Ik zal je in de gaten houdenquote:
Ik blijf mijn best doen. Dit topic moet in leven blijvenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zal je in de gaten houdenAls je tips blijft posten neem ik 'vanzelf' wat muzieksmaak van je over
Moody heeft wel altijd goede tips van onbekende bandjes/sing and songwriters.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zal je in de gaten houdenAls je tips blijft posten neem ik 'vanzelf' wat muzieksmaak van je over
O.a dankzij de sloaperds in dit topic de afgelopen jaren schiet het idd niet zo op met zijn wereldveroveringquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:35 schreef Norrage het volgende:
Ik had trouwens geen idee dat Peter Adams zo onbekend wasDacht dat hij nog wel een redelijk naam had....Maar dat ie gewoon in Europa nog niet zo bekend was...maar nee dus
Is fijn om nieuwe bands en nieuwe albums te ontdekkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik blijf mijn best doen. Dit topic moet in leven blijven
Beide + sterke mening over wat goed en slecht is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:36 schreef Felagund het volgende:
Norrage heeft in korte tijd een reputatie opgebouwd als grootste indie-hipster van het forum. Of het komt idd doordat hij de topics vol spamt.
Ik vind het prima, die -erazzi is natuurlijk ook hopeloze en bovenal nodeloze versiering.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:45 schreef DO2 het volgende:
Ja, die plaat heb ik weleens beluisterd, Max. Zeker niet onaardig, nee.
Als je het niet heel erg vindt, ga ik je vanaf nu gewoon Max noemen, want da's wel zo makkelijk.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:50 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vind het prima, die -erazzi is natuurlijk ook hopeloze en bovenal nodeloze versiering.
BIj jou gaat dat een beetje lastig, D0 klinkt ook zo suf.quote:
Ja hé. Zeker ook nog je avatar veranderen. Tsssquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:52 schreef Norrage het volgende:
Het is dat je op dit forum je nickname niet mag veranderen. Anders had ik mijn naam (die stamt van 10 jaar terug toen ik nog vervent gamer was) ook al lang veranderd in iets anders achterlijks.
Maak er Fegalund van, met als ondertitel 'vegetarische Chinese koe'quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:56 schreef Felagund het volgende:
Zou mijn naam ook veranderen als dat zou mogen, als ik een idee had tenminste.
Typische hipster. Totaal talentloze kunstenaars de hemel inprijzen alleen maar omdat niemand hem kentquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:58 schreef Norrage het volgende:
Sinds een of andere koninig die geweldige avatar voor me gemaakt heeft wil ik nooit meer een andere naam.
Wie?quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wie?
Je hoort nu officieel bij het indie topic, wat daar heb ik nog nooit van gehoord
Is dat de kruisbestuiving van Ben Howard, Jack Johnson en Passenger?quote:
Niet heel spectaculair, maar toch wel weer lekker.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:56 schreef Arn0 het volgende:
Yess, Noah and the Whale zijn terug. Heerlijk.
Een beetje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dat de kruisbestuiving van Ben Howard, Jack Johnson en Passenger?
Powtsjikkapowpow.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:14 schreef DO2 het volgende:
Travis, Noah And The Whale... Dit gaat niet goed, jongens.
Tekstueel is het sowieso niks, maar muzikaal is het ook wel erg mager allemaal, hoor.
Ik geef Petertje nog maar een beurt.
Zeker. Dat vind ik ook de beste vergelijkingquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:21 schreef DO2 het volgende:
Doet me bij tijd en wijle zelfs aan Neutral Milk Hotel denken, die Petertje.
The First Days of Spring deed Laura Marling toch juist niet meer aan mee? Die plaat is geloof ik volledig gebaseerd op het feit dat de zanger en Marling uit elkaar gingen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:09 schreef Felagund het volgende:
The first days of spring vond ik nog een aardig album (deed Laura Marling daar ook niet aan mee?), maar sinds L.I.F.E.G.O.E.S.O.N. kan ik ze niet meer echt serieus nemen. Veels te veel een ripoff van het bekende nummer van de Kinks.
stond in elk geval al een poosje in m'n zangeressen topicquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:12 schreef Felagund het volgende:
Laura Marling komt ook weer met een nieuw album, geen idee of het indie genoeg is, maar ik heb een zwak voor haar muziek. Once I Was An Eagle komt uit op 27 mei.
[ afbeelding ]
Deze reactie had ik verwacht. Wij delen de mening over Noah niet echtquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:32 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind Noah and the Whale tekstueel net een van de sterkste bands. Dat tweede album is zo prachtig.. En muzikaal ook zo mooi. En ach ja, LIFEGOESON heeft wel wat overeenkomsten met nummers (Kinks is nog niet eens de meest opvallende) ja, maar als radiohit voldoet het prima.
En hoe je deze Amerikaanse rock als Springsteenfan niet kunt waarderen, snap ik niet
Dat album was #22 in mijn jaarlijst van 2012: MUZ / Jaarlijstjes 2012!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |