Een super lief aanbod, maar ik heb het idee dat we niet echt bij elkaar in de buurt wonenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:11 schreef lady-wrb het volgende:
waar woon je kvd? ik heb er een en die mag je best lenen
even op en neer naar het stripmuseum? Was het leuk? Ben er nog nooit geweest....quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef lady-wrb het volgende:
haha ik ben zaterdag in groningen geweest (stripmuseum) had je ff eerder moeten zeggen!
helaas voor jou zit ik normaal in noord-holland.
blokker heeft cakepopmallen in de aanbieding. zit daar niks voor je bij?
nou nee niet even op en neer. mijn zoon en ik hadden een moeder/zoondagje gepland en we zijn met zo'n dagtochttreinkaartje van de blokker van zaanstad richting franeker getreind (eise eisingaplanetarium bezocht) en toen met de trein door naar groningen (waar we al eens met zo'n dagtochtkaart geweest waren, maar toen waren we te laat voor het stripmuseum) ik vond het niet zo. mijn genre strips hing er nou net niet. maar vele andere wel. mijn zoon vond het leuk iigquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:30 schreef kvd het volgende:
[..]
even op en neer naar het stripmuseum? Was het leuk? Ben er nog nooit geweest....
En dank je voor de tip, ik ga deze week maar eens naar blokker toe, lijkt me toch wel handig.
Daar maak je vast iets moois van!quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:17 schreef Popples het volgende:
Ik maak de cakepops van biscuit.
Volgende week mag ik weer een taart maken. Mega mindy
Dat hoop ik want in december was de hello kitty voor mijn oudste dochter ook een mislukking(vond ik, kind was blij). De fondant(funcakes) is echt verschrikkelijk. Eigenlijk moet ik morgen gaan bestellen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:17 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Daar maak je vast iets moois van!Ik maak volgende week een Minnie Mouse taart voor mijn nichtje.
Pfoe, wat een toeval haha. Ik studeer in Groningen en mijn ouders wonen in Amersfoort. En ja ik heb zo'n apparaat. Wanneer moet je precies bezig?quote:Een super lief aanbod, maar ik heb het idee dat we niet echt bij elkaar in de buurt wonen
(ik Groningen, moet in een dorpje naast Amersfoort aan de knutsel)
Ik gebruik altijd fondant van Funcakes!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:41 schreef Popples het volgende:
[..]
Dat hoop ik want in december was de hello kitty voor mijn oudste dochter ook een mislukking(vond ik, kind was blij). De fondant(funcakes) is echt verschrikkelijk. Eigenlijk moet ik morgen gaan bestellen.
Welk fondant gebruik jij Spuuglokje?
Echt? Die kun je maar echt 1 keer kneden en hij valt uit elkaar(bij mij) en kleuren is helemaal een ramp. Maar ik ben ook niet zo ervaren als jou, dus onkundequote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:31 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd fondant van Funcakes!
Maar het liefst gebruik ik marsepein hoor. Alleen als mensen om fondant vragen, doe ik dat. Zoals bij die Barbapapa-opdracht.
Nooit dat probleem met funcakes hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:49 schreef Popples het volgende:
[..]
Echt? Die kun je maar echt 1 keer kneden en hij valt uit elkaar(bij mij) en kleuren is helemaal een ramp. Maar ik ben ook niet zo ervaren als jou, dus onkunde![]()
Ik had eerst altijd andere maar die werd niet zo zacht.
Hoi Popples,quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:44 schreef Popples het volgende:
Zou kunnen Nijna maar echt ik rol het uit en kneed niet eens alleen met oppakken en over de taart heen leggen pak ik het op en scheurt het.
Ben ik dan echt de enige? Achja ik ben ook de enige die de water hier niet te drinken vind. Zal wel raar zijn
lust ik ook niet hoor! Alleen met ranja ofzo erinquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:44 schreef Popples het volgende:
Achja ik ben ook de enige die de water hier niet te drinken vind. Zal wel raar zijn
Ik dacht dus dat daar hersenen lagen....maar ben net wakker na een vreemde droom, misschien verklaard dat watquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:07 schreef minilot het volgende:
Bij gebrek aan uitgebreide info in de OP: wat vinden jullie de beste Nederlandse webshop voor taartdecoratie-spul? Ik heb voor een aantal projecten volgende maand heel wat benodigdheden (vormponsjes, marsepein, rolfondant, bakvormen, etc) nodig, vandaar.. En ik ben er niet zo in thuis.
Verder, even delen: beste taart ooit!
Zoötropische Tim Burton-taart.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:53 schreef MarjoBlabla het volgende:
[..]
Pfoe, wat een toeval haha. Ik studeer in Groningen en mijn ouders wonen in Amersfoort. En ja ik heb zo'n apparaat. Wanneer moet je precies bezig?
Hoeveel biscuit maak je dan voor hoeveel cakepops? Moet er zo'n 35-40 makenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:17 schreef Popples het volgende:
Ik maak de cakepops van biscuit.
Volgende week mag ik weer een taart maken. Mega mindy
hahaha, dan mag jij die makenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:29 schreef Troel het volgende:
Ik vind dat idee wat op die site genoemd wordt met die marshmallows erin wel een goed idee
Nou, ik houd het in mijn achterhoofd voor de eerstvolgende traktatiequote:
Zag op dr action fanpagina Facebook dat ze silliconen cakepop mallen hebben (nieuw in assortiment)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:27 schreef kvd het volgende:
[..]![]()
Ik lees hier gewoon overheen![]()
Wat een super lief aanbod ook weer!!!
Maar heb besloten zelf een mal te kopen. Vriendlief weet toch niet wat ik wel en niet heb, dus hij zal er ook niks over zeggen (meestal komt er een zucht en een opmerking als hij weet dat ik wat heb gekocht. Maar heb laatst allerlei dingen gekregen en hij weet echt niet of daar een mal bij zat of niet)
Maar ben wel 'bang' dat ik gewoon moet gaan malen en met een creme ofzo de vormen moet maken. Het moeten legohoofden worden en die zijn nu eenmaal niet mooi rond, maar wat vierkanter.
Zoiets moet het gaan worden
[ afbeelding ]
Van deze website:
http://www.livinglocurto.com/2010/06/lego-cake-pops/
Denk niet dat het met een bolletje gaat lijken op een legohoofd
Opslaan of opschijven of uitprintenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik houd het in mijn achterhoofd voor de eerstvolgende traktatieIn oktober
Ik zag het ook staan, bij de 100 nieuwste. Ga het weekend even inspecteren (als het niet te koud en te wit isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:32 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Zag op dr action fanpagina Facebook dat ze silliconen cakepop mallen hebben (nieuw in assortiment)
Ik maak ze alleen als ik wat van de taart over heb maar ik denk dat je met 2 kleine biscuitjes toch uit moet komen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:29 schreef kvd het volgende:
[..]
Hoeveel biscuit maak je dan voor hoeveel cakepops? Moet er zo'n 35-40 maken
Ik vind die siliconen mallen juist fijn. Weer een extra apparaat dat ergens in een kastje gestald moet worden, zag ik niet zitten... Bovendien vind ik zo'n apparaat nog best duur.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:11 schreef lady-wrb het volgende:
wat een leuke taart
ik heb met die mallen van action in mijn handen gestaan (niet dat ik ze wil kopen hoor, maar ik wist niet eens dat ze ze hadden en zag ze ineens liggen. ik zou niet weten hoe dat werkt met van die slappe dingen. doe mij dan maar gewoon zo'n balletjesapparaat met een stekker.
maar voor die legohoofdjes kan je toch ook gewoon met een rond koekjesuitstekertje rondjes uit plakjes cake steken in de juiste grootte? (ik roep ook maar wat)
hoe werken die dingen dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind die siliconen mallen juist fijn. Weer een extra apparaat dat ergens in een kastje gestald moet worden, zag ik niet zitten... Bovendien vind ik zo'n apparaat nog best duur.
Net als een gewone siliconenbakvorm. Je vult de ene helft met beslag en doet de andere helft er bovenop en dan kunnen ze gewoon in de oven.quote:
kijk hier eens:quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:25 schreef Bleie het volgende:
Hai,
Ik werd uit het baktopic hiernaartoe verwezen. Ik wil over twee weken een taart van biscuitdeeg maken, en zoek daar een goed recept voor. Iemand tips?
(Uiteindelijk is het idee om een rood-wit-blauwe taart te maken, met een oranje buitenkant)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |