quote:
Ik ken een hele leuke Willem van 11 jaarquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin heeft een Klaas in de klas, superleuk
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
maar dit was echt een gevalletje vader mocht de eerste naam kiezen, moeder die van de tweede
En dan niet Djerremie, maar gewoon Jerremie.quote:
jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Bij de top 1 meidennaam? Bedoel je de naam die op dit moment op 1 staat bij Meertens?
E enquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Oké wij hebben inspiratie nodig. Nou ja ik ben eruit qua jongensnaam maar vriend nog niet.
Welke jongens en meisjesnamen passen er bij de top 1 meidennaam?
Klaas is hier kennelijk ook weer in. Ik vind het een vreselijke naamquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin heeft een Klaas in de klas, superleuk
Oh is Ean niet haar echte naam? Of snap ik het gewoon nietquote:
Oh ik vind Freek juist een hele leuke naam!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:52 schreef Suikertante het volgende:
Evenals Freek. Vind ik ook niet echt mooi en komt ineens weer naar boven om me heen.
je kan ze ook beide niet leuk vindenquote:Op woensdag 3 april 2013 08:46 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oh ik vind Freek juist een hele leuke naam!![]()
Maar ik ben dan weer wat minder van de Dylano's
Ean zijn de eerste letters van haar namen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh is Ean niet haar echte naam? Of snap ik het gewoon niet
Suikertante, die naam kun je echt niet meer overtreffen, ik zou de geboortekaartjes vast drukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |