abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:08:34 #76
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_124320501
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:05 schreef Unscrewed het volgende:
Maar mensen, ik ga slapen. Ik ga elke dag om 22.00 proberen te gaan slapen, want ik ben iedere dag te laat. Ik slaap gewoon door mijn wekker heen omdat ik nog in diepe slaap zit, en stoned slapen maakt het alleen maar erger :') (Alleen dan kom ik wel sneller in slaap).

In het weekend ben ik een stuk actiever.
Groetjes :W Alvast weltrusten allemaal. :)
Respect! Ik ga ook weer 22:00 aanhouden denk ik, hou nu 23:00 aan maar wordt ook altijd later :')
Als ik 22:00 aanhou zal ik iig voor 12u in slaap vallen :P

trusten O+
Fuck the EBU.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:08:46 #77
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320506
Ik denk dat het voor mij dan ook September wordt dat ik er weer tegen aan ga. Scheelt dat ik de lesstoffen weet en bepaalde dingen vooruit kan werken. Heb ook maatschappijleer boek uitgewerkt voor 3 jaar (we hoefde maar bepaalde opdrachten te maken, heb gewoon het hele boek gemaakt omdat dat toch de 2 jaren erna gemaakt moet worden) dus die schrijf ik gewoon helemaal over.

En theorie opdrachten van dierenverzorging kan ik ook wel weer aankomen en die maak ik dan ook even alvast. Kost toch het meeste tijd haha. Heb de echte grote opdrachten zoals veel dierensoorten benoemen helaas niet meer op de pc staan, dat is toch wel het meeste werk van alles. Daar baal ik stiekem wel van anders ging ik die beetje aanpassen en opnieuw inleveren. Had ze toch goed gemaakt hihi
Your beauty never ever scared me.
pi_124320509
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:07 schreef Moira. het volgende:

[..]

Lieverd dat stel je elke dag al voor O+ sowieso gaan we dat doen *O*

Trouwens volgende week in Amersfoort is toch na je examen? Of heb je er daarna nóg een?
Dinsdag heb ik examen, die vrijdag is een soort van leuke middag waar we een cijfer voor krijgen. Dan moet ik 4 april een module doen, en 8 april de laatste.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:08:56 #79
288245 crew  Moira
pi_124320510
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:07 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik heb al 9 maanden geen drugs meer gebruikt ;(
Ben er wel trots op eigenlijk. Maar na examens een jointje is gewoon iets waar ik al een tijdje naar uitkijk.
Sinds dit topic ja :P
Fuck the EBU.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:09:41 #80
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320533
Klinkt wel verrekte lui van mij zeg maar waarom overnieuw maken als ik het vorig jaar ook al gemaakt heb? :')
pi_124320542
ik ga woensdag 4 april gelijk bluntje roken
ss
  donderdag 21 maart 2013 @ 00:10:02 #82
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_124320544
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:

[..]

Respect! Ik ga ook weer 22:00 aanhouden denk ik, hou nu 23:00 aan maar wordt ook altijd later :')
Als ik 22:00 aanhou zal ik iig voor 12u in slaap vallen :P

trusten O+
Mooi, dan kunnen wij elkaar helpen? :') Want ik heb weinig discipline voor zulke dingen. ;(
O+
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:10:04 #83
288245 crew  Moira
pi_124320546
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:08 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dinsdag heb ik examen, die vrijdag is een soort van leuke middag waar we een cijfer voor krijgen. Dan moet ik 4 april een module doen, en 8 april de laatste.
Dus bij een eventuele minimeet volgende week geen wiet :9
Fuck the EBU.
pi_124320559
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Klinkt wel verrekte lui van mij zeg maar waarom overnieuw maken als ik het vorig jaar ook al gemaakt heb? :')
Mijn ervaring met deze opleiding is dat herhaling werkt.
Volgende week examens, en ik lees nu gewoon wat door. Echt leren hoeft geeneens meer. Voelt gewoon goed.
pi_124320573
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:10 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dus bij een eventuele minimeet volgende week geen wiet :9
Ik niet, jij wel :P
En heel misschien wel een beetje trouwens. Zit toch Pasen tussen.
  donderdag 21 maart 2013 @ 00:11:27 #86
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_124320581
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:07 schreef onbekendek het volgende:

[..]

haha. het mooiste wat mij ooit is overkomen was. toen ik net 18 was en shop ging smoken. en nog 60 euro kreeg van zo een amerikaanse toerist omdat ik die dag ging chillen met hem je weet gratis wiet gratis geld
Netjes! :D Kende ik maar zo'n toerist. :')
Ik vind het wel knap dat je net nieuw bent en meteen al de gezelligste reeks hebt gevonden (imo).
Verander alleen even je avatar, dan kan je in dit topic als stoner, als je nog terug gaat komen enzo. :D
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:12:08 #87
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320595
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:10 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Mijn ervaring met deze opleiding is dat herhaling werkt.
Volgende week examens, en ik lees nu gewoon wat door. Echt leren hoeft geeneens meer. Voelt gewoon goed.
Na denk dat het voor mij wel helpt zodat ik mij op wiskunde, Nederlands en Engels kan stortten. Laatste is een vak die je alvast (krijg je anders op niveau 2) kan krijgen als je dat echt wilt en kan. Had ik dus ook even vorig jaar en die drie vakken liet ik best wel links liggen
  donderdag 21 maart 2013 @ 00:12:14 #88
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_124320599
Nu ga ik echt (zie je, daar gaat mijn discipline al :') ).
Groetjes. :D
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:12:26 #89
288245 crew  Moira
pi_124320606
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat het voor mij dan ook September wordt dat ik er weer tegen aan ga. Scheelt dat ik de lesstoffen weet en bepaalde dingen vooruit kan werken. Heb ook maatschappijleer boek uitgewerkt voor 3 jaar (we hoefde maar bepaalde opdrachten te maken, heb gewoon het hele boek gemaakt omdat dat toch de 2 jaren erna gemaakt moet worden) dus die schrijf ik gewoon helemaal over.

En theorie opdrachten van dierenverzorging kan ik ook wel weer aankomen en die maak ik dan ook even alvast. Kost toch het meeste tijd haha. Heb de echte grote opdrachten zoals veel dierensoorten benoemen helaas niet meer op de pc staan, dat is toch wel het meeste werk van alles. Daar baal ik stiekem wel van anders ging ik die beetje aanpassen en opnieuw inleveren. Had ze toch goed gemaakt hihi
Lieve Ama, ik hou heel veel van je maar dit klinkt voor mij wel heel erg als een middelbare-school-mentaliteit.
Dingen van te voren maken of overschrijven of jaren vooruitwerken of oude al gemaakte dingen inleveren lijkt heel handig, omdat je dan het werk later niet meer hoeft te doen. Maar daar leer je niks van.
Als je gewoon écht goed je best wilt doen en écht kennis wil op doen en goed die studiejaren door wil komen dan moet je gewoon mee gaan met de planning van de school en doen wat de bedoeling is dat je op dat moment doet. Dáár leer je van en dáár maak je de toetsen gewoon awesome door, en daar heb je ook na je studie gewoon veruit het meest aan :)

/heiligboontje :')
Fuck the EBU.
pi_124320609
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:11 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Netjes! :D Kende ik maar zo'n toerist. :')
Ik vind het wel knap dat je net nieuw bent en meteen al de gezelligste reeks hebt gevonden (imo).
Verander alleen even je avatar, dan kan je in dit topic als stoner, als je nog terug gaat komen enzo. :D
tuurlijk zal ik morgen doen.
Hahaha dat soort dingen gebeuren nou eenmaal als je in amsterdam bent.
ss
pi_124320615
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
Nu ga ik echt (zie je, daar gaat mijn discipline al :') ).
Groetjes. :D
Slaapze kerel!
pi_124320638
quote:
17s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:

[..]

Lieve Ama, ik hou heel veel van je maar dit klinkt voor mij wel heel erg als een middelbare-school-mentaliteit.
Dingen van te voren maken of overschrijven of jaren vooruitwerken of oude al gemaakte dingen inleveren lijkt heel handig, omdat je dan het werk later niet meer hoeft te doen. Maar daar leer je niks van.
Als je gewoon écht goed je best wilt doen en écht kennis wil op doen en goed die studiejaren door wil komen dan moet je gewoon mee gaan met de planning van de school en doen wat de bedoeling is dat je op dat moment doet. Dáár leer je van en dáár maak je de toetsen gewoon awesome door, en daar heb je ook na je studie gewoon veruit het meest aan :)

Dit. Plus het feit dat de beste motivatie is als jij een keigoed rapport hebt na de 1e periode en door hard werken gewoon mooie cijfers haalt.
pi_124320650
ik ga over 20 min.
morgen opstaaan om 6:30 maar met silver haze en energy drink komt alles goed :)
ss
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:14:18 #94
288245 crew  Moira
pi_124320668
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Nja als je letterlijk hetzelfde al hebt gemaakt kun je daar natuurlijk gewoon uitstel voor vragen.
Ik hoef volgend jaar in principe de eerste periode helemaal niet naar school omdat ik daar alle studiepunten voor heb gehaald, en als het studieprogramma nog precies hetzelfde is (wat het waarschijnlijk ook is) dan blijft dat van vorig jaar voor volgend jaar staan.
Maar ik ga toch netjes en braaf naar alle lessen omdat ik gewoon aansluiting met klasgenoten wil hebben en eventuele aanvullende informatie niet wil missen en gewoon wil meedraaien zoals het hóórt, en niet 'the Moira way' zoals ik dat al jaren doe en elke keer maar de kantjes er vanaf loop (en het uiteindelijk alsnog haal, maar ik wil het gewoon eens doen zoals het de bedoeling is :P )
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:14:38 #95
288245 crew  Moira
pi_124320677
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:10 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Mooi, dan kunnen wij elkaar helpen? :') Want ik heb weinig discipline voor zulke dingen. ;(
O+
Me neither :P We gaan ons best doen! *O*
Fuck the EBU.
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:14:48 #96
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320682
quote:
17s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik snap je punt haha maar de opdrachten die ik alvast wil maken zijn gewoon zo makkelijk, daar leer ik niks meer van (zoals onderdeel knaagdieren en konijnen waar ik een 9,8 op had). Ik kan nog meer dingen vooruit werken als ik wil maar dat doe ik bewust niet omdat ik die dingen wel beter moet leren ;)

Daarbij is maatschappij leer gewoon een vak waar ik het eerste jaar echt geen tijd aan wil besteden, zonde van mijn tijd en dat vak stelt geen drol voor op die school. Daarbij werk ik op die momenten gewoon liever aan Nederlands, wiskunde en Engels. En de laatste 4 maand komen ook weer dieren onderdelen die ik nog niet heb gehad en die ga ik ook niet alvast maken haha, die leer ik wel samen met de klas
pi_124320734
plannen is goed.
maar je moet altijd iets ondernemen.
zo doe ik het al mijn hele leven. en kom bijna nooit tekort aan mijn behoeftes
ss
  roze donderdag 21 maart 2013 @ 00:19:14 #98
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124320819
Morgen ga ik maar even wat dingen op papier zetten zodat ik ook een plan op papier heb en niet alleen in mijn stonende hoofd :')
  PR en moderator donderdag 21 maart 2013 @ 00:20:55 #99
288245 crew  Moira
pi_124320859
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:11 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik niet, jij wel :P
En heel misschien wel een beetje trouwens. Zit toch Pasen tussen.
Meh ik blow sowieso liever niet en public, maar we zien wel :P
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:13 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dit. Plus het feit dat de beste motivatie is als jij een keigoed rapport hebt na de 1e periode en door hard werken gewoon mooie cijfers haalt.
En het is fijn als alles je met gemak af loopt omdat je alles gewoon al doet, leest en leert op de momenten die daarvoor bedoeld zijn, zodat je - wanneer het erop aan komt - alles al weet en je overal over mee kan praten enzo en nergens meer hard voor hoeft te blokken *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:14 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik snap je punt haha maar de opdrachten die ik alvast wil maken zijn gewoon zo makkelijk, daar leer ik niks meer van (zoals onderdeel knaagdieren en konijnen waar ik een 9,8 op had). Ik kan nog meer dingen vooruit werken als ik wil maar dat doe ik bewust niet omdat ik die dingen wel beter moet leren ;) Daarbij is maatschappij leer gewoon een vak waar ik het eerste jaar echt geen tijd aan wil besteden, zonde van mijn tijd en dat vak stelt geen drol voor op die school. Daarbij werk ik op die momenten gewoon liever aan Nederlands, wiskunde en Engels. En de laatste 4 maand komen ook weer dieren onderdelen die ik nog niet heb gehad en die ga ik ook niet maken haha, die leer ik wel samen met de klas
Kun je daar niet gewoon vrijstelling voor krijgen ofzo, dan? Voor die dingen die je al zo makkelijk af gaan en die je vorig jaar al hebt afgerond met hoog cijfer? Ik hoef dat gewoon niet te doen.

Mja als ik nu nog vakken had als maatschappijleer en Nederlands en wiskunde en Engels zou mijn motivatie ook wel een stukje lager liggen :') Wiskunde heb ik in de 4e al laten vallen (ja dat kon met havo c&m) en maatschappijleer en Nederlands met een 7 en Engels met een 8 op m'n diploma afgesloten.
Gelukkig zie ik dat soort vakken op het HBO niet meer terug _O_
Fuck the EBU.
pi_124320887
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 00:19 schreef Amarantha het volgende:
Morgen ga ik maar even wat dingen op papier zetten zodat ik ook een plan op papier heb en niet alleen in mijn stonende hoofd :')
goedzo. ik weet niet of je al werkt. maar werken is ook een goede tijdverdrijf waarmee het financieel ook beter gaat
ss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')