Ik kan doorstromen hiernaquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Met dierenverzorging kun je toch geen dierenartsassistente worden?
En zij ziet er nu na 5 jaar ook een beetje vanaf, het is leuk werk maar verdient weinig en ze wil toch wat meer. Weet niet precies wat ze wil/gaat doen, volgens mij wel iets in dezelfde richting maar dan toch wat 'intelligenter' zegmaar
Anyway, je kan altijd andere scholen uitzoeken toch? Je hele leven in Emmen blijven wonen is ook weer zoiets. En anders zou ik idd gewoon dikke schijt hebben aan die leraar, wat is één kutleraar voor één schooljaar nou op een heel mensenleven
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:46 schreef onbekendek het volgende:
[..]
haha dat is heel irritant.
ik heb ook op vreemde tijdstippen vreetkicks. bijvoorbeeld om 3 uur s'nachts. en dan nog gaan koken,
als er iemand de keuken binnenloopt is dat wel een vreemd moment
Waarom niet gewoon gelijk de opleiding dan? scheelt je weer een hoop nutteloze jarenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan doorstromen hiernaEn dan kan ik later de opleiding dierenartsassistente doen. Hmm ik weet niet of ik wel weg wil uit Emmen, je hebt wel nog een school die met de trein te doen is waar ik het zou kunnen volgen maar ik zit niet te wachtten op een stage plek daar in de buurt want dat gaat mijn motivatie kostten op een dag.
quote:
haha ligt eraan wat je hebt gerookt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]dan ben ik echt wel te lui om nog te koken
Dan maar een bakje noodles ofzo
Ik heb geen één diploma?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon gelijk de opleiding dan? scheelt je weer een hoop nutteloze jaren
Ook geen vmbo?quote:
Ik heb gewoon geen één school echt afgemaakt, ben van de middelbare naar het mbo gegaan zonder diploma (zat op speciaal onderwijs, lang verhaal). En naja heb ook geen één mbo opleiding afgemaakt haha. Maar je kunt niveau één doen zonder diploma en op sommige scholen niveau twee ook. Ben niet echt een probleemjongere hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook geen vmbo?
Hoe kun je dan wel dierenverzorging doen? Dat is toch ook mbo net als paraveterinair?
quote:
Ja aan zoiets heb ik ook nog gedacht, leek mij ook wel fijn. Ik ga er morgen even beter nakijken als minder stoned benquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Ama, kijk eens voor avondopleiding VMBO, is relatief snel gedaan.
Dan heb je dat in een half jaartje gedaan. Dan kan je zo instromen. Even bikkelen en heul niet moeilijk.
Wordt het dan niet eens tijd om jezelf gewoon eens een flinke schop onder je reet te geven en op te houden met miepen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen één school echt afgemaakt, ben van de middelbare naar het mbo gegaan zonder diploma (zat op speciaal onderwijs, lang verhaal). En naja heb ook geen één mbo opleiding afgemaakt haha. Maar je kunt niveau één doen zonder diploma en op sommige scholen niveau twee ook. Ben niet echt een probleemjongere hoormijn motivatie is snel zoek
School waar ik heen wil niet. Ik heb wel een niveau 1 diploma trouwens haha maar die ben ik hartstikke kwijt. School wou me op geen één voorwaarde mij toelaten op niveau 2 hahaquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:55 schreef onbekendek het volgende:
zover ik weet kom je ook op mbo niveau 2 zonder diploma
Sowieso. Nu het uit is met A. wil ik sowieso shit op orde brengen. Ik denk dat hij dat ook wel kan waarderen, hoewel ik het natuurlijk in eerste instantie voor mezelf doe want ik zit hier al langer tegen aan te hikken. En nog wat dingen die ik wil regelen/oplossen. Orde krijgenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd om jezelf gewoon eens een flinke schop onder je reet te geven en op te houden met miepen?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
School waar ik heen wil niet. Ik heb wel een niveau 1 diploma trouwens haha maar die ben ik hartstikke kwijt. School wou me op geen één voorwaarde mij toelaten op niveau 2 haha
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
School waar ik heen wil niet. Ik heb wel een niveau 1 diploma trouwens haha maar die ben ik hartstikke kwijt. School wou me op geen één voorwaarde mij toelaten op niveau 2 haha
wow dat is heavy. ik ken mensen die 2 -3 jaar in nederland wonen en al op niveau 2 - 3 zittenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja achquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:58 schreef onbekendek het volgende:
wow dat is heavy. ik ken mensen die 2 -3 jaar in nederland wonen en al op niveau 2 - 3 zitten
haha dat is wel goed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja achIk vind het bij dierenverzorging niet zo'n hele ramp omdat je wel heel veel dingen leert over dieren. Maar goed dat heb ik dus al gehad voor een groot deel. Ik had op onderdeel knaagdieren en konijnen de hoogste cijfer van de klas hihi, had ook niet anders verwacht met mijn obsessie voor ratten (en al het andere wat klein en pluizig is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |