik niet hosselbaar, ook vrijgezel niet hosselbaar, de klik is er of die is er niet, ik ben geen achievement :{w
Denken dat mono hem niet overal in kan klikken. :')
pi_124334885
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Haha Moira ik vind het best wel grappig ofzo dat ik je op FB heb. Jij (en ik van jouw natuurlijk) weet gewoon nu precies hoe ik eruit zie enz :') lol
tasty ja?
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 14:50:49 #271
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124334949
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

tasty ja?
Ik sta er nauwelijks bij stil dat ik iemand van FOK! nu op FB heb :') Ik wou nog wel zo anoniem blijven toen ik mij aanmeldde haha. Maar Moira vertrouw ik wel O+
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 14:51:53 #272
288245 crew  Moira
pi_124334994
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Haha moet eerlijk zeggen dat ik je foto's nog niet heb doorgespit (jij de mijne wel geloof ik, gezien de like op een oude foto :P ). Maar da's idd wel grappig ja, ondanks dat we elkaar wel al via de tc hadden gezien :P
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 14:52:15 #273
288245 crew  Moira
pi_124335006
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

Denken dat mono hem niet overal in kan klikken. :')
True, true. Maar mono wil soberzo geen misbruik van mij maken :Y
Fuck the EBU.
pi_124335009
Moira. vertrouw ik mijn hele hebben en houden toe. Ze heeft zelfs een sleutel van mijn appartement.
pi_124335017
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:50 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik sta er nauwelijks bij stil dat ik iemand van FOK! nu op FB heb :') Ik wou nog wel zo anoniem blijven toen ik mij aanmeldde haha. Maar Moira vertrouw ik wel O+
Ik heb ook 1 iemand van fok op mijn FB. :o
Dat is ongeveer 8% van mijn vriendenlijst. :o
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 14:52:43 #276
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124335026
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:51 schreef Moira. het volgende:

[..]

Haha moet eerlijk zeggen dat ik je foto's nog niet heb doorgespit (jij de mijne wel geloof ik, gezien de like op een oude foto :P ). Maar da's idd wel grappig ja, ondanks dat we elkaar wel al via de tc hadden gezien :P
Nou echt doorgespit.. :') Als ik mij dood verveel ga ik beetje random rondkijken op FB haha. Ja via de TC idd wel maar ik vind persoonlijk wel dat een cam weer anders is dan een echte foto..
pi_124335030
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:52 schreef Moira. het volgende:

[..]

True, true. Maar mono wil soberzo geen misbruik van mij maken :Y
Hij wil wel een miskraam in jou maken. :@
  donderdag 21 maart 2013 @ 14:53:29 #278
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124335049
quote:

[..]

Ik zit sowieso alleen maar in mijn sokjes achter de cam.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_124335055
Welnee :') Ik wil gewoon een mcdonalds + sega mini meet hebben met Moira. O+
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 14:53:47 #280
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124335063
Mijn maag knort als een gek. Peukkie roken en dan maar eens gaan
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 14:56:38 #281
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124335181
Ik ben een klein kind. Ik heb gisteren deze dingen gekocht

Heb er al een paar in maar die zijn oud en ik wil er meer :') Haha.

En ja ik ben 23 hahaha!
  donderdag 21 maart 2013 @ 14:57:38 #282
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124335223
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]

En ja ik ben 23 hahaha!
Hahaha, die heb ik op mijn vorige fiets ook gehad. :D
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 14:58:23 #283
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124335246
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:57 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Hahaha, die heb ik op mijn vorige fiets ook gehad. :D
Ik vind het echt grappig haha. Maar ik heb ook een lelijke hawaikrans aan mijn fietsmand gemaakt en mijn fiets is goud gespoten dus tja :') Wil gewoon graag een herkenbare fiets hebben lol
pi_124335283
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]

En ja ik ben 23 hahaha!
23 ja? :o
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 15:00:18 #285
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124335315
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:59 schreef Murdera het volgende:

[..]

23 ja? :o
Ja :')
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 15:00:54 #286
288245 crew  Moira
pi_124335342
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:50 schreef Amarantha het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:52 schreef Monopoly het volgende:
Moira. vertrouw ik mijn hele hebben en houden toe. Ze heeft zelfs een sleutel van mijn appartement.
O+ O+

SPOILER
Fuck the EBU.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 15:01:17 #287
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124335355
Oeh maar Moira daar kick ik op.. O+
  donderdag 21 maart 2013 @ 15:03:53 #288
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124335438
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:58 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik vind het echt grappig haha. Maar ik heb ook een lelijke hawaikrans aan mijn fietsmand gemaakt en mijn fiets is goud gespoten dus tja :') Wil gewoon graag een herkenbare fiets hebben lol
Het maakt alleen wel een teringherrie. Elke keer als je met je fiets in de hand loopt: KEDENGEDENGEDENGEDENGEDENG.
pi_124335441
En Moira. heeft ook nog eens een super klein piemeltje _O- _O-
  donderdag 21 maart 2013 @ 15:04:53 #290
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124335480
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

O+ O+

SPOILER
Ik geef je een handjob voor een boterham met eiersalade en bacon.
pi_124335675

Wat een baas _O_
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 15:12:21 #292
288245 crew  Moira
pi_124335763
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:53 schreef Monopoly het volgende:
Welnee :') Ik wil gewoon een mcdonalds + sega mini meet hebben met Moira. O+
Gaan we doen :D op marktplaats verschijnen soms van die consoles voor een tientje ofzo :D ga ik zeker kopen en aan mn eigen tv aansluiten als mn kamer af is :D
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 15:12:42 #293
288245 crew  Moira
pi_124335778
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:04 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik geef je een handjob voor een boterham met eiersalade en bacon.
Deal
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 15:13:04 #294
288245 crew  Moira
pi_124335784
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:03 schreef Monopoly het volgende:
En Moira. heeft ook nog eens een super klein piemeltje _O- _O-
Doet alsnog pijn als ik m je hol in ram hoor!
Fuck the EBU.
pi_124335967
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:13 schreef Moira. het volgende:

[..]

Doet alsnog pijn als ik m je hol in ram hoor!
pi_124336077
nog 6 uur ;(
pi_124336152
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:20 schreef Murdera het volgende:
nog 6 uur ;(
Blijf strijden broeder.
  donderdag 21 maart 2013 @ 15:24:58 #298
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124336244
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:12 schreef Moira. het volgende:

[..]

Deal
pi_124336323
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:22 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Blijf strijden broeder.
pi_124336779
hihi
pi_124336788
bam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties