Ik zal je in de gaten houdenquote:
Ik blijf mijn best doen. Dit topic moet in leven blijvenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zal je in de gaten houdenAls je tips blijft posten neem ik 'vanzelf' wat muzieksmaak van je over
Moody heeft wel altijd goede tips van onbekende bandjes/sing and songwriters.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zal je in de gaten houdenAls je tips blijft posten neem ik 'vanzelf' wat muzieksmaak van je over
O.a dankzij de sloaperds in dit topic de afgelopen jaren schiet het idd niet zo op met zijn wereldveroveringquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:35 schreef Norrage het volgende:
Ik had trouwens geen idee dat Peter Adams zo onbekend wasDacht dat hij nog wel een redelijk naam had....Maar dat ie gewoon in Europa nog niet zo bekend was...maar nee dus
Is fijn om nieuwe bands en nieuwe albums te ontdekkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik blijf mijn best doen. Dit topic moet in leven blijven
Beide + sterke mening over wat goed en slecht is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:36 schreef Felagund het volgende:
Norrage heeft in korte tijd een reputatie opgebouwd als grootste indie-hipster van het forum. Of het komt idd doordat hij de topics vol spamt.
Ik vind het prima, die -erazzi is natuurlijk ook hopeloze en bovenal nodeloze versiering.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:45 schreef DO2 het volgende:
Ja, die plaat heb ik weleens beluisterd, Max. Zeker niet onaardig, nee.
Als je het niet heel erg vindt, ga ik je vanaf nu gewoon Max noemen, want da's wel zo makkelijk.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:50 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vind het prima, die -erazzi is natuurlijk ook hopeloze en bovenal nodeloze versiering.
BIj jou gaat dat een beetje lastig, D0 klinkt ook zo suf.quote:
Ja hé. Zeker ook nog je avatar veranderen. Tsssquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:52 schreef Norrage het volgende:
Het is dat je op dit forum je nickname niet mag veranderen. Anders had ik mijn naam (die stamt van 10 jaar terug toen ik nog vervent gamer was) ook al lang veranderd in iets anders achterlijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |