Buurvrouw ziet ons aankomen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Waar halen we die? En gaan we in een processie door de wijk naar het café?
Dan kom je lekker sjoelenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:37 schreef Cee het volgende:
Ik heb er echt zo'n zin in. Verdomme nog een hoop ijstijden, paashazen en troonopvolgingen doorstaan voordat we eindelijk mogen. DUURT LANG.
Als ze de enveloppen openmaken:quote:
You can taaaaaake..... You can giiiiive!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze de enveloppen openmaken:
"Hear my praaaayyyyyyy'rrrr in my neeeeeeeed our country's name is in theeeeerrre."
Ja jeweets, ik zou dat erg graag willen maar ik ga dat nooit redden, het is gewoon geen handige dag en tijd. Ge zult zonder mij moeten schuiven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan kom je lekker sjoelen![]()
Want dat is al over minder dan drie weken.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja jeweets, ik zou dat erg graag willen maar ik ga dat nooit redden, het is gewoon geen handige dag en tijd. Ge zult zonder mij moeten schuiven.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik zal als hommage aan Cee op 8 april minstens drie Aad-grappen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef Cee het volgende:
Ik heb alvast een opdruk voor m'n t-shirt ontworpen.GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb alvast een opdruk voor m'n t-shirt ontworpen.Het duurde even maar nu snap ik hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb alvast een opdruk voor m'n t-shirt ontworpen.SjeeekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:37 schreef Cee het volgende:
Ik heb er echt zo'n zin in. Verdomme nog een hoop ijstijden, paashazen en troonopvolgingen doorstaan voordat we eindelijk mogen. DUURT LANG.
Remlof heeft moemoe ten slotte ook gestuurdquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Zal ik je er weer ovb bij zetten?
Zo ergens bij remlof in de buurt?
Daarom, dat was niet echt een raadselquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Remlof heeft moemoe ten slotte ook gestuurd
Doe mij maar bij remlof in de buurtquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Zal ik je er weer ovb bij zetten?
Zo ergens bij remlof in de buurt?
Check!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doe mij maar bij remlof in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |