Dat is ook niet de insteek van dit programma.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hoe oud is ze? as dit 10 jaar jonger is,,,
Dat is waar. Die kleren zijn wel tuttig. Maar het haar is leuk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Viel vrij weinig aan te verpesten.
53quote:
En wij zijn er weer bij!quote:
Ja. Mooi haar ook zo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:33 schreef Copycat het volgende:
Stukken beter. Stukken stijlvoller.
Als je de beginsituatie ziet, is dit bijna van kamp naar vamp.
Nee dit zijn nieuwe hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:35 schreef Groby het volgende:
haha wtf die preview van volgende week
is allemaal oud trouwens, volgens mij had ik deze al gezien
? Tijdmachine?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:35 schreef Groby het volgende:
Ja, net als bij Snog, marry or avoid.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:35 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat ze niet een paar weken later nogmaals langsgaan.
Ik ben niet zo van de zilveren broeken, maakt een beetje kamp.....oh wacht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:34 schreef iBenny het volgende:
Die dochter ziet er dan wel een stuk ouder uit, maar ook wel een stuk beter
Tot volgende weekquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:36 schreef Lemsterr het volgende:
Hilarisch programma.
Tot volgende week![]()
Nee, nieuw maar die vrouwen lijken allemaal een beetje op elkaar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:35 schreef Groby het volgende:
Ja, dat lijkt mij idd ook wel wat!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:35 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat ze niet een paar weken later nogmaals langsgaan.
Je moet ze nooit achter elkaar kijken want je hebt je doodgelachen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:36 schreef Stickertje het volgende:
tot volgende week.. kan niet wachten
TLC, shopping addiction.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:36 schreef Ole het volgende:
Karina waar moeten we nu naartoe?
Ik zit nu maar doomsday preppers te kijken.
Ik zit ff aan mijn tax. Hier komt vanavond niets meer bovenuit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:36 schreef Ole het volgende:
Karina waar moeten we nu naartoe?
Ik zit nu maar doomsday preppers te kijken.
OK!quote:
Modeprogramma Twee koopverslaafden worden gedwongen hun problemen aan te pakken. Marceia dreigt door haar koopverslaving uit haar huis te worden gezet en de werkeloze Greg blijft geld uitgeven.quote:
Heeft dat een topicquote:
Nee maar ik wil mijn goede humeur niet verpesten met Angela Groothuizenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zit ff aan mijn tax. Hier komt vanavond niets meer bovenuit.
Ik ook niet, dan maar ff WWW afschuimen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee maar ik wil mijn goede humeur niet verpesten met Angela Groothuizen
Omdat het werkt, oehoehoeyeah.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:40 schreef Groby het volgende:
ja nu zit die angela weer op mien tv moet die zich niet bezig houden met dat weightwatchers samen met die dikke friese zangeres
Da's ook leukquote:
Dat is echt geweldigquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Da's ook leukOf Extreme cheapskates
Daar heb ik er al een paar van weten te downloaden, zitten sympathieke mensen tussen maar er zat er ook eentje tussen die ik persoonlijk een dreun zou geven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is echt geweldigIk kijk sinds kort de herhaling op zondagmiddag. Wat een figuren zitten daar tussen.
quote:HOTTER THAN MY DAUGHTER - 1.479.000
Waaronder wij.quote:
Wordt het niet altijd zo goed bekeken? Altijd iig flink boven de miljoen.quote:
Niemand?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:00 schreef CapnIzzy het volgende:
Ik vraag het maar hier:
Weet iemand hoe dat liedje heet van de reclame van HTMD
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik hoorde net wel het deuntje uit Forrest Gump.
Niet uit het programma zelf, maar de aankondiging. Paar keer voorbij gekomen op RTL, telkens te laat om Shazam te gebruikenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:28 schreef Uccie het volgende:
Even alvast een kick...omdat ik al een week uitkijk naar de nieuwe aflevering en al het commentaar hiernou ik zag die voorstukjes van de week en mijn god, ik moest mijn kin van mijn schoenen tillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wist niet dat het bestond
Van Danny MED / Het einde van de TVPquote:
Da's al een oud berichtquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van Danny MED / Het einde van de TVP
Dat doe jij ook niet meerquote:
Niet op RTL4 neem ik aanquote:
Houd je erbuiten Cor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie verft alleen nog eieren.
wel wat langer dan een paar minuten ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:37 schreef Stickertje het volgende:
die belg mag nog wel een paar minuten langer half naakt op mijn tv staan hoor
Natuurlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hopelijk weer een lachbui van Gordon
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hopelijk weer een lachbui van Gordon
quote:
dat moet wel met vingers, een penis gaat daar niet meer inquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat moet wel met vingers, een penis gaat daar niet meer in
Ik lees dat soms met afschuw.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Dit soort vrouwen staan in een bepaald topic in KPD
Een linkje is niet nodigquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
En ook in FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Dat is de softcore versie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En ook in FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen?
Ik kom dan ook nooit in KPDquote:
Zolang je de plaatjes niet bekijkt is er nog weinig aan de hand.quote:
Jaja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van horen zeggen
Daarom moest ie ook naar het ziekenhuis: weer alles laten bleken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:45 schreef ChatGirl het volgende:
Dat donkere haar bij Gordon staat niet zo leuk.
Wat denk jij wel van Karinaquote:
Nepkleindochterquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
dochter heeft de kleding aangepast aan de inrichting van het huis
kleindochter*quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
dochter heeft de kleding aangepast aan de inrichting van het huis
Eten en drinken wordt niet geadviseerd tijdens dit programma...quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Daar ging mijn Baron Philippe de Rothschild Chateau Mouton Rothschild uit 2003 vol over mijn MacBook.
Maakt al het verschilquote:
Tussen? Ze kijkt alles!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tussen al die tv-programma's door moet ze toch ontspannen?
vraag maar eens of ze wilt bukken, ik weet zeker dat je dan van mening veranderdquote:
Ik vond het zwarte kanten doorkijkgordijn erger.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
vraag maar eens of ze wilt bukken, ik weet zeker dat je dan van mening veranderd
Trek in een broodje rosbief?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:48 schreef Pheno het volgende:
Nou, vanavond geen seks meer. What has been seen...
Het is dan ook drama om deze catwalk te aanschouwenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:48 schreef vencodark het volgende:
Er zit altijd wel wat drama achter hè.
En na drama vreet je er 80 Kilo aan of je kleed je als een hoer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:48 schreef vencodark het volgende:
Er zit altijd wel wat drama achter hè.
Helaas welquote:
Maar goed dat het een commercieel wijntje was en geen dure. Doekje over de macbook heen en gaan!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Daar ging mijn Baron Philippe de Rothschild Chateau Mouton Rothschild uit 2003 vol over mijn MacBook.
d'r haren zitten niet heel slechtquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef Prolapsje het volgende:
Ik ga de volgende keer ook om een coupe-casette vragen.
de gemiddelde kapster heeft nog nooit een casettebandje gezienquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef Prolapsje het volgende:
Waah, wat heb jij nou voor 'n naam joh?!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef Prolapsje het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
de gemiddelde kapster heeft nog nooit een casettebandje gezien
Probeer het maar eens te googelen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Waah, wat heb jij nou voor 'n naam joh?!
ja das beter gezegd jaquote:
Dat is hip. Nog steeds de hipster catalogus 2003 voor je liggen?quote:
Nee ze gebruikte een casettebandje om haar haar overal dezelfde lengte te krijgen.quote:
Ja, dat is niet nodig. De beelden die ik nooit had willen zien zitten alweer op mijn netvlies.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Probeer het maar eens te googelen.
Ja joh, dat is toch hip man. 2003. Hèt jaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is hip. Nog steeds de hipster catalogus 2003 voor je liggen?
Volgens mij is dan de helft niet geschikt voor uitzending.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef Pheno het volgende:
Gordon moet voortaan die pics op FOK! zetten en de commentaren voorlezen.
Heb je niet opgelet?quote:
Goed ontopic joh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |