weinig briequote:Op zondag 31 maart 2013 11:37 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]
Stokbroodje brie met zelfgemaakte uienchutneyThee erbij
Klopt maar deze brie heeft zo'n sterke smaak (brie de Meaux) dat ik het niet lekker meer vind als ik er veel op doequote:Op zondag 31 maart 2013 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weinig brie![]()
Hier staat de paastafel straks vol met ovenbroodjes, ovencroissantjes, witte puntjes, paasbroodjes, paasstol, notenkoek, zalm, eieren, kruidenboter, divers beleg, verse jus, koffie en thee.
En we zijn maar met 5
Een restaurant.quote:
Wat ben jij een respectloze hork zeg!quote:Op zondag 31 maart 2013 20:54 schreef Selestha het volgende:
Bij oma gegeten vanavond, menu was als volgt:
-Kipcocktail.. Gewoon de ouderwetse garnalencocktail maar dan met gerookte kip
-Kabeljauwfilet met een pakje knorr-saus () doperwtjes en worteltjes uit blik (
) en gebakken aardappels
-Griesmeelpudding van mona..![]()
Ach ja, t was lief. Dat wel
quote:Op maandag 1 april 2013 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv gourmetten met een grote ronde kleine tafel vol lekkers.
Lekker dat wil ik ook wel..quote:Op maandag 1 april 2013 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv gourmetten met een grote ronde tafel vol lekkers.
IJskoud??quote:Op maandag 1 april 2013 17:32 schreef vosss het volgende:
En een beker melk. Halfvol. De melk dan; niet de beker.
quote:Op maandag 1 april 2013 13:50 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Wat ben jij een respectloze hork zeg!
Tsja, dat ik hier mijn mening post betekent ook niet dat ik me zo naar mijn oma gedraag ofzoquote:
Ik lust geen basilicumquote:Op donderdag 4 april 2013 19:55 schreef SEMTEX het volgende:
Ravioli met basilicum en pijnboompitten en een jonge bladsla en spinaziesalade met radijs, walnoten, komkommer en een tonijnprutje van John West.
Met een vaatwassertablet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:28 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Frituurpan aan het schoonmaken zodat we vanavond bij de film kaasstengels en bitterballen hebben, maar wat een vieze rotklus is dat toch...![]()
Maar wel vanavond kaasstengels![]()
Dat zijn meestal de smakelijkstequote:Op zaterdag 6 april 2013 17:53 schreef Iemand91 het volgende:
Restjes van de afgelopen week opgebakken in de pan.
Bovenstaande wordt verplaatst naar morgen, worden snacks: Indische balletjes met pindasaus, stokbrood, toastjes, kaas, Hollandse garnalen, wijntje erbij.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:11 schreef foodlover het volgende:
Vanavond schnitzel met peper-roomsaus en jägersaus, aardappelkroketten en komkommersla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |