Yup.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:34 schreef Felagund het volgende:
De Bobbie koek van Kinderen geen bezwaar?
Op een knallend middenstuk na niet echt een heel lekker album, van BRMC. Is wel leuk, die lang uitgespannen nummers, maar dan moet je het wel leuk houden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:41 schreef MaJo het volgende:
Wat gaan jullie hard opeens![]()
Iemand het nieuwe album van Black Rebel Motorcycle Club al geluisterd? Net even een eerste luisterbeurt eraan gewaagd en klinkt zeer fijn
Nu Justin Timberlake aan het luisteren op jullie aanraden
En Atoms for Peace op mijn verjaardag! Lijkt me tof maar vind 50 euro ook wat extreem voor een band met 1 album
Klopt, maar ik vind dat alle platen van BRMC daar wel last van hebben. De rustige nummers vind ik overbodig en gewoon saai.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Op een knallend middenstuk na niet echt een heel lekker album, van BRMC.
Ik vond het begin ook wel vet juistquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Op een knallend middenstuk na niet echt een heel lekker album, van BRMC. Is wel leuk, die lang uitgespannen nummers, maar dan moet je het wel leuk houden.
Nee, de opleving van het topic duurde precies 1 dag.quote:
Prima nummertje weer. Veel progressie zit er niet in zo te horen, maar ze zijn in ieder geval niet slechter geworden :pquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:56 schreef Arn0 het volgende:
Yess, Noah and the Whale zijn terug. Heerlijk.
Eens. Er zit een miljoen miljard uur productie in. In basis zijn het heel simpele nummers.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:13 schreef Moody het volgende:
Net het album van Timberlake geprobeerd. Er zitten leuke momenten is, maar het klinkt allemaal wel erg geforceerd. In die hoek kan ik Jamie Lidell dan beter hebben.
Ken het niet... doet aan Suede denkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:31 schreef Moody het volgende:
Is This Picture al bekend hier? Britpop bandje uit begin jaren '90. Beetje Echo & The Bunnymen. Helemaal gefloptBeetje onterecht wel als je dit hoort:
De platenmaatschappij wilde ze als popie-jopie nieuwe talent brengen, maar niemand pikte het op. Teveel concurrentie zal het geweest zijn. Het is ook niet erg snugger om je album vlak na Ten uit te brengenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef ranja het volgende:
Uitgekotst? Had er nog nooit van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |