Gewoon doorzetten. Het kan niet zo zijn dat er maar 5 personen in Nederland hen kunnen waarderenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb spotify, daar staan meerdere albums van hem op. Ik heb nu The Spiral Eyes op staan, die begint voor mijn gevoel beter dan I woke with Planets, die heb ik na een paar nummers afgezegd. Morgen maar een herkansing geven.
Brave guessquote:(Ben jij trouwens ook McTijn op musicmeter?)
Ben er nog niet erg enthousiast over. (En dat blijken de beste albumsquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:37 schreef Moody het volgende:
De nieuwe Veils is zeker niet slecht!
(Niet het beste nummer, maar een van de weinig met een toepje)
Antarctica is zo'n beetje zijn epos. Dat zou toch een indie-klassieker moeten worden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:55 schreef Norrage het volgende:
Het einde van die Planets plaat is wel veel beter dan het begin. Vanaf Ziggurat louter genialiteit. Maar het is moeilijke muziek...
Nou ja, zelfde avatar, zelfde muzieksmaak. Zo moeilijk was hij niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten. Het kan niet zo zijn dat er maar 5 personen in Nederland hen kunnen waarderen
Maar goed, je moet wel fan zijn van het genre. Singles zal hij nooit uitbrengen, het gaat altijd om de volledige speelduur.
[..]
Brave guess
Nee, ik lurk vooral, wel een keer een account aangemaakt maar daarvan weet ik mijn username niet meer.quote:
Ik moest er heeel lang aan wennen totdat ik het leuk vond. Dankzij moody bleef ik het een kans gevenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:08 schreef DO2 het volgende:
[..]
Valt mee, toch? Ik verteer 't althans vrij soepel.
Ik kan het er wel mee eens zijn, geef ik toe.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:38 schreef Norrage het volgende:
Viva La vida vind ik erg goed album. Zit alles op, zo veelzijdig. Met xylo myloto probeerden ze dat ook maar sloegen ze volledig de plank mis. Net als die laatste Muse trouwens.
De aanhouder wint.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik moest er heeel lang aan wennen totdat ik het leuk vond. Dankzij moody bleef ik het een kans geven
Ik denk bij moeilijke muziek eerder aan complexe en ongestructureerde acts als Autechre of Scott Walker, ofzo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik moest er heeel lang aan wennen totdat ik het leuk vond. Dankzij moody bleef ik het een kans geven
Je hebt dus weinig krediet opgebouwd op MuMequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:18 schreef Felagund het volgende:
Mijn oude MuMe account maar eens opgeduikeld, staat zelfs Kings of Leon nog in mijn top 10.
Je kan toch altijd alles nog afschuiven op guilty pleasurequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Je hebt dus weinig krediet opgebouwd op MuMe
Toch ben ik wel benieuwd naar ze op Rock Werchter. Live zouden ze goed te doen zijn.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan toch altijd alles nog afschuiven op guilty pleasure
Trouwens ik heb altijd idee dat als je Arcade Fire op 1 zet je hier wel mainstream bent
Arcade Fire op 1 zegt eigenlijk dat je er nog weinig werk van gemaakt hebt jahquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan toch altijd alles nog afschuiven op guilty pleasure
Trouwens ik heb altijd idee dat als je Arcade Fire op 1 zet je hier wel mainstream bent
Ik vind de 3fm-lijsten nog wel goed te doenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier is een top40 smaak alternatief.
Ik ben mij al aan het verdiepen. Over enkele jaren kan ik mij meten aan de kennis van pakweg een Noragequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Arcade Fire op 1 zegt eigenlijk dat je er nog weinig werk van gemaakt hebt jah
Maar goed. Wie bepaalt dat Arcade Fire minder is dan Pink Floyd of King Crimson?
Toch jammer dat je mij niet noemtquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben mij al aan het verdiepen. Over enkele jaren kan ik mij meten aan de kennis van pakweg een Norage
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben mij al aan het verdiepen. Over enkele jaren kan ik mij meten aan de kennis van pakweg een Norage
Draai 'm nu al 'n uur non-stop. Vind het echt goed,quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja, graag gedaan. Wellicht ook namens Petertje
Ik post hier te veel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |