Holy shit hahaquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:03 schreef Amarantha het volgende:
LOL! Mijn ex heeft net even snel level 65 uitgespeeld voor mijYeah, ben eindelijk verder. Hij is level 230 ofzo
Haha ja ik vind mooi hij zat net naast me dus hij laat mij eens kijken.. Bam in één keer haha. Ik doe gewoon altijd wat fout hoor, hij had vet veel snoepjes en ik krijg amper leuke combi's. Maar ik moet nu even wachtten op toegang haha en dan ga ik je inhalen -gnif-quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Holy shit hahaWel nice though
Zit nu in level 83 en krijg die gelatinetjes soms wel weggespeeld, maar dan heb ik telkens net niet genoeg punten om één ster te halen
zal je ff een kaartje sturenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja ik vind mooi hij zat net naast me dus hij laat mij eens kijken.. Bam in één keer haha. Ik doe gewoon altijd wat fout hoor, hij had vet veel snoepjes en ik krijg amper leuke combi's. Maar ik moet nu even wachtten op toegang haha en dan ga ik je inhalen -gnif-
Dat laatste probeer ik ook altijd haha, ben ik telkens op uit lolquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
zal je ff een kaartje sturen
Je moet soms ook moeite doen om die combinaties te krijgen. Ben nu vaak bezig om zo'n discobom met een streepjessnoepje te combineren, dan worden alle snoepjes van die kleur streepjessnoepjes en doet bijna al het werk voor je
Doe niet zo blij nerdjequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:11 schreef Murdera het volgende:
helemaal kapot. Maar ik heb het wel gehaald. FUCK YEAH BITCHES.
Fuck all of you who said I wouldn't make it
Who said I was a loser
They said I was a no-one
They said I was a fuckin' psycho
But look at me now:
All up on the interweb
World-wide, 2013
Futurista
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:11 schreef Murdera het volgende:
Who said I was a loser
They said I was a no-one
But look at me now:
All up on the interweb
World-wide, 2013
Futurista
wat gehaald?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:11 schreef Murdera het volgende:
Who said I was a loser
They said I was a no-one
But look at me now:
All up on the interweb
World-wide, 2013
Futurista
Wat dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:14 schreef Amarantha het volgende:
Ok, geen shop. Wat anders gefikst. Ben benieuwd
Iemand die ik ken. Maar ik twijfelde telkens of het wel wat is maar ja geef 't wel een kans hahaquote:
Hard aan de sossaquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:14 schreef Amarantha het volgende:
Ok, geen shop. Wat anders gefikst. Ben benieuwd
Of gewoon samengeperste bruin verkocht als hasj.quote:
Ik ken Die Antwoord niet eens echtquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
BAM
Baas
Mn 2e trainingHelemaal naar de kenker.
Spierpijn alles.
Iddquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Scheelt als bijna iedereen op je Facebook Candy Crush speelt.. Heb bijna alle kaartjes al haha
Haha ja vet mooi. Heb niet eens iedereen gevraagd en heb er nu al 2. Denk dat ik voor half 10 de ander ook wel hebquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
IddFf peukje roken en je hebt je kaartjes en weer 5 levens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |