Wat een onzin.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. En dan krijg je wss een set van een uur....
Voor mij is het makkelijk: ik kan dan helemaal niet dus ik kan ook niet gaan.
Ze zullen vast wel Radiohead werk doen ofzo. Maar je gaat toch voor de nieuwe samenstelling, in principe. Meer dan een uur werk (met wat uitgebeidere versies ofzo) hebben ze niet te spelen.quote:
Ze kunnen nog heel wat vullen met tracks van Yorkes solo-album natuurlijk, zelfde band volgens mijquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel Radiohead werk doen ofzo. Maar je gaat toch voor de nieuwe samenstelling, in principe. Meer dan een uur werk (met wat uitgebeidere versies ofzo) hebben ze niet te spelen.
zeker een fijn albumquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:17 schreef Slobeend het volgende:
Ook al is het nog winter, de lenteplaat van 2013 is voor mij tot nu toe The Early Warning Company van Orlando, fijn album.
Het is al drie weekjes lente, alleen het weer heeft het nog niet door.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:17 schreef Slobeend het volgende:
Ook al is het nog winter, de lenteplaat van 2013 is voor mij tot nu toe The Early Warning Company van Orlando, fijn album.
officieel morgen pas hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:18 schreef Felagund het volgende:
Het is al drie weekjes lente, alleen het weer heeft het nog niet door.![]()
Ik hanteer de meteorologische lente, die begint ieder jaar dezelfde dag (1 maart).quote:
Zéér fijn album. Live zijn ze volgens mij ook echt heel erg leuk. Ranja, ga jij naar Tivoli Spiegelbar 25 april? (ohja, toen ging ik al naar the Walkmen....)quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:17 schreef Slobeend het volgende:
In Japan is het al eerder 21 maartquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:27 schreef ranja het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat de lente op 21 maart begint...
Ik hoop eigenlijk dat het verplaatst wordt naar de Helling... heb geen ervaring met de Spiegelbar, jij wel?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:28 schreef Norrage het volgende:
Zéér fijn album. Live zijn ze volgens mij ook echt heel erg leuk. Ranja, ga jij naar Tivoli Spiegelbar 25 april?
Heeft iets te maken met de lengte van dag en nacht, kan af en toe een dagje verschillen. Waarom het nu om 2 over 12 is, geen idee...quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:27 schreef ranja het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat de lente op 21 maart begint...
Ja snap er ook niks van. Ik denk dat ze tegen die tijd ook veels te groot zijn voor de Spiegelbarquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat het verplaatst wordt naar de Helling... heb geen ervaring met de Spiegelbar, jij wel?
Lijkt me niet echt een ideale concertplek voor een volledige band.
Helling is al bezet op die dagquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:42 schreef Norrage het volgende:
Ja snap er ook niks van. Ik denk dat ze tegen die tijd ook veels te groot zijn voor de Spiegelbar
Omdat er blazers inzitten?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb bij Orlando en Tessa Rose Jackson altijd het idee dat ik naar Of Monsters and Men zit te luisteren.
Nee omdat bij beiden de manier van zingen een 1 op 1 kopie is van die chick van OMAM.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat er blazers inzitten?
Tessa ken ik niet, maar bij Orlando zit er toch een heel wat scherper randje aan
moet je vaker in mijn zangeressen topic kijkenquote:
Yup.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:34 schreef Felagund het volgende:
De Bobbie koek van Kinderen geen bezwaar?
Op een knallend middenstuk na niet echt een heel lekker album, van BRMC. Is wel leuk, die lang uitgespannen nummers, maar dan moet je het wel leuk houden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:41 schreef MaJo het volgende:
Wat gaan jullie hard opeens![]()
Iemand het nieuwe album van Black Rebel Motorcycle Club al geluisterd? Net even een eerste luisterbeurt eraan gewaagd en klinkt zeer fijn
Nu Justin Timberlake aan het luisteren op jullie aanraden
En Atoms for Peace op mijn verjaardag! Lijkt me tof maar vind 50 euro ook wat extreem voor een band met 1 album
Klopt, maar ik vind dat alle platen van BRMC daar wel last van hebben. De rustige nummers vind ik overbodig en gewoon saai.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Op een knallend middenstuk na niet echt een heel lekker album, van BRMC.
Ik vond het begin ook wel vet juistquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Op een knallend middenstuk na niet echt een heel lekker album, van BRMC. Is wel leuk, die lang uitgespannen nummers, maar dan moet je het wel leuk houden.
Nee, de opleving van het topic duurde precies 1 dag.quote:
Prima nummertje weer. Veel progressie zit er niet in zo te horen, maar ze zijn in ieder geval niet slechter geworden :pquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:56 schreef Arn0 het volgende:
Yess, Noah and the Whale zijn terug. Heerlijk.
Eens. Er zit een miljoen miljard uur productie in. In basis zijn het heel simpele nummers.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:13 schreef Moody het volgende:
Net het album van Timberlake geprobeerd. Er zitten leuke momenten is, maar het klinkt allemaal wel erg geforceerd. In die hoek kan ik Jamie Lidell dan beter hebben.
Ken het niet... doet aan Suede denkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:31 schreef Moody het volgende:
Is This Picture al bekend hier? Britpop bandje uit begin jaren '90. Beetje Echo & The Bunnymen. Helemaal gefloptBeetje onterecht wel als je dit hoort:
De platenmaatschappij wilde ze als popie-jopie nieuwe talent brengen, maar niemand pikte het op. Teveel concurrentie zal het geweest zijn. Het is ook niet erg snugger om je album vlak na Ten uit te brengenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef ranja het volgende:
Uitgekotst? Had er nog nooit van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |