Nomquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv themabuffet. Wat t thema is is een verrassing
Broodje hamburger met gebakken ui, penne bolognese, taco's met gehaktvulling/zure room/guacamole, potato wedges met mayo en noodles met kipquote:
Klusje voor het weekend, heb ook wel weer trek in zelfgemaakte pizza.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:06 schreef trovey het volgende:
Zelfgemaakte pizza: gekruide tomatensaus, verse tomaat, champignons, mozzarella, blauwadergeitenkaas en basilicum. Goed gelukt.
Vanavond kook ik weer niet, vrijdagavond..van alles behalve koken avond.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:02 schreef foodlover het volgende:
[..]
Klusje voor het weekend, heb ook wel weer trek in zelfgemaakte pizza.
Hier frietjes met snacks vanavond, morgen wordt er weer gekookt.
Heerlijk, kan geen mango tegenop. Maar helaas zijn de meeste peren niet rijp.quote:
Vaak niet nee, dan gaan ze van onrijp naar verrot. Maar deze waren heerlijk! Heerlijk sappig, niet hard, niet té zacht, heerlijk die frisse zoete perensmaak.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk, kan geen mango tegenop. Maar helaas zijn de meeste peren niet rijp.
Prei met een sausje, gekookte aardappels, sla en een kipschnitzel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Vanavond kook ik weer niet, vrijdagavond..van alles behalve koken avond.
Vanmiddag een loempia uit de oven met milde chilisaus, tussendoor een paar matzes met oude kaas en straks is een verrassing ...ik eet ergens anders maar zal wel iets van brood zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:02 schreef foodlover het volgende:
[..]
Klusje voor het weekend, heb ook wel weer trek in zelfgemaakte pizza.
Hier frietjes met snacks vanavond, morgen wordt er weer gekookt.
Ik ben jaloers!quote:
Jij hebt niets om jaloers op te zijn als ik dat zo leesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!
Ik heb straks voor cheesecake, toastjes brie/salades/kruidenboter, nootjes en bruschetta caprese.
met bosvruchtenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt niets om jaloers op te zijn als ik dat zo lees![]()
Heb je gewone cheesecake?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |