Nomquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv themabuffet. Wat t thema is is een verrassing
Broodje hamburger met gebakken ui, penne bolognese, taco's met gehaktvulling/zure room/guacamole, potato wedges met mayo en noodles met kipquote:
Klusje voor het weekend, heb ook wel weer trek in zelfgemaakte pizza.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:06 schreef trovey het volgende:
Zelfgemaakte pizza: gekruide tomatensaus, verse tomaat, champignons, mozzarella, blauwadergeitenkaas en basilicum. Goed gelukt.
Vanavond kook ik weer niet, vrijdagavond..van alles behalve koken avond.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:02 schreef foodlover het volgende:
[..]
Klusje voor het weekend, heb ook wel weer trek in zelfgemaakte pizza.
Hier frietjes met snacks vanavond, morgen wordt er weer gekookt.
Heerlijk, kan geen mango tegenop. Maar helaas zijn de meeste peren niet rijp.quote:
Vaak niet nee, dan gaan ze van onrijp naar verrot. Maar deze waren heerlijk! Heerlijk sappig, niet hard, niet té zacht, heerlijk die frisse zoete perensmaak.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk, kan geen mango tegenop. Maar helaas zijn de meeste peren niet rijp.
Prei met een sausje, gekookte aardappels, sla en een kipschnitzel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Vanavond kook ik weer niet, vrijdagavond..van alles behalve koken avond.
Vanmiddag een loempia uit de oven met milde chilisaus, tussendoor een paar matzes met oude kaas en straks is een verrassing ...ik eet ergens anders maar zal wel iets van brood zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:02 schreef foodlover het volgende:
[..]
Klusje voor het weekend, heb ook wel weer trek in zelfgemaakte pizza.
Hier frietjes met snacks vanavond, morgen wordt er weer gekookt.
Ik ben jaloers!quote:
Jij hebt niets om jaloers op te zijn als ik dat zo leesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!
Ik heb straks voor cheesecake, toastjes brie/salades/kruidenboter, nootjes en bruschetta caprese.
met bosvruchtenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt niets om jaloers op te zijn als ik dat zo lees![]()
Heb je gewone cheesecake?
Kip, aardappel, ui en paprika?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:31 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]
T was lekker
Nu aan de groene thee en een chocolaatje of twee
Yum!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb Chinees gehaald voor mn fam;
Garnalen met champignons.
Ossenhaas met kerriesaus.
Kip cashew.
Babi ketjap.
Koe loe yuk.
Mihoen, bami, nasi, rijst en kroepoek.
Varkenshaas, aardappel, paprika, venkel en feta;)quote:
Shoarmapizzaquote:Op woensdag 27 maart 2013 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren een shoarmapizza
Vandaag karbonade, krieltjes en snijbonen.
met patatquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Pakje crackers.
Straks boterhammen smeerkaas en plakje paasstol![]()
Vnv shoarmaschotel op werk.
quote:
Ja dat is gewoon de naam van het vleeswaarquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Beenham ziet er niet gebakken uit. Of is het gewoon de naam van het vleeswaar?
Lekker!quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:59 schreef MaximusTG het volgende:
Mwoaaaah het ruikt hier nu zo lekker... ; Komt een vriend biertje doen en hapje eten;
- Chorizo in rode wijn
- Aubergine, in lengte doormidden, ingesneden, met verse tijm en peterselie, knoflook, zout, peper, olie
- Tomaten, doormidden, knoflook, zout, peper,
- Aardappeltjes, zout, peper, paprika
Dat allemaal uit de oven
Met wat
Ciabatta
Kruidenboter
Gebakken champignons
boerenham met rucola en dressing van sinaasappelsap
knoflookmayonaise, mayo met knoflook, en extra citroensap
Niet eens sushi met baked beans?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:59 schreef MaximusTG het volgende:
Mwoaaaah het ruikt hier nu zo lekker... ; Komt een vriend biertje doen en hapje eten;
- Chorizo in rode wijn
- Aubergine, in lengte doormidden, ingesneden, met verse tijm en peterselie, knoflook, zout, peper, olie
- Tomaten, doormidden, knoflook, zout, peper,
- Aardappeltjes, zout, peper, paprika
Dat allemaal uit de oven
Met wat
Ciabatta
Kruidenboter
Gebakken champignons
boerenham met rucola en dressing van sinaasappelsap
knoflookmayonaise, mayo met knoflook, en extra citroensap
Worden bloemige aardappels en snijbonen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben wat rundvlees aan het stoven in rode wijn, knoflook, fond, kruiden. Waf ik er bij ga maken weet ik nog niet. Toffeltjes..
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:30 schreef MaximusTG het volgende:
Dit was het geworden;
[ link | afbeelding ]
Wat een heerlijke lunchquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Chips/kroepoek zonder vet is ook niet lekker. Zelfs gekruid smaakt t naar niks.
Ik heb vandaag snackdag! Broodje Van Dobben en bamiblok pinda als lunch, met meloen als toetje
Kan wat extra kruiden in de saus denk wel gebruiken maar voor de rest jum!quote:
Extra erin gedaan: oregano, salie, tijm.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Kan wat extra kruiden in de saus denk wel gebruiken maar voor de rest jum!
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Extra erin gedaan: oregano, salie, tijm.
weinig briequote:Op zondag 31 maart 2013 11:37 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]
Stokbroodje brie met zelfgemaakte uienchutneyThee erbij
Klopt maar deze brie heeft zo'n sterke smaak (brie de Meaux) dat ik het niet lekker meer vind als ik er veel op doequote:Op zondag 31 maart 2013 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weinig brie![]()
Hier staat de paastafel straks vol met ovenbroodjes, ovencroissantjes, witte puntjes, paasbroodjes, paasstol, notenkoek, zalm, eieren, kruidenboter, divers beleg, verse jus, koffie en thee.
En we zijn maar met 5
Een restaurant.quote:
Wat ben jij een respectloze hork zeg!quote:Op zondag 31 maart 2013 20:54 schreef Selestha het volgende:
Bij oma gegeten vanavond, menu was als volgt:
-Kipcocktail.. Gewoon de ouderwetse garnalencocktail maar dan met gerookte kip
-Kabeljauwfilet met een pakje knorr-saus () doperwtjes en worteltjes uit blik (
) en gebakken aardappels
-Griesmeelpudding van mona..![]()
Ach ja, t was lief. Dat wel
quote:Op maandag 1 april 2013 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv gourmetten met een grote ronde kleine tafel vol lekkers.
Lekker dat wil ik ook wel..quote:Op maandag 1 april 2013 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv gourmetten met een grote ronde tafel vol lekkers.
IJskoud??quote:Op maandag 1 april 2013 17:32 schreef vosss het volgende:
En een beker melk. Halfvol. De melk dan; niet de beker.
quote:Op maandag 1 april 2013 13:50 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Wat ben jij een respectloze hork zeg!
Tsja, dat ik hier mijn mening post betekent ook niet dat ik me zo naar mijn oma gedraag ofzoquote:
Ik lust geen basilicumquote:Op donderdag 4 april 2013 19:55 schreef SEMTEX het volgende:
Ravioli met basilicum en pijnboompitten en een jonge bladsla en spinaziesalade met radijs, walnoten, komkommer en een tonijnprutje van John West.
Met een vaatwassertablet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:28 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Frituurpan aan het schoonmaken zodat we vanavond bij de film kaasstengels en bitterballen hebben, maar wat een vieze rotklus is dat toch...![]()
Maar wel vanavond kaasstengels![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |