Klaas, kan ik me voorstellen, Geert ook een beetje, Jan zeker, maar Piet wordt al wat lastiger in te beelden maar Henk!!!!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:50 schreef Kleurdoos het volgende:
jawel hoor
Klaas Piet jan Henk Geert Willem etc. is juist weer heel hip
ha ha ha, het is de laatste jaren redelijk stabiel met die naam zo te zien,quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:55 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/henk
Bij de top 1 meidennaam? Bedoel je de naam die op dit moment op 1 staat bij Meertens?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Oké wij hebben inspiratie nodig. Nou ja ik ben eruit qua jongensnaam maar vriend nog niet.
Welke jongens en meisjesnamen passen er bij de top 1 meidennaam?
nu niet meer dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:56 schreef Moody het volgende:
Mijn zoontje heet Stan. Vond ik 7 maand geleden een mooie nuchtere naam voor nu en voor de toekomst.
quote:
Ik ken een hele leuke Willem van 11 jaarquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin heeft een Klaas in de klas, superleuk
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
maar dit was echt een gevalletje vader mocht de eerste naam kiezen, moeder die van de tweede
En dan niet Djerremie, maar gewoon Jerremie.quote:
jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Bij de top 1 meidennaam? Bedoel je de naam die op dit moment op 1 staat bij Meertens?
E enquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Oké wij hebben inspiratie nodig. Nou ja ik ben eruit qua jongensnaam maar vriend nog niet.
Welke jongens en meisjesnamen passen er bij de top 1 meidennaam?
Klaas is hier kennelijk ook weer in. Ik vind het een vreselijke naamquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin heeft een Klaas in de klas, superleuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |