Ik heb m al ff niet zien posten ook!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:14 schreef Takaiki het volgende:
Ik mis ESF baas ThaErik in de opDie gaat toch wel komen hea?
Die heb ik waarschijnlijk al doorgeslikt danquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die ga jij vast nog kunnen vinden na een avondje bieren
Net als vorige keer met Joan, toen we WEER niet uit die 10 finale enveloppen kwamen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:39 schreef Maanvis het volgende:
en anders gaan we onszelf gewoon kapot zuipen onder invloed van andré hazes.
Uit heur ogen gelikt!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik waarschijnlijk al doorgeslikt dan
kwam doordat barbie toen jarig wasquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als vorige keer met Joan, toen we WEER niet uit die 10 finale enveloppen kwamen.
Toen gingen wij keihard het nummer zingen en nog maar een drankje nemen en doorfeesten.
Tis gelukkig niet dat dan heel de sfeer instort
Ja, doe je wiki eens updaten!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:41 schreef tombolafan het volgende:
En heb ik nou een FOK!stelletje gemist?
Ik kom hier te weinig
ik ga wel op tijd weer weg hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, doe je wiki eens updaten!
Ik vind het zo tof dat je ook komt
Ja!quote:
Maar de reden is welquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ga wel op tijd weer weg hooren ik ben ook niet vroeg vrees ik
Ja dan KOM JE TOCH????quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ga wel op tijd weer weg hooren ik ben ook niet vroeg vrees ik
Dk zeg.t als we naar een meet kunnen word het shabu of sjoelenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Is er een kansje dat jullie er een soort doordeweeks weekendje van maken en dan een paar uurtjes lekker rustig langs komen (zitplaatsen genoeg enzo!) en daarna ergens in de buurt slapen? Of is dat wishful thinking?Tis eigenlijk net of je thuis kijkt, huiskamercafé enzo, maar dan met wat meer mensen. En niet propvol, want FOK!only deze keer want normaal is de kroeg dicht op dinsdag.
Waaaaaaaaarom deze niet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dk zeg.t als we naar een meet kunnen word het shabu of sjoelen
Het is nog geen mei dus wie weet kan ik hem nog over halenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Waaaaaaaaarom deze niet?![]()
Hij haat het songfestival zeker?
Maar als je komt sjoelen vind ik het ook al awesome
Ja! Ja! Als ik kan/moet helpen daarbij hoor ik het wel he?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is nog geen mei dus wie weet kan ik hem nog over halen
Zekerquote:
Dat moet ik nog afsprekenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeker
Greys, tot hoe laat is de ladagekar er? Dan weet ik hoe laat ik kan komen
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:48 schreef sp3c het volgende:
gewoon stiekem in de OP zetten en over een maand zeg je 'ja hallo, het was jouw idee hoor!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |