http://www.pathe.nl/artikel/924-pathe-unlimited-actiequote:Op donderdag 4 april 2013 18:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oh ik heb nu zitten rekenen, als je upgrade naar Gold krijg je een maand voor 26 euro gratis. Downgraden kost 10 euro, dus je voordeel is 16 euro, delen door vier maanden is 4 euro per maand. Dus met deze actie kan je Gold nemen voor 22 euro per maand, voor 5 maanden lang en daarna betaal je weer gewoon 19 per maand voor Unlimited. Aangezien ik vlakbij een IMAX-bios woon ga ik dit wel doen denk ik.
Je moet alleen eerst 5 maanden lang 26 euro betalen en na de vijfde maand krijg je 26 euro terug. Dus de zesde maand terug naar zilver is 29 euro, je wint dus 16 euro maar betaalt vijf maanden lang een goldabbo plus 7 euro is 35 euro meer dan zilver. Plus downgrade is 45 meer dan zilver, daarvan krijg je 26 euro terug, je betaalt dus 19 euro meer voor vijf maanden itt tot je zilverabboquote:Op donderdag 4 april 2013 18:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oh ik heb nu zitten rekenen, als je upgrade naar Gold krijg je een maand voor 26 euro gratis. Downgraden kost 10 euro, dus je voordeel is 16 euro, delen door vier maanden is 4 euro per maand. Dus met deze actie kan je Gold nemen voor 22 euro per maand, voor 5 maanden lang en daarna betaal je weer gewoon 19 per maand voor Unlimited. Aangezien ik vlakbij een IMAX-bios woon ga ik dit wel doen denk ik.
Hoezo dat, je hoeft de zesde maand geen Gold te hebben hoor, aan het einde van de vijfde maand kan je gewoon terug naar 'zilver'. Op de site staat bij de voorwaarde van de actie dit:quote:Op donderdag 4 april 2013 18:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je moet alleen eerst 5 maanden lang 26 euro betalen en na de vijfde maand krijg je 26 euro terug. Dus de zesde maand terug naar zilver is 36 euro, dus je wint 15 euro gedeeld door vier maand is 3 euro 50 per maand en een hoop gedoe.
Maar goed, daar komen de 3d en imax toeslagen die je niet hoeft te betalen over 5 maand bij
Zie mijn editquote:Op donderdag 4 april 2013 18:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hoezo dat, je hoeft de zesde maand geen Gold te hebben hoor, aan het einde van de vijfde maand kan je gewoon terug naar 'zilver'. Op de site staat bij de voorwaarde van de actie dit:
Indien de 5 maanden volledig betaald zijn, ontvang je in oktober het abonnementsgeld van de 5e maand terug.
Dus als je de 5 maanden betaald hebt kan je gewoon weer downgraden.
Ah, ik begrijp het, mijn berekening was dus fout. Maar het is nog steeds vrij voordelig, 22,80 per maand zou je dan betalen voor Gold. Vind ik nog steeds een goede deal, want als je 1x naar IMAX 3D gaat heb je het er al dik uit.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zie mijn edit
Je betaalt voor 5 maand gold plus de downgrade 45 euro meer dan als je zilver zou houden
Daarvan krijg je aan het eind van de 5e maand 26 euro terug
Je betaalt dus 19 euro meer voor 5 maanden gold
maar als je gemiddeld 2x pm naar imax en 2x pm naar 3d gaat bespaar je ook nog 5x 15 euro
Inderdaad wel een goede deal, maar heb jij het er voor over om weer bij die balie je pas te laten vernieuwen, en na vijf maanden weer opnieuw een pasje aan te laten maken? Met de komende films is het op zich wel tof, maar ook wel veel gedoe lijkt me.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp het, mijn berekening was dus fout. Maar het is nog steeds vrij voordelig, 22,80 per maand zou je dan betalen voor Gold. Vind ik nog steeds een goede deal, want als je 1x naar IMAX 3D gaat heb je het er al dik uit.
Naja zoveel moeite is het niet toch, 2x 5 minuten bij de balie staanquote:Op donderdag 4 april 2013 21:17 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Inderdaad wel een goede deal, maar heb jij het er voor over om weer bij die balie je pas te laten vernieuwen, en na vijf maanden weer opnieuw een pasje aan te laten maken? Met de komende films is het op zich wel tof, maar ook wel veel gedoe lijkt me.
Morgen op de planning;
10:40 - APP - Pathé De Munt
12:30 - Oz - Pathé De Munt
15:30 - The Place Beyond the Pines - Pathé Tuschinski.
Geheel tegen verwachting in vond ik het deel met Bradley Cooper beter dan die met Ryan Goslingquote:
Wanneer komt de BluRay mijn PUC is verlopenquote:
ik ga hem wel een keer kijken, maar ik heb er echt 0 verwachtingen van.. wellicht omdat Ryan Gosling mij niet aanstaat als acteur..quote:
ik hoop stiekem op een marathon voor diequote:Op donderdag 4 april 2013 23:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wanneer komt de BluRay mijn PUC is verlopen
Ik ga wel lappen voor Iron Man 3. Das een moetje
Als dat al ging gebeuren, had dat allang aangekondigd geweest.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop stiekem op een marathon voor die
Trailer leek me ook standaard misdaadquote:Op donderdag 4 april 2013 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga hem wel een keer kijken, maar ik heb er echt 0 verwachtingen van.. wellicht omdat Ryan Gosling mij niet aanstaat als acteur..
Jaaa.... nee dusquote:Op donderdag 4 april 2013 23:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Trailer leek me ook standaard misdaad
Hoe het verhaal loopt is totaal niet standaard in ieder gevalquote:Op donderdag 4 april 2013 23:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Trailer leek me ook standaard misdaad
Is downgraden wel zo makkelijk? Ik meen me te herinneren van niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zolang ze aan die twee jaar vast houden is het pas bij 2 maanden interessant voor mij (desnoods bij een jaar), maar ik las op de FB van Pathé dat de ING-vouchers binnenkort weer komenquote:Op vrijdag 5 april 2013 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is downgraden wel zo makkelijk? Ik meen me te herinneren van niet.
Ah, ja 10 euro maar dus.
ws zit heel de zaal met dat display op zijn knie, dus afgeleid wordt je toch welquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ga misschien maandag naar APP maar ik weet niet of ik ook mee ga doen met mijn smartphone...
Ik heb het niet over afgeleid worden... vind het gewoon niks.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ws zit heel de zaal met dat display op zijn knie, dus afgeleid wordt je toch wel
sluit helaas niet aan met wat ik wilquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Vanavond voorpremieres van Spring Breakers.
Een tip: Probeer Spring Breakers niet in een hokje te stoppen. Na 2 minuten moet je niet denken dat het Project X of American Pie-achtig gaat worden. Ga er heen met een open mind. Je kan het nog steeds een kut-film vinden achteraf maar dan is er in ieder geval een grotere kans dat je het goed gaat vinden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:24 schreef Tjik het volgende:
Morgen naar Spring Breakers..Ben benieuwd.
En App lijkt me echt slecht. Misschien dat ik hem wel wil zien puur om het second screen.
GI Joequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
sluit helaas niet aan met wat ik wil
denk dat ik Pines en GI Joe doe
Vond de trailer wel okequote:
jawel, het is geen wegloop bagger filmpje, gewoon een brainless popcornfilmpje..quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Als het net zo slecht is als G.I. Joe 1, nee
In dat geval overweeg ik misschien wel om hem te zienquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, het is geen wegloop bagger filmpje, gewoon een brainless popcornfilmpje..
voor Pathe Card ? Staat op niet leverbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
ING Rentepunten actie is weer terug
Klopt, maar hij stond lang niet in de winkel en nu weer wel, dus misschien is hij binnenkort leverbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
voor Pathe Card ? Staat op niet leverbaar.
Wat vond jij er slecht aan?quote:Op zondag 7 april 2013 02:13 schreef Tjik het volgende:
Wat was springbreakers slecht!![]()
Heb nog nooit mensen weg zien lopen bij een film. Nu zeker 10 man die op de helft al weggingen. Inclusief afval gooien naar het scherm wat wel erg lame was. Maar ja
Het is een horrorfilmquote:Op zondag 7 april 2013 08:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat vond jij er slecht aan?
En is er naakt te zien?
Het is toch comedy en misdaad?quote:
nou dan hebben we nu officieel 2 compleet verschillende meningen over deze film in dit topicquote:Op zondag 7 april 2013 02:13 schreef Tjik het volgende:
Wat was springbreakers slecht!![]()
Heb nog nooit mensen weg zien lopen bij een film. Nu zeker 10 man die op de helft al weggingen. Inclusief afval gooien naar het scherm wat wel erg lame was. Maar ja
Sommige ongecompliceerde mensen vinden een film 'slecht' of 'saai' als ze uitgedaagd worden door een film. Alles moet tegenwoordig in een hokje passen en behapbaar zijn. Blijkbaar hadden ze een Project X achtige film verwacht of zo'n voorspelbare tienerfeest-film. Dat was het niet en dat maakt het meteen slecht. Zo simpel is het. Deze film is genre-brekend en daarom is het een love-it-or-hate-it film. Mensen die enkel popcorn films waarderen zullen deze film waarschijnlijk slecht vinden. Mensen met een bredere waardering voor films zullen deze film geweldig vinden. Vergelijk het maar met Fight Club, dat was ook een genre-brekende film voor zijn tijd, destijds ook zo'n receptie, de helft vond het geweldig, de andere helft vond het verschrikkelijk. Zie 15 jaar later, het is een cult klassieker.quote:Op zondag 7 april 2013 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nou dan hebben we nu officieel 2 compleet verschillende meningen over deze film in dit topic
Kom maar door Asskicker!
Nogmaals, ik zie deze film helemaal zitten!quote:Op zondag 7 april 2013 10:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sommige ongecompliceerde mensen vinden een film 'slecht' of 'saai' als ze uitgedaagd worden door een film. Alles moet tegenwoordig in een hokje passen en behapbaar zijn. Blijkbaar hadden ze een Project X achtige film verwacht of zo'n voorspelbare tienerfeest-film. Dat was het niet en dat maakt het meteen slecht. Zo simpel is het. Deze film is genre-brekend en daarom is het een love-it-or-hate-it film. Mensen die enkel popcorn films waarderen zullen deze film waarschijnlijk slecht vinden. Mensen met een bredere waardering voor films zullen deze film geweldig vinden. Vergelijk het maar met Fight Club, dat was ook een genre-brekende film voor zijn tijd, destijds ook zo'n receptie, de helft vond het geweldig, de andere helft vond het verschrikkelijk. Zie 15 jaar later, het is een cult klassieker.
Richard Roeper en Peter Travers hebben Pitch Perfect en Movie 43 volgens mij geen thumbs up gegeven.quote:Op zondag 7 april 2013 11:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wacht ook op het moment dat Pitch Perfect en Movie 43 op hun waarde geschat worden.
Pitch Perfect is qua lekkere wijven volledig goedgekeurd hoor 😊quote:Op zondag 7 april 2013 11:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wacht ook op het moment dat Pitch Perfect en Movie 43 op hun waarde geschat worden.
Pitch perfect is niks mis meequote:Op zondag 7 april 2013 11:30 schreef Stereotomy het volgende:
Op IMDB is t ook zwart wit in de reacties zie ikquote:Op zondag 7 april 2013 10:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sommige ongecompliceerde mensen vinden een film 'slecht' of 'saai' als ze uitgedaagd worden door een film. Alles moet tegenwoordig in een hokje passen en behapbaar zijn. Blijkbaar hadden ze een Project X achtige film verwacht of zo'n voorspelbare tienerfeest-film. Dat was het niet en dat maakt het meteen slecht. Zo simpel is het. Deze film is genre-brekend en daarom is het een love-it-or-hate-it film. Mensen die enkel popcorn films waarderen zullen deze film waarschijnlijk slecht vinden. Mensen met een bredere waardering voor films zullen deze film geweldig vinden. Vergelijk het maar met Fight Club, dat was ook een genre-brekende film voor zijn tijd, destijds ook zo'n receptie, de helft vond het geweldig, de andere helft vond het verschrikkelijk. Zie 15 jaar later, het is een cult klassieker.
zolang het lekkere wijven zijn vind ik het niet zinloos....quote:Op zondag 7 april 2013 11:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Op IMDB is t ook zwart wit in de reacties zie ik
grootste klacht is dat het een 20 minuten durend verhaal is gerekt naar 90 min met zinloze shots als nagellakken en britney spears nummers zingen
En vergelijkbaar met films die we allemaal kennnen?quote:Op zondag 7 april 2013 12:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Qua opzet is het vergelijkbaar met Enter The Void. Bekijk die film maar eens.
Ja, maar 1 van die hete blondjes gaat wel in dr blote tieten en ze gaan er coke vanaf snuivenquote:Op zondag 7 april 2013 12:02 schreef Stefan het volgende:
Maar Gomez en Hudgens houden zeker hun bikini aan?
Hier is Enter The Void te bekijkenquote:Op zondag 7 april 2013 12:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
En vergelijkbaar met films die we allemaal kennnen?
Oscar en zijn zus Linda wonen sinds kort in Tokio. Oscar leeft van de inkomsten van kleine drugsdeals en Linda werkt als stripper in een nachtclub. Tijdens een inval van de politie wordt Oscar geraakt door een kogel. Hij ligt op sterven, maar zijn geest, die eveneens trouw is aan zijn belofte om zijn zus nooit achter te laten, weigert de wereld van de levenden te verlaten. Tijdens de dwaaltocht van zijn geest door de stad worden de visioenen steeds chaotischer en veranderen ze in een ware nachtmerrie. Het verleden, het heden en de toekomst vermengen zich in een hallucinogene draaikolk.quote:Op zondag 7 april 2013 12:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Qua stijl is het vergelijkbaar met Enter The Void. Bekijk die film maar eens.
Zijn je hersencellen al afgestorven door de eerste 2 films, dan nog een goede film erachteraan? Zondequote:Op maandag 8 april 2013 02:41 schreef Stefan het volgende:
Vandaag 3 films gezien
Eerst Valentino, op zich leuk maar dat gimmick wordt te lang doorgevoerd, en einde is wat afgeraffeld
Daarna Gi Joe. Gewoon lekker popcornfilm, had deel 1 niet gezien maar verhaal gaat nergens over dus maakt niet uit
Daarna Call Girl, wat een indrukwekkend goede film. Kan niet anders zeggen. Kan ik iedereen aanraden
quote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Kont-tikkie. *proest*
Nee, niet gezien. Als ie nou in Eindhoven draait, kan ik hem zien.
Is dat een uitnodiging?quote:Op maandag 8 april 2013 20:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]lol
Je kan ook mee naar Buitenhof, Den Haag.
Ah leuk. Tissues mee.quote:Op maandag 8 april 2013 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Spring Breakers in Eindhoven geprogrammeerd. Dank u Pathe.
quote:Op maandag 8 april 2013 13:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Iemand 'Kon Tiki' al gezien? Lijkt me op zich wel wat.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef Deezertje het volgende:
Kon-Tiki; wát een saaie film was dat zeg. Als eigenlijk alle overlevingsavontuurfilms op zee..
quote:Op maandag 8 april 2013 23:41 schreef Stefan het volgende:
Voordeel van Gold. Bij Spui kan je met je imaxkaartje n 2e gratis bigmac of quarterpounder halen, weet niet of dat bij alle macs zo is maar anyway, ik kan altijd imaxkaartjes kopen zonder de film te zien
En altijd een Big Mac of een Quater Pounder, ja dat maakt die 7 euro per maand extra het helemaal waardquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:38 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
maar dan moet je dus wel telkens bij de mac wat aanschaffen...
Dank u? Daar kom je nog wel van terug als je hem bekeken hebt.quote:Op maandag 8 april 2013 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Spring Breakers in Eindhoven geprogrammeerd. Dank u Pathe.
Ik zeg dat n voordeel kan zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:38 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
maar dan moet je dus wel telkens bij de mac wat aanschaffen...
Films beginnen 15 min na de aanvangstijd maar kaartjes kun je kopen maximaal 10 min na aanvangstijd. Ik loop als t echt krap is tussndoor de zaal uit om n kaartje te kopen. Hou er rekening mee dat je puc voor 90 min na kopen kaartje is geblokkeerd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:06 schreef Deezertje het volgende:
Place beyond the Pines officieel tot 17:50 en Springbreakers begint om 17:40... moet lukken toch? Had al opgezocht dat the Pines niks extra's heeft tijdens of na de credits. Bij zulke films vaak wel 10 minuten aftiteling?
Mis je niks van. Echt de slechtste film die ik in een lange tijd gezien heb.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:53 schreef Professional het volgende:
Haarlem draait Spring Breakers dus helemaal niks.
Wel komt Oblivion komende week uit, trailer ziet er goed uit.
Deze week al. Ik ga donderdagquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:53 schreef Professional het volgende:
Haarlem draait Spring Breakers dus helemaal niks.
Wel komt Oblivion komende week uit, trailer ziet er goed uit.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
'Leuker wordt het niet'?nee grapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |