als je wat kattenvoer voor haar koopt is ze je meid.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Of ik het dan nog met Oognip kan vinden
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Of ie wel of niet last heeft van z'n hormonen denk ik.
Whutt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je wat kattenvoer voor haar koopt is ze je meid.
ja dat heb ik in mijn hoofd zitten dat mensen op de vorige meet kattenvoeier voor jou gingen regelen.quote:
Wat zoeken jullie dan samenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja Greys moet ik ook nog irl uitcheckenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
Handig ook voor mijn Ladage-offerte die ik nog moet goedkeuren, al die ovb-tjes![]()
Ik wacht nog wel even
euh dan reken je het vaste groepje dronken door joan heen schreeuwerdts toch ook gewoon mee?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
Handig ook voor mijn Ladage-offerte die ik nog moet goedkeuren, al die ovb-tjes![]()
Ik wacht nog wel even
Ik ben die avond degene die al nagelbijtend met hysterische ogen naar dat scherm staat te kijken als Anouk moet zingenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja Greys moet ik ook nog irl uitchecken
Q nam ooit een zak kattenvoer mee ja omdat die van mij op wasquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dat heb ik in mijn hoofd zitten dat mensen op de vorige meet kattenvoeier voor jou gingen regelen.
In dit geval is het iets lastiger met ovb-tjes omdat Ladage komt voor een vast bedrag (voor die kar dus) plus dan de snacks die worden genuttigd. Dus als er drie komen uiteindelijk (maar dat gebeurt niet gelukkigquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh dan reken je het vaste groepje dronken door joan heen schreeuwerdts toch ook gewoon mee?
Misschien is het beter als ik die gewoon niet in doe. Anders wil ik misschien niet meer met je op 1 kamer.quote:
ja ik ga dan wel weer met de buurt praten zodat alle leuke meiden uit de buurt er ook komen etenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
In dit geval is het iets lastiger met ovb-tjes omdat Ladage komt voor een vast bedrag (voor die kar dus) plus dan de snacks die worden genuttigd. Dus als er drie komen uiteindelijk (maar dat gebeurt niet gelukkig) dan worden het duuuuuuuure patatjes
Ik heb m al ff niet zien posten ook!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:14 schreef Takaiki het volgende:
Ik mis ESF baas ThaErik in de opDie gaat toch wel komen hea?
Die heb ik waarschijnlijk al doorgeslikt danquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die ga jij vast nog kunnen vinden na een avondje bieren
Net als vorige keer met Joan, toen we WEER niet uit die 10 finale enveloppen kwamen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:39 schreef Maanvis het volgende:
en anders gaan we onszelf gewoon kapot zuipen onder invloed van andré hazes.
Uit heur ogen gelikt!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik waarschijnlijk al doorgeslikt dan
kwam doordat barbie toen jarig wasquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als vorige keer met Joan, toen we WEER niet uit die 10 finale enveloppen kwamen.
Toen gingen wij keihard het nummer zingen en nog maar een drankje nemen en doorfeesten.
Tis gelukkig niet dat dan heel de sfeer instort
Ja, doe je wiki eens updaten!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:41 schreef tombolafan het volgende:
En heb ik nou een FOK!stelletje gemist?
Ik kom hier te weinig
ik ga wel op tijd weer weg hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, doe je wiki eens updaten!
Ik vind het zo tof dat je ook komt
Ja!quote:
Maar de reden is welquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ga wel op tijd weer weg hooren ik ben ook niet vroeg vrees ik
Ja dan KOM JE TOCH????quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ga wel op tijd weer weg hooren ik ben ook niet vroeg vrees ik
Dk zeg.t als we naar een meet kunnen word het shabu of sjoelenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Is er een kansje dat jullie er een soort doordeweeks weekendje van maken en dan een paar uurtjes lekker rustig langs komen (zitplaatsen genoeg enzo!) en daarna ergens in de buurt slapen? Of is dat wishful thinking?Tis eigenlijk net of je thuis kijkt, huiskamercafé enzo, maar dan met wat meer mensen. En niet propvol, want FOK!only deze keer want normaal is de kroeg dicht op dinsdag.
Waaaaaaaaarom deze niet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dk zeg.t als we naar een meet kunnen word het shabu of sjoelen
Het is nog geen mei dus wie weet kan ik hem nog over halenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Waaaaaaaaarom deze niet?![]()
Hij haat het songfestival zeker?
Maar als je komt sjoelen vind ik het ook al awesome
Ja! Ja! Als ik kan/moet helpen daarbij hoor ik het wel he?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is nog geen mei dus wie weet kan ik hem nog over halen
Zekerquote:
Dat moet ik nog afsprekenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeker
Greys, tot hoe laat is de ladagekar er? Dan weet ik hoe laat ik kan komen
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:48 schreef sp3c het volgende:
gewoon stiekem in de OP zetten en over een maand zeg je 'ja hallo, het was jouw idee hoor!'
Zou tof zijn als je ook komt met je kardinaalquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:52 schreef Laysa het volgende:
Nou
...eerst maar meer energie te verkrijgen en wie weet![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou tof zijn als je ook komt met je kardinaal
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet ie wel dit aan
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mezelf maar even aan de OP toegevoegd.
hoe kon zij meedoen eigenlijk? Ze komt helemaal niet uit europaquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en dan deze ook want min of meer ook toepasselijk.
Net als dat Azerbeidzjan enzo nu ook meedoen...quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe kon zij meedoen eigenlijk? Ze komt helemaal niet uit europa
Maar de artiest hoeft dus niet uit het land te komen dat meedoet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als dat Azerbeidzjan enzo nu ook meedoen...
Als je lid bent van de EBU mag je meedoen.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
OMG OMG OMG ZOMG Erik, we staan al best snel weer teek me toe joor heffun te zingen!![]()
En te hysteriën bij de gouden enveloppen!!!!
Ik geloof het nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar de artiest hoeft dus niet uit het land te komen dat meedoet?
quote:Current rules state that countries are allowed to have up to six performers on stage. Performers must be aged 16 or older, on the day of the semi-final in the year of the Contest.[1] This rule was introduced in 1990, as two contestants the year before had been 11 and 12 years. The introduction of this rule means that Sandra Kim, who was 13 when she won for Belgium in 1986, will remain the youngest winner unless the age limit is lowered. No restriction on the nationality of the performers exists, which has resulted in countries being represented by artists who are not nationals of that country. One of the most well-known winning artists, Canadian Céline Dion represented Switzerland in 1988. It should also be noted that the performer only needs to be 16 when the event takes place, and not when they are selected, as proven in 2001 and 2005 when Lindsay Dracass and Triinu Kivilaan respectively were selected to represent United Kingdom and Switzerland, despite only being 15 at the time. In Dracass' case a special visa had to be issued to Dracass to enable her to travel to Copenhagen.[2]
Halfstok?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:08 schreef Maanvis het volgende:
hoe zwaai je je vlaggetje eigenlijk bij zo'n treurig nummer?
quote:
Je zwaait met een vlagje en een aansteker en probeert krampachtig het vlagje uit de aansteker te houden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:08 schreef Maanvis het volgende:
hoe zwaai je je vlaggetje eigenlijk bij zo'n treurig nummer?
Aansteker? Wat ouderwets. Gewoon de aanstekerapp op je telefoonquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zwaait met een vlagje en een aansteker en probeert krampachtig het vlagje uit de aansteker te houden.
Waar halen we die? En gaan we in een processie door de wijk naar het café?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet ie wel dit aan
Buurvrouw ziet ons aankomen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Waar halen we die? En gaan we in een processie door de wijk naar het café?
Dan kom je lekker sjoelenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:37 schreef Cee het volgende:
Ik heb er echt zo'n zin in. Verdomme nog een hoop ijstijden, paashazen en troonopvolgingen doorstaan voordat we eindelijk mogen. DUURT LANG.
Als ze de enveloppen openmaken:quote:
You can taaaaaake..... You can giiiiive!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze de enveloppen openmaken:
"Hear my praaaayyyyyyy'rrrr in my neeeeeeeed our country's name is in theeeeerrre."
Ja jeweets, ik zou dat erg graag willen maar ik ga dat nooit redden, het is gewoon geen handige dag en tijd. Ge zult zonder mij moeten schuiven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan kom je lekker sjoelen![]()
Want dat is al over minder dan drie weken.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja jeweets, ik zou dat erg graag willen maar ik ga dat nooit redden, het is gewoon geen handige dag en tijd. Ge zult zonder mij moeten schuiven.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik zal als hommage aan Cee op 8 april minstens drie Aad-grappen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef Cee het volgende:
Ik heb alvast een opdruk voor m'n t-shirt ontworpen.GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb alvast een opdruk voor m'n t-shirt ontworpen.Het duurde even maar nu snap ik hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb alvast een opdruk voor m'n t-shirt ontworpen.SjeeekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:37 schreef Cee het volgende:
Ik heb er echt zo'n zin in. Verdomme nog een hoop ijstijden, paashazen en troonopvolgingen doorstaan voordat we eindelijk mogen. DUURT LANG.
Remlof heeft moemoe ten slotte ook gestuurdquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Zal ik je er weer ovb bij zetten?
Zo ergens bij remlof in de buurt?
Daarom, dat was niet echt een raadselquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Remlof heeft moemoe ten slotte ook gestuurd
Doe mij maar bij remlof in de buurtquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Zal ik je er weer ovb bij zetten?
Zo ergens bij remlof in de buurt?
Check!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doe mij maar bij remlof in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |