abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:16:13 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_124239822
cup-cake [kuhp-keyk]
1. a small cake, the size of an individual portion, baked in a cup-shaped mold.

Enkele voorbeelden van internet:

Basis cupcakerecept:
Oven voorverwarmen op 150 graden.
150 Gram boter met 200 gram witte basterdsuiker luchtig en romig mixen. Dan al mixend, 1 voor 1, 3 eieren toevoegen.Theelepel vanille-essence toevoegen en 3/4 dl melk.
200 Gram zelfrijzend bakmeel zeven en toevoegen, goed mengen.
Een muffinvorm voorzien van bakvormpjes en deze voor ongeveer 3/4 vullen. Ongeveer 25 minuten bakken.

Zo moet het níet:

En zo moet het wél:

Veel bak- en decoreerplezier!

En voor de rest, kijk in het oude topic :P
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:16:42 #2
319308 Tink89
To live is to dance
pi_124239828
Zo, weer een topic vol!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_124327195
Dan begin ik in het nieuwe topic maar met een vraag...

Volgende maand is mijn neefje jarig. Op mijn verjaardag heb ik allemaal bakspullen gekregen inclusief allerlei dingen voor cakepops. Met daarna de vraag....'kvd, als ik jarig ben, kom je dan een dag van tevoren bij me en zullen we dan cakepops gaan maken als tractatie?'
En als tante van het meest leukste neefje die ik heb (ik heb er maar 1 ;) ) zei ik natuurlijk ja, denkende dat het wel over zou waaien.
Niet dus...ik moet die kant op en samen gaan we wat moois maken (hoop ik). Waarschijnlijk worden het legohoofdjes, ikzelf hoop nog op ijsjes.

Maar goed, ik moet het echt met een cake gaan maken, heb geen cakepop-apparaat en ga die hier ook niet voor aanschaffen. Dus moet het met een cake gaan maken.
Wat is beter, een eigen cake bakken (op dinsdag bakken, woensdag cakepops maken, donderdag tracteren)? Of 1 uit de winkel? En hoeveel cake heb je ongeveer nodig? Begreep dat we voor zo'n 35 tot 40 kids moeten maken.

En heeft pipoos gekeurde smeltchocola en eetbare pennen?
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:04:26 #4
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_124327459
Ik zou het met een cake uit de winkel maken.
En van te voren alvast eens uitproberen, ik heb ze zelf een paar keer gemaakt en ze zijn bijna alle keren mislukt (nog tijdens het drogen van hun stokje gevallen met als gevolg dat de hele koelkast onder de chocolade en versiering zat).
KuikenGuppy
  FOK!fossiel donderdag 21 maart 2013 @ 11:07:20 #5
1455 Keroppi
kool kikker
pi_124327555
Kun je niet zo'n machine van iemand lenen? Want ik heb het op de 'traditionele' manier een keer geprobeerd en net als Burdie mislukte het. De cakepops waren zo zwaar dat ze van het stokje vielen (eigenlijk meer er doorheen zakken) en ik vond het oneetbaar zoet...

Met zo'n machine maak je gewoon bolvormige cakejes, lichter en lekkerder. En aangezien die cakepopmachines tegenwoordig zelfs in de supermarkt te krijgen zijn is er wel iemand in je omgeving die er eentje te leen heeft?
Chick on a mission
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2013 @ 11:11:18 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_124327694
waar woon je kvd? ik heb er een en die mag je best lenen
pi_124328183
Hahaha, ik zie ineens allemaal voordelen in de 'ijsjes' die ik zou willen maken...dis kunnen niet van stokjes vallen aangezien ze in een mini-hoorntje zitten O-)

Van iemand uit mijn omgeving een apparaat lenen wordt lastig, ik heb geen 'bakkers' in mijn omgeving. Misschien toch maar eens gaan nadenken over een mal of een maker (of mijn zus even de tip geven over het lenen of aanchaffen daarvan ;) )

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:11 schreef lady-wrb het volgende:
waar woon je kvd? ik heb er een en die mag je best lenen
Een super lief aanbod, maar ik heb het idee dat we niet echt bij elkaar in de buurt wonen
(ik Groningen, moet in een dorpje naast Amersfoort aan de knutsel)
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2013 @ 14:26:33 #8
37843 lady-wrb
kortaf
pi_124334052
haha ik ben zaterdag in groningen geweest (stripmuseum) had je ff eerder moeten zeggen!
helaas voor jou zit ik normaal in noord-holland.

blokker heeft cakepopmallen in de aanbieding. zit daar niks voor je bij?
pi_124334200
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef lady-wrb het volgende:
haha ik ben zaterdag in groningen geweest (stripmuseum) had je ff eerder moeten zeggen!
helaas voor jou zit ik normaal in noord-holland.

blokker heeft cakepopmallen in de aanbieding. zit daar niks voor je bij?
even op en neer naar het stripmuseum? Was het leuk? Ben er nog nooit geweest....

En dank je voor de tip, ik ga deze week maar eens naar blokker toe, lijkt me toch wel handig.
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2013 @ 14:40:54 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_124334559
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:30 schreef kvd het volgende:

[..]

even op en neer naar het stripmuseum? Was het leuk? Ben er nog nooit geweest....

En dank je voor de tip, ik ga deze week maar eens naar blokker toe, lijkt me toch wel handig.
nou nee niet even op en neer. mijn zoon en ik hadden een moeder/zoondagje gepland en we zijn met zo'n dagtochttreinkaartje van de blokker van zaanstad richting franeker getreind (eise eisingaplanetarium bezocht) en toen met de trein door naar groningen (waar we al eens met zo'n dagtochtkaart geweest waren, maar toen waren we te laat voor het stripmuseum) ik vond het niet zo. mijn genre strips hing er nou net niet. maar vele andere wel. mijn zoon vond het leuk iig
pi_124340873
Heb t ook eens zelf van cake gemaakt.vond ze niet te eten en te zwaar.

Bij action cakepop apparaat voor tientje
pi_124343119
Ik maak de cakepops van biscuit.

Volgende week mag ik weer een taart maken. Mega mindy :X
mama van 3 kids!
pi_124347078
Bij Jumbo hadden ze laatst ook weer die cakepop mallen kvd...
Fake it till you make it...
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:17:13 #14
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_124348205
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:17 schreef Popples het volgende:

Daar maak je vast iets moois van! :Y Ik maak volgende week een Minnie Mouse taart voor mijn nichtje. :)
pi_124349459
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:17 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Daar maak je vast iets moois van! :Y Ik maak volgende week een Minnie Mouse taart voor mijn nichtje. :)
Dat hoop ik want in december was de hello kitty voor mijn oudste dochter ook een mislukking(vond ik, kind was blij). De fondant(funcakes) is echt verschrikkelijk. Eigenlijk moet ik morgen gaan bestellen.

Welk fondant gebruik jij Spuuglokje?
mama van 3 kids!
pi_124350476
Popples, kind blij is het belangrijkste toch... :* Succes!!!
pi_124353184
quote:
Een super lief aanbod, maar ik heb het idee dat we niet echt bij elkaar in de buurt wonen
(ik Groningen, moet in een dorpje naast Amersfoort aan de knutsel)
Pfoe, wat een toeval haha. Ik studeer in Groningen en mijn ouders wonen in Amersfoort. En ja ik heb zo'n apparaat. Wanneer moet je precies bezig?
Be optimistic, all the people you hate are going to eventually die :)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 08:31:16 #18
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_124364102
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:41 schreef Popples het volgende:

[..]

Dat hoop ik want in december was de hello kitty voor mijn oudste dochter ook een mislukking(vond ik, kind was blij). De fondant(funcakes) is echt verschrikkelijk. Eigenlijk moet ik morgen gaan bestellen.

Welk fondant gebruik jij Spuuglokje?
Ik gebruik altijd fondant van Funcakes! :D

Maar het liefst gebruik ik marsepein hoor. Alleen als mensen om fondant vragen, doe ik dat. Zoals bij die Barbapapa-opdracht.
pi_124364342
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 08:31 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd fondant van Funcakes! :D

Maar het liefst gebruik ik marsepein hoor. Alleen als mensen om fondant vragen, doe ik dat. Zoals bij die Barbapapa-opdracht.
Echt? Die kun je maar echt 1 keer kneden en hij valt uit elkaar(bij mij) en kleuren is helemaal een ramp. Maar ik ben ook niet zo ervaren als jou, dus onkunde ;)
Ik had eerst altijd andere maar die werd niet zo zacht.
mama van 3 kids!
pi_124364702
Misschien te warme handen popples? Maar dan lijkt het me eerder plakkerig dan brokkelig... Ik ben ook maar een noob qua fondant e.d. ;)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 09:42:18 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_124365267
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 08:49 schreef Popples het volgende:

[..]

Echt? Die kun je maar echt 1 keer kneden en hij valt uit elkaar(bij mij) en kleuren is helemaal een ramp. Maar ik ben ook niet zo ervaren als jou, dus onkunde ;)
Ik had eerst altijd andere maar die werd niet zo zacht.
Nooit dat probleem met funcakes hoor :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_124365299
Ik heb nooit problemen met fondant van de Hema. Rolt goed uit, laat zich goed kleuren en werkt prettig. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_124365314
Zou kunnen Nijna maar echt ik rol het uit en kneed niet eens alleen met oppakken en over de taart heen leggen pak ik het op en scheurt het.

Ben ik dan echt de enige? Achja ik ben ook de enige die de water hier niet te drinken vind. Zal wel raar zijn :P
mama van 3 kids!
pi_124365855
Bij gebrek aan uitgebreide info in de OP: wat vinden jullie de beste Nederlandse webshop voor taartdecoratie-spul? Ik heb voor een aantal projecten volgende maand heel wat benodigdheden (vormponsjes, marsepein, rolfondant, bakvormen, etc) nodig, vandaar.. En ik ben er niet zo in thuis. :)

Verder, even delen: beste taart ooit!

Zoötropische Tim Burton-taart. O+
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:09:04 #25
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_124365884
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 09:44 schreef Popples het volgende:
Zou kunnen Nijna maar echt ik rol het uit en kneed niet eens alleen met oppakken en over de taart heen leggen pak ik het op en scheurt het.

Ben ik dan echt de enige? Achja ik ben ook de enige die de water hier niet te drinken vind. Zal wel raar zijn :P
Hoi Popples,
Nu je zegt dat je fondant scheurt bij het oppakken herken ik het wel. Toen je zei dat het uit elkaar viel niet. Funcakes fondant is inderdaad vrij zacht. Wat mij helpt is het niet te dun uitrollen; of er een klein beetje marsepein doorheen. Het kleuren van Fondant is lastiger, maar dat is bij alle fondant. Over het algemeen blijven de kleurtjes wat lichter. Ook hier helpt het om het te mixen met een klein beetje marsepein.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_124366200
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 09:44 schreef Popples het volgende:
Achja ik ben ook de enige die de water hier niet te drinken vind. Zal wel raar zijn :P
lust ik ook niet hoor! Alleen met ranja ofzo erin ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:07 schreef minilot het volgende:
Bij gebrek aan uitgebreide info in de OP: wat vinden jullie de beste Nederlandse webshop voor taartdecoratie-spul? Ik heb voor een aantal projecten volgende maand heel wat benodigdheden (vormponsjes, marsepein, rolfondant, bakvormen, etc) nodig, vandaar.. En ik ben er niet zo in thuis. :)

Verder, even delen: beste taart ooit!

Zoötropische Tim Burton-taart. O+
Ik dacht dus dat daar hersenen lagen....maar ben net wakker na een vreemde droom, misschien verklaard dat wat ;)
pi_124369209
SV-tje Ik haalde eerder fondant bij de bakwinkel en die kon ik echt heel goed kleuren en verwerken. Die scheurde ook niet zo snel. Ik heb gewoon geen tijd om even 100 km te gaan rijden.
ik zal eens een foto zoeken van de taarten die ik voor mijn moeder in januari gemaakt heb. Echt een grote mislukking.

Ik weet niet of het goed te zien is:

kvd iedereen die hier komt verklaart mij voor gek met het water wat hier uit de kraan komt. Zit een raar smaakje aan maar echt niemand deelt mijn mening :D

[ Bericht 11% gewijzigd door Popples op 22-03-2013 12:21:42 ]
mama van 3 kids!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 12:49:39 #28
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_124370334
Popples, ik weet niet waar je woont, maar ik vond het water in Arnhem ook altijd raar smaken, t.o.v. het water dat ik in Groningen gewend ben. Volgens mij ligt het aan de waterhardheid.
pi_124372861
Hier in Limburg is het hard water Spuuglokje maar bij mijn ouders(30 km verderop) smaakt hij toch anders dan waar we nu wonen. We zijn in de zomer verhuisd (7km verder) maar toch proef ik het verschil in water. Iedereen verklaart mij voor gek. achja genoeg redenen om lekker verse thee te drinken. ;)
mama van 3 kids!
pi_124386327
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:53 schreef MarjoBlabla het volgende:

[..]

Pfoe, wat een toeval haha. Ik studeer in Groningen en mijn ouders wonen in Amersfoort. En ja ik heb zo'n apparaat. Wanneer moet je precies bezig?
:o
Ik lees hier gewoon overheen :@

Wat een super lief aanbod ook weer!!!
Maar heb besloten zelf een mal te kopen. Vriendlief weet toch niet wat ik wel en niet heb, dus hij zal er ook niks over zeggen (meestal komt er een zucht en een opmerking als hij weet dat ik wat heb gekocht. Maar heb laatst allerlei dingen gekregen en hij weet echt niet of daar een mal bij zat of niet ;) )

Maar ben wel 'bang' dat ik gewoon moet gaan malen en met een creme ofzo de vormen moet maken. Het moeten legohoofden worden en die zijn nu eenmaal niet mooi rond, maar wat vierkanter.
Zoiets moet het gaan worden

Van deze website:
http://www.livinglocurto.com/2010/06/lego-cake-pops/

Denk niet dat het met een bolletje gaat lijken op een legohoofd
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:29:00 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_124386387
Ik vind dat idee wat op die site genoemd wordt met die marshmallows erin wel een goed idee :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_124386395
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:17 schreef Popples het volgende:

Hoeveel biscuit maak je dan voor hoeveel cakepops? Moet er zo'n 35-40 maken
pi_124386478
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:29 schreef Troel het volgende:
Ik vind dat idee wat op die site genoemd wordt met die marshmallows erin wel een goed idee :D
hahaha, dan mag jij die maken ;)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:31:15 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_124386499
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:30 schreef kvd het volgende:

[..]

hahaha, dan mag jij die maken ;)
Nou, ik houd het in mijn achterhoofd voor de eerstvolgende traktatie :P In oktober :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_124386543
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:27 schreef kvd het volgende:

[..]

:o
Ik lees hier gewoon overheen :@

Wat een super lief aanbod ook weer!!!
Maar heb besloten zelf een mal te kopen. Vriendlief weet toch niet wat ik wel en niet heb, dus hij zal er ook niks over zeggen (meestal komt er een zucht en een opmerking als hij weet dat ik wat heb gekocht. Maar heb laatst allerlei dingen gekregen en hij weet echt niet of daar een mal bij zat of niet ;) )

Maar ben wel 'bang' dat ik gewoon moet gaan malen en met een creme ofzo de vormen moet maken. Het moeten legohoofden worden en die zijn nu eenmaal niet mooi rond, maar wat vierkanter.
Zoiets moet het gaan worden
[ afbeelding ]
Van deze website:
http://www.livinglocurto.com/2010/06/lego-cake-pops/

Denk niet dat het met een bolletje gaat lijken op een legohoofd
Zag op dr action fanpagina Facebook dat ze silliconen cakepop mallen hebben (nieuw in assortiment)
pi_124386582
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:31 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, ik houd het in mijn achterhoofd voor de eerstvolgende traktatie :P In oktober :)
Opslaan of opschijven of uitprinten ;)

Tenminste, dat is wat ik dan doe
pi_124386667
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:32 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Zag op dr action fanpagina Facebook dat ze silliconen cakepop mallen hebben (nieuw in assortiment)
Ik zag het ook staan, bij de 100 nieuwste. Ga het weekend even inspecteren (als het niet te koud en te wit is ;), vond die van de blokker er ook goed uitzien
pi_124389206
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:29 schreef kvd het volgende:

[..]

Hoeveel biscuit maak je dan voor hoeveel cakepops? Moet er zo'n 35-40 maken
Ik maak ze alleen als ik wat van de taart over heb maar ik denk dat je met 2 kleine biscuitjes toch uit moet komen.
mama van 3 kids!
pi_124432882
Deze van de week samen gemaakt met de moeder van m´n oppaskindje voor dat oppaskindje dus.

Is de tweede taart die ik ooit versierd heb.

My salvation lies in your love..
  † In Memoriam † zondag 24 maart 2013 @ 20:11:02 #40
37843 lady-wrb
kortaf
pi_124455688
wat een leuke taart O+

ik heb met die mallen van action in mijn handen gestaan (niet dat ik ze wil kopen hoor, maar ik wist niet eens dat ze ze hadden en zag ze ineens liggen. ik zou niet weten hoe dat werkt met van die slappe dingen. doe mij dan maar gewoon zo'n balletjesapparaat met een stekker.

maar voor die legohoofdjes kan je toch ook gewoon met een rond koekjesuitstekertje rondjes uit plakjes cake steken in de juiste grootte? (ik roep ook maar wat)
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:15:19 #41
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_124623018
Wat een lief huisje BananaPancake. En dat paadje van hartjes is ook schattig zeg. O+

Mijn Minnie Mouse stapeltaart is af!

Popples, hoe is het met jouw Mega Mindy taart? Is ie al af?
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2013 @ 21:18:38 #42
37843 lady-wrb
kortaf
pi_124623202
o wat istie weer mooi spuuglokje :Y
hoe heb je die minnie mouse gemaakt? toch niet met een puzzelplaatje?
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:23:10 #43
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_124623487
Jazeker, dat is een puzzelplaatje. :Y De wimpers, mondhoekjes, lijntjes van de strik en randjes om het gezicht en oogjes is met eetbare stift, de rest is marsepein.
pi_124627888
_O_ wow spuug _O_

Ik moet de taart nog bakken :D Ik ben heel flauw geweest want ik heb plaatjes opgehaald bij iemand :@ Kan niet anders met mijn handen maar dametje was al blij toen ze de plaatjes zag O+
mama van 3 kids!
  vrijdag 29 maart 2013 @ 07:56:29 #45
319308 Tink89
To live is to dance
pi_124635023
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:11 schreef lady-wrb het volgende:
wat een leuke taart O+

ik heb met die mallen van action in mijn handen gestaan (niet dat ik ze wil kopen hoor, maar ik wist niet eens dat ze ze hadden en zag ze ineens liggen. ik zou niet weten hoe dat werkt met van die slappe dingen. doe mij dan maar gewoon zo'n balletjesapparaat met een stekker.

maar voor die legohoofdjes kan je toch ook gewoon met een rond koekjesuitstekertje rondjes uit plakjes cake steken in de juiste grootte? (ik roep ook maar wat)
Ik vind die siliconen mallen juist fijn. Weer een extra apparaat dat ergens in een kastje gestald moet worden, zag ik niet zitten... Bovendien vind ik zo'n apparaat nog best duur.
  † In Memoriam † vrijdag 29 maart 2013 @ 08:21:12 #46
37843 lady-wrb
kortaf
pi_124635278
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 07:56 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik vind die siliconen mallen juist fijn. Weer een extra apparaat dat ergens in een kastje gestald moet worden, zag ik niet zitten... Bovendien vind ik zo'n apparaat nog best duur.
hoe werken die dingen dan?
  vrijdag 29 maart 2013 @ 08:35:57 #47
319308 Tink89
To live is to dance
pi_124635490
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 08:21 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hoe werken die dingen dan?
Net als een gewone siliconenbakvorm. Je vult de ene helft met beslag en doet de andere helft er bovenop en dan kunnen ze gewoon in de oven.

Zie voor details deze omschrijving.
pi_125083063
Hai,

Ik werd uit het baktopic hiernaartoe verwezen. Ik wil over twee weken een taart van biscuitdeeg maken, en zoek daar een goed recept voor. Iemand tips?

(Uiteindelijk is het idee om een rood-wit-blauwe taart te maken, met een oranje buitenkant)
  † In Memoriam † woensdag 10 april 2013 @ 07:58:15 #49
37843 lady-wrb
kortaf
pi_125101656
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:25 schreef Bleie het volgende:
Hai,

Ik werd uit het baktopic hiernaartoe verwezen. Ik wil over twee weken een taart van biscuitdeeg maken, en zoek daar een goed recept voor. Iemand tips?

(Uiteindelijk is het idee om een rood-wit-blauwe taart te maken, met een oranje buitenkant)
kijk hier eens:
CUL / Taarten en cupcakes decoreren #33
vanaf post nr 16
kan je daar wat mee?
pi_125104279
Dank je Lady. Heb nog even zitten googelen, en kom wisselende verhalen tegen over het verwarmen van die eieren. Is dat alleen nodig om ze op kamertemperatuur te brengen? Ik bewaar eieren nl niet in de koelkast, dus op temperatuur zijn ze al.

Oh, nog een vraag: hoe smaakt fondant ongeveer? Het lijkt mij de makkelijkste manier om de taart een oranje buitenkantje te geven (ik neem maar even aan dat er de komende tijd wel oranje fondant te koop is :P ), maar als het marsepeinig smaakt (of anderszins naar amandelen), dan wordt het toch maar botercrème of zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')