Dit, en ik heb sowieso meer te doen dan de hele dag in Pathé zitten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit volhouden, vijf films achter elkaar, na twee films heb ik toch wel het gevoel dat ik iets anders moet gaan doen
Ik heb daar geen tijd voorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:34 schreef mschol het volgende:
ik houd de max rond de 4 films per dag, het liefst met een half uur tot een uur pauze tussen de films... dan is het ook nog enig sinds goed te doen
Denk dat dat het verschil is. Ik kán er geen tijd voor maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik maak er eens in de zoveel tijd, tijd voor
Haha, zoals je ziet, ik heb het dan ook niet gered. Ben na drie films afgehaakt. Ik moest anderhalf uur wachten en had opeens geen zin meer in de APP film. Ik ga er heen voor m'n lol, en het voelde aan als tegenzin dus ben richting huis gegaan. Was ook een beetje gaar en dat betekent al snel dat ik de volgende film met verveling ga zitten kijken. Wel jammer van Broken City, want die moet ik dus nu weer ergens anders gaan inplannen. Misschien morgen, na G.I. Joe IMAX.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit volhouden, vijf films achter elkaar, na twee films heb ik toch wel het gevoel dat ik iets anders moet gaan doen
Die trailer van Springbreakers inderdaad, zag na afloop dat James Franco erin speelde en dacht huh, die heb ik helemaal niet gezien. Tweede keer dat ik de trailer zag was ik gaan opletten en zag ik dat hij die gangster speeldequote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:33 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Haha, zoals je ziet, ik heb het dan ook niet gered. Ben na drie films afgehaakt. Ik moest anderhalf uur wachten en had opeens geen zin meer in de APP film. Ik ga er heen voor m'n lol, en het voelde aan als tegenzin dus ben richting huis gegaan. Was ook een beetje gaar en dat betekent al snel dat ik de volgende film met verveling ga zitten kijken. Wel jammer van Broken City, want die moet ik dus nu weer ergens anders gaan inplannen. Misschien morgen, na G.I. Joe IMAX.
Dark Skies 29 maart, 10:45 Pathé De Munt
Voor de horrorliefhebber; prima film. Beter dan Mama. Betere schrikeffecten, en mooier opgebouwd. Einde weer iets minder, maar ik denk dat maar weinig horrorfilms een ''satisfying'' einde kunnen bedenken. In ieder geval een stuk minder fake dan het einde van Mama. Aanrader dus! 8/10.
Valentino 29 maart, 13:05 Pathé De Munt
Best een aardige Nederlandse film. Vond hem niet op het niveau van ''De Marathon'' qua humor, maar op zich nog wel redelijk. Amhali kan redelijk acteren en het verhaal is cliché maar wel pakkend. 7/10.
21 and Over 29 maart, 15:40 Pathé De Munt
Tienerfilm beetje in het zelfde schuitje als Project X eigenlijk. Zitten leuke stukjes tussen, heb me in ieder geval geen moment echt verveeld. Blijft erg Amerikaans, maar anno 2013 is dat ook al een stuk minder preuts. 6,5/10.
APP 29 maart, 19:00 Pathé De Munt - gecanceld
Broken City 29 maart, 20:40 Pathé De Munt - gecanceld
Overigens wel weer duidelijk waarom ik liever 's ochtends of in de vroege middag naar een film ga; het was gigantisch druk, vooral ook koters. Komt natuurlijk ook door Goede Vrijdag en alles, maar het viel me wel op. Als je vanavond nog ergens heen wil adviseer ik je wel om te reserveren.
Over James Franco gesproken; in die weirdo film met Selena Gomez speelt hij die gangster / Sean Paul look-a-like. Daar speelt hij wel totaal iemand anders, wat wel iets zegt over de veelzijdigheid van de acteur. Heb de film zelf uiteraard nog niet gezien.
Grappig, ik zag het inderdaad de eerste keer ook niet, tot ik ''Franco'' zag aan het einde, de tweede keer beter gaan opletten en dan zie je het inderdaad. Ik weet niet hoe hij in Oz en 127 hours speelde, maar dat hij divers is bewijst hij wel met deze film.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Die trailer van Springbreakers inderdaad, zag na afloop dat James Franco erin speelde en dacht huh, die heb ik helemaal niet gezien. Tweede keer dat ik de trailer zag was ik gaan opletten en zag ik dat hij die gangster speelde
Ik ben ontzettend benieuwd!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Spring Breakers gezien bij UGC in Antwerpen. Het is zeer zeker de beste bioscoop-ervaring van het jaar. Vanaf het eerste moment voel je je ongemakkelijk en als je vervolgens denkt te weten waar het verhaal heengaat, wordt de sfeer nog grimmiger en gaat de plot vervolgens 360 graden de andere richting op. James Franco in een heerlijke over-the-top rol als 'Riff-Raff meets Sean Paul' gangster type. Een trio-orgy tussen Vanessa Hudgens, Ashley Benson en James Franco in een zwembad a la Wild Things maar dan met onderwater shots, geen vagina helaas. Een fellatio-scene met James Franco als slachtoffer. De verplichte 'Scarface-collectie' referentie van James Franco's karakter aangezien hij toch een rijke gangster is. James Franco's karakter die een piano arrangement van Britney Spears' Everytime speelt en het refrein a capella zingt, dit is er een voor de geschiedenisboeken, legendarisch.
James Franco die steeds 'Spring Break' herhaalt in een fantastische wigger-accent.
Bij deze film werkt de impact juist beter als je er heen gaat met bepaalde verwachtingen, want de film draait toch anders uit dan wat je verwacht. De eerste scene is daarom ook zo heerlijk misleidend, je hoort de bonkende klanken van Skrillex en je ziet party-scenes tijdens Spring Break en je denkt dat het een soort Project X gaat worden, volgende scene is dan Selena Gomez bij een kerk-bijeenkomst van Jesus-fanaten ergens op een conservatieve high school. Volgende scene is dan ineens een gewelddadige overval op een restaurant.
Wees bereid om deprimerender uit de film te komen dan dat je erin gaat, het is meer Scarface (de gang-bende rivalry dat centraal staat in de film) meets Wild Things (de seksuele escapades die als rode lijn door de film terugkeren) in een Project X (tieten, coke snuiven van lichamen, bongs) meets Spring Break (vindt plaats in Florida in plaats van suburban) setting.
niet gemerkt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:28 schreef gotrunks het volgende:
Valt het jullie ook op dat pathe zoveel reclame maakt voor iron man 3 (maar die pathe ******** willen geen marathon -_-)
Die trailer is zo cool.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:28 schreef gotrunks het volgende:
Valt het jullie ook op dat pathe zoveel reclame maakt voor iron man 3 (maar die pathe ******** willen geen marathon -_-)
Echt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
Nicholas Houltvond ik slecht gecast. En dat doet deed het dan met Jennifer Lawrence
En zijn weelderige haardos.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, Jennifer Lawrence viel ook alleen maar op zijn grote voeten in X-Men.
Gezien IMDB en de metascore is G.I. Joe 2 wel een verbetering, maar als je het eerste deel niks vond, dan spreekt het concept je misschien gewoon niet aan...quote:Op zondag 31 maart 2013 01:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik ben nu G.I. Joe 1 aan het kijken als voorbereiding voor G.I. Joe 2, maar man man man, wat een droevig niveau. En ik heb niet het idee dat G.I. Joe 2 een verbetering gaat zijn, zit nu te twijfelen of ik nog wel moet gaan
Nou ik houd wel van actiefilms hoor, maar meestal moet het nog wel een beetje logisch en (semi-) realistisch zijn en de characters moeten een beetje een backstory hebben en het liefst een beetje ontwikkeling door het verhaal heen. Niet zoals in G.I. Joe dat ze zo uit een willekeurige B-film zijn gepakt, inclusief de cheesy linesquote:Op zondag 31 maart 2013 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gezien IMDB en de metascore is G.I. Joe 2 wel een verbetering, maar als je het eerste deel niks vond, dan spreekt het concept je misschien gewoon niet aan...
Ik word zowaar nog enthousiast voor deze film.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Spring Breakers gezien bij UGC in Antwerpen. Het is zeer zeker de beste bioscoop-ervaring van het jaar. Vanaf het eerste moment voel je je ongemakkelijk en als je vervolgens denkt te weten waar het verhaal heengaat, wordt de sfeer nog grimmiger en gaat de plot vervolgens 360 graden de andere richting op. James Franco in een heerlijke over-the-top rol als 'Riff-Raff meets Sean Paul' gangster type. Een trio-orgy tussen Vanessa Hudgens, Ashley Benson en James Franco in een zwembad a la Wild Things maar dan met onderwater shots, geen vagina helaas. Een fellatio-scene met James Franco als slachtoffer. De verplichte 'Scarface-collectie' referentie van James Franco's karakter aangezien hij toch een rijke gangster is. James Franco's karakter die een piano arrangement van Britney Spears' Everytime speelt en het refrein a capella zingt, dit is er een voor de geschiedenisboeken, legendarisch.
James Franco die steeds 'Spring Break' herhaalt in een fantastische wigger-accent.
Bij deze film werkt de impact juist beter als je er heen gaat met bepaalde verwachtingen, want de film draait toch anders uit dan wat je verwacht. De eerste scene is daarom ook zo heerlijk misleidend, je hoort de bonkende klanken van Skrillex en je ziet party-scenes tijdens Spring Break en je denkt dat het een soort Project X gaat worden, volgende scene is dan Selena Gomez bij een kerk-bijeenkomst van Jesus-fanaten ergens op een conservatieve high school. Volgende scene is dan ineens een gewelddadige overval op een restaurant.
Wees bereid om deprimerender uit de film te komen dan dat je erin gaat, het is meer Scarface (de gang-bende rivalry dat centraal staat in de film) meets Wild Things (de seksuele escapades die als rode lijn door de film terugkeren) in een Project X (tieten, coke snuiven van lichamen, bongs) meets Spring Break (vindt plaats in Florida in plaats van suburban) setting.
Je bent serieus?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Spring Breakers is de beste film van het jaar tot nu toe. En ik zal er nog een paar keer naar toe gaan zodra de film in Nederland uitkomt.
Hij is beter dan je van tevoren zou vermoeden, dat klopt wel.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Spring Breakers is de beste film van het jaar tot nu toe. En ik zal er nog een paar keer naar toe gaan zodra de film in Nederland uitkomt.
mazzelaar met je GoT s03e01 screenerquote:Op zondag 31 maart 2013 23:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hij is beter dan je van tevoren zou vermoeden, dat klopt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |