Dan heb je gewoonweg de juiste tietenpics naar de FA's gestuurd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:17 schreef D. het volgende:
Ik ken die hele Krentenbol niet, maar als je bijna een jaar tijd en 17000 posts investeert en het tot mod schopt dan heb ik respect voor je doorzettingsvermogen
Ah, de saturationknop heeft hij ook gevonden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hier een foto van een Smiley-contest.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:19 schreef Jimbo het volgende:
oeh oeh ohe !!! Misschien kan stefan hier ook weer zn nietszeggende , climaxloze FOK EXCLUSIVE van maken !!!!!!
Een typische Autist met ADD dus.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Autisme en ADD had ze volgens mij.
Kan het zo nazoeken, heb gespreksgeschiedenis vanaf 2007.
En bij mij was ze juist niet druk, maar heel stil zei ze..
Wtf? Was jij niet iets van PR ofzo?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:19 schreef Jimbo het volgende:
oeh oeh ohe !!! Misschien kan stefan hier ook weer zn nietszeggende , climaxloze FOK EXCLUSIVE van maken !!!!!!
Ja, so? Ik snap 'm niet?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hier een foto van een Smiley-contest.
Als er iets nietszeggend moet zijn dan is stefan de persoon die je zoektquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:19 schreef Jimbo het volgende:
Je zegt het goed: was.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wtf? Was jij niet iets van PR ofzo?
Hij is vrij snel ZUU materiaal geworden. Veel beloftes, weinig doen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vroeg me net hetzelfde afquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
ja !quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |