Moet jij zeggen,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Moet jij zeggen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb Goudsmit per ongeluk vermoord. Ik zei "die man gaat gewoon niet dood, die wordt 2359232" en de volgende dag ging hij doodquote:Op woensdag 3 april 2013 16:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik vond m juist leuk door Goudsmit
Dat jij nog vrij rondlooptquote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik heb Goudsmit per ongeluk vermoord. Ik zei "die man gaat gewoon niet dood, die wordt 2359232" en de volgende dag ging hij dood![]()
Sorry nog he!
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik heb Goudsmit per ongeluk vermoord. Ik zei "die man gaat gewoon niet dood, die wordt 2359232" en de volgende dag ging hij dood![]()
Sorry nog he!
Ik zie mijn kabouter zn naam ook steeds vaker terugkeren opeens! Niet dat het nou een heel zeldzame naam is, maar tochquote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zeggeuh, ik roep net dat je lex amper hoort, zitten jullie m nu steeds in die lijstjes te proppen verdorie! jij ook al laatst Speeseend!
De keuze is reuze, dat sowieso. En ik heb ook voor de meisjes geen top 10 naam gekozen omdat ik genoeg namen leuk vond die erbuiten vielen. Maar bepaalde users hier doen net alsof het bijna een misdaad is om je kind een populaire naam te geven. Ik wil dat relativeren door aan te geven dat het mij nooit wat heeft kunnen schelen dat ik een destijds populaire naam heb. Net als mensen die het 'zielig' vinden dat kinderen op een feestdag of in de vakantie jarig zijn. Misschien is het allemaal niet zo dramatisch voor het kind zelf.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat mensen het niet leuk vinden om de zoveelste 'Britt' te hebben. Dat je er niet door dood bent gegaan betekent niet dat er geen tussenweg is?!
Mee eens. Ik zat ergens op de middelbare school met 5 naamgenoten in een gymklas. Was eigenlijk best grappig, hadden we zo ons eigen team bij elkaar. Ik zou zelf niet snel voor een super populaire naam kiezen. Die van ons heeft een redelijk aparte, maar niet raar (althans dat vind ik zelfquote:Op donderdag 4 april 2013 10:32 schreef octopussy het volgende:
[..]
De keuze is reuze, dat sowieso. En ik heb ook voor de meisjes geen top 10 naam gekozen omdat ik genoeg namen leuk vond die erbuiten vielen. Maar bepaalde users hier doen net alsof het bijna een misdaad is om je kind een populaire naam te geven. Ik wil dat relativeren door aan te geven dat het mij nooit wat heeft kunnen schelen dat ik een destijds populaire naam heb. Net als mensen die het 'zielig' vinden dat kinderen op een feestdag of in de vakantie jarig zijn. Misschien is het allemaal niet zo dramatisch voor het kind zelf.
Ik vind nogeenElin wel heel zielig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |