Die Antwoordquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:22 schreef Nestalgie het volgende:
ik kan die zef sidr beatboy video niet vinden :/
ow :/ is niet beschikbaar voor mobiel aparaten.quote:
Die is geniaal. Net als Fatty Boom Boomquote:
Ik heb 5 gram White Widow gekocht voor 40 oi. Getest en goed gekeurdquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:10 schreef Amarantha het volgende:
Blegh ik heb een kut zakje bij de shop gekregen, liefst ga ik nog een keer wiet halen maar daar ben ik te lui voor enz *denk ik*
Als ik een maaltijd eet is dat sowieso vaak pas rond 8 uurquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:20 schreef Monopoly het volgende:
Vind je dat ook altijd fijn Moira. ? Laat avond eten?
Trouw met mequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik een maaltijd eet is dat sowieso vaak pas rond 8 uurSoms met een uitschieter naar 10 uur
Ligt er beetje aan wanneer ik honger heb
Snap dat nooit zo, mensen die per se om half 6 of 6 uur moeten eten, omdat het dan 'etenstijd' is.
Het is toch gewoon etenstijd als je honger hebt?
Sommige mensen zijn daar zo aan gewend dat ze daadwerkelijk om half 6 honger krijgen en willen dineren, maar vaak heb ik om die tijd écht nog geen trek in een vol bord ofzo.
In Spanje 'avondeten' ze ook altijd pas om 9 uur ofzo
Mwa, je kunt prima een jointje roken terwijl ze nog wakker zijn, zolang ze maar niet de rook binnen kunnen krijgenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:12 schreef Moira. het volgende:
En als we een gezinnetje hebben enzo gaan we wel om half 6 eten hoor, want dan gaat de kleine om half 7 in bed zodat wij nog even lekker chill onderuitgezakt op de bank een jointje kunnen roken
Neen, niet onder invloed zijn als de kids nog wakker zijn, jwz.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mwa, je kunt prima een jointje roken terwijl ze nog wakker zijn, zolang ze maar niet de rook binnen kunnen krijgen
Mannen die kunnen kokenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ben blij dat ik best aardig kan koken
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook geweldig
Ik heb zin in zo'n palmblad, maar heb niet genoeg wiet om er een te vullenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gewoon 4 pakjes lange vloeilol. Één is bijna op maar alsnog
dat snap ik weer wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik kook hier nooit maar zodra ik een eigen huis heb en de keuken voor mezelf heb ga ik ook lekker koken. Kan dat denk ik wel. Sowieso wat gerechten van mijn vader maken. Nomnomnom
Om eerlijk te zijn nooit geprobeerd maar ik denk dat dat het niet zo'n hele opgave moet zijn. Ga het dit weekend eens proberenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:15 schreef onbekendek het volgende:
[..]
dat snap ik weer wel.
kan je wel joints inside out draaien?
als een vrouw beide kan ben ik opzich wel blij
als je dunne joints rookt zal het best veel verschil hebben met normaal. maar als je een dikke boomstam rookt. zal het niet echt heel veel verschil zijn denk ik. ik draai ze allemaal inside out als ik rook en merk ook dat die van mij iets langer branden dan als ik ze normaal zou draaien.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn nooit geprobeerd maar ik denk dat dat het niet zo'n hele opgave moet zijn. Ga het dit weekend eens proberen
Hmm er tussen in. Ik hou wel van 'dikke' joints maar daar bedoel ik dan ook mee dat er veel wiet in zit en niet meteen mega dik is ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:20 schreef onbekendek het volgende:
[..]
als je dunne joints rookt zal het best veel verschil hebben met normaal. maar als je een dikke boomstam rookt. zal het niet echt heel veel verschil zijn denk ik. ik draai ze allemaal inside out als ik rook en merk ook dat die van mij iets langer branden dan als ik ze normaal zou draaien.
Heb het ergens in het begin van deze reeks geprobeerdquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn nooit geprobeerd maar ik denk dat dat het niet zo'n hele opgave moet zijn. Ga het dit weekend eens proberen
gewoon een keer proberen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm er tussen in. Ik hou wel van 'dikke' joints maar daar bedoel ik dan ook mee dat er veel wiet in zit en niet meteen mega dik is ofzo
Jup, tot morgen in de loop van de dag. Dan wiet halen en jointje paffenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Ben je nog bij je tante?
--
Ik ga dit weekend verder met mijn haar blonderenWat ik nu heb ziet er niet uit. Daarbij zijn mijn zijkanten, ooit afgeschoren nu weer tot over mijn oor aan lengte, ook nog gewoon mijn eigen kleur blond en de rest van mijn haar geblondeerd blond of oranje. Bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |