Is downgraden wel zo makkelijk? Ik meen me te herinneren van niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oh ik heb nu zitten rekenen, als je upgrade naar Gold krijg je een maand voor 26 euro gratis. Downgraden kost 10 euro, dus je voordeel is 16 euro, delen door vier maanden is 4 euro per maand. Dus met deze actie kan je Gold nemen voor 22 euro per maand, voor 5 maanden lang en daarna betaal je weer gewoon 19 per maand voor Unlimited. Aangezien ik vlakbij een IMAX-bios woon ga ik dit wel doen denk ik.
Zolang ze aan die twee jaar vast houden is het pas bij 2 maanden interessant voor mij (desnoods bij een jaar), maar ik las op de FB van Pathé dat de ING-vouchers binnenkort weer komenquote:Op vrijdag 5 april 2013 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is downgraden wel zo makkelijk? Ik meen me te herinneren van niet.
Ah, ja 10 euro maar dus.
ws zit heel de zaal met dat display op zijn knie, dus afgeleid wordt je toch welquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ga misschien maandag naar APP maar ik weet niet of ik ook mee ga doen met mijn smartphone...
Ik heb het niet over afgeleid worden... vind het gewoon niks.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ws zit heel de zaal met dat display op zijn knie, dus afgeleid wordt je toch wel
sluit helaas niet aan met wat ik wilquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Vanavond voorpremieres van Spring Breakers.
Een tip: Probeer Spring Breakers niet in een hokje te stoppen. Na 2 minuten moet je niet denken dat het Project X of American Pie-achtig gaat worden. Ga er heen met een open mind. Je kan het nog steeds een kut-film vinden achteraf maar dan is er in ieder geval een grotere kans dat je het goed gaat vinden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:24 schreef Tjik het volgende:
Morgen naar Spring Breakers..Ben benieuwd.
En App lijkt me echt slecht. Misschien dat ik hem wel wil zien puur om het second screen.
GI Joequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
sluit helaas niet aan met wat ik wil
denk dat ik Pines en GI Joe doe
Vond de trailer wel okequote:
jawel, het is geen wegloop bagger filmpje, gewoon een brainless popcornfilmpje..quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Als het net zo slecht is als G.I. Joe 1, nee
In dat geval overweeg ik misschien wel om hem te zienquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, het is geen wegloop bagger filmpje, gewoon een brainless popcornfilmpje..
voor Pathe Card ? Staat op niet leverbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
ING Rentepunten actie is weer terug
Klopt, maar hij stond lang niet in de winkel en nu weer wel, dus misschien is hij binnenkort leverbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
voor Pathe Card ? Staat op niet leverbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |