quote:Op maandag 1 april 2013 14:12 schreef Woestijnvos het volgende:
Toen de tiener de toegang werd ontzegd, begon de vader op de bioscoopmedewerker in te slaan.
Of als hij een honkbalknuppel bij had gehad, of een pistool, of een bom.. Als, als, als. Lijkt me niet echt voor de hand liggend dat iemand wapens bij zich draagt wanneer hij een filmpje wil pakken.quote:Op maandag 1 april 2013 14:12 schreef Woestijnvos het volgende:
'Maar je wilt er niet over nadenken hoe dit was afgelopen als de man in kwestie een mes bij zich had gehad.'
Genoeg van dat soort aggressieve types die niet de deur uitgaan zonder.quote:Op maandag 1 april 2013 14:14 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Goed voorbeeld voor dat kind.
[..]
Of als hij een honkbalknuppel bij had gehad, of een pistool, of een bom.. Als, als, als. Lijkt me niet echt voor de hand liggend dat iemand wapens bij zich draagt wanneer hij een filmpje wil pakken.
quote:Op maandag 1 april 2013 14:46 schreef Jik32 het volgende:
Ik praat totaal niet goed wat die vader gedaan heft, want dat kan natuurlijk niet!!!!
Maar als een kind van 15 met een eigen ouder (volwassen) persoon de film pakt, dan mag dat toch??
Dat snap ik niet.... Dat is dan toch de verantwoordelijkheid van paps of mams?? of zeg ik nou iets heel geks..
quote:Als bioscopen het Kijkwijzer-advies niet respecteren lopen ze het risico op een boete van vele tienduizenden euro's.
als je mee gaat met je 14jarige om bier te kopen van dat ook niet; ze mogen het gewoon niet.quote:Op maandag 1 april 2013 14:57 schreef Jik32 het volgende:
Ja dat heb ik gelezen State of mind, maar dacht dat dat alleen gaat over kinderen die alleen naar de bios gaan zonder een ouder
Het mag niet, maar het gebeurt welquote:Op maandag 1 april 2013 15:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als je mee gaat met je 14jarige om bier te kopen van dat ook niet; ze mogen het gewoon niet.
dat mag ook, andersom! nietquote:Op maandag 1 april 2013 15:16 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Het mag niet, maar het gebeurt welEr is geen kassa die nee zegt tegen een vader of moeder die bier koopt met hun 14 jarige zoon.
Ik voel me in die situaties altijd genoodzaakt mezelf erbij te bemoeien als het uit de hand loopt.quote:Op maandag 1 april 2013 14:19 schreef Kyubey het volgende:
Ik zag ook een keer zo'n vader die in de rij stond voor New Kids Nitro met zijn 11 jarige zoontje. Gelukkig bleef het bij hem bij vloeken
Ik ook, maar als vrouw moet ik me er zo en zo buiten houden natuurlijk. Maar als man zou ik ook oppassen hoor met die halve garen.quote:Op maandag 1 april 2013 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel me in die situaties altijd genoodzaakt mezelf erbij te bemoeien als het uit de hand loopt.
Er is weinig gebeurt maarja..quote:Op maandag 1 april 2013 15:26 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Ik ook, maar als vrouw moet ik me er zo en zo buiten houden natuurlijk. Maar als man zou ik ook oppassen hoor met die halve garen.
Weet je nooit natuurlijk. Als zo'n gekke paps een wapen bij zich heeft (mes of zo) dan maakt 1-1 niet veel uit he..... Er zouden veel meer mensen moeten zijn die er wat van zeggen!!! en de omstanders gezamenlijk reageren zodat zo'n gek geen kans maaktquote:Op maandag 1 april 2013 15:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er is weinig gebeurt maarja..
Ik pas wel op met grotere groepen maar 1 - 1 kan er toch weinig gebeuren denk ik.
Ach...quote:Op maandag 1 april 2013 15:33 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Weet je nooit natuurlijk. Als zo'n gekke paps een wapen bij zich heeft (mes of zo) dan maakt 1-1 niet veel uit he..... Er zouden veel meer mensen moeten zijn die er wat van zeggen!!! en de omstanders gezamenlijk reageren zodat zo'n gek geen kans maakt
Zo jammer ..... maar helaas waar.quote:Op maandag 1 april 2013 15:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach...
Ik ren wel weg als iemand een mes heeft.
En als ik er niks van zeg zegt niemand er iets van, geloof mij maar.
Ik heb eens moeten getuigen voor een zaak waarbij iemand tegen de grond is gewerkt en er gewoon op zijn gezicht is blijven inschoppen...quote:Op maandag 1 april 2013 15:36 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Zo jammer ..... maar helaas waar.Doe maar voorzichtig
rillingen brrrrr..... Vroeger was het al erg met vechten bij de discotheek en school en zo, maar het word alleen maar erger en erger.quote:Op maandag 1 april 2013 15:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb eens moeten getuigen voor een zaak waarbij iemand tegen de grond is gewerkt en er gewoon op zijn gezicht is blijven inschoppen...
Gebroken kaak etc...
Tis dat ik daarbij was anders had een vriend van mij waarschijnlijk hetzelfde overkomen.. Daar moest ik tussenspringen.
Waar was dat?quote:Op maandag 1 april 2013 15:48 schreef Jik32 het volgende:
[..]
rillingen brrrrr..... Vroeger was het al erg met vechten bij de discotheek en school en zo, maar het word alleen maar erger en erger.
Ik weet nog paar jaar terug dat 2 Nederlandse broertjes ( 1 was 13 geloof ik met gebroken been) en kleiner broertje van 7 of 8.
2 buitenlandse jongens ( jaar of 15 16) die de oudere broer (met gebroken been) tegen de grond sloeg en het kleine broertje zijn grote broer te hulp schoot en zelf natuurlijk ook tegen de grond ging. ( stond zelf in de supermarkt rij binnen) Die buitenlandse jongens vloeken en tieren tegen die knaapjes en ik stond met tranen in mijn ogen te kijken hoe , wel zeker 10 man, er naar keken en niks deden.....Toen ik er in de rij iets van zei, zei een meneer, ja mevrouw als wij wat doen dan is het discriminatie en ach al die kinderen hier zijn tuig, wit of zwart.....
![]()
Broertjes lagen huilend tegen een auto aan en moesten op staan van de eigenaresse van de auto want ze wilde graag naar huis .....![]()
Gelukkig waren erna ook lieve mensen die de jongens naar huis brachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |