ter inspiratiequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Oké wij hebben inspiratie nodig. Nou ja ik ben eruit qua jongensnaam maar vriend nog niet.
Welke jongens en meisjesnamen passen er bij de top 1 meidennaam?
Aah dat verklaart!quote:Op woensdag 3 april 2013 10:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ean zijn de eerste letters van haar namen.
Ze heeft al een topnaam dus dat kan haar al niet boeien..quote:Op woensdag 3 april 2013 10:23 schreef Kimmie het volgende:
Als je zo'n topnaam kiest dan zit je kind later altijd tenminste met 1 naamgenoot in de klas, is niet handig en niet leuk, dan krijg je ow jij bent Daan 1 en jij Daan 2
?? Mijn geheugen is echt stuk.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:29 schreef Limone het volgende:
[..]
Aah dat verklaart!
Je hebt weleens gezegd dat mensen het nog steeds voor elkaar krijgen om haar naam verkeerd uit te spreken/ te spellen "terwijl het zo'n veel voorkomende naam is"
"uuuuuh Ean?" Dacht ik toen, "nooit van gehoord, maar het zal wel aan mij liggen"![]()
Toevallig kom ik haar naam erg weinig tegen op school en nooit meer dan 1 in een klas.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:23 schreef Kimmie het volgende:
[..]
ter inspiratie
Boet
Inez (met accent op e dus geen Inus)
Als je zo'n topnaam kiest dan zit je kind later altijd tenminste met 1 naamgenoot in de klas, is niet handig en niet leuk, dan krijg je ow jij bent Daan 1 en jij Daan 2
ik kan uit eigen ervaring vertellen dat dit dus niet zo is.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:23 schreef Kimmie het volgende:
[..]
ter inspiratie
Boet
Inez (met accent op e dus geen Inus)
Ja, het duurde bij mij ook even voor ik door had dat ze zo heette en geen Julia.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:56 schreef Juud79 het volgende:
Junia? Ik denk dan meteen, och erm, die vader was verkouden toen ie zijn kind kwam aangeven....
uhm, het is niet óf óf natuurlijk....quote:Op woensdag 3 april 2013 11:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Toevallig kom ik haar naam erg weinig tegen op school en nooit meer dan 1 in een klas.
En dan nog is het onze keuze geweest. Beter een naam die je vaker hoort dan waarvan iedereen denkt hoe???
Ook zo leuk om de hele dag op school MaaikeH.te hetenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:53 schreef She-Wolf het volgende:
Bij mijn oudste dochter in de klas zitten twee Julia's en 1 Junia. En twee Maaikes. Mijn dochter duidt ze aan als Maaike H. en Maaike D. en bij de Julia's precies zo. Bij de jongens zijn er twee die Luuk heten. Verder komen er geen dubbele namen voor.
Nee, die discussie is onzin. Maar het is natuurlijk gewoon haar eigen keuze en goed recht om een top 10 naam te geven aan haar dochter, daar hoef je iemand toch niet om te bekritiseren? Dat is iets heel anders dan je kind een naam geven waar het geheid mee gepest wordt of waarmee je kind geboren wordt met een 10-0 achterstand.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:12 schreef Kimmie het volgende:
[..]
uhm, het is niet óf óf natuurlijk....
zeggeuh, ik roep net dat je lex amper hoort, zitten jullie m nu steeds in die lijstjes te proppen verdorie! jij ook al laatst Speeseend!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:19 schreef Mangostine het volgende:
[..]
E en
Julia
Jolie
Isa
Roos
Lize
Lex
Niek
Stijn
Thijs
Daan
ik vond m juist leuk door Goudsmitquote:Op woensdag 3 april 2013 16:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja! Ik vind m eigenlijk best leuk nu de associatie met man-met-witte-baard naar de achtergrond verdwenen is! Pas maar op voor je 't weet is-ie top 10
Leuk, David. In welke categorie zit Rosalinde?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:55 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens, ik was bij een jongensnaam toch niet voor Ezra gegaan maar voor David. Ik hou er wel van om een naam te hebben waarbij je niet gelijk in een categorie gedrukt wordt. zoals met Rosalinde en Desiree, of dilano shevani enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |