abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 maart 2013 @ 08:43:56 #101
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_124596977
Ach ja, ik vergeet ook wel eens de bril, heb er ondertussen ook al 5 thuis liggen. Shit happens. ;)
pi_124597113
Ik krijg mijn gold bril nooit schoon... elke keer tijdens de film zit ik me te ergeren aan eventuele vingerafdrukken op de bril :( Maar ja. wat wil je met plastic glazen... :')
  donderdag 28 maart 2013 @ 17:40:20 #103
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124614547
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:52 schreef Deezertje het volgende:
Ik krijg mijn gold bril nooit schoon... elke keer tijdens de film zit ik me te ergeren aan eventuele vingerafdrukken op de bril :( Maar ja. wat wil je met plastic glazen... :')
Heb ik ook last van. Vanmiddag bij Jack the Giant Slayer vijf minuten lang mijn bril schoon geprobeerd te vegen. Je zou haast elke keer zo'n nieuwe bril aanschaffen. Niet echt vies, maar de bril is dan een beetje wazig en zorgt voor een beetje blurry beeld. Misschien niet zoveel chips erover heen gooien en m'n vingers beter aflikken ;).

The Host was echt een drama. Wat een non-film zeg haha. Heb me op zich wel vermaakt, maar het is echt een B-film met B-acteurs. Het niveau van As the World Turns wordt nog niet eens gehaald. Ik had het allemaal wat spannender verwacht. 4/10.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig was Jack the Giant Slayer iets boeiender. Al blijf ik Andy Garcia een draak van een acteur vinden. Speelt altijd dezelfde cynische rollen, alsof hij niks anders kan. Beetje flauwe humor tussendoor ook, maar waanzinnige CGI maken het voor mij wel goed. Heb zelden zulke lange CGi films gezien. Verbaasde me echt over het aantal animaties dat ze er best wel realistisch uit laten zien, op de trollen na dan. 7/10.

Ben benieuwd naar Oz, die lijkt me iets leuker. Eerst morgen naar G.I Joe, straks even de planning maken voor morgen. Hoop er drie of vier films in te proppen.
Ditismijnsig.
pi_124615713
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 08:52 schreef Deezertje het volgende:
Microvezel doekje van Action doet de truc.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_124615752
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:40 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Heb ik ook last van. Vanmiddag bij Jack the Giant Slayer vijf minuten lang mijn bril schoon geprobeerd te vegen. Je zou haast elke keer zo'n nieuwe bril aanschaffen. Niet echt vies, maar de bril is dan een beetje wazig en zorgt voor een beetje blurry beeld. Misschien niet zoveel chips erover heen gooien en m'n vingers beter aflikken ;).

The Host was echt een drama. Wat een non-film zeg haha. Heb me op zich wel vermaakt, maar het is echt een B-film met B-acteurs. Het niveau van As the World Turns wordt nog niet eens gehaald. Ik had het allemaal wat spannender verwacht. 4/10.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dialogen waren inderdaad wel tenenkrommend, zeker op bepaalde momenten, maar het heeft mij niet erg gestoord, wel jammer inderdaad dat de locaties zo beperkt waren, had meer mee gedaan kunnen worden..

van het weekend maar naar GI Joe :) en broken city wil ik ook nog wel zien :)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:02:27 #106
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124617069
Vandaag naar Hansel & Gretel en naar Beautiful Creatures geweest, had van allebei niet veel verwacht maar ik vond ze allebei toch leuk. 7/10 voor allebei, goed vermaak :)
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:10:28 #107
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124622751
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Vandaag naar Hansel & Gretel en naar Beautiful Creatures geweest, had van allebei niet veel verwacht maar ik vond ze allebei toch leuk. 7/10 voor allebei, goed vermaak :)
Beautiful Creatures was inderdaad best leuk! Ik had er vooraf geen trailers van gezien en geen stukjes over gelezen, dus ik ging er helemaal neutraal op af. In vergelijking met The Host vond ik BC veel leuker!

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:21 schreef mschol het volgende:

[..]

Die dialogen waren inderdaad wel tenenkrommend, zeker op bepaalde momenten, maar het heeft mij niet erg gestoord, wel jammer inderdaad dat de locaties zo beperkt waren, had meer mee gedaan kunnen worden..

van het weekend maar naar GI Joe :) en broken city wil ik ook nog wel zien :)
Broken City zou ik ook graag nog willen zien, alleen draait ie vaak alleen 's avonds.
Zou ik dit gaan redden? :@

Ditismijnsig.
pi_124623093
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Beautiful Creatures was inderdaad best leuk! Ik had er vooraf geen trailers van gezien en geen stukjes over gelezen, dus ik ging er helemaal neutraal op af. In vergelijking met The Host vond ik BC veel leuker!

[..]

Broken City zou ik ook graag nog willen zien, alleen draait ie vaak alleen 's avonds.

[ afbeelding ]
hoe kom je aan zo'n overzicht? :o
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:16:50 #109
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124623114
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:16 schreef mschol het volgende:

[..]

hoe kom je aan zo'n overzicht? :o
http://www.patheplanner.nl/

Je klikt een tijd aan en dan zie je de overgebleven opties van andere films die je ervoor of erna kunt kijken. Je kunt ook de tijd instellen waarin je een film of films wil zien. Binnenkort ook meerdere bioscopen tegelijkertijd mogelijk met dank aan de beheerder van die website ;).
Ditismijnsig.
pi_124623309
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:16 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Je klikt een tijd aan en dan zie je de overgebleven opties van andere films die je ervoor of erna kunt kijken. Je kunt ook de tijd instellen waarin je een film of films wil zien. Binnenkort ook meerdere bioscopen tegelijkertijd mogelijk met dank aan de beheerder van die website ;).
vet _O_ niet meer zelf moeilijk doen met uitrekenen
pi_124625146
The Croods O+ geweldige film! Heb echt super vaak moeten lachen :D
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 28 maart 2013 @ 23:24:42 #112
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124630398
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:16 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

*stil*

*mooi*
Confidence through competence
  donderdag 28 maart 2013 @ 23:33:25 #113
55709 Stereotomy
pi_124630705
Net naar Oz geweest.

James Franco :') slechtste acteur ooit :')

Zach Braff O+ :9~ *; Scrubs-fan
pi_124631262
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar Oz geweest.

In 127 hours vond ik hem prima acteren, Oz niet gezien (en dat gaat ook niet gebeuren).
pi_124633022
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar Oz geweest.

In rise of the planet of the apes vond ik hem leuk, maar in Oz...zwaar matig ja.
pi_124633867
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 23:50 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

In 127 hours vond ik hem prima acteren, Oz niet gezien (en dat gaat ook niet gebeuren).
zonde, is een prima film :)
ik sluit door m'n puc in princiepe ook bijna nooit films uit: alleen turkse/Marokkaanse/bollywood films sluit ik per definitie uit: de rest hang helemaal af van de uitzend tijden en dagen..
  vrijdag 29 maart 2013 @ 07:19:17 #117
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124634808
127 Hours vond ik niks aan. In Oz was ie op zn plek maar ben verder geen Franco fan
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124635691
Aargh! Vandaag een hele mooie filmdag gepland, maar heb gewoon geen zin om de deur uit te gaan en te reizen! Doe een kleine twee uur over Amsterdam De Munt (en twee uur terug). In Arnhem draait gewoon niks leuks of allemaal op zo'n rottijd dat er niks te combineren valt...
pi_124635763
Vanavond naar Jack the Giant Slayer en morgen naar de VIP versie van Side Effects :)

Woensdag naar Oz :)
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:58:27 #120
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124638528
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Dat zou ik echt nooit volhouden, vijf films achter elkaar, na twee films heb ik toch wel het gevoel dat ik iets anders moet gaan doen :P
pi_124639284
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Dat zou ik echt nooit volhouden, vijf films achter elkaar, na twee films heb ik toch wel het gevoel dat ik iets anders moet gaan doen :P
Dit, en ik heb sowieso meer te doen dan de hele dag in Pathé zitten. :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_124639476
ik houd de max rond de 4 films per dag, het liefst met een half uur tot een uur pauze tussen de films... dan is het ook nog enig sinds goed te doen :)
pi_124639736
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:34 schreef mschol het volgende:
ik houd de max rond de 4 films per dag, het liefst met een half uur tot een uur pauze tussen de films... dan is het ook nog enig sinds goed te doen :)
Ik heb daar geen tijd voor :)
Gewoon normaal doen ja.
pi_124639810
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb daar geen tijd voor :)
ik maak er eens in de zoveel tijd, tijd voor ;)
pi_124640061
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:46 schreef mschol het volgende:

[..]

ik maak er eens in de zoveel tijd, tijd voor ;)
Denk dat dat het verschil is. Ik kán er geen tijd voor maken. ;)
Ik ga gewoon 3 x per week naar de film, dus 3 films per week. Vind ik prima. Ieder zijn ding :D
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 18:33:36 #126
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124655094
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Haha, zoals je ziet, ik heb het dan ook niet gered. Ben na drie films afgehaakt. Ik moest anderhalf uur wachten en had opeens geen zin meer in de APP film. Ik ga er heen voor m'n lol, en het voelde aan als tegenzin dus ben richting huis gegaan. Was ook een beetje gaar en dat betekent al snel dat ik de volgende film met verveling ga zitten kijken. Wel jammer van Broken City, want die moet ik dus nu weer ergens anders gaan inplannen. Misschien morgen, na G.I. Joe IMAX.

Dark Skies 29 maart, 10:45 Pathé De Munt
Voor de horrorliefhebber; prima film. Beter dan Mama. Betere schrikeffecten, en mooier opgebouwd. Einde weer iets minder, maar ik denk dat maar weinig horrorfilms een ''satisfying'' einde kunnen bedenken. In ieder geval een stuk minder fake dan het einde van Mama. Aanrader dus! 8/10.

Valentino 29 maart, 13:05 Pathé De Munt
Best een aardige Nederlandse film. Vond hem niet op het niveau van ''De Marathon'' qua humor, maar op zich nog wel redelijk. Amhali kan redelijk acteren en het verhaal is cliché maar wel pakkend. 7/10.

21 and Over 29 maart, 15:40 Pathé De Munt
Tienerfilm beetje in het zelfde schuitje als Project X eigenlijk. Zitten leuke stukjes tussen, heb me in ieder geval geen moment echt verveeld. Blijft erg Amerikaans, maar anno 2013 is dat ook al een stuk minder preuts. 6,5/10.

APP 29 maart, 19:00 Pathé De Munt - gecanceld ;)

Broken City 29 maart, 20:40 Pathé De Munt - gecanceld ;)

Overigens wel weer duidelijk waarom ik liever 's ochtends of in de vroege middag naar een film ga; het was gigantisch druk, vooral ook koters. Komt natuurlijk ook door Goede Vrijdag en alles, maar het viel me wel op. Als je vanavond nog ergens heen wil adviseer ik je wel om te reserveren ;).

Over James Franco gesproken; in die weirdo film met Selena Gomez speelt hij die gangster / Sean Paul look-a-like. Daar speelt hij wel totaal iemand anders, wat wel iets zegt over de veelzijdigheid van de acteur. Heb de film zelf uiteraard nog niet gezien.
Ditismijnsig.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 19:10:57 #127
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124656330
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 18:33 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Haha, zoals je ziet, ik heb het dan ook niet gered. Ben na drie films afgehaakt. Ik moest anderhalf uur wachten en had opeens geen zin meer in de APP film. Ik ga er heen voor m'n lol, en het voelde aan als tegenzin dus ben richting huis gegaan. Was ook een beetje gaar en dat betekent al snel dat ik de volgende film met verveling ga zitten kijken. Wel jammer van Broken City, want die moet ik dus nu weer ergens anders gaan inplannen. Misschien morgen, na G.I. Joe IMAX.

Dark Skies 29 maart, 10:45 Pathé De Munt
Voor de horrorliefhebber; prima film. Beter dan Mama. Betere schrikeffecten, en mooier opgebouwd. Einde weer iets minder, maar ik denk dat maar weinig horrorfilms een ''satisfying'' einde kunnen bedenken. In ieder geval een stuk minder fake dan het einde van Mama. Aanrader dus! 8/10.

Valentino 29 maart, 13:05 Pathé De Munt
Best een aardige Nederlandse film. Vond hem niet op het niveau van ''De Marathon'' qua humor, maar op zich nog wel redelijk. Amhali kan redelijk acteren en het verhaal is cliché maar wel pakkend. 7/10.

21 and Over 29 maart, 15:40 Pathé De Munt
Tienerfilm beetje in het zelfde schuitje als Project X eigenlijk. Zitten leuke stukjes tussen, heb me in ieder geval geen moment echt verveeld. Blijft erg Amerikaans, maar anno 2013 is dat ook al een stuk minder preuts. 6,5/10.

APP 29 maart, 19:00 Pathé De Munt - gecanceld ;)

Broken City 29 maart, 20:40 Pathé De Munt - gecanceld ;)

Overigens wel weer duidelijk waarom ik liever 's ochtends of in de vroege middag naar een film ga; het was gigantisch druk, vooral ook koters. Komt natuurlijk ook door Goede Vrijdag en alles, maar het viel me wel op. Als je vanavond nog ergens heen wil adviseer ik je wel om te reserveren ;).

Over James Franco gesproken; in die weirdo film met Selena Gomez speelt hij die gangster / Sean Paul look-a-like. Daar speelt hij wel totaal iemand anders, wat wel iets zegt over de veelzijdigheid van de acteur. Heb de film zelf uiteraard nog niet gezien.
Die trailer van Springbreakers inderdaad, zag na afloop dat James Franco erin speelde en dacht huh, die heb ik helemaal niet gezien. Tweede keer dat ik de trailer zag was ik gaan opletten en zag ik dat hij die gangster speelde _O-
pi_124666094
Net serverproblemen bij Pathé Buitenhof, half uur gewacht tot Place beyond the pines uiteindelijk toch niet door ging. Nu dan maar The Croods bij Spui :-)
  vrijdag 29 maart 2013 @ 23:37:16 #129
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_124669398
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Die trailer van Springbreakers inderdaad, zag na afloop dat James Franco erin speelde en dacht huh, die heb ik helemaal niet gezien. Tweede keer dat ik de trailer zag was ik gaan opletten en zag ik dat hij die gangster speelde _O-
Grappig, ik zag het inderdaad de eerste keer ook niet, tot ik ''Franco'' zag aan het einde, de tweede keer beter gaan opletten en dan zie je het inderdaad. Ik weet niet hoe hij in Oz en 127 hours speelde, maar dat hij divers is bewijst hij wel met deze film.

Ik ben trouwens benieuwd hoeveel fappers er naar Springbreakers gaan. Ik bedoel, dit is geen serieuze film waar je met je broek aan heen gaat, toch? ;)
Ditismijnsig.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:09:54 #130
55709 Stereotomy
pi_124670932
Selena Gomez :9~
  zaterdag 30 maart 2013 @ 02:19:16 #131
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_124674846
Spring Breakers gezien bij UGC in Antwerpen. Het is zeer zeker de beste bioscoop-ervaring van het jaar. Vanaf het eerste moment voel je je ongemakkelijk en als je vervolgens denkt te weten waar het verhaal heengaat, wordt de sfeer nog grimmiger en gaat de plot vervolgens 360 graden de andere richting op. James Franco in een heerlijke over-the-top rol als 'Riff-Raff meets Sean Paul' gangster type. Een trio-orgy tussen Vanessa Hudgens, Ashley Benson en James Franco in een zwembad a la Wild Things maar dan met onderwater shots, geen vagina helaas. Een fellatio-scene met James Franco als slachtoffer. De verplichte 'Scarface-collectie' referentie van James Franco's karakter aangezien hij toch een rijke gangster is. James Franco's karakter die een piano arrangement van Britney Spears' Everytime speelt en het refrein a capella zingt, dit is er een voor de geschiedenisboeken, legendarisch.

James Franco die steeds 'Spring Break' herhaalt in een fantastische wigger-accent.

Bij deze film werkt de impact juist beter als je er heen gaat met bepaalde verwachtingen, want de film draait toch anders uit dan wat je verwacht. De eerste scene is daarom ook zo heerlijk misleidend, je hoort de bonkende klanken van Skrillex en je ziet party-scenes tijdens Spring Break en je denkt dat het een soort Project X gaat worden, volgende scene is dan Selena Gomez bij een kerk-bijeenkomst van Jesus-fanaten ergens op een conservatieve high school. Volgende scene is dan ineens een gewelddadige overval op een restaurant.

Wees bereid om deprimerender uit de film te komen dan dat je erin gaat, het is meer Scarface (de gang-bende rivalry dat centraal staat in de film) meets Wild Things (de seksuele escapades die als rode lijn door de film terugkeren) in een Project X (tieten, coke snuiven van lichamen, bongs) meets Spring Break (vindt plaats in Florida in plaats van suburban) setting.

[ Bericht 7% gewijzigd door Asskicker14 op 30-03-2013 02:34:43 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_124677186
Morgenavond naar GI Joe, maandag naar The Host en Jack the Giant Slayer... en dan heb ik alles wat er draait en ik leuk vind wel gezien...
pi_124677349
Jack the Giant Slayer was een leuk pretentieloos filmpje :) Prima entertainment voor een avondje en daarna niet echt iets wat je gaat onthouden ;)
  Public Relations / Redactie Film zaterdag 30 maart 2013 @ 12:08:31 #134
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_124679449
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 02:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Spring Breakers gezien bij UGC in Antwerpen. Het is zeer zeker de beste bioscoop-ervaring van het jaar. Vanaf het eerste moment voel je je ongemakkelijk en als je vervolgens denkt te weten waar het verhaal heengaat, wordt de sfeer nog grimmiger en gaat de plot vervolgens 360 graden de andere richting op. James Franco in een heerlijke over-the-top rol als 'Riff-Raff meets Sean Paul' gangster type. Een trio-orgy tussen Vanessa Hudgens, Ashley Benson en James Franco in een zwembad a la Wild Things maar dan met onderwater shots, geen vagina helaas. Een fellatio-scene met James Franco als slachtoffer. De verplichte 'Scarface-collectie' referentie van James Franco's karakter aangezien hij toch een rijke gangster is. James Franco's karakter die een piano arrangement van Britney Spears' Everytime speelt en het refrein a capella zingt, dit is er een voor de geschiedenisboeken, legendarisch.

James Franco die steeds 'Spring Break' herhaalt in een fantastische wigger-accent.

Bij deze film werkt de impact juist beter als je er heen gaat met bepaalde verwachtingen, want de film draait toch anders uit dan wat je verwacht. De eerste scene is daarom ook zo heerlijk misleidend, je hoort de bonkende klanken van Skrillex en je ziet party-scenes tijdens Spring Break en je denkt dat het een soort Project X gaat worden, volgende scene is dan Selena Gomez bij een kerk-bijeenkomst van Jesus-fanaten ergens op een conservatieve high school. Volgende scene is dan ineens een gewelddadige overval op een restaurant.

Wees bereid om deprimerender uit de film te komen dan dat je erin gaat, het is meer Scarface (de gang-bende rivalry dat centraal staat in de film) meets Wild Things (de seksuele escapades die als rode lijn door de film terugkeren) in een Project X (tieten, coke snuiven van lichamen, bongs) meets Spring Break (vindt plaats in Florida in plaats van suburban) setting.
Ik ben ontzettend benieuwd!
  zaterdag 30 maart 2013 @ 18:52:22 #135
55709 Stereotomy
pi_124690973
Net naar 21 and over gegaan. Kon me erg bekoren! Ik ben sowieso een sucker voor coming-to-age verhalen en niet vies van wat dom poep-en-plassex, dus ik vond hem vermakelijk.

Nu snel een hapje eten en dan op naar Jack the Giant Slayer 3D :s)

-edit- naar Jack the Giant Slayer 3D geweest. Matige film, deed me aan John Carter denken die ik ook al niet geweldig vond. Nicholas Hoult :') vond ik slecht gecast. En dat doet deed het dan met Jennifer Lawrence ;(

[ Bericht 19% gewijzigd door Stereotomy op 30-03-2013 22:04:04 ]
pi_124704492
Valt het jullie ook op dat pathe zoveel reclame maakt voor iron man 3 (maar die pathe ******** willen geen marathon -_-)
pi_124704967
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:28 schreef gotrunks het volgende:
Valt het jullie ook op dat pathe zoveel reclame maakt voor iron man 3 (maar die pathe ******** willen geen marathon -_-)
niet gemerkt?
Iron man zou wel een leuke marathon zijn :)
pi_124707270
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:28 schreef gotrunks het volgende:
Die trailer is zo cool. O+

Tja marathon, mij maakt het op zich niet uit. Ik kijk denk ik liever gewoon een film.
pi_124707407
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
Nicholas Hoult :') vond ik slecht gecast. En dat doet deed het dan met Jennifer Lawrence ;(
Echt? :o

Ik vond hem in About a boy als klein jochie goed, in Skins en X-Men ook wel. Erg benieuwd naar Warm bodies. :Y
  zondag 31 maart 2013 @ 00:53:16 #140
55709 Stereotomy
pi_124707498
Ach, Jennifer Lawrence viel ook alleen maar op zijn grote voeten in X-Men. :P
pi_124707625
quote:
6s.gif Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, Jennifer Lawrence viel ook alleen maar op zijn grote voeten in X-Men. :P
En zijn weelderige haardos. :P

Hij is zo wel heel leuk, ik snap Jennifer wel:

zondag 31 maart 2013 @ 01:53:02 #142
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124709164
Ik ben nu G.I. Joe 1 aan het kijken als voorbereiding voor G.I. Joe 2, maar man man man, wat een droevig niveau :'). En ik heb niet het idee dat G.I. Joe 2 een verbetering gaat zijn, zit nu te twijfelen of ik nog wel moet gaan _O-
pi_124714712
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik ben nu G.I. Joe 1 aan het kijken als voorbereiding voor G.I. Joe 2, maar man man man, wat een droevig niveau :'). En ik heb niet het idee dat G.I. Joe 2 een verbetering gaat zijn, zit nu te twijfelen of ik nog wel moet gaan _O-
Gezien IMDB en de metascore is G.I. Joe 2 wel een verbetering, maar als je het eerste deel niks vond, dan spreekt het concept je misschien gewoon niet aan... :P
  zondag 31 maart 2013 @ 13:06:25 #144
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124714900
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gezien IMDB en de metascore is G.I. Joe 2 wel een verbetering, maar als je het eerste deel niks vond, dan spreekt het concept je misschien gewoon niet aan... :P
Nou ik houd wel van actiefilms hoor, maar meestal moet het nog wel een beetje logisch en (semi-) realistisch zijn en de characters moeten een beetje een backstory hebben en het liefst een beetje ontwikkeling door het verhaal heen. Niet zoals in G.I. Joe dat ze zo uit een willekeurige B-film zijn gepakt, inclusief de cheesy lines :')
  zondag 31 maart 2013 @ 20:23:47 #145
55709 Stereotomy
pi_124730427
Net naar The Host geweest. Wat is dat toch die influx van girl-next-door filmpjes die uit meerdere 'leuke buurjongens' kunnen kiezen en vanwege een interne strijd ze ook allemaal om d'r vingers kan winden :?

Anyway, mwah. Zou er geen kaartje voor hebben willen kopen. :)
pi_124730563
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 02:19 schreef Asskicker14 het volgende:

Ik word zowaar nog enthousiast voor deze film.
  zondag 31 maart 2013 @ 22:51:42 #147
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_124738296
Spring Breakers is de beste film van het jaar tot nu toe. En ik zal er nog een paar keer naar toe gaan zodra de film in Nederland uitkomt.
pi_124741244
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Spring Breakers is de beste film van het jaar tot nu toe. En ik zal er nog een paar keer naar toe gaan zodra de film in Nederland uitkomt.
Je bent serieus?

I'm intrigued!
  Admin zondag 31 maart 2013 @ 23:46:50 #149
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_124741351
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij is beter dan je van tevoren zou vermoeden, dat klopt wel. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_124741458
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:46 schreef Breuls het volgende:

[..]

Hij is beter dan je van tevoren zou vermoeden, dat klopt wel. :)
mazzelaar met je GoT s03e01 screener :(
  zondag 31 maart 2013 @ 23:55:13 #151
12621 tcr
*nix 4ever
pi_124741754
Voor deze maand nog wat vouchers kunnen regelen via MP, toch deze maand nog wat naar de film al is het niet 'unlimited'. Daarna kan ik nog één voucher verzilveren (had er meer moeten kopen). Dan komen we de zomermaanden door. Daarna zien we wel weer, dan kan de wereld er heel anderrs uitzien.

In ieder geval dus naar Springbreakers, die komt toch wel deze maand uit?
pi_124757751
Haha ik heb die app van APP de film even gedownload en drukte voor de lol op start

Hahaha ;(
pi_124758229
quote:
8s.gif Op maandag 1 april 2013 15:29 schreef wolfrolf het volgende:
Haha ik heb die app van APP de film even gedownload en drukte voor de lol op start
[ afbeelding ]

Hahaha ;(
wachten op de cam versie en die dan afspelen, als het waar is dat de app op geluid reageert doettie et daar ook wel mee :P
pi_124758268
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:48 schreef mschol het volgende:

[..]

wachten op de cam versie en die dan afspelen, als het waar is dat de app op geluid reageert doettie et daar ook wel mee :P
Hmm. dus alle filmpjes zitten in de app gebakken? Ik had verwacht dat die via een wifi verbinding naar je toe gezonden gingen worden.
pi_124758326
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:49 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Hmm. dus alle filmpjes zitten in de app gebakken? Ik had verwacht dat die via een wifi verbinding naar je toe gezonden gingen worden.
geen idee hoe het precies zit, maar wat ik las is dat de app zelf reageert op geluiden in de film..
pi_124758522
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:51 schreef mschol het volgende:

[..]

geen idee hoe het precies zit, maar wat ik las is dat de app zelf reageert op geluiden in de film..
108 MB

Dan zal het inderdaad wel ingebouwd zitten

Dus als ik die film thuis zou willen zien kan het niet met koptelefoon. Matig systeem
  Public Relations / Redactie Film maandag 1 april 2013 @ 18:54:37 #157
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_124763944
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:59 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dus als ik die film thuis zou willen zien kan het niet met koptelefoon. Matig systeem
:')
1 april?
pi_124765830
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:54 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

:')
1 april?
haha ja lol ik ga die film sowieso niet kijken

Met al die tokkies en hun smartphones in de bios :')___
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:28:43 #159
55709 Stereotomy
pi_124779593
Net naar Dark Skies geweest.

En ik zou niet meer naar horror gaan. :') Bij deze bevestigd :')

Je schrikt je toch alleen de pleuris bij horror, en van een verhaallijn is er ook al geen sprake. :{w ;(
pi_124779684
Ik had naar The Place beyond the Pines gewild vanavond, maar het kwam uiteindelijk toch niet zo uit, nu ga ik donderdag voor de herkansing, iemand die film al gezien (bijvoorbeeld bij het PAC festival)?
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:59:59 #161
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_124783517
Voorpremieres voor Spring Breakers deze week bij Pathé zo te zien

dinsdag 2 april 2013 @ 09:18:16 #162
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:40:11 #163
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_124790462
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:51 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik weet exact hoe het zit.

In het audiospoor van de film zit een breedbandig signaal verstopt wat niet hoorbaar is voor mensen. De app luistert naar de aanwezigheid van dit signaal en decodeert deze. In het signaal zit ongeveer elke 5 seconden een tijdcode de app gebruikt deze om zichzelf te synchroniseren met de film. Verder zit er een unieke code in die de film identificeert, hierdoor kan er onderscheid gemaakt worden tussen b.v. de bioscoop en DVD versies.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:45:26 #164
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_124790632
Dat APP-gebeuren is te belachelijk voor woorden. Dan heb je een heel publiek dat met verlichte schermpjes op hun smartphone zit te pielen door de hele voorstelling heen.
pi_124790763
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar Dark Skies geweest.

En ik zou niet meer naar horror gaan. :') Bij deze bevestigd :')

Je schrikt je toch alleen de pleuris bij horror, en van een verhaallijn is er ook al geen sprake. :{w ;(
Ahw, kusje erop? *knipper knipper lief*
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:50:15 #166
55709 Stereotomy
pi_124790779
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ahw, kusje erop? *knipper knipper lief*
Jaja, ik vond hem minder eng dan Insidious
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:51:56 #167
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_124790834
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat APP-gebeuren is te belachelijk voor woorden. Dan heb je een heel publiek dat met verlichte schermpjes op hun smartphone zit te pielen door de hele voorstelling heen.
Met uitzondering van een korte animatie die hooguit 1 keer per minuut draait (en op Android helemaal niet) is het scherm donker tussen de scenes. Voor elk 2nd screen fragment trilt je toestel even om te laten weten dat er een fragment aankomt.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_124790884
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jaja, ik vond hem minder eng dan Insidious
Zozo... da's nog heel wat. Insidious was al belachelijk. :9

(sorry ik stop met lomp doen :'( )
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:51 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Met uitzondering van een korte animatie die hooguit 1 keer per minuut draait (en op Android helemaal niet) is het scherm donker tussen de scenes. Voor elk 2nd screen fragment trilt je toestel even om te laten weten dat er een fragment aankomt.
Maar wat is het nut ervan? Ik vind het totaal overbodig. Eerst maar eens zien :D
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:03:06 #169
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_124791144
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Maar wat is het nut ervan? Ik vind het totaal overbodig. Eerst maar eens zien :D
Ik hoor positieve geluiden van mensen die 'm in de bios gezien hebben. Ben wel erg benieuwd naar de reacties van het grote publiek.
pi_124791573
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:03 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ik hoor positieve geluiden van mensen die 'm in de bios gezien hebben. Ben wel erg benieuwd naar de reacties van het grote publiek.
Draait 'ie al dan? :9
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:21:17 #171
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_124791698
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Draait 'ie al dan? :9
Ja, hier in de bios iig wel, voorpremieres. Vanaf de 4e draait is normaal.
pi_124792033
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:40 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ik weet exact hoe het zit.

In het audiospoor van de film zit een breedbandig signaal verstopt wat niet hoorbaar is voor mensen. De app luistert naar de aanwezigheid van dit signaal en decodeert deze. In het signaal zit ongeveer elke 5 seconden een tijdcode de app gebruikt deze om zichzelf te synchroniseren met de film. Verder zit er een unieke code in die de film identificeert, hierdoor kan er onderscheid gemaakt worden tussen b.v. de bioscoop en DVD versies.
Een 20kHz toon met een tijdcode dus ofzo? Hm.
pi_124792045
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:51 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

donker of uit? dat is nogal een verschil..
een scherm dat donker is straalt nog steeds licht uit..
pi_124792106
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:31 schreef mschol het volgende:

[..]

Het is gewoon kansloos! Al die josties krijgen dan gewoon hun facebook en whatsapps ook tussendoor met alle gevolgen van dien.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:35:01 #175
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_124792155
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:31 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Een 20kHz toon met een tijdcode dus ofzo? Hm.
Nee, het is echt breed-spectrum, oorspronkelijk ontwikkeld als anti-piracy maatregel om te achterhalen in welke bios CAM versies opgenomen zijn. Het signaal zit echt verstopt in het geluid, op momenten dat het even stil is heb je ook geen signaal. Het is ook behoorlijk robuust, je kan behoorlijk wat vervorming over de audio heen gooien voordat het niet meer werkt.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:35:27 #176
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_124792169
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:31 schreef mschol het volgende:

[..]

Donker.
pi_124792245
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:33 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Het is gewoon kansloos! Al die josties krijgen dan gewoon hun facebook en whatsapps ook tussendoor met alle gevolgen van dien.
GMTA!
pi_124792283
Net trouwens Loft ff binnengeharkt met jeroen v koningsbrugge

Toch wel benieuwd naar
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:12:44 #179
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124793500
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:39 schreef wolfrolf het volgende:
Net trouwens Loft ff binnengeharkt met jeroen v koningsbrugge

Toch wel benieuwd naar
staat bij Ziggo gratis als je interactieve tv hebt en een extra abo
Veel plezier met Esmee.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:13:39 #180
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124793544
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:35 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Nee, het is echt breed-spectrum, oorspronkelijk ontwikkeld als anti-piracy maatregel om te achterhalen in welke bios CAM versies opgenomen zijn. .
Dus gewoon een andere audiotrack eronder
pi_124794008
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:12 schreef Stefan het volgende:

[..]

staat bij Ziggo gratis als je interactieve tv hebt en een extra abo
Veel plezier met Esmee.
Ik zt niet in ziggo kabeltv gebied ;)
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:32:16 #182
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124794192
Hoezo draait Spuimarkt deze week de laatste film al om 22.15, andere weken startten er nog films om 23,40
pi_124805634
Oh my goodies, Finding Dora is aangekondigd <3 pas in 2015 meh.
Gewoon normaal doen ja.
pi_124808306
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:32 schreef Stefan het volgende:
Hoezo draait Spuimarkt deze week de laatste film al om 22.15, andere weken startten er nog films om 23,40
22.15 is de standaard, alles later een uitzondering, bijvoorbeeld op vrijdag en zaterdag of als er een nachtpremičre is en het programma daarop moet worden aangepast.
pi_124808346
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef F_JD het volgende:

[..]

22.15 is de standaard, alles later een uitzondering, bijvoorbeeld op vrijdag en zaterdag of als er een nachtpremičre is en het programma daarop moet worden aangepast.
op dinsdag toch ook vaak een latere film ?
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:18:18 #186
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124817404
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef F_JD het volgende:

[..]

Spui had afgelopen maanden nog films na 2300 uur

Net trouwens tijdens t kaartjes kopen springt ie naar 10 min na aanvang en kreeg ik geen kaartje meer terwijl je tot een kwartier na aanvang naar binnen mag 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door Stefan op 03-04-2013 00:41:14 ]
pi_124817618
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Was dat niet 1 april?
pi_124819596
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:18 schreef Stefan het volgende:

[..]

Spui had afgelopen maandag nog films na 2300 uur

Dan was dat een uitzondering ;)
  woensdag 3 april 2013 @ 00:09:20 #189
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124819645
Maanden bedoel ik
pi_124825488
quote:
ik hoop wel dat die titel de working title is.. ik vind die titel nml niet leuk :P
pi_124825891
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:08 schreef mschol het volgende:

[..]

ik hoop wel dat die titel de working title is.. ik vind die titel nml niet leuk :P
Ik wel :o wat is jouw suggestie dan voor een leuke titel?
Gewoon normaal doen ja.
pi_124826038
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Finding Nemo2
jaja ik weet het, lekker origineel... w/
pi_124826533
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
25 november 2015 :') !!!!!!

Dat is al bijna!!!
pi_124826993
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:46 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

25 november 2015 :') !!!!!!

Dat is al bijna!!!
:'( inderdaad
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 3 april 2013 @ 17:30:39 #196
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124841527
Vandaag was voor The Croods de trailver van Man of Steel en voor de trailer begon kwam de melding: 'ook te zien in Pathe IMAX'. Het is nog niet officieel aangekondigd, maar je kan er nu dus wel vanuit gaan dat die ook in IMAX komt :P.
  woensdag 3 april 2013 @ 18:27:20 #197
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124843909
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Mine Mine Nemo 2
pi_124843994
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:08 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik vind het ook een beetje meh, dan is gewoon Finding Nemo 2 nog beter :P
  woensdag 3 april 2013 @ 19:52:13 #199
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_124847988
Eindelijk Silver Linings Playbook gezien, ik vond hem fantastisch. Vraag me af waarom ik die niet eerder ben gaan kijken.

En Jennifer Lawrence :) :) :)
pi_124849618
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het ook een beetje meh, dan is gewoon Finding Nemo 2 nog beter :P
Nee man :9
Gewoon normaal doen ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: