I feel you sister, same here.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso. Nu het uit is met A. wil ik sowieso shit op orde brengen. Ik denk dat hij dat ook wel kan waarderen, hoewel ik het natuurlijk in eerste instantie voor mezelf doe want ik zit hier al langer tegen aan te hikken. En nog wat dingen die ik wil regelen/oplossen. Orde krijgen
succesquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
I feel you sister, same here.
Vanaf september weer knallen
Ohquote:
Ja jij bent ineens wegquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ja weer verder met waar ik vorig jaar mee begonnen ben; creatieve therapie (beeldend)quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:03 schreef onbekendek het volgende:
[..]
succeswat ga jij doen ook studie
stoned humorquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
OhIk doe hetzelfde maar dan met flep.
Daarom vond ik het waarschijnlijk ook wel grappig
Ik zat Undercover in NL te kijkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jij bent ineens weg
zeg wat interessants dan
in ieder geval bezig met iets dat is belangrijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja weer verder met waar ik vorig jaar mee begonnen ben; creatieve therapie (beeldend)
Same herequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zat Undercover in NL te kijkenIk heb (nog) geen TV hier dus doe alles via uitzendinggemist
precies hetzelfde morgen laatste 2 joints. voor de komende 2 wekenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:05 schreef Monopoly het volgende:
Oh, en als ik mijn examens gedaan heb wil ik weer een keer goed stoned worden. Ik stel een stonersessie voor Moira.
Pretty much.quote:
Altijd bezig geweest met ietsquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:05 schreef onbekendek het volgende:
[..]
in ieder geval bezig met iets dat is belangrijk![]()
Ik heb al 9 maanden geen drugs meer gebruiktquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:06 schreef onbekendek het volgende:
[..]
precies hetzelfde morgen laatste 2 joints. voor de komende 2 weken
haha. het mooiste wat mij ooit is overkomen was. toen ik net 18 was en shop ging smoken. en nog 60 euro kreeg van zo een amerikaanse toerist omdat ik die dag ging chillen met hem je weet gratis wiet gratis geldquote:
Lieverd dat stel je elke dag al voorquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:05 schreef Monopoly het volgende:
Oh, en als ik mijn examens gedaan heb wil ik weer een keer goed stoned worden. Ik stel een stonersessie voor Moira.
snap het wel van financieel kut. maarja je komt er wel doorheenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Altijd bezig geweest met iets
4 jaar vwo, 3 jaar havo, gelijk doorgegaan naar hbo, en nu dus ff een jaar niets omdat ik te veel gemist had ivm ziekte en financieel was 't kut dus ik denk ik ga lekker werken. Maar financieel zit het nog steeds kutgezondheid weer wat beter though
Kost alleen met maar een paar dagen werk per week wel een hoop moeite om structuur en ritmes en discipline vast te houden enzomaar komt wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |