abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 maart 2013 @ 16:52:41 #1
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124298539

quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.


Vorige topics:
Topicreeks: Pathe Unlimited

• Wat kost zo'n Pathe Unlimited (Gold) Card?
- Een Pathé Unlimited Card kost ¤19,- per maand.
- Een Pathé Unlimited Gold Card kost ¤26,- per maand.

• Is de Pathé Unlimited (Gold) Card geldig voor alle films?

Ja, voor alle voorstellingen van alle films. Bij IMAX 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤5,- toeslag en bij IMAX 2D ¤2,50 toeslag. Bij "gewone"3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤2,50 toeslag en als je in het bezit bent van een 3D bril betaal je ¤1,50. Bovendien krijg je 10% korting op eten en drinken van het buffet.

Als je een Pathé Unlimited Gold Card hebt betaal je geen toeslagen voor IMAX, IMAX 3D, IMAX 2D en "gewone" 3D voorstellingen, krijg je 1x per jaar een extra stevige duurzamere 3D bril:




En daar bovenop ook nog 25% korting op eten en drinken van het buffet!



Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• Het toegangsbewijs kan op zijn vroegst 90 minuten en maximaal 30 minuten voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de bioscoop worden opgehaald.

• Een toegangsbewijs voor een volgende filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na de meest recente voltooide transactie met de Pathe Unlimited (Gold) Card.


Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Card

Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Gold Card

Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

Officiële website

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 20 maart 2013 @ 16:54:11 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124298602
Oh what a night.
Confidence through competence
pi_124298615
Ladies*
Feeling's*

JA ik ben een grammarnazi :9 :'(
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 20 maart 2013 @ 17:04:07 #4
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124298984
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 16:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ladies*
Feeling's*

JA ik ben een grammarnazi :9 :'(
Stuur lekker Mikey Mike een DM :6
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124299891
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 16:13 schreef Stefan het volgende:
maar je betaalt 5 euro toeslag?
Nou meer dat je korting krijgt met je PUC (zoals bij alle events), normaal is het namelijk 13 euro.
pi_124299917
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 16:08 schreef mschol het volgende:

[..]

en op basis daarvan zouden ze je volgens mij dus niet mogen weigeren :P

anders zouden ze bij de 50+ bios ook mensen <50 kunnen gaan weigeren _O-
Oh maar dat gebeurt ook wel hoor.
pi_124300022
Wou dat JT bioscopen zoiets had. Helaas geen pathe in de buurt.
pi_124300713
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh maar dat gebeurt ook wel hoor.
niet hier hoor..
pi_124301261
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:48 schreef mschol het volgende:

[..]

niet hier hoor..
Er zijn toch meerdere Pathe bioscopen?
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:31:26 #10
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124304862
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:30 schreef Hardrebel het volgende:
Wou dat JT bioscopen zoiets had. Helaas geen pathe in de buurt.
Ik ben nog nooit in een JT bioscoop geweest. Hopen maar dat ze worden overgenomen door Pathé dan! ;)

Dit klinkt allemaal best interessant:
http://www.jt.nl/xd

Alhoewel die D-Box (bewegende stoel) van mij nou niet echt hoeft, zeker niet tegen een toeslag van ¤ 6,00. Als ik in een schommelende stoel wil zitten ga ik wel naar de Efteling.

Met name op het gebied van geluid kan Pathé zeker nog veel leren, want in Amsterdam is géén enkele zaal nou echt 'subliem' te noemen qua audio.
Ditismijnsig.
pi_124305779
quote:
7s.gif Op woensdag 20 maart 2013 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er zijn toch meerdere Pathe bioscopen?
Het gaat er toch om dat ze bij verschillende bioscopen andere richtlijnen hebben? Zo ook bij de 50+ en de Ladies Nights.
Gewoon normaal doen ja.
pi_124312080
Hier wordt er nooit moeilijk over gedaan, zowel de Ladiesnight als de 50+.

Wilde vanavond eigenlijk naar Side Effects, maarja, Ladiesnight... :{
Dan morgen maar, of toch Dark Skies, aangezien die vanaf morgen ook draait?
You only know what I want you to.
pi_124312559
Denk dat die twee gelijk op gaan. Ik ga morgen naar Jack the Giant Slayer :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_124313738
Pff, loop weer eens vet achter qua films merk ik. Oz, Side Effects, wil Hansel & Gretel eigenlijk ook nog wel even zien. Heb zelfs Silver Lingings nog niet eens gezien! Morgen denk ik dan maar Oz en Dark Skies, helaas red ik Side Effects niet meer voor het werk.
You only know what I want you to.
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:30:14 #15
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124315648
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:01 schreef Sold het volgende:
Pff, loop weer eens vet achter qua films merk ik. Oz, Side Effects, wil Hansel & Gretel eigenlijk ook nog wel even zien. Heb zelfs Silver Lingings nog niet eens gezien! Morgen denk ik dan maar Oz en Dark Skies, helaas red ik Side Effects niet meer voor het werk.
Silver Linings kan je ook gewoon ff thuis binnenharken. Een film als Oz daarentegen moet je op het grote doek zien denk ik ;).
Ditismijnsig.
pi_124317357
ik heb best een aardig tv setje staan, maar prefereer toch wel de bioscoop.. gewoon vanwege de veel betere ervaring..
pi_124318323
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:30 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Silver Linings kan je ook gewoon ff thuis binnenharken. Een film als Oz daarentegen moet je op het grote doek zien denk ik ;).
Dat is zeker waar. Maar als het even kan, zie ik een film toch altijd liever in de bioscoop, ongeacht wat voor soort film het is. :)
You only know what I want you to.
pi_124321052
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Het gaat er toch om dat ze bij verschillende bioscopen andere richtlijnen hebben? Zo ook bij de 50+ en de Ladies Nights.
Ja, dat zeg ik dus.
pi_124324314
Nog geen enkele film gezien deze maand.
Nog zoveel te zien, maar zo weinig tijd. Silver Linings Playbook, Oz, The Last Stand, wou eigenlijk nog naar Bullet to the Head, maar die draait dus vanaf zondag niet meer in Haarlem. Vanavond met vriend naar Side Effects.

Maar, ben ik de enig die het aanbod beetje vind tegenvallen? Er zijn niet echt films die momenteel draaien waarvan ik zeg: die moet ik absoluut zien!
pi_124324409
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 08:34 schreef Professional het volgende:
Nog geen enkele film gezien deze maand.
Nog zoveel te zien, maar zo weinig tijd. Silver Linings Playbook, Oz, The Last Stand, wou eigenlijk nog naar Bullet to the Head, maar die draait dus vanaf zondag niet meer in Haarlem. Vanavond met vriend naar Side Effects.

Maar, ben ik de enig die het aanbod beetje vind tegenvallen? Er zijn niet echt films die momenteel draaien waarvan ik zeg: die moet ik absoluut zien!
Persoonlijke mening...

Ik vond Silver Linings, Hansel & Gretel, Bullet to the Head, Side Effects allemaal erg leuke films en had ik niet willen missen :) Denk dat ik morgen naar Jack the Giant Slayer ga...
pi_124324542
Klopt, is ook persoonlijk mening. :)

Over die JT bioscopen, in Kerkrade bij het Roda stadion is de nieuwe bioscoop bijna klaar. Daar komt dus ook een systeem waarbij ze bewegende stoelen gaan introduceren. Efteling gevoel in de bioscoop. :)
pi_124324553
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 08:34 schreef Professional het volgende:
Nog geen enkele film gezien deze maand.
Nog zoveel te zien, maar zo weinig tijd. Silver Linings Playbook, Oz, The Last Stand, wou eigenlijk nog naar Bullet to the Head, maar die draait dus vanaf zondag niet meer in Haarlem. Vanavond met vriend naar Side Effects.

Maar, ben ik de enig die het aanbod beetje vind tegenvallen? Er zijn niet echt films die momenteel draaien waarvan ik zeg: die moet ik absoluut zien!
Is inderdaad een hele persoonlijk mening, ik vind juist dat er enorm veel te zien is! Vond de maanden januari en december tegenvallen. Maar 1 film waarvan ik zei JAA die MOET ik zien.

Ik pak vanavond Jack mee. Las op nu.nl dat het een kinderachtige film is :9
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:43:23 #23
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124326821
SLP, wat een goede film
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124327197
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:43 schreef Stefan het volgende:
SLP, wat een goede film
*O*
  donderdag 21 maart 2013 @ 13:50:56 #25
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124332691
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 08:34 schreef Professional het volgende:

Maar, ben ik de enig die het aanbod beetje vind tegenvallen? Er zijn niet echt films die momenteel draaien waarvan ik zeg: die moet ik absoluut zien!
Inderdaad, maar ik vind de kwaliteit heel aardig, als je er eenmaal heen gegaan bent. Dus misschien wat minder grote titels, maar de kwaliteit en het vermaak is okay.
Confidence through competence
pi_124345297
Omg!! Er kwam net een medewerker mij zeggen dat ik mijn voeten naar beneden moest doen. Wtf! Bullshit zeg.
Gewoon normaal doen ja.
pi_124346049
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Omg!! Er kwam net een medewerker mij zeggen dat ik mijn voeten naar beneden moest doen. Wtf! Bullshit zeg.
Waarom? Het is een stoel.
pi_124346828
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Omg!! Er kwam net een medewerker mij zeggen dat ik mijn voeten naar beneden moest doen. Wtf! Bullshit zeg.
Hoe zat je dan?
pi_124347741
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Omg!! Er kwam net een medewerker mij zeggen dat ik mijn voeten naar beneden moest doen. Wtf! Bullshit zeg.
Dus je zit de hele avond op je telefoon te kijken en met je voeten omhoog ??

Lekker beleefd.
pi_124352104
De reclame was nog bezig. Ik zat met mijn voeten op de ronde drinkhouders zeg maar. Die zitten in Scheveningen onderaan de stoelen. Zo zit ik altijd en nu komt er iemand vertellen dat dat niet mag :') idioot
Gewoon normaal doen ja.
pi_124352146
Ohja Jack the Giant Slayer vond ik suuuper leuk :D veel leuker dan Oz!
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:35:04 #32
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124352252
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
De reclame was nog bezig. Ik zat met mijn voeten op de ronde drinkhouders zeg maar. Die zitten in Scheveningen onderaan de stoelen. Zo zit ik altijd en nu komt er iemand vertellen dat dat niet mag :') idioot
Serieus :')? Zo zit ik elke film en ik heb nog nooit er wat van gehoord. Niemand heeft er ook last van.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_124353041
quote:
15s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:35 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Serieus :')? Zo zit ik elke film en ik heb nog nooit er wat van gehoord. Niemand heeft er ook last van.
Ja, serieus :')

Ik hoorde ineens een Noord Afrikaanse stem: "voeten omlaag", dus ik zo 'wtf het zal wel' en toen op meer dwingende toon "mevrouw, voeten omlaag!" Ik keek zijn kant op, hij had het dus tegen mij. Toen het donker werd ben ik uiteraard weer zo gaan zitten. Volgens mij is die knakker nieuw bij Scheveningen en denkt hij politieagentje te kunnen spelen ofzo.
Gewoon normaal doen ja.
pi_124353962
Hoezo zitten die onderaan de stoelen? Kan me er niks bij voorstellen :P
pi_124357659
in scheveningen moeten ze ook wel streng controleren, ik heb nog altijd het idee dat dat de "uitschotbioscoop" van den haag en omgeving is.. :D

vanmiddag Oz gezien, ik vind die james franco niet echt geschikt voor de rol.. (dunno why, iets staat me niet aan hem aan :P)

voor de rest leuk filmpje, niet super spectaculair, maar goed genoeg om geen popcorn niveau filmpje te blijven :) (al is het maar net aan)
pi_124363273
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
De reclame was nog bezig. Ik zat met mijn voeten op de ronde drinkhouders zeg maar. Die zitten in Scheveningen onderaan de stoelen. Zo zit ik altijd en nu komt er iemand vertellen dat dat niet mag :') idioot
Hmm ja, op de bekerhouders doe ik ook wel altijd, lijkt me heel onschuldig. Die asocialen die hun gore schoenen op de stoel ervoor neerplanten daarentegen...
  vrijdag 22 maart 2013 @ 07:34:09 #37
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_124363585
Ik zit ook altijd met mijn voeten tegen die bekerhouders aan, nog nooit iets van gehoord.

Gisteren Side Effects gezien, ik vond hem verrassend goed. Fijne twist op einde.
pi_124364049
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:08 schreef Tjik het volgende:
Hoezo zitten die onderaan de stoelen? Kan me er niks bij voorstellen :P
Die zitten voor je achter de stoel van de stoel voor je zeg maar. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 05:50 schreef F_JD het volgende:

[..]

Hmm ja, op de bekerhouders doe ik ook wel altijd, lijkt me heel onschuldig. Die asocialen die hun gore schoenen op de stoel ervoor neerplanten daarentegen...
Ja dat vind ik ook goor. Maar even steunen op die bekerhouders kan toch wel?! Echt weird. En dan ook nog de manier waarop hij het tegen me zei.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:04 schreef mschol het volgende:
in scheveningen moeten ze ook wel streng controleren, ik heb nog altijd het idee dat dat de "uitschotbioscoop" van den haag en omgeving is.. :D

vanmiddag Oz gezien, ik vind die james franco niet echt geschikt voor de rol.. (dunno why, iets staat me niet aan hem aan :P)

voor de rest leuk filmpje, niet super spectaculair, maar goed genoeg om geen popcorn niveau filmpje te blijven :) (al is het maar net aan)
Dat is echt de grootste onzin. Scheveningen is juist altijd lekker rustig. ;)
Gewoon normaal doen ja.
pi_124364728
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 08:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Dat is echt de grootste onzin. Scheveningen is juist altijd lekker rustig. ;)
lees die 'uitschotbioscoop' niet te letterlijk he
De jaren dat ik ging (voor PUC en voor spui) was de bioscoop erg vaak een zooitje, nadat spui klaar was ben ik er meerdere keren naar toe geweest en ook toen was het echt een 3derangsbioscoop,

1) achterstallig onderhoud (denk aan afgebroken deur hendels, kapotte muren etc, allemaal opzich kleine dingen, maar alles bij elkaar maakt het gewoon echt slecht)
2) -altijd- gore wc's (werkelijk, ik heb het daar nog nooit schoon gezien)
3) matige zalen: slechte indeling, matige stoelen, vaak slecht geluid, kleine schermen
pi_124364942
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 09:15 schreef mschol het volgende:

[..]

lees die 'uitschotbioscoop' niet te letterlijk he
De jaren dat ik ging (voor PUC en voor spui) was de bioscoop erg vaak een zooitje, nadat spui klaar was ben ik er meerdere keren naar toe geweest en ook toen was het echt een 3derangsbioscoop,

1) achterstallig onderhoud (denk aan afgebroken deur hendels, kapotte muren etc, allemaal opzich kleine dingen, maar alles bij elkaar maakt het gewoon echt slecht)
2) -altijd- gore wc's (werkelijk, ik heb het daar nog nooit schoon gezien)
3) matige zalen: slechte indeling, matige stoelen, vaak slecht geluid, kleine schermen
Ik heb daar geen last van. Boven zijn de WC's wel altijd schoon, beneden niet idd.
Zaal 8 is gewoon goed geluid en beeld. Stoelen zijn wel van voor de oorlog ja. Is gewoon een oude bioscoop maar ik heb er geen problemen mee.
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:13:36 #41
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124365991
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 08:34 schreef Professional het volgende:
Nog geen enkele film gezien deze maand.
Nog zoveel te zien, maar zo weinig tijd. Silver Linings Playbook, Oz, The Last Stand, wou eigenlijk nog naar Bullet to the Head, maar die draait dus vanaf zondag niet meer in Haarlem. Vanavond met vriend naar Side Effects.

Maar, ben ik de enig die het aanbod beetje vind tegenvallen? Er zijn niet echt films die momenteel draaien waarvan ik zeg: die moet ik absoluut zien!
Op dit moment nog niet, maar wacht maar de komende paar maanden wordt het aanbod al iets beter:

- Iron Man 3
- Star Trek 2
- Oblivion
- Epic
- Despicable Me 2
- Man of Steel
- World War Z
- The Wolverine
- The Lone Ranger

... En ik zal vast nog een aantal titels missen?

Check: http://trailers.apple.com/ en sop even lekker verder, heerlijke line-up als je sorteert op ''Popularity''.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
De reclame was nog bezig. Ik zat met mijn voeten op de ronde drinkhouders zeg maar. Die zitten in Scheveningen onderaan de stoelen. Zo zit ik altijd en nu komt er iemand vertellen dat dat niet mag :') idioot
Oh, die dingen zijn er toch juist voor om je voeten op te laten rusten? :@
PUC'ers als ik kunnen echt niet 12 uur lang netjes de voeter recht onder je stoel houden hoor, krijg kramp in me poten van die %#@*&^ stoelen dan.
Ditismijnsig.
pi_124366158
Joh, die gast was gewoon voor politieagentje aan het spelen :') onzin joh.
Gewoon normaal doen ja.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 21:24:03 #43
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_124421184
Vanmorgen naar Jack the Giant Slayer geweest. 2 man in de zaal dus voelde aan als een prive voorstelling. Film was wel OK, geen film waarvoor ik een kaartje zou kopen.
pi_124425644
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
De reclame was nog bezig. Ik zat met mijn voeten op de ronde drinkhouders zeg maar. Die zitten in Scheveningen onderaan de stoelen. Zo zit ik altijd en nu komt er iemand vertellen dat dat niet mag :') idioot
Dat is wel onzinnig ja. :') Maar goed, ik zou me er ook niet te druk om maken.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 23:16:21 #45
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124425785
Vanaf dinsdag eindelijk weer naar de bios, dan zijn de tentamens voorbij *O*
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 23:16:35 #46
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124425797
Vandaag naar Valentino geweest. Wat is dat toch met Marokkanen en de Nederlandse film industrie :o Blijkbaar een gat in de markt voor deze culturele subgroep :)

Wel een van de mindere Nederlandse producties van de laatste tijd imho. Beetje voorspelbaar verhaal.
Confidence through competence
  zaterdag 23 maart 2013 @ 23:16:46 #47
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124425808
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Vanaf dinsdag eindelijk weer naar de bios, dan zijn de tentamens voorbij *O*
Succes maandag ;)

Afgestudeerd *O*

Nooit meer tentamens *O* :P
Confidence through competence
  zondag 24 maart 2013 @ 00:12:06 #48
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124427872
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Succes maandag ;)

Afgestudeerd *O*

Nooit meer tentamens *O* :P
Bofkont. Ik heb er twee op een dag ;(
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_124430896
Drie avonden achter elkaar weer eens een filmpje gezien: Hitchcock, Side Effects en 21 and Over. Respectievelijk een 8, een 7 en een 6 denk ik zo.
pi_124477305
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag naar Valentino geweest. Wat is dat toch met Marokkanen en de Nederlandse film industrie :o Blijkbaar een gat in de markt voor deze culturele subgroep :)

Wel een van de mindere Nederlandse producties van de laatste tijd imho. Beetje voorspelbaar verhaal.
Eens. Beetje magertjes en dat (nep)italiaans tussendoor begon ook snel te vervelen.
pi_124477442
gisteren jack the giant slayer gekeken, wederom een film die ik prima te doen vond maar niet goed genoeg om boven popcorn film niveau uit te komen..
pi_124477649
Iedereen kijkt 21 and over al... maar hij komt toch pas donderdag uit?
pi_124479081
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:35 schreef mschol het volgende:
gisteren jack the giant slayer gekeken, wederom een film die ik prima te doen vond maar niet goed genoeg om boven popcorn film niveau uit te komen..
Inderdaad, leuke film. Maar ver van geniaal.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_124480640
quote:
2s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:42 schreef wc-eend het volgende:
Iedereen kijkt 21 and over al... maar hij komt toch pas donderdag uit?
Voorpremières in het weekend. O en hij zat ook nog in de sneak afgelopen dinsdag.
  maandag 25 maart 2013 @ 14:04:23 #55
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_124482414
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:35 schreef mschol het volgende:
gisteren jack the giant slayer gekeken, wederom een film die ik prima te doen vond maar niet goed genoeg om boven popcorn film niveau uit te komen..
Eens, was wel vermakelijk maar geen topper. Paar aardige 3D elementen maar voor mij was de 3D weer overkill.
pi_124485701
quote:
2s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:42 schreef wc-eend het volgende:
Iedereen kijkt 21 and over al... maar hij komt toch pas donderdag uit?
Sneak preview
pi_124501088
Ik vond Jack the Giant Slayer juist super tof :D Veel leuker dan Oz. Ik ben dan ook een sucker voor sprookjes en geanimeerde films O+
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 25 maart 2013 @ 21:13:40 #58
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124501235
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag naar Valentino geweest. Wat is dat toch met Marokkanen en de Nederlandse film industrie :o Blijkbaar een gat in de markt voor deze culturele subgroep :)

Wel een van de mindere Nederlandse producties van de laatste tijd imho. Beetje voorspelbaar verhaal.
Het is een remake in t origineel was het een algerijn die italiaan speelde
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124508612
Is Broken City een aanrader? Iemand al geweest?
Gewoon normaal doen ja.
pi_124508738
Recensies waren niet best. De film zou erg dertien in een dozijn zijn (en zo zag de trailer er ook uit).
pi_124514510
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 23:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Is Broken City een aanrader? Iemand al geweest?
Vond et wel een amusante film, geen hoogstandje ofzo, ik wil nog wel zeggen redelijk voorspelbaar als je meer thrillers kijkt, maar toch, leuk om te kijken.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:20:25 #62
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124514934
Morgen maar naar side effects en nog iets
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124519814
Iemand enig idee welke sneak er vanavond draait in Groningen? Wat draaide er gister in andere steden?
pi_124519982
Donderdag naar The Croods :) leuk!
Gewoon normaal doen ja.
pi_124520050
Ik verwacht er niets van. Leukste grappen zijn vast al in de trailer voorbij gekomen.
pi_124520073
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 14:04 schreef Professional het volgende:

[..]

Eens, was wel vermakelijk maar geen topper. Paar aardige 3D elementen maar voor mij was de 3D weer overkill.
Mijn 2D bril heeft de film gered voor mij.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_124520096
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:30 schreef F_JD het volgende:
Ik verwacht er niets van. Leukste grappen zijn vast al in de trailer voorbij gekomen.
Ik ben een sucker voor animatiefilms dus ik zal er vast wel van genieten :)
Gewoon normaal doen ja.
pi_124520470
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik ben een sucker voor animatiefilms dus ik zal er vast wel van genieten :)
dit dus :)

quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:11 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik vond Jack the Giant Slayer juist super tof :D Veel leuker dan Oz. Ik ben dan ook een sucker voor sprookjes en geanimeerde films O+
sprookjes en animatie is ook mijn ding.
Oz en Jack liggen voor mij wel rond het zelfde niveau, maar oz sprak mij meer aan..
pi_124520978
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:22 schreef Ztijlvol het volgende:
Iemand enig idee welke sneak er vanavond draait in Groningen? Wat draaide er gister in andere steden?
Dead Man Down.
pi_124521071
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:44 schreef mschol het volgende:

[..]

dit dus :)

[..]

sprookjes en animatie is ook mijn ding.
Oz en Jack liggen voor mij wel rond het zelfde niveau, maar oz sprak mij meer aan..
Ik vond Jack wat spannender, leuker verhaal. Oz is van Disney dus dan gaat er nooit iemand dood. Beetje zoetsappig was 'ie. :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_124522886
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:58 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Dead Man Down.
Bedankt!
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:51:11 #72
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124523085
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik vond Jack wat spannender, leuker verhaal. Oz is van Disney dus dan gaat er nooit iemand dood. Beetje zoetsappig was 'ie. :9
Agent Coulson ging dood in The Avengers
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124523132
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:51 schreef Stefan het volgende:

[..]

Agent Coulson ging dood in The Avengers
The Avengers is niet geproduceerd door Disney.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:53:14 #74
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124523169
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

The Avengers is niet geproduceerd door Disney.
Avengers is disney, als eigenaar bepalen zij wat er gebeurt

In Up ging de badguy ook dood trouwens
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124523259
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:53 schreef Stefan het volgende:

[..]

Avengers is disney, als eigenaar bepalen zij wat er gebeurt

In Up ging de badguy ook dood trouwens
En de moeder van Bambi ook. En de vader van de Lion King. Je hebt gelijk! :)
Maar ik blijf wel erbij dat Oz zoetsappiger is dan Jack :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_124523888
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:51 schreef Stefan het volgende:

[..]

Agent Coulson ging dood in The Avengers
Hij komt terug in S.H.I.E.L.D. *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 26 maart 2013 @ 14:28:48 #77
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124524494
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

En de moeder van Bambi ook. En de vader van de Lion King. Je hebt gelijk! :)
Maar ik blijf wel erbij dat Oz zoetsappiger is dan Jack :9
Vond Oz aardig volwassen met al die toespelingen op seks
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124528887
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:28 schreef Stefan het volgende:

[..]

Vond Oz aardig volwassen met al die toespelingen op seks
Ik zeg toch ook niet dat ik Oz kinderachtig vind. Ik heb dat woord nergens genoemd.
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:09:09 #79
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124582803
Net naar The Croods 3D geweest. Die animatiefilms worden echt steeds beter qua graphics :o

The Croods (2013) - IMDb

Vond het een vermakelijke film. Niet legendarisch als bv. Finding Nemo, maar zeker goed vermaak. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Tevens beste rol Nicolas Cage sinds... Adaptation? :')
Confidence through competence
pi_124583168
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar The Croods 3D geweest. Die animatiefilms worden echt steeds beter qua graphics :o

The Croods (2013) - IMDb

Vond het een vermakelijke film. Niet legendarisch als bv. Finding Nemo, maar zeker goed vermaak. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Tevens beste rol Nicolas Cage sinds... Adaptation? :')
de animaties vielen mij juist tegen, maar wel amusante film
en cage? was hij pa? (ik herkende de stem maar kon em niet plaatsen)

ik heb ook net i give it a year gezien, naarmate het einde naderde werd de film leuker.. of dat nou goed of slecht is laat ik aan jullie over :D

zometeen staat bullet to the head op het programma en daarna misschien 1 van de nachtpremieres
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:18:33 #81
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124583351
Zo, na mijn twee week hiatus door tentamens vandaag naar Side Effects geweest. Verhaal was vermakelijk al vond ik dat de regie beter kon. Shots gingen heel snel abrubt in elkaar over, beetje irritant om te zien.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:20:27 #82
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124583451
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:14 schreef mschol het volgende:

[..]

de animaties vielen mij juist tegen, maar wel amusante film
en cage? was hij pa? (ik herkende de stem maar kon em niet plaatsen)
Yep :)

quote:
ik heb ook net i give it a year gezien, naarmate het einde naderde werd de film leuker.. of dat nou goed of slecht is laat ik aan jullie over :D
Oh, ik vond hem juist tegen het eind slechter. Met name die langdradige grappen van die Britse slungel met die bril - ben z'n naam ff kwijt - vielen een beetje tussen wal en schip :)

quote:
zometeen staat bullet to the head op het programma en daarna misschien 1 van de nachtpremieres
Enjoy, Stallone kan het nog :) Ben benieuwd wat je van die Aziaat van Fast & Furious vind.

quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zo, na mijn twee week hiatus door tentamens vandaag naar Side Effects geweest. Verhaal was vermakelijk al vond ik dat de regie beter kon. Shots gingen heel snel abrubt in elkaar over, beetje irritant om te zien.
Tentamens klaar? ;) Side Effects vond ik alleen al om Rooney Mara geweldig.
Confidence through competence
pi_124583605
voor straks: the host of g.i. joe? ik twijfel :D
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:26:45 #84
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124583834
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Yep :)

[..]

Oh, ik vond hem juist tegen het eind slechter. Met name die langdradige grappen van die Britse slungel met die bril - ben z'n naam ff kwijt - vielen een beetje tussen wal en schip :)

[..]

Enjoy, Stallone kan het nog :) Ben benieuwd wat je van die Aziaat van Fast & Furious vind.

[..]

Tentamens klaar? ;) Side Effects vond ik alleen al om Rooney Mara geweldig.
Ja, klaar :P. Ik kende Rooney Mara alleen van TGWTDT, maar hier was zo zoveel lekkerder O+
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_124587765
Warm Bodies en Spring Breakers draaien al in België, goed dat ik morgen in Antwerpen ben. Kan ik die twee meepikken. Nederland is soms zo traag met sommige releases.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 27 maart 2013 @ 23:23:52 #86
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124591073
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zo, na mijn twee week hiatus door tentamens vandaag naar Side Effects geweest. Verhaal was vermakelijk al vond ik dat de regie beter kon. Shots gingen heel snel abrubt in elkaar over, beetje irritant om te zien.
Haha, hier precies hetzelfde. Morgen maar weer ff wat inhalen. The Host en Jack the Giant Slayer. Ben benieuwd. Vrijdag maar even kijken of ik zin heb in G.I. Joe in IMAX 3D, of toch gewoon normale 3D versie.

quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:30 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Mijn 2D bril heeft de film gered voor mij.
Werkt dat nou een beetje? En dan bedoel ik met name artefacts of zonder narigheid kijken? Geen complicaties :)?
Ditismijnsig.
pi_124591255
ik ga zo maar naar the host, gi joe is imax..
dan heb ik er vandaag 4 films opzitten :D :X
  woensdag 27 maart 2013 @ 23:29:11 #88
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124591377
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 23:27 schreef mschol het volgende:
ik ga zo maar naar the host, gi joe is imax..
dan heb ik er vandaag 4 films opzitten :D :X
Ja, ik heb morgen maar van 10:00 tot 16:00 de tijd, dan red ik drie films net niet. Echt balen, wilde er wel drie zien maar dit komt me het beste uit qua films die ik nog niet gezien heb. G.I. Joe is niet alleen maar IMAX hoor! In Amsterdam draait ie ook in de Munt zag ik.
Ditismijnsig.
pi_124591476
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 23:29 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Ja, ik heb morgen maar van 10:00 tot 16:00 de tijd, dan red ik drie films net niet. Echt balen, wilde er wel drie zien maar dit komt me het beste uit qua films die ik nog niet gezien heb. G.I. Joe is niet alleen maar IMAX hoor! In Amsterdam draait ie ook in de Munt zag ik.
nee dat klopt, maar de nachtelijke premiere is imax in spui ;)
ik zie dat scheveningen wel normaal 3D gaat draaien
  woensdag 27 maart 2013 @ 23:33:45 #90
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124591597
Oh je bedoelt voor nu nog? Ben benieuwd hoe je de Host vindt. Ik verwacht er niet giga-veel van, gewoon lekker wegkijkertje. Het genre bevalt me wel (sci-fi, apocalyptic planet)
Ditismijnsig.
pi_124592523
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 23:33 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Oh je bedoelt voor nu nog? Ben benieuwd hoe je de Host vindt. Ik verwacht er niet giga-veel van, gewoon lekker wegkijkertje. Het genre bevalt me wel (sci-fi, apocalyptic planet)
yup zometeen..
en idd genre staat mij ook wel aan, heb ook geen hele hoge verwachtingen :)
  Public Relations / Redactie Film donderdag 28 maart 2013 @ 00:36:07 #92
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_124594081
GI Joe was niet zo slecht als ik verwacht had! Heb me uitstekend vermaakt, hersenloze popcornfilm.
pi_124595593
the host was een best geinig filmpje ^O^
de uitdrukking three is one too many werd wel erg goed uitgebeeld :P
  donderdag 28 maart 2013 @ 07:04:23 #94
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124596062
The Croods was wel aardig, maar was 3d bril vergeten dus was 1,60
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124596497
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 07:04 schreef Stefan het volgende:
The Croods was wel aardig, maar was 3d bril vergeten dus was 1,60
Hahaha prutser
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 28 maart 2013 @ 08:07:22 #96
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124596516
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:05 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Hahaha prutser
Nou eigenlijk wilde ik naar Side Effects maar was te laat, maar vraag me nu af of ik met mn goldcard geen korting had gekregen op mn bril
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124596718
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 07:04 schreef Stefan het volgende:
The Croods was wel aardig, maar was 3d bril vergeten dus was 1,60
1,60? het is afaik nog steeds ¤1,50/¤1
  donderdag 28 maart 2013 @ 08:30:15 #98
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124596776
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:26 schreef mschol het volgende:

[..]

1,60? het is afaik nog steeds ¤1,50/¤1
1 60 nu
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124596817
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:30 schreef Stefan het volgende:

[..]

1 60 nu
Nee, de 3D TOESLAG is 1,50 maar bril + toeslag = 2,50.
Losse bril is dus eigenlijk 1 euro, maar Pathé vraagt 1.60
  donderdag 28 maart 2013 @ 08:35:10 #100
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124596830
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, de 3D TOESLAG is 1,50 maar bril + toeslag = 2,50.
Losse bril is dus eigenlijk 1 euro, maar Pathé vraagt 1.60
ik had ook 1,60 kunnen besparen en naar valentino kunnen gaan
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 28 maart 2013 @ 08:43:56 #101
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_124596977
Ach ja, ik vergeet ook wel eens de bril, heb er ondertussen ook al 5 thuis liggen. Shit happens. ;)
pi_124597113
Ik krijg mijn gold bril nooit schoon... elke keer tijdens de film zit ik me te ergeren aan eventuele vingerafdrukken op de bril :( Maar ja. wat wil je met plastic glazen... :')
  donderdag 28 maart 2013 @ 17:40:20 #103
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124614547
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:52 schreef Deezertje het volgende:
Ik krijg mijn gold bril nooit schoon... elke keer tijdens de film zit ik me te ergeren aan eventuele vingerafdrukken op de bril :( Maar ja. wat wil je met plastic glazen... :')
Heb ik ook last van. Vanmiddag bij Jack the Giant Slayer vijf minuten lang mijn bril schoon geprobeerd te vegen. Je zou haast elke keer zo'n nieuwe bril aanschaffen. Niet echt vies, maar de bril is dan een beetje wazig en zorgt voor een beetje blurry beeld. Misschien niet zoveel chips erover heen gooien en m'n vingers beter aflikken ;).

The Host was echt een drama. Wat een non-film zeg haha. Heb me op zich wel vermaakt, maar het is echt een B-film met B-acteurs. Het niveau van As the World Turns wordt nog niet eens gehaald. Ik had het allemaal wat spannender verwacht. 4/10.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig was Jack the Giant Slayer iets boeiender. Al blijf ik Andy Garcia een draak van een acteur vinden. Speelt altijd dezelfde cynische rollen, alsof hij niks anders kan. Beetje flauwe humor tussendoor ook, maar waanzinnige CGI maken het voor mij wel goed. Heb zelden zulke lange CGi films gezien. Verbaasde me echt over het aantal animaties dat ze er best wel realistisch uit laten zien, op de trollen na dan. 7/10.

Ben benieuwd naar Oz, die lijkt me iets leuker. Eerst morgen naar G.I Joe, straks even de planning maken voor morgen. Hoop er drie of vier films in te proppen.
Ditismijnsig.
pi_124615713
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:52 schreef Deezertje het volgende:
Ik krijg mijn gold bril nooit schoon... elke keer tijdens de film zit ik me te ergeren aan eventuele vingerafdrukken op de bril :( Maar ja. wat wil je met plastic glazen... :')
Microvezel doekje van Action doet de truc.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_124615752
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:40 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Heb ik ook last van. Vanmiddag bij Jack the Giant Slayer vijf minuten lang mijn bril schoon geprobeerd te vegen. Je zou haast elke keer zo'n nieuwe bril aanschaffen. Niet echt vies, maar de bril is dan een beetje wazig en zorgt voor een beetje blurry beeld. Misschien niet zoveel chips erover heen gooien en m'n vingers beter aflikken ;).

The Host was echt een drama. Wat een non-film zeg haha. Heb me op zich wel vermaakt, maar het is echt een B-film met B-acteurs. Het niveau van As the World Turns wordt nog niet eens gehaald. Ik had het allemaal wat spannender verwacht. 4/10.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dialogen waren inderdaad wel tenenkrommend, zeker op bepaalde momenten, maar het heeft mij niet erg gestoord, wel jammer inderdaad dat de locaties zo beperkt waren, had meer mee gedaan kunnen worden..

van het weekend maar naar GI Joe :) en broken city wil ik ook nog wel zien :)
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:02:27 #106
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124617069
Vandaag naar Hansel & Gretel en naar Beautiful Creatures geweest, had van allebei niet veel verwacht maar ik vond ze allebei toch leuk. 7/10 voor allebei, goed vermaak :)
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:10:28 #107
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124622751
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Vandaag naar Hansel & Gretel en naar Beautiful Creatures geweest, had van allebei niet veel verwacht maar ik vond ze allebei toch leuk. 7/10 voor allebei, goed vermaak :)
Beautiful Creatures was inderdaad best leuk! Ik had er vooraf geen trailers van gezien en geen stukjes over gelezen, dus ik ging er helemaal neutraal op af. In vergelijking met The Host vond ik BC veel leuker!

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:21 schreef mschol het volgende:

[..]

Die dialogen waren inderdaad wel tenenkrommend, zeker op bepaalde momenten, maar het heeft mij niet erg gestoord, wel jammer inderdaad dat de locaties zo beperkt waren, had meer mee gedaan kunnen worden..

van het weekend maar naar GI Joe :) en broken city wil ik ook nog wel zien :)
Broken City zou ik ook graag nog willen zien, alleen draait ie vaak alleen 's avonds.
Zou ik dit gaan redden? :@

Ditismijnsig.
pi_124623093
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Beautiful Creatures was inderdaad best leuk! Ik had er vooraf geen trailers van gezien en geen stukjes over gelezen, dus ik ging er helemaal neutraal op af. In vergelijking met The Host vond ik BC veel leuker!

[..]

Broken City zou ik ook graag nog willen zien, alleen draait ie vaak alleen 's avonds.
Zou ik dit gaan redden? :@

[ afbeelding ]
hoe kom je aan zo'n overzicht? :o
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:16:50 #109
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124623114
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:16 schreef mschol het volgende:

[..]

hoe kom je aan zo'n overzicht? :o
http://www.patheplanner.nl/

Je klikt een tijd aan en dan zie je de overgebleven opties van andere films die je ervoor of erna kunt kijken. Je kunt ook de tijd instellen waarin je een film of films wil zien. Binnenkort ook meerdere bioscopen tegelijkertijd mogelijk met dank aan de beheerder van die website ;).
Ditismijnsig.
pi_124623309
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:16 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

http://www.patheplanner.nl/

Je klikt een tijd aan en dan zie je de overgebleven opties van andere films die je ervoor of erna kunt kijken. Je kunt ook de tijd instellen waarin je een film of films wil zien. Binnenkort ook meerdere bioscopen tegelijkertijd mogelijk met dank aan de beheerder van die website ;).
vet _O_ niet meer zelf moeilijk doen met uitrekenen
pi_124625146
The Croods O+ geweldige film! Heb echt super vaak moeten lachen :D
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 28 maart 2013 @ 23:24:42 #112
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124630398
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:16 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

http://www.patheplanner.nl/

Je klikt een tijd aan en dan zie je de overgebleven opties van andere films die je ervoor of erna kunt kijken. Je kunt ook de tijd instellen waarin je een film of films wil zien. Binnenkort ook meerdere bioscopen tegelijkertijd mogelijk met dank aan de beheerder van die website ;).
*stil*

*mooi*
Confidence through competence
  donderdag 28 maart 2013 @ 23:33:25 #113
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124630705
Net naar Oz geweest.

James Franco :') slechtste acteur ooit :')


Zach Braff O+ :9~ *; Scrubs-fan
Confidence through competence
pi_124631262
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar Oz geweest.

James Franco :') slechtste acteur ooit :')


Zach Braff O+ :9~ *; Scrubs-fan
In 127 hours vond ik hem prima acteren, Oz niet gezien (en dat gaat ook niet gebeuren).
pi_124633022
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar Oz geweest.

James Franco :') slechtste acteur ooit :')


Zach Braff O+ :9~ *; Scrubs-fan
In rise of the planet of the apes vond ik hem leuk, maar in Oz...zwaar matig ja.
pi_124633867
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 23:50 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

In 127 hours vond ik hem prima acteren, Oz niet gezien (en dat gaat ook niet gebeuren).
zonde, is een prima film :)
ik sluit door m'n puc in princiepe ook bijna nooit films uit: alleen turkse/Marokkaanse/bollywood films sluit ik per definitie uit: de rest hang helemaal af van de uitzend tijden en dagen..
  vrijdag 29 maart 2013 @ 07:19:17 #117
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124634808
127 Hours vond ik niks aan. In Oz was ie op zn plek maar ben verder geen Franco fan
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124635691
Aargh! Vandaag een hele mooie filmdag gepland, maar heb gewoon geen zin om de deur uit te gaan en te reizen! Doe een kleine twee uur over Amsterdam De Munt (en twee uur terug). In Arnhem draait gewoon niks leuks of allemaal op zo'n rottijd dat er niks te combineren valt...
pi_124635763
Vanavond naar Jack the Giant Slayer en morgen naar de VIP versie van Side Effects :)

Woensdag naar Oz :)
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:58:27 #120
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124638528
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Beautiful Creatures was inderdaad best leuk! Ik had er vooraf geen trailers van gezien en geen stukjes over gelezen, dus ik ging er helemaal neutraal op af. In vergelijking met The Host vond ik BC veel leuker!

[..]

Broken City zou ik ook graag nog willen zien, alleen draait ie vaak alleen 's avonds.
Zou ik dit gaan redden? :@

[ afbeelding ]
Dat zou ik echt nooit volhouden, vijf films achter elkaar, na twee films heb ik toch wel het gevoel dat ik iets anders moet gaan doen :P
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_124639284
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Dat zou ik echt nooit volhouden, vijf films achter elkaar, na twee films heb ik toch wel het gevoel dat ik iets anders moet gaan doen :P
Dit, en ik heb sowieso meer te doen dan de hele dag in Pathé zitten. :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_124639476
ik houd de max rond de 4 films per dag, het liefst met een half uur tot een uur pauze tussen de films... dan is het ook nog enig sinds goed te doen :)
pi_124639736
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:34 schreef mschol het volgende:
ik houd de max rond de 4 films per dag, het liefst met een half uur tot een uur pauze tussen de films... dan is het ook nog enig sinds goed te doen :)
Ik heb daar geen tijd voor :)
Gewoon normaal doen ja.
pi_124639810
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb daar geen tijd voor :)
ik maak er eens in de zoveel tijd, tijd voor ;)
pi_124640061
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:46 schreef mschol het volgende:

[..]

ik maak er eens in de zoveel tijd, tijd voor ;)
Denk dat dat het verschil is. Ik kán er geen tijd voor maken. ;)
Ik ga gewoon 3 x per week naar de film, dus 3 films per week. Vind ik prima. Ieder zijn ding :D
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 18:33:36 #126
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124655094
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Dat zou ik echt nooit volhouden, vijf films achter elkaar, na twee films heb ik toch wel het gevoel dat ik iets anders moet gaan doen :P
Haha, zoals je ziet, ik heb het dan ook niet gered. Ben na drie films afgehaakt. Ik moest anderhalf uur wachten en had opeens geen zin meer in de APP film. Ik ga er heen voor m'n lol, en het voelde aan als tegenzin dus ben richting huis gegaan. Was ook een beetje gaar en dat betekent al snel dat ik de volgende film met verveling ga zitten kijken. Wel jammer van Broken City, want die moet ik dus nu weer ergens anders gaan inplannen. Misschien morgen, na G.I. Joe IMAX.

Dark Skies 29 maart, 10:45 Pathé De Munt
Voor de horrorliefhebber; prima film. Beter dan Mama. Betere schrikeffecten, en mooier opgebouwd. Einde weer iets minder, maar ik denk dat maar weinig horrorfilms een ''satisfying'' einde kunnen bedenken. In ieder geval een stuk minder fake dan het einde van Mama. Aanrader dus! 8/10.

Valentino 29 maart, 13:05 Pathé De Munt
Best een aardige Nederlandse film. Vond hem niet op het niveau van ''De Marathon'' qua humor, maar op zich nog wel redelijk. Amhali kan redelijk acteren en het verhaal is cliché maar wel pakkend. 7/10.

21 and Over 29 maart, 15:40 Pathé De Munt
Tienerfilm beetje in het zelfde schuitje als Project X eigenlijk. Zitten leuke stukjes tussen, heb me in ieder geval geen moment echt verveeld. Blijft erg Amerikaans, maar anno 2013 is dat ook al een stuk minder preuts. 6,5/10.

APP 29 maart, 19:00 Pathé De Munt - gecanceld ;)

Broken City 29 maart, 20:40 Pathé De Munt - gecanceld ;)

Overigens wel weer duidelijk waarom ik liever 's ochtends of in de vroege middag naar een film ga; het was gigantisch druk, vooral ook koters. Komt natuurlijk ook door Goede Vrijdag en alles, maar het viel me wel op. Als je vanavond nog ergens heen wil adviseer ik je wel om te reserveren ;).

Over James Franco gesproken; in die weirdo film met Selena Gomez speelt hij die gangster / Sean Paul look-a-like. Daar speelt hij wel totaal iemand anders, wat wel iets zegt over de veelzijdigheid van de acteur. Heb de film zelf uiteraard nog niet gezien.
Ditismijnsig.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 19:10:57 #127
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124656330
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 18:33 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Haha, zoals je ziet, ik heb het dan ook niet gered. Ben na drie films afgehaakt. Ik moest anderhalf uur wachten en had opeens geen zin meer in de APP film. Ik ga er heen voor m'n lol, en het voelde aan als tegenzin dus ben richting huis gegaan. Was ook een beetje gaar en dat betekent al snel dat ik de volgende film met verveling ga zitten kijken. Wel jammer van Broken City, want die moet ik dus nu weer ergens anders gaan inplannen. Misschien morgen, na G.I. Joe IMAX.

Dark Skies 29 maart, 10:45 Pathé De Munt
Voor de horrorliefhebber; prima film. Beter dan Mama. Betere schrikeffecten, en mooier opgebouwd. Einde weer iets minder, maar ik denk dat maar weinig horrorfilms een ''satisfying'' einde kunnen bedenken. In ieder geval een stuk minder fake dan het einde van Mama. Aanrader dus! 8/10.

Valentino 29 maart, 13:05 Pathé De Munt
Best een aardige Nederlandse film. Vond hem niet op het niveau van ''De Marathon'' qua humor, maar op zich nog wel redelijk. Amhali kan redelijk acteren en het verhaal is cliché maar wel pakkend. 7/10.

21 and Over 29 maart, 15:40 Pathé De Munt
Tienerfilm beetje in het zelfde schuitje als Project X eigenlijk. Zitten leuke stukjes tussen, heb me in ieder geval geen moment echt verveeld. Blijft erg Amerikaans, maar anno 2013 is dat ook al een stuk minder preuts. 6,5/10.

APP 29 maart, 19:00 Pathé De Munt - gecanceld ;)

Broken City 29 maart, 20:40 Pathé De Munt - gecanceld ;)

Overigens wel weer duidelijk waarom ik liever 's ochtends of in de vroege middag naar een film ga; het was gigantisch druk, vooral ook koters. Komt natuurlijk ook door Goede Vrijdag en alles, maar het viel me wel op. Als je vanavond nog ergens heen wil adviseer ik je wel om te reserveren ;).

Over James Franco gesproken; in die weirdo film met Selena Gomez speelt hij die gangster / Sean Paul look-a-like. Daar speelt hij wel totaal iemand anders, wat wel iets zegt over de veelzijdigheid van de acteur. Heb de film zelf uiteraard nog niet gezien.
Die trailer van Springbreakers inderdaad, zag na afloop dat James Franco erin speelde en dacht huh, die heb ik helemaal niet gezien. Tweede keer dat ik de trailer zag was ik gaan opletten en zag ik dat hij die gangster speelde _O-
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_124666094
Net serverproblemen bij Pathé Buitenhof, half uur gewacht tot Place beyond the pines uiteindelijk toch niet door ging. Nu dan maar The Croods bij Spui :-)
  vrijdag 29 maart 2013 @ 23:37:16 #129
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124669398
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Die trailer van Springbreakers inderdaad, zag na afloop dat James Franco erin speelde en dacht huh, die heb ik helemaal niet gezien. Tweede keer dat ik de trailer zag was ik gaan opletten en zag ik dat hij die gangster speelde _O-
Grappig, ik zag het inderdaad de eerste keer ook niet, tot ik ''Franco'' zag aan het einde, de tweede keer beter gaan opletten en dan zie je het inderdaad. Ik weet niet hoe hij in Oz en 127 hours speelde, maar dat hij divers is bewijst hij wel met deze film.

Ik ben trouwens benieuwd hoeveel fappers er naar Springbreakers gaan. Ik bedoel, dit is geen serieuze film waar je met je broek aan heen gaat, toch? ;)
Ditismijnsig.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:09:54 #130
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124670932
Selena Gomez :9~
Confidence through competence
  zaterdag 30 maart 2013 @ 02:19:16 #131
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_124674846
Spring Breakers gezien bij UGC in Antwerpen. Het is zeer zeker de beste bioscoop-ervaring van het jaar. Vanaf het eerste moment voel je je ongemakkelijk en als je vervolgens denkt te weten waar het verhaal heengaat, wordt de sfeer nog grimmiger en gaat de plot vervolgens 360 graden de andere richting op. James Franco in een heerlijke over-the-top rol als 'Riff-Raff meets Sean Paul' gangster type. Een trio-orgy tussen Vanessa Hudgens, Ashley Benson en James Franco in een zwembad a la Wild Things maar dan met onderwater shots, geen vagina helaas. Een fellatio-scene met James Franco als slachtoffer. De verplichte 'Scarface-collectie' referentie van James Franco's karakter aangezien hij toch een rijke gangster is. James Franco's karakter die een piano arrangement van Britney Spears' Everytime speelt en het refrein a capella zingt, dit is er een voor de geschiedenisboeken, legendarisch.

James Franco die steeds 'Spring Break' herhaalt in een fantastische wigger-accent.

Bij deze film werkt de impact juist beter als je er heen gaat met bepaalde verwachtingen, want de film draait toch anders uit dan wat je verwacht. De eerste scene is daarom ook zo heerlijk misleidend, je hoort de bonkende klanken van Skrillex en je ziet party-scenes tijdens Spring Break en je denkt dat het een soort Project X gaat worden, volgende scene is dan Selena Gomez bij een kerk-bijeenkomst van Jesus-fanaten ergens op een conservatieve high school. Volgende scene is dan ineens een gewelddadige overval op een restaurant.

Wees bereid om deprimerender uit de film te komen dan dat je erin gaat, het is meer Scarface (de gang-bende rivalry dat centraal staat in de film) meets Wild Things (de seksuele escapades die als rode lijn door de film terugkeren) in een Project X (tieten, coke snuiven van lichamen, bongs) meets Spring Break (vindt plaats in Florida in plaats van suburban) setting.

[ Bericht 7% gewijzigd door Asskicker14 op 30-03-2013 02:34:43 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_124677186
Morgenavond naar GI Joe, maandag naar The Host en Jack the Giant Slayer... en dan heb ik alles wat er draait en ik leuk vind wel gezien...
pi_124677349
Jack the Giant Slayer was een leuk pretentieloos filmpje :) Prima entertainment voor een avondje en daarna niet echt iets wat je gaat onthouden ;)
  Public Relations / Redactie Film zaterdag 30 maart 2013 @ 12:08:31 #134
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_124679449
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 02:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Spring Breakers gezien bij UGC in Antwerpen. Het is zeer zeker de beste bioscoop-ervaring van het jaar. Vanaf het eerste moment voel je je ongemakkelijk en als je vervolgens denkt te weten waar het verhaal heengaat, wordt de sfeer nog grimmiger en gaat de plot vervolgens 360 graden de andere richting op. James Franco in een heerlijke over-the-top rol als 'Riff-Raff meets Sean Paul' gangster type. Een trio-orgy tussen Vanessa Hudgens, Ashley Benson en James Franco in een zwembad a la Wild Things maar dan met onderwater shots, geen vagina helaas. Een fellatio-scene met James Franco als slachtoffer. De verplichte 'Scarface-collectie' referentie van James Franco's karakter aangezien hij toch een rijke gangster is. James Franco's karakter die een piano arrangement van Britney Spears' Everytime speelt en het refrein a capella zingt, dit is er een voor de geschiedenisboeken, legendarisch.

James Franco die steeds 'Spring Break' herhaalt in een fantastische wigger-accent.

Bij deze film werkt de impact juist beter als je er heen gaat met bepaalde verwachtingen, want de film draait toch anders uit dan wat je verwacht. De eerste scene is daarom ook zo heerlijk misleidend, je hoort de bonkende klanken van Skrillex en je ziet party-scenes tijdens Spring Break en je denkt dat het een soort Project X gaat worden, volgende scene is dan Selena Gomez bij een kerk-bijeenkomst van Jesus-fanaten ergens op een conservatieve high school. Volgende scene is dan ineens een gewelddadige overval op een restaurant.

Wees bereid om deprimerender uit de film te komen dan dat je erin gaat, het is meer Scarface (de gang-bende rivalry dat centraal staat in de film) meets Wild Things (de seksuele escapades die als rode lijn door de film terugkeren) in een Project X (tieten, coke snuiven van lichamen, bongs) meets Spring Break (vindt plaats in Florida in plaats van suburban) setting.
Ik ben ontzettend benieuwd!
  zaterdag 30 maart 2013 @ 18:52:22 #135
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124690973
Net naar 21 and over gegaan. Kon me erg bekoren! Ik ben sowieso een sucker voor coming-to-age verhalen en niet vies van wat dom poep-en-plassex, dus ik vond hem vermakelijk.

Nu snel een hapje eten en dan op naar Jack the Giant Slayer 3D :s)

-edit- naar Jack the Giant Slayer 3D geweest. Matige film, deed me aan John Carter denken die ik ook al niet geweldig vond. Nicholas Hoult :') vond ik slecht gecast. En dat doet deed het dan met Jennifer Lawrence ;(

[ Bericht 19% gewijzigd door Stereotomy op 30-03-2013 22:04:04 ]
Confidence through competence
pi_124704492
Valt het jullie ook op dat pathe zoveel reclame maakt voor iron man 3 (maar die pathe ******** willen geen marathon -_-)
pi_124704967
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:28 schreef gotrunks het volgende:
Valt het jullie ook op dat pathe zoveel reclame maakt voor iron man 3 (maar die pathe ******** willen geen marathon -_-)
niet gemerkt?
Iron man zou wel een leuke marathon zijn :)
pi_124707270
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:28 schreef gotrunks het volgende:
Valt het jullie ook op dat pathe zoveel reclame maakt voor iron man 3 (maar die pathe ******** willen geen marathon -_-)
Die trailer is zo cool. O+

Tja marathon, mij maakt het op zich niet uit. Ik kijk denk ik liever gewoon een film.
pi_124707407
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
Nicholas Hoult :') vond ik slecht gecast. En dat doet deed het dan met Jennifer Lawrence ;(
Echt? :o

Ik vond hem in About a boy als klein jochie goed, in Skins en X-Men ook wel. Erg benieuwd naar Warm bodies. :Y
  zondag 31 maart 2013 @ 00:53:16 #140
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124707498
Ach, Jennifer Lawrence viel ook alleen maar op zijn grote voeten in X-Men. :P
Confidence through competence
pi_124707625
quote:
6s.gif Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, Jennifer Lawrence viel ook alleen maar op zijn grote voeten in X-Men. :P
En zijn weelderige haardos. :P

Hij is zo wel heel leuk, ik snap Jennifer wel:

  zondag 31 maart 2013 @ 01:53:02 #142
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124709164
Ik ben nu G.I. Joe 1 aan het kijken als voorbereiding voor G.I. Joe 2, maar man man man, wat een droevig niveau :'). En ik heb niet het idee dat G.I. Joe 2 een verbetering gaat zijn, zit nu te twijfelen of ik nog wel moet gaan _O-
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_124714712
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik ben nu G.I. Joe 1 aan het kijken als voorbereiding voor G.I. Joe 2, maar man man man, wat een droevig niveau :'). En ik heb niet het idee dat G.I. Joe 2 een verbetering gaat zijn, zit nu te twijfelen of ik nog wel moet gaan _O-
Gezien IMDB en de metascore is G.I. Joe 2 wel een verbetering, maar als je het eerste deel niks vond, dan spreekt het concept je misschien gewoon niet aan... :P
  zondag 31 maart 2013 @ 13:06:25 #144
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124714900
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gezien IMDB en de metascore is G.I. Joe 2 wel een verbetering, maar als je het eerste deel niks vond, dan spreekt het concept je misschien gewoon niet aan... :P
Nou ik houd wel van actiefilms hoor, maar meestal moet het nog wel een beetje logisch en (semi-) realistisch zijn en de characters moeten een beetje een backstory hebben en het liefst een beetje ontwikkeling door het verhaal heen. Niet zoals in G.I. Joe dat ze zo uit een willekeurige B-film zijn gepakt, inclusief de cheesy lines :')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  zondag 31 maart 2013 @ 20:23:47 #145
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124730427
Net naar The Host geweest. Wat is dat toch die influx van girl-next-door filmpjes die uit meerdere 'leuke buurjongens' kunnen kiezen en vanwege een interne strijd ze ook allemaal om d'r vingers kan winden :?

Anyway, mwah. Zou er geen kaartje voor hebben willen kopen. :)
Confidence through competence
pi_124730563
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 02:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Spring Breakers gezien bij UGC in Antwerpen. Het is zeer zeker de beste bioscoop-ervaring van het jaar. Vanaf het eerste moment voel je je ongemakkelijk en als je vervolgens denkt te weten waar het verhaal heengaat, wordt de sfeer nog grimmiger en gaat de plot vervolgens 360 graden de andere richting op. James Franco in een heerlijke over-the-top rol als 'Riff-Raff meets Sean Paul' gangster type. Een trio-orgy tussen Vanessa Hudgens, Ashley Benson en James Franco in een zwembad a la Wild Things maar dan met onderwater shots, geen vagina helaas. Een fellatio-scene met James Franco als slachtoffer. De verplichte 'Scarface-collectie' referentie van James Franco's karakter aangezien hij toch een rijke gangster is. James Franco's karakter die een piano arrangement van Britney Spears' Everytime speelt en het refrein a capella zingt, dit is er een voor de geschiedenisboeken, legendarisch.

James Franco die steeds 'Spring Break' herhaalt in een fantastische wigger-accent.

Bij deze film werkt de impact juist beter als je er heen gaat met bepaalde verwachtingen, want de film draait toch anders uit dan wat je verwacht. De eerste scene is daarom ook zo heerlijk misleidend, je hoort de bonkende klanken van Skrillex en je ziet party-scenes tijdens Spring Break en je denkt dat het een soort Project X gaat worden, volgende scene is dan Selena Gomez bij een kerk-bijeenkomst van Jesus-fanaten ergens op een conservatieve high school. Volgende scene is dan ineens een gewelddadige overval op een restaurant.

Wees bereid om deprimerender uit de film te komen dan dat je erin gaat, het is meer Scarface (de gang-bende rivalry dat centraal staat in de film) meets Wild Things (de seksuele escapades die als rode lijn door de film terugkeren) in een Project X (tieten, coke snuiven van lichamen, bongs) meets Spring Break (vindt plaats in Florida in plaats van suburban) setting.
Ik word zowaar nog enthousiast voor deze film.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 31 maart 2013 @ 22:51:42 #147
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_124738296
Spring Breakers is de beste film van het jaar tot nu toe. En ik zal er nog een paar keer naar toe gaan zodra de film in Nederland uitkomt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_124741244
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Spring Breakers is de beste film van het jaar tot nu toe. En ik zal er nog een paar keer naar toe gaan zodra de film in Nederland uitkomt.
Je bent serieus?

I'm intrigued!
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin zondag 31 maart 2013 @ 23:46:50 #149
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_124741351
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Spring Breakers is de beste film van het jaar tot nu toe. En ik zal er nog een paar keer naar toe gaan zodra de film in Nederland uitkomt.
Hij is beter dan je van tevoren zou vermoeden, dat klopt wel. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_124741458
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:46 schreef Breuls het volgende:

[..]

Hij is beter dan je van tevoren zou vermoeden, dat klopt wel. :)
mazzelaar met je GoT s03e01 screener :(
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 31 maart 2013 @ 23:55:13 #151
12621 tcr
*nix 4ever
pi_124741754
Voor deze maand nog wat vouchers kunnen regelen via MP, toch deze maand nog wat naar de film al is het niet 'unlimited'. Daarna kan ik nog één voucher verzilveren (had er meer moeten kopen). Dan komen we de zomermaanden door. Daarna zien we wel weer, dan kan de wereld er heel anderrs uitzien.

In ieder geval dus naar Springbreakers, die komt toch wel deze maand uit?
pi_124757751
Haha ik heb die app van APP de film even gedownload en drukte voor de lol op start


Hahaha ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_124758229
quote:
8s.gif Op maandag 1 april 2013 15:29 schreef wolfrolf het volgende:
Haha ik heb die app van APP de film even gedownload en drukte voor de lol op start
[ afbeelding ]

Hahaha ;(
wachten op de cam versie en die dan afspelen, als het waar is dat de app op geluid reageert doettie et daar ook wel mee :P
pi_124758268
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:48 schreef mschol het volgende:

[..]

wachten op de cam versie en die dan afspelen, als het waar is dat de app op geluid reageert doettie et daar ook wel mee :P
Hmm. dus alle filmpjes zitten in de app gebakken? Ik had verwacht dat die via een wifi verbinding naar je toe gezonden gingen worden.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_124758326
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:49 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Hmm. dus alle filmpjes zitten in de app gebakken? Ik had verwacht dat die via een wifi verbinding naar je toe gezonden gingen worden.
geen idee hoe het precies zit, maar wat ik las is dat de app zelf reageert op geluiden in de film..
pi_124758522
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:51 schreef mschol het volgende:

[..]

geen idee hoe het precies zit, maar wat ik las is dat de app zelf reageert op geluiden in de film..
108 MB

Dan zal het inderdaad wel ingebouwd zitten

Dus als ik die film thuis zou willen zien kan het niet met koptelefoon. Matig systeem
lekker faxen heel de dag echt genot
  Public Relations / Redactie Film maandag 1 april 2013 @ 18:54:37 #157
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_124763944
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:59 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dus als ik die film thuis zou willen zien kan het niet met koptelefoon. Matig systeem
:')
1 april?
pi_124765830
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:54 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

:')
1 april?
haha ja lol ik ga die film sowieso niet kijken

Met al die tokkies en hun smartphones in de bios :')___
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:28:43 #159
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124779593
Net naar Dark Skies geweest.

En ik zou niet meer naar horror gaan. :') Bij deze bevestigd :')

Je schrikt je toch alleen de pleuris bij horror, en van een verhaallijn is er ook al geen sprake. :{w ;(
Confidence through competence
pi_124779684
Ik had naar The Place beyond the Pines gewild vanavond, maar het kwam uiteindelijk toch niet zo uit, nu ga ik donderdag voor de herkansing, iemand die film al gezien (bijvoorbeeld bij het PAC festival)?
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:59:59 #161
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_124783517
Voorpremieres voor Spring Breakers deze week bij Pathé zo te zien

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 2 april 2013 @ 09:18:16 #162
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:40:11 #163
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_124790462
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:51 schreef mschol het volgende:

[..]

geen idee hoe het precies zit, maar wat ik las is dat de app zelf reageert op geluiden in de film..
Ik weet exact hoe het zit.

In het audiospoor van de film zit een breedbandig signaal verstopt wat niet hoorbaar is voor mensen. De app luistert naar de aanwezigheid van dit signaal en decodeert deze. In het signaal zit ongeveer elke 5 seconden een tijdcode de app gebruikt deze om zichzelf te synchroniseren met de film. Verder zit er een unieke code in die de film identificeert, hierdoor kan er onderscheid gemaakt worden tussen b.v. de bioscoop en DVD versies.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:45:26 #164
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_124790632
Dat APP-gebeuren is te belachelijk voor woorden. Dan heb je een heel publiek dat met verlichte schermpjes op hun smartphone zit te pielen door de hele voorstelling heen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_124790763
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar Dark Skies geweest.

En ik zou niet meer naar horror gaan. :') Bij deze bevestigd :')

Je schrikt je toch alleen de pleuris bij horror, en van een verhaallijn is er ook al geen sprake. :{w ;(
Ahw, kusje erop? *knipper knipper lief*
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:50:15 #166
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124790779
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ahw, kusje erop? *knipper knipper lief*
Jaja, ik vond hem minder eng dan Insidious
Confidence through competence
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:51:56 #167
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_124790834
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat APP-gebeuren is te belachelijk voor woorden. Dan heb je een heel publiek dat met verlichte schermpjes op hun smartphone zit te pielen door de hele voorstelling heen.
Met uitzondering van een korte animatie die hooguit 1 keer per minuut draait (en op Android helemaal niet) is het scherm donker tussen de scenes. Voor elk 2nd screen fragment trilt je toestel even om te laten weten dat er een fragment aankomt.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_124790884
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jaja, ik vond hem minder eng dan Insidious
Zozo... da's nog heel wat. Insidious was al belachelijk. :9

(sorry ik stop met lomp doen :'( )
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:51 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Met uitzondering van een korte animatie die hooguit 1 keer per minuut draait (en op Android helemaal niet) is het scherm donker tussen de scenes. Voor elk 2nd screen fragment trilt je toestel even om te laten weten dat er een fragment aankomt.
Maar wat is het nut ervan? Ik vind het totaal overbodig. Eerst maar eens zien :D
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:03:06 #169
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_124791144
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Maar wat is het nut ervan? Ik vind het totaal overbodig. Eerst maar eens zien :D
Ik hoor positieve geluiden van mensen die 'm in de bios gezien hebben. Ben wel erg benieuwd naar de reacties van het grote publiek.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_124791573
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:03 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ik hoor positieve geluiden van mensen die 'm in de bios gezien hebben. Ben wel erg benieuwd naar de reacties van het grote publiek.
Draait 'ie al dan? :9
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:21:17 #171
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_124791698
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Draait 'ie al dan? :9
Ja, hier in de bios iig wel, voorpremieres. Vanaf de 4e draait is normaal.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_124792033
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:40 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ik weet exact hoe het zit.

In het audiospoor van de film zit een breedbandig signaal verstopt wat niet hoorbaar is voor mensen. De app luistert naar de aanwezigheid van dit signaal en decodeert deze. In het signaal zit ongeveer elke 5 seconden een tijdcode de app gebruikt deze om zichzelf te synchroniseren met de film. Verder zit er een unieke code in die de film identificeert, hierdoor kan er onderscheid gemaakt worden tussen b.v. de bioscoop en DVD versies.
Een 20kHz toon met een tijdcode dus ofzo? Hm.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_124792045
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:51 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Met uitzondering van een korte animatie die hooguit 1 keer per minuut draait (en op Android helemaal niet) is het scherm donker tussen de scenes. Voor elk 2nd screen fragment trilt je toestel even om te laten weten dat er een fragment aankomt.
donker of uit? dat is nogal een verschil..
een scherm dat donker is straalt nog steeds licht uit..
pi_124792106
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:31 schreef mschol het volgende:

[..]

donker of uit? dat is nogal een verschil..
een scherm dat donker is straalt nog steeds licht uit..
Het is gewoon kansloos! Al die josties krijgen dan gewoon hun facebook en whatsapps ook tussendoor met alle gevolgen van dien.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:35:01 #175
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_124792155
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:31 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Een 20kHz toon met een tijdcode dus ofzo? Hm.
Nee, het is echt breed-spectrum, oorspronkelijk ontwikkeld als anti-piracy maatregel om te achterhalen in welke bios CAM versies opgenomen zijn. Het signaal zit echt verstopt in het geluid, op momenten dat het even stil is heb je ook geen signaal. Het is ook behoorlijk robuust, je kan behoorlijk wat vervorming over de audio heen gooien voordat het niet meer werkt.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:35:27 #176
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_124792169
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:31 schreef mschol het volgende:

[..]

donker of uit? dat is nogal een verschil..
een scherm dat donker is straalt nog steeds licht uit..
Donker.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_124792245
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:33 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Het is gewoon kansloos! Al die josties krijgen dan gewoon hun facebook en whatsapps ook tussendoor met alle gevolgen van dien.
GMTA!
pi_124792283
Net trouwens Loft ff binnengeharkt met jeroen v koningsbrugge

Toch wel benieuwd naar
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:12:44 #179
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124793500
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:39 schreef wolfrolf het volgende:
Net trouwens Loft ff binnengeharkt met jeroen v koningsbrugge

Toch wel benieuwd naar
staat bij Ziggo gratis als je interactieve tv hebt en een extra abo
Veel plezier met Esmee.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:13:39 #180
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124793544
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:35 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Nee, het is echt breed-spectrum, oorspronkelijk ontwikkeld als anti-piracy maatregel om te achterhalen in welke bios CAM versies opgenomen zijn. .
Dus gewoon een andere audiotrack eronder
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124794008
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:12 schreef Stefan het volgende:

[..]

staat bij Ziggo gratis als je interactieve tv hebt en een extra abo
Veel plezier met Esmee.
Ik zt niet in ziggo kabeltv gebied ;)
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:32:16 #182
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124794192
Hoezo draait Spuimarkt deze week de laatste film al om 22.15, andere weken startten er nog films om 23,40
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124805634
Oh my goodies, Finding Dora is aangekondigd <3 pas in 2015 meh.
Gewoon normaal doen ja.
pi_124808306
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:32 schreef Stefan het volgende:
Hoezo draait Spuimarkt deze week de laatste film al om 22.15, andere weken startten er nog films om 23,40
22.15 is de standaard, alles later een uitzondering, bijvoorbeeld op vrijdag en zaterdag of als er een nachtpremière is en het programma daarop moet worden aangepast.
pi_124808346
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef F_JD het volgende:

[..]

22.15 is de standaard, alles later een uitzondering, bijvoorbeeld op vrijdag en zaterdag of als er een nachtpremière is en het programma daarop moet worden aangepast.
op dinsdag toch ook vaak een latere film ?
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:18:18 #186
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124817404
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef F_JD het volgende:

[..]

22.15 is de standaard, alles later een uitzondering, bijvoorbeeld op vrijdag en zaterdag of als er een nachtpremière is en het programma daarop moet worden aangepast.
Spui had afgelopen maanden nog films na 2300 uur

Net trouwens tijdens t kaartjes kopen springt ie naar 10 min na aanvang en kreeg ik geen kaartje meer terwijl je tot een kwartier na aanvang naar binnen mag 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door Stefan op 03-04-2013 00:41:14 ]
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124817618
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Oh my goodies, Finding Dora is aangekondigd <3 pas in 2015 meh.
Was dat niet 1 april?
pi_124819596
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:18 schreef Stefan het volgende:

[..]

Spui had afgelopen maandag nog films na 2300 uur

Dan was dat een uitzondering ;)
  woensdag 3 april 2013 @ 00:09:20 #189
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124819645
Maanden bedoel ik
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124825488
quote:
ik hoop wel dat die titel de working title is.. ik vind die titel nml niet leuk :P
pi_124825891
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:08 schreef mschol het volgende:

[..]

ik hoop wel dat die titel de working title is.. ik vind die titel nml niet leuk :P
Ik wel :o wat is jouw suggestie dan voor een leuke titel?
Gewoon normaal doen ja.
pi_124826038
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik wel :o wat is jouw suggestie dan voor een leuke titel?
Finding Nemo2
jaja ik weet het, lekker origineel... w/
pi_124826533
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Oh my goodies, Finding Dora is aangekondigd <3 pas in 2015 meh.
25 november 2015 :') !!!!!!

Dat is al bijna!!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_124826993
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:46 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

25 november 2015 :') !!!!!!

Dat is al bijna!!!
:'( inderdaad
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 3 april 2013 @ 17:30:39 #196
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124841527
Vandaag was voor The Croods de trailver van Man of Steel en voor de trailer begon kwam de melding: 'ook te zien in Pathe IMAX'. Het is nog niet officieel aangekondigd, maar je kan er nu dus wel vanuit gaan dat die ook in IMAX komt :P.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  woensdag 3 april 2013 @ 18:27:20 #197
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124843909
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik wel :o wat is jouw suggestie dan voor een leuke titel?
Mine Mine Nemo 2
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124843994
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:08 schreef mschol het volgende:

[..]

ik hoop wel dat die titel de working title is.. ik vind die titel nml niet leuk :P
Ik vind het ook een beetje meh, dan is gewoon Finding Nemo 2 nog beter :P
  woensdag 3 april 2013 @ 19:52:13 #199
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_124847988
Eindelijk Silver Linings Playbook gezien, ik vond hem fantastisch. Vraag me af waarom ik die niet eerder ben gaan kijken.

En Jennifer Lawrence :) :) :)
pi_124849618
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het ook een beetje meh, dan is gewoon Finding Nemo 2 nog beter :P
Nee man :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_124851755
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:27 schreef Stefan het volgende:

[..]

Mine Mine Nemo 2
jah :D ( ik ga zo Nemo nog kijken als iemand het figuurlijke zetje geeft :D)
  donderdag 4 april 2013 @ 17:59:21 #202
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124883637
Net naar The Place Beyond the Pines geweest, wat een hele mooi en nare film is het :{ . Het gaf me een beetje hetzelfde nagevoel als toen ik Requiem for a Dream voor het eerst had afgezien, je moet ook echt de tijd nemen om het even te laten bezinken. Vond Gosling echt goed spelen in deze rol, sowieso vond ik de meeste casting wel prima gedaan. Film zakt ergens na de helft even in, maar het naar het einde toe wordt het weer net zo goed als in het begin van de film. Must watch wat mij betreft, een van de beste films die ik met de Pathe pas heb gezien.

Over Pathe Unlimited gesproken, ik zag dat er nu weer de actie is van eerste maand gratis (ook als je naar Gold upgrade).
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  donderdag 4 april 2013 @ 18:03:22 #203
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124883797
Pines wil ik zien en Call Girls ook

Gisteren Side Effects gezien, wist niet dat t een thriller was ik dacht drama dus de twist was leuk

THe Host is pure kitch maar heb me wel vermaakt
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 4 april 2013 @ 18:17:39 #204
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124884332
Oh ik heb nu zitten rekenen, als je upgrade naar Gold krijg je een maand voor 26 euro gratis. Downgraden kost 10 euro, dus je voordeel is 16 euro, delen door vier maanden is 4 euro per maand. Dus met deze actie kan je Gold nemen voor 22 euro per maand, voor 5 maanden lang en daarna betaal je weer gewoon 19 per maand voor Unlimited. Aangezien ik vlakbij een IMAX-bios woon ga ik dit wel doen denk ik.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  donderdag 4 april 2013 @ 18:24:29 #205
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124884563
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oh ik heb nu zitten rekenen, als je upgrade naar Gold krijg je een maand voor 26 euro gratis. Downgraden kost 10 euro, dus je voordeel is 16 euro, delen door vier maanden is 4 euro per maand. Dus met deze actie kan je Gold nemen voor 22 euro per maand, voor 5 maanden lang en daarna betaal je weer gewoon 19 per maand voor Unlimited. Aangezien ik vlakbij een IMAX-bios woon ga ik dit wel doen denk ik.
http://www.pathe.nl/artikel/924-pathe-unlimited-actie

^O^ tip van de maand

Tevens: Gosling :9~ :9~ :9~
Confidence through competence
  donderdag 4 april 2013 @ 18:30:42 #206
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124884780
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oh ik heb nu zitten rekenen, als je upgrade naar Gold krijg je een maand voor 26 euro gratis. Downgraden kost 10 euro, dus je voordeel is 16 euro, delen door vier maanden is 4 euro per maand. Dus met deze actie kan je Gold nemen voor 22 euro per maand, voor 5 maanden lang en daarna betaal je weer gewoon 19 per maand voor Unlimited. Aangezien ik vlakbij een IMAX-bios woon ga ik dit wel doen denk ik.
Je moet alleen eerst 5 maanden lang 26 euro betalen en na de vijfde maand krijg je 26 euro terug. Dus de zesde maand terug naar zilver is 29 euro, je wint dus 16 euro maar betaalt vijf maanden lang een goldabbo plus 7 euro is 35 euro meer dan zilver. Plus downgrade is 45 meer dan zilver, daarvan krijg je 26 euro terug, je betaalt dus 19 euro meer voor vijf maanden itt tot je zilverabbo

Maar goed, daar komen de 3d en imax toeslagen die je niet hoeft te betalen over 5 maand bij

[ Bericht 10% gewijzigd door Stefan op 04-04-2013 18:36:41 ]
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 4 april 2013 @ 18:32:34 #207
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124884853
Confidence through competence
  donderdag 4 april 2013 @ 18:36:44 #208
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124885002
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:30 schreef Stefan het volgende:

[..]

Je moet alleen eerst 5 maanden lang 26 euro betalen en na de vijfde maand krijg je 26 euro terug. Dus de zesde maand terug naar zilver is 36 euro, dus je wint 15 euro gedeeld door vier maand is 3 euro 50 per maand en een hoop gedoe.

Maar goed, daar komen de 3d en imax toeslagen die je niet hoeft te betalen over 5 maand bij
Hoezo dat, je hoeft de zesde maand geen Gold te hebben hoor, aan het einde van de vijfde maand kan je gewoon terug naar 'zilver'. Op de site staat bij de voorwaarde van de actie dit:

Indien de 5 maanden volledig betaald zijn, ontvang je in oktober het abonnementsgeld van de 5e maand terug.

Dus als je de 5 maanden betaald hebt kan je gewoon weer downgraden.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  donderdag 4 april 2013 @ 18:39:43 #209
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124885102
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Hoezo dat, je hoeft de zesde maand geen Gold te hebben hoor, aan het einde van de vijfde maand kan je gewoon terug naar 'zilver'. Op de site staat bij de voorwaarde van de actie dit:

Indien de 5 maanden volledig betaald zijn, ontvang je in oktober het abonnementsgeld van de 5e maand terug.

Dus als je de 5 maanden betaald hebt kan je gewoon weer downgraden.
Zie mijn edit

Je betaalt voor 5 maand gold plus de downgrade 45 euro meer dan als je zilver zou houden
Daarvan krijg je aan het eind van de 5e maand 26 euro terug
Je betaalt dus 19 euro meer voor 5 maanden gold

maar als je gemiddeld 2x pm naar imax en 2x pm naar 3d gaat bespaar je ook nog 5x 15 euro
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 4 april 2013 @ 18:42:21 #210
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124885197
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:39 schreef Stefan het volgende:

[..]

Zie mijn edit

Je betaalt voor 5 maand gold plus de downgrade 45 euro meer dan als je zilver zou houden
Daarvan krijg je aan het eind van de 5e maand 26 euro terug
Je betaalt dus 19 euro meer voor 5 maanden gold

maar als je gemiddeld 2x pm naar imax en 2x pm naar 3d gaat bespaar je ook nog 5x 15 euro
Ah, ik begrijp het, mijn berekening was dus fout. Maar het is nog steeds vrij voordelig, 22,80 per maand zou je dan betalen voor Gold. Vind ik nog steeds een goede deal, want als je 1x naar IMAX 3D gaat heb je het er al dik uit.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  donderdag 4 april 2013 @ 21:17:32 #211
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124892395
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ah, ik begrijp het, mijn berekening was dus fout. Maar het is nog steeds vrij voordelig, 22,80 per maand zou je dan betalen voor Gold. Vind ik nog steeds een goede deal, want als je 1x naar IMAX 3D gaat heb je het er al dik uit.
Inderdaad wel een goede deal, maar heb jij het er voor over om weer bij die balie je pas te laten vernieuwen, en na vijf maanden weer opnieuw een pasje aan te laten maken? Met de komende films is het op zich wel tof, maar ook wel veel gedoe lijkt me.

Morgen op de planning;

10:40 - APP - Pathé De Munt
12:30 - Oz - Pathé De Munt
15:30 - The Place Beyond the Pines - Pathé Tuschinski.

[ Bericht 8% gewijzigd door SecondMightyEagle op 04-04-2013 21:25:46 ]
Ditismijnsig.
  donderdag 4 april 2013 @ 21:41:54 #212
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124893726
Ik heb sowieso gold, geen gezeik met bijbetalen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124894014
Ook zonder gold heb ik eigenlijk nooit gezeik met bijbetalen op die twee interessante Imaxfilms per jaar na.
pi_124894015
gold is mij te duur voor te weinig extra's
  donderdag 4 april 2013 @ 22:40:18 #215
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124897109
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:17 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Inderdaad wel een goede deal, maar heb jij het er voor over om weer bij die balie je pas te laten vernieuwen, en na vijf maanden weer opnieuw een pasje aan te laten maken? Met de komende films is het op zich wel tof, maar ook wel veel gedoe lijkt me.

Morgen op de planning;

10:40 - APP - Pathé De Munt
12:30 - Oz - Pathé De Munt
15:30 - The Place Beyond the Pines - Pathé Tuschinski.
Naja zoveel moeite is het niet toch, 2x 5 minuten bij de balie staan :P
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_124897666
The Place Beyond The Pines 8-)
  donderdag 4 april 2013 @ 22:58:56 #217
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124898065
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef F_JD het volgende:
The Place Beyond The Pines 8-)
_O_
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  donderdag 4 april 2013 @ 23:16:36 #218
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124899024
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef F_JD het volgende:
The Place Beyond The Pines 8-)
Geheel tegen verwachting in vond ik het deel met Bradley Cooper beter dan die met Ryan Gosling :o

Aardige film, mooie plottwist.
Confidence through competence
pi_124899215
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef F_JD het volgende:
The Place Beyond The Pines 8-)
Wanneer komt de BluRay mijn PUC is verlopen ;(

Ik ga wel lappen voor Iron Man 3. Das een moetje
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_124899233
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef F_JD het volgende:
The Place Beyond The Pines 8-)
ik ga hem wel een keer kijken, maar ik heb er echt 0 verwachtingen van.. wellicht omdat Ryan Gosling mij niet aanstaat als acteur..
pi_124899262
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 23:20 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Wanneer komt de BluRay mijn PUC is verlopen ;(

Ik ga wel lappen voor Iron Man 3. Das een moetje
ik hoop stiekem op een marathon voor die :D
pi_124899326
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 23:21 schreef mschol het volgende:

[..]

ik hoop stiekem op een marathon voor die :D
Als dat al ging gebeuren, had dat allang aangekondigd geweest.
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 4 april 2013 @ 23:55:11 #223
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124900743
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 23:20 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ga hem wel een keer kijken, maar ik heb er echt 0 verwachtingen van.. wellicht omdat Ryan Gosling mij niet aanstaat als acteur..
Trailer leek me ook standaard misdaad
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124901160
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 23:55 schreef Stefan het volgende:

[..]

Trailer leek me ook standaard misdaad
Jaaa.... nee dus ;)
  vrijdag 5 april 2013 @ 00:07:19 #225
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124901244
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 23:55 schreef Stefan het volgende:

[..]

Trailer leek me ook standaard misdaad
Hoe het verhaal loopt is totaal niet standaard in ieder geval :)
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  vrijdag 5 april 2013 @ 00:11:21 #226
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124901415
Bizar dat zon slechte film als I give it a year nog steeds draait
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124902972
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oh ik heb nu zitten rekenen, als je upgrade naar Gold krijg je een maand voor 26 euro gratis. Downgraden kost 10 euro, dus je voordeel is 16 euro, delen door vier maanden is 4 euro per maand. Dus met deze actie kan je Gold nemen voor 22 euro per maand, voor 5 maanden lang en daarna betaal je weer gewoon 19 per maand voor Unlimited. Aangezien ik vlakbij een IMAX-bios woon ga ik dit wel doen denk ik.
Is downgraden wel zo makkelijk? Ik meen me te herinneren van niet.

Ah, ja 10 euro maar dus.
  vrijdag 5 april 2013 @ 09:01:17 #228
12621 tcr
*nix 4ever
pi_124905475
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is downgraden wel zo makkelijk? Ik meen me te herinneren van niet.

Ah, ja 10 euro maar dus.
Zolang ze aan die twee jaar vast houden is het pas bij 2 maanden interessant voor mij (desnoods bij een jaar), maar ik las op de FB van Pathé dat de ING-vouchers binnenkort weer komen :).
pi_124905742
Ik ga App kijken zonder second screen. Alleen de app zelf al is 110 mb... en wil inderdaad niet afgeleid worden tijdens de film (hoe 'leuk' ook).
pi_124906281
Ik ga misschien maandag naar APP maar ik weet niet of ik ook mee ga doen met mijn smartphone...
Gewoon normaal doen ja.
pi_124907014
mijn telefoon ondersteunen ze niet, dus das makkelijk
pi_124907238
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 09:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ga misschien maandag naar APP maar ik weet niet of ik ook mee ga doen met mijn smartphone...
ws zit heel de zaal met dat display op zijn knie, dus afgeleid wordt je toch wel ;)
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 5 april 2013 @ 10:30:05 #233
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124907292
Maar die aanbieding van gratis een maand is dus een sigaar uit eigen doos want je krijgt 1 maand gratis maar betaalt wel meer voor je abo ook nadat de korting eraf is
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124907307
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:27 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

ws zit heel de zaal met dat display op zijn knie, dus afgeleid wordt je toch wel ;)
Ik heb het niet over afgeleid worden... vind het gewoon niks. :9
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:22:45 #235
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_124921030
Vanavond voorpremieres van Spring Breakers. :P
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:53:29 #236
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124922020
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Vanavond voorpremieres van Spring Breakers. :P
sluit helaas niet aan met wat ik wil
denk dat ik Pines en GI Joe doe
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124924166
Kon-Tiki; wát een saaie film was dat zeg. Als eigenlijk alle overlevingsavontuurfilms op zee..
pi_124925413
Morgen naar Spring Breakers..Ben benieuwd.
En App lijkt me echt slecht. Misschien dat ik hem wel wil zien puur om het second screen.
  vrijdag 5 april 2013 @ 19:47:01 #239
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_124926252
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:24 schreef Tjik het volgende:
Morgen naar Spring Breakers..Ben benieuwd.
En App lijkt me echt slecht. Misschien dat ik hem wel wil zien puur om het second screen.
Een tip: Probeer Spring Breakers niet in een hokje te stoppen. Na 2 minuten moet je niet denken dat het Project X of American Pie-achtig gaat worden. Ga er heen met een open mind. Je kan het nog steeds een kut-film vinden achteraf maar dan is er in ieder geval een grotere kans dat je het goed gaat vinden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_124926284
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:53 schreef Stefan het volgende:

[..]

sluit helaas niet aan met wat ik wil
denk dat ik Pines en GI Joe doe
GI Joe :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 5 april 2013 @ 19:48:35 #241
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124926315
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:47 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

GI Joe :')
Vond de trailer wel oke
Maar blij vooralsnog thuis, ben bezig met mn showreel
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124926506
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:47 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

GI Joe :')
prima actiepopcorn filmpje ^O^
  vrijdag 5 april 2013 @ 20:06:29 #243
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124927006
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:54 schreef mschol het volgende:

[..]

prima actiepopcorn filmpje ^O^
Als het net zo slecht is als G.I. Joe 1, nee :')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_124936956
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2013 20:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Als het net zo slecht is als G.I. Joe 1, nee :')
jawel, het is geen wegloop bagger filmpje, gewoon een brainless popcornfilmpje..
  vrijdag 5 april 2013 @ 23:24:48 #245
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124937192
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 23:20 schreef mschol het volgende:

[..]

jawel, het is geen wegloop bagger filmpje, gewoon een brainless popcornfilmpje..
In dat geval overweeg ik misschien wel om hem te zien ;)
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:12:46 #246
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124961774
ING Rentepunten actie is weer terug :)
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_124962198
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
ING Rentepunten actie is weer terug :)
voor Pathe Card ? Staat op niet leverbaar.
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:27:01 #248
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124962550
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:21 schreef macca728 het volgende:

[..]

voor Pathe Card ? Staat op niet leverbaar.
Klopt, maar hij stond lang niet in de winkel en nu weer wel, dus misschien is hij binnenkort leverbaar.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  zondag 7 april 2013 @ 00:28:58 #250
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124974560
Wat vinden jullie van de great gasby trailer
Lijkt me saai die film
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 7 april 2013 @ 00:29:51 #251
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124974589
Die films van DiCaprio zijn altijd wat te intelligent voor mij als PVV-stemmer.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124977677
Wat was springbreakers slecht! :{
Heb nog nooit mensen weg zien lopen bij een film. Nu zeker 10 man die op de helft al weggingen. Inclusief afval gooien naar het scherm wat wel erg lame was. Maar ja
pi_124979213
Hoe is Dead Man Down?
Gewoon normaal doen ja.
  zondag 7 april 2013 @ 08:46:49 #254
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124979215
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 02:13 schreef Tjik het volgende:
Wat was springbreakers slecht! :{
Heb nog nooit mensen weg zien lopen bij een film. Nu zeker 10 man die op de helft al weggingen. Inclusief afval gooien naar het scherm wat wel erg lame was. Maar ja
Wat vond jij er slecht aan?
En is er naakt te zien?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124979217
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 08:46 schreef Stefan het volgende:

[..]

Wat vond jij er slecht aan?
En is er naakt te zien?
Het is een horrorfilm :o
Gewoon normaal doen ja.
  zondag 7 april 2013 @ 08:52:17 #256
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124979235
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 08:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Het is een horrorfilm :o
Het is toch comedy en misdaad?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124980152
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 02:13 schreef Tjik het volgende:
Wat was springbreakers slecht! :{
Heb nog nooit mensen weg zien lopen bij een film. Nu zeker 10 man die op de helft al weggingen. Inclusief afval gooien naar het scherm wat wel erg lame was. Maar ja
nou dan hebben we nu officieel 2 compleet verschillende meningen over deze film in dit topic :P

Kom maar door Asskicker!
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 7 april 2013 @ 10:57:20 #258
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_124980548
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 10:31 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

nou dan hebben we nu officieel 2 compleet verschillende meningen over deze film in dit topic :P

Kom maar door Asskicker!
Sommige ongecompliceerde mensen vinden een film 'slecht' of 'saai' als ze uitgedaagd worden door een film. Alles moet tegenwoordig in een hokje passen en behapbaar zijn. Blijkbaar hadden ze een Project X achtige film verwacht of zo'n voorspelbare tienerfeest-film. Dat was het niet en dat maakt het meteen slecht. Zo simpel is het. Deze film is genre-brekend en daarom is het een love-it-or-hate-it film. Mensen die enkel popcorn films waarderen zullen deze film waarschijnlijk slecht vinden. Mensen met een bredere waardering voor films zullen deze film geweldig vinden. Vergelijk het maar met Fight Club, dat was ook een genre-brekende film voor zijn tijd, destijds ook zo'n receptie, de helft vond het geweldig, de andere helft vond het verschrikkelijk. Zie 15 jaar later, het is een cult klassieker.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_124981117
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:57 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Sommige ongecompliceerde mensen vinden een film 'slecht' of 'saai' als ze uitgedaagd worden door een film. Alles moet tegenwoordig in een hokje passen en behapbaar zijn. Blijkbaar hadden ze een Project X achtige film verwacht of zo'n voorspelbare tienerfeest-film. Dat was het niet en dat maakt het meteen slecht. Zo simpel is het. Deze film is genre-brekend en daarom is het een love-it-or-hate-it film. Mensen die enkel popcorn films waarderen zullen deze film waarschijnlijk slecht vinden. Mensen met een bredere waardering voor films zullen deze film geweldig vinden. Vergelijk het maar met Fight Club, dat was ook een genre-brekende film voor zijn tijd, destijds ook zo'n receptie, de helft vond het geweldig, de andere helft vond het verschrikkelijk. Zie 15 jaar later, het is een cult klassieker.
Nogmaals, ik zie deze film helemaal zitten!
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 7 april 2013 @ 11:30:01 #260
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124981174
Ik wacht ook op het moment dat Pitch Perfect en Movie 43 op hun waarde geschat worden.
Confidence through competence
  zondag 7 april 2013 @ 11:31:55 #261
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_124981216
quote:
6s.gif Op zondag 7 april 2013 11:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wacht ook op het moment dat Pitch Perfect en Movie 43 op hun waarde geschat worden.
Richard Roeper en Peter Travers hebben Pitch Perfect en Movie 43 volgens mij geen thumbs up gegeven. ;)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_124981488
quote:
6s.gif Op zondag 7 april 2013 11:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wacht ook op het moment dat Pitch Perfect en Movie 43 op hun waarde geschat worden.
Pitch Perfect is qua lekkere wijven volledig goedgekeurd hoor 😊
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 7 april 2013 @ 11:55:06 #263
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124981706
quote:
6s.gif Op zondag 7 april 2013 11:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wacht ook op het moment dat Pitch Perfect en Movie 43 op hun waarde geschat worden.
Pitch perfect is niks mis mee
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 7 april 2013 @ 11:56:17 #264
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124981733
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:57 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Sommige ongecompliceerde mensen vinden een film 'slecht' of 'saai' als ze uitgedaagd worden door een film. Alles moet tegenwoordig in een hokje passen en behapbaar zijn. Blijkbaar hadden ze een Project X achtige film verwacht of zo'n voorspelbare tienerfeest-film. Dat was het niet en dat maakt het meteen slecht. Zo simpel is het. Deze film is genre-brekend en daarom is het een love-it-or-hate-it film. Mensen die enkel popcorn films waarderen zullen deze film waarschijnlijk slecht vinden. Mensen met een bredere waardering voor films zullen deze film geweldig vinden. Vergelijk het maar met Fight Club, dat was ook een genre-brekende film voor zijn tijd, destijds ook zo'n receptie, de helft vond het geweldig, de andere helft vond het verschrikkelijk. Zie 15 jaar later, het is een cult klassieker.
Op IMDB is t ook zwart wit in de reacties zie ik

grootste klacht is dat het een 20 minuten durend verhaal is gerekt naar 90 min met zinloze shots als nagellakken en britney spears nummers zingen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 7 april 2013 @ 12:01:31 #265
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_124981856
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:56 schreef Stefan het volgende:

[..]

Op IMDB is t ook zwart wit in de reacties zie ik

grootste klacht is dat het een 20 minuten durend verhaal is gerekt naar 90 min met zinloze shots als nagellakken en britney spears nummers zingen
zolang het lekkere wijven zijn vind ik het niet zinloos....
ga em zeker zien, maar of ik ervoor naar de bios ga weet ik nog niet :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zondag 7 april 2013 @ 12:02:02 #266
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_124981866
Qua stijl is het vergelijkbaar met Enter The Void. Bekijk die film maar eens.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 7 april 2013 @ 12:02:17 #267
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124981870
Maar Gomez en Hudgens houden zeker hun bikini aan?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 7 april 2013 @ 12:02:43 #268
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124981879
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Qua opzet is het vergelijkbaar met Enter The Void. Bekijk die film maar eens.
En vergelijkbaar met films die we allemaal kennnen? }:|
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124981898
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:02 schreef Stefan het volgende:
Maar Gomez en Hudgens houden zeker hun bikini aan?
Ja, maar 1 van die hete blondjes gaat wel in dr blote tieten en ze gaan er coke vanaf snuiven :D
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 7 april 2013 @ 12:05:39 #270
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_124981951
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:02 schreef Stefan het volgende:

[..]

En vergelijkbaar met films die we allemaal kennnen? }:|
Hier is Enter The Void te bekijken
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_124981956
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Qua stijl is het vergelijkbaar met Enter The Void. Bekijk die film maar eens.
Oscar en zijn zus Linda wonen sinds kort in Tokio. Oscar leeft van de inkomsten van kleine drugsdeals en Linda werkt als stripper in een nachtclub. Tijdens een inval van de politie wordt Oscar geraakt door een kogel. Hij ligt op sterven, maar zijn geest, die eveneens trouw is aan zijn belofte om zijn zus nooit achter te laten, weigert de wereld van de levenden te verlaten. Tijdens de dwaaltocht van zijn geest door de stad worden de visioenen steeds chaotischer en veranderen ze in een ware nachtmerrie. Het verleden, het heden en de toekomst vermengen zich in een hallucinogene draaikolk.

Hmm. Heeft potentie tot tofheid :P
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 7 april 2013 @ 12:07:05 #272
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124981985
Vandaag op het programma


Call Girls
Pines
Dead Man Down

Al denk ik dat ik rond 00.00 uur zwaar depressief ben dan
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124982246
Het zal best genre brekend zijn geweest. Spring Breakers. Maar elke scene en dialoog werd 5x herhaald en dan kwam de film niet op gang voor mijn gevoel. Dan krijg je zo'n 'nu weten we het wel' gevoel.
En er is idd veel naakt in te zien...

En dan kun je me ongecompliceerd noemen maar het is gewoon niet mijn cup of tea. Het is apart in elkaar gezet.
pi_124983779
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 08:52 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het is toch comedy en misdaad?
Duh. Ik maakte een grapje.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 8 april 2013 @ 02:41:08 #275
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125018964
Vandaag 3 films gezien
Eerst Valentino, op zich leuk maar dat gimmick wordt te lang doorgevoerd, en einde is wat afgeraffeld
Daarna Gi Joe. Gewoon lekker popcornfilm, had deel 1 niet gezien maar verhaal gaat nergens over dus maakt niet uit

Daarna Call Girl, wat een indrukwekkend goede film. Kan niet anders zeggen. Kan ik iedereen aanraden
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 8 april 2013 @ 08:25:19 #276
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125020041
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 02:41 schreef Stefan het volgende:
Vandaag 3 films gezien
Eerst Valentino, op zich leuk maar dat gimmick wordt te lang doorgevoerd, en einde is wat afgeraffeld
Daarna Gi Joe. Gewoon lekker popcornfilm, had deel 1 niet gezien maar verhaal gaat nergens over dus maakt niet uit

Daarna Call Girl, wat een indrukwekkend goede film. Kan niet anders zeggen. Kan ik iedereen aanraden
Zijn je hersencellen al afgestorven door de eerste 2 films, dan nog een goede film erachteraan? Zonde ;(
Confidence through competence
  maandag 8 april 2013 @ 08:57:13 #277
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125020380
:') film moet vermaken, ik heb me vermaakt
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125026923
Iemand 'Kon Tiki' al gezien? Lijkt me op zich wel wat.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 8 april 2013 @ 19:18:18 #279
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_125041352
Kont-tikkie. *proest*

Nee, niet gezien. Als ie nou in Eindhoven draait, kan ik hem zien.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_125044614
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Kont-tikkie. *proest*

Nee, niet gezien. Als ie nou in Eindhoven draait, kan ik hem zien.
:') lol

Je kan ook mee naar Buitenhof, Den Haag. :D
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 8 april 2013 @ 20:20:49 #281
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_125044649
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

:') lol

Je kan ook mee naar Buitenhof, Den Haag. :D
Is dat een uitnodiging? :@
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 8 april 2013 @ 21:22:00 #282
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_125048332
Spring Breakers in Eindhoven geprogrammeerd. Dank u Pathe. _O_
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 8 april 2013 @ 23:41:47 #283
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125055744
Voordeel van Gold. Bij Spui kan je met je imaxkaartje n 2e gratis bigmac of quarterpounder halen, weet niet of dat bij alle macs zo is maar anyway, ik kan altijd imaxkaartjes kopen zonder de film te zien
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 8 april 2013 @ 23:42:38 #284
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125055779
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Spring Breakers in Eindhoven geprogrammeerd. Dank u Pathe. _O_
Ah leuk. Tissues mee. :9
Confidence through competence
pi_125058156
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 13:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Iemand 'Kon Tiki' al gezien? Lijkt me op zich wel wat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef Deezertje het volgende:
Kon-Tiki; wát een saaie film was dat zeg. Als eigenlijk alle overlevingsavontuurfilms op zee..
pi_125058158
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 23:41 schreef Stefan het volgende:
Voordeel van Gold. Bij Spui kan je met je imaxkaartje n 2e gratis bigmac of quarterpounder halen, weet niet of dat bij alle macs zo is maar anyway, ik kan altijd imaxkaartjes kopen zonder de film te zien
:D _O-
maar dan moet je dus wel telkens bij de mac wat aanschaffen...
  dinsdag 9 april 2013 @ 08:34:03 #287
12621 tcr
*nix 4ever
pi_125059633
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 01:38 schreef mschol het volgende:

[..]

:D _O-
maar dan moet je dus wel telkens bij de mac wat aanschaffen...
En altijd een Big Mac of een Quater Pounder, ja dat maakt die 7 euro per maand extra het helemaal waard _O- .

Wat een prut programmering heeft Arena volgende week, al het leuks voor 16u of pas na 18u. Eens kijken hoe we die vouchers op krijgen deze maand, kan met bijbetaling ook naar de IMAX versie van Oblivion, waarom draait de gewone versie niet in de Arena :|.
  FOK!fotograaf dinsdag 9 april 2013 @ 08:36:19 #288
364681 over_hedge
pi_125059669
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Spring Breakers in Eindhoven geprogrammeerd. Dank u Pathe. _O_
Dank u? Daar kom je nog wel van terug als je hem bekeken hebt. _O-
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 9 april 2013 @ 08:39:06 #289
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125059702
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 01:38 schreef mschol het volgende:

[..]

:D _O-
maar dan moet je dus wel telkens bij de mac wat aanschaffen...
Ik zeg dat n voordeel kan zijn :')

7 euro is me waard om niet na te hoeven denken over toeslagen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125059740
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:20 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Is dat een uitnodiging? :@
Ja :@
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 9 april 2013 @ 08:43:55 #291
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125059781
Valt me op hoe weinig films de imax ratio hebben, ozz niet, gi joe niet, hobbit niet. Gewoon anamorphic maar geen imax. Allleen die hard 5 was in imax ratio
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125060146
Place beyond the Pines officieel tot 17:50 en Springbreakers begint om 17:40... moet lukken toch? Had al opgezocht dat the Pines niks extra's heeft tijdens of na de credits. Bij zulke films vaak wel 10 minuten aftiteling?
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:10:43 #293
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125060227
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:06 schreef Deezertje het volgende:
Place beyond the Pines officieel tot 17:50 en Springbreakers begint om 17:40... moet lukken toch? Had al opgezocht dat the Pines niks extra's heeft tijdens of na de credits. Bij zulke films vaak wel 10 minuten aftiteling?
Films beginnen 15 min na de aanvangstijd maar kaartjes kun je kopen maximaal 10 min na aanvangstijd. Ik loop als t echt krap is tussndoor de zaal uit om n kaartje te kopen. Hou er rekening mee dat je puc voor 90 min na kopen kaartje is geblokkeerd.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:53:17 #294
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_125061016
Haarlem draait Spring Breakers dus helemaal niks.
Wel komt Oblivion komende week uit, trailer ziet er goed uit.
  FOK!fotograaf dinsdag 9 april 2013 @ 09:55:27 #295
364681 over_hedge
pi_125061052
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:53 schreef Professional het volgende:
Haarlem draait Spring Breakers dus helemaal niks.
Wel komt Oblivion komende week uit, trailer ziet er goed uit.
Mis je niks van. Echt de slechtste film die ik in een lange tijd gezien heb. :P Het is heel anders dan de trailer doet verwachten.

De manier van filmen past totaal niet bij deze film.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_125061634
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:53 schreef Professional het volgende:
Haarlem draait Spring Breakers dus helemaal niks.
Wel komt Oblivion komende week uit, trailer ziet er goed uit.
Deze week al. Ik ga donderdag :D
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:27:20 #297
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125061750
Wie verzint een leuke titel voor het nieuwe deel?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125061850
'Leuker wordt het niet'?

:D nee grapje
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:34:32 #299
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125061927
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
'Leuker wordt het niet'?

:D nee grapje
:( anders doe ik iets met tieten hoor
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:36:40 #300
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125061980
ik weet al wat
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:36:51 #301
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125061984
game off
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')