Ik was toen nog niet geborenquote:
Dan mag jij heul niet zo veel werken!quote:
Jij was 18 toch?quote:
jupquote:
Rolo plaatje!quote:
Jonkie!quote:
Ik doe dat onder een valse naamquote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan mag jij heul niet zo veel werken!
Wel herkenbaar jaquote:Op maandag 18 maart 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jonkie!
Nah, dat ik ging studeren waren bijna al mijn studiegenoten een stuk ouder.. En ik kom uit 1990, en dat ze daar achterkwamen waren ze allemaal zo van 'Wat???? 90??? Jullie zijn nog 10 toch??'
Hoef je dan nooit je ID enzo te laten zienquote:
Hey dat is een bazenreclame ja!quote:
Nee, het is een ongelooflijk irritante reclamequote:Op maandag 18 maart 2013 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoef je dan nooit je ID enzo te laten zienIk moet dat nog regelmatig doen
[..]
Hey dat is een bazenreclame ja!(maar wel een kutkind
)
Zelfde als m'n jongste nichtje.. die is in 2004 geboren, die is gewoon al 8..quote:
haha ja hequote:Op maandag 18 maart 2013 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelfde als m'n jongste nichtje.. die is in 2004 geboren, die is gewoon al 8..
2004 is toch pas 2 jaar terug?
Nietes! Ik moest altijd lachen om die reclame!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, het is een ongelooflijk irritante reclame
Nee, ik zit in het zwarte circuit zeg maar
Lachen? Ik wilde dat joch wel zijn strot dichtknijpenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nietes! Ik moest altijd lachen om die reclame!
Oh, stoer
Net zoals nu met m'n onderzoekquote:
Ja lachen!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lachen? Ik wilde dat joch wel zijn strot dichtknijpen
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja lachen!Omdat boontje komt om zijn loontje
Precies; had het laatst met een paar schoolkindjes in de taxi over geld; en toen zei ik iet sover Guldens, wat een aantal ??? opleverde..quote:Op maandag 18 maart 2013 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelfde als m'n jongste nichtje.. die is in 2004 geboren, die is gewoon al 8..
2004 is toch pas 2 jaar terug?
Echt?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Precies; had het laatst met een paar schoolkindjes in de taxi over geld; en toen zei ik iet sover Guldens, wat een aantal ??? opleverde..
het is echt gewoon een briljant gevonden nummer en clipquote:
Hier zit in een deurpost nog een 5,- munt.. Had ik ooit gekregen van oma omdat ik mee had geholpen een kar te laden en lossen, en toen zat ik er mee te spelen en liet ik hem vallen, zo de deurpost in.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?Ik ben denk ik nog net oud genoeg om nog bewust de gulden te hebben meegemaakt, ik zat in groep 8 dat iedereen die euro-kit kreeg..
Thuis laatst een hele discussie, volgens mijn moeder bestonden er geen 5 gulden munten, maar waren dat briefjes, volgens mijn broertje en mij bestonden er alleen 5 gulden munten, en geen briefjes, en volgens m'n vader waren ze er allebei.. Toen ging ik een 5 gulden munt pakken (ik heb alle guldenmunten nog) en m'n vader een briefje.. Echt supertof dat geld joh!
Ah!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hier zit in een deurpost nog een 5,- munt.. Had ik ooit gekregen van oma omdat ik mee had geholpen een kar te laden en lossen, en toen zat ik er mee te spelen en liet ik hem vallen, zo de deurpost in.
Ik heb zelfs nog wel eens dat ik zeg 2 euro en een kwartje.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef essnhills het volgende:
Maar ook trouwens bij de kassa hoor, als ik kassa moet draaien.. Dan komen er oudere mensen betalen, en die hebben het dan over kwartjes, dubbeltjes en stuivers 'Eh ohnee, ik bedoel 10 cent'
"Ik ben oud genoeg om me de gulden nog te herinneren hoor mevrouw, ik weet nog wat dubbeltjes zijn.."
Jaquote:Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
het is echt gewoon een briljant gevonden nummer en clip
Ik zeg het zelf nietquote:Op maandag 18 maart 2013 21:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog wel eens dat ik zeg 2 euro en een kwartje.
It was 99 cents!quote:
Ik vond het in het begin een beetje vaag nummer moet ik toegevenquote:
Ik had de eerste paar keer niet echt in de gaten waar het nou overging, maar toen dat opeens tot me doordrong vond ik het geweldig!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin een beetje vaag nummer moet ik toegeven
Het is erg goed gedaanquote:Op maandag 18 maart 2013 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had de eerste paar keer niet echt in de gaten waar het nou overging, maar toen dat opeens tot me doordrong vond ik het geweldig!
Al dacht ik eigenlijk dat het een stel negers waren die het zongen
Doe dat maar even dan jongenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:17 schreef Bos81 het volgende:
Even douchen en goed mijn haren wassen, zodat alle gel er goed uit is. Morgen jaarlijks medisch onderzoek (MRI-scan van de hersenen/wervelkolom)
Vindt je die wel aantrekkelijk?quote:
Oh waarom heb je dat? Iets in de familie of gewoon ivm je werk?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:17 schreef Bos81 het volgende:
Even douchen en goed mijn haren wassen, zodat alle gel er goed uit is. Morgen jaarlijks medisch onderzoek (MRI-scan van de hersenen/wervelkolom)
Erfelijke aandoening idd. Bij die aandoening is de kans op een hersentumor in principe niet groot, maar mijn moeder is (mede door die aandoening) overleden aan een hersentumor, dus wordt er bij mij geen risico genomen en mag ik ieder jaar de scan in...quote:Op maandag 18 maart 2013 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh waarom heb je dat? Iets in de familie of gewoon ivm je werk?
Better safe than sorryquote:Op maandag 18 maart 2013 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erfelijke aandoening idd. Bij die aandoening is de kans op een hersentumor in principe niet groot, maar mijn moeder is (mede door die aandoening) overleden aan een hersentumor, dus wordt er bij mij geen risico genomen en mag ik ieder jaar de scan in...
Wat naarquote:Op maandag 18 maart 2013 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erfelijke aandoening idd. Bij die aandoening is de kans op een hersentumor in principe niet groot, maar mijn moeder is (mede door die aandoening) overleden aan een hersentumor, dus wordt er bij mij geen risico genomen en mag ik ieder jaar de scan in...
Nachtwerk prachtwerkquote:Op maandag 18 maart 2013 22:33 schreef essnhills het volgende:
Pff.. ik heb geen zin meer..Maar ik wil het vanavond/vannacht af hebben, dan kan ik het nog naar een studiegenootje sturen, die leest het morgenochtend dan nog even door en dan kan ik 's middags nog even wat verbeteren waar nodig..
![]()
Zekersquote:
Lol, zo laatquote:Op maandag 18 maart 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
ZekersIk heb mijn beste stukken geschreven tussen 2 en 5 uur 's nachts
Alleen ben ik niet van plan het zo laat te maken vannacht.. Ik schiet al aardig op, dus ik hoop om 1 uur toch wel klaar te zijn en lekker te kunnen gaan slapen
Oh ik heb meerdere keren de hele nacht doorgehaald hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, zo laat![]()
Ik heb het nog nooit zo laat gemaakt.
Denk dat ik ooit om half 2 nog aan iets zat ..,
Oh dat kan ik nietquote:Op maandag 18 maart 2013 22:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik heb meerdere keren de hele nacht doorgehaald hoor![]()
En dan ook echt enorm geconcentreerd en foutloos eraan werken, of leren voor tentamens![]()
Dat werkt bij mij gewoon goed..De nacht ervoor nog eens alles herhalen, niet gaan slapen, tentamen maken, en eenmaal thuis lekker naar bed
Hihi, 1x wilde ik perse een maquette maken, wat slechts optioneel was. 's ochtends er mee begonnen, de hele dag eraan gewerkt, 's avonds even eten en pauze. Later 's avonds weer aan de slag en de hele nacht er aan geknutseld. 's Morgens weer even pauze en uitgebreid ontbijten, daarna er weer aan en uiteindelijk was het om half 5 klaar, deadline was 5 uur, dus snel nog even naar de uni fietsen en inleveren..quote:Op maandag 18 maart 2013 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat kan ik nietdan ben ik verrot.
Ja zolang je maar doorgaatquote:Op maandag 18 maart 2013 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, 1x wilde ik perse een maquette maken, wat slechts optioneel was. 's ochtends er mee begonnen, de hele dag eraan gewerkt, 's avonds even eten en pauze. Later 's avonds weer aan de slag en de hele nacht er aan geknutseld. 's Morgens weer even pauze en uitgebreid ontbijten, daarna er weer aan en uiteindelijk was het om half 5 klaar, deadline was 5 uur, dus snel nog even naar de uni fietsen en inleveren..![]()
Daarna lekker niets doen, ik had verwacht helemaal in te storten en als een blok in slaap te vallen. Maar dat gebeurde niet.. Ik ben naar m'n vriend gegaan en heb samen met zijn huisgenoten nog tot half 2 's nachts zitten gamen en ik was totaal niet moe.
Daarna toch maar met moeite gaan slapen en natuurlijk die dag er na niet te harden en zó vreselijk moe
Ja kloptquote:Op maandag 18 maart 2013 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zolang je maar doorgaatZo overleef ik ook 3 uur slaap, maar als je daarna eenmaal gaat slapen
![]()
En als je iets leuk vindt, dat helpt ook altijd
Zuiplap!quote:
Proostquote:
Nou heb ik ook dorstquote:
Nog nooit geproefd maar ben wel nieuwsgierig moet ik zeggenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou heb ik ook dorst
Ik heb van die groene aloë vera flessen van de action, die zijn lekker
Deze vind ik erg lekkerquote:Op maandag 18 maart 2013 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit geproefd maar ben wel nieuwsgierig moet ik zeggen
Dat ziet eruit als groen drinken met stukje snot erin?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou heb ik ook dorst
Ik heb van die groene aloë vera flessen van de action, die zijn lekker
Dat is helemaal niets voor mij dan. Ik walg al van stukjes in jus d'orangequote:Op maandag 18 maart 2013 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze vind ik erg lekkerEn er zitten allemaal 'stukjes' in zeg maar.. Blokjes vruchtvlees om het zo maar te zeggen
Deze zijn gewoon naturel, maar ik vind ze heel lekker
Ehm, ja als is het niet echt groen, eerder vrij kleurloos (de fles is groen en ik drink uit plastic bekers met kleurtjesquote:Op maandag 18 maart 2013 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als groen drinken met stukje snot erin?
Haha heerlijk juist!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is helemaal niets voor mij dan. Ik walg al van stukjes in jus d'orange
Dan weiger ik het zelfs te drinkenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha heerlijk juist!
Als ik zelf sinaasappelsap pers gooi ik juist ook nog altijd die overgebleven stukken vruchtvlees in m'n glas, lekker joh
Geef maar aan mij danquote:
Ik nietquote:Op maandag 18 maart 2013 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, ik vind stukjes best lekker.
Hangt er wel vanaf wat voor stukjes.quote:
Ik stik nog liever dan dat ik stukjes in mijn drinken hebquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf wat voor stukjes.
Al scheldend?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik stik nog liever dan dat ik stukjes in mijn drinken heb
Maar wat nou als het regent en je krijgt ook nog eens stukjes in je drinken?quote:
Dan stik ik lieverquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wat nou als het regent en je krijgt ook nog eens stukjes in je drinken?
Whehequote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wat nou als het regent en je krijgt ook nog eens stukjes in je drinken?
Dat is natuurlijk helemaal niet grappigquote:
'a velours jumpsuit, and some houseslippers'quote:
Nee uiteraard nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk helemaal niet grappig
Nou hequote:
Slaap lekkerquote:
Slaap zequote:
hee liefjequote:
Ja! Wel prima, daar dan?quote:
regenachtig, voor de rest wel erg goed jaquote:
Wederhelft!!!!!!!!!!!!!!quote:
welkom in de SCquote:
Regen!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
regenachtig, voor de rest wel erg goed ja
ach ja, beter dan de sneeuw van vorige weekquote:
Sneeeuwquote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, beter dan de sneeuw van vorige week
quote:
zit jij binnen met de rolluiken dicht?quote:
Ik denk dat ze geëmigreerd is... naar een tropisch eiland ofzo...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
zit jij binnen met de rolluiken dicht?
Hier droog en zon hoor....quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
zit jij binnen met de rolluiken dicht?
ben je al op honeymoon?quote:
Neeeee........ heb net een huis gekochtquote:
Jij ook alquote:
dat wil ik ook welquote:
Ja, ik ookquote:
Alhoewel ik dat niet hebquote:
deja vuquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klussende buren, altijd fijn @ ochtend
Morningquote:
Ja terecht welquote:
ik heb mijn buren nog nooit echt gehoord.quote:
Morningquote:
weer in hotel mamma aan het logeren?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morning
Mja ik kon vandaag werken, ik denk dat ze een zieke hadden, maar ben niet in m'n woonplaats dus jammer dandoei centjes.
Het zijn niet eens de directe buren, maar die op de hoek. Ik bevind me in het middenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb mijn buren nog nooit echt gehoord.
over 2 weken wel 2 verhuizingen op ons pleintje. in 2 huisjes komen leuke buren erbij
Ooohwww wat leuk!!!!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Ben toch niet voor niks je wederhelft...
[..]
Alhoewel ik dat niet heb
huh, die had je toch al?quote:
Oh, ik wist niet meer wat ik wel en niet verteld had..........quote:
ja, je bent hier ook zo weinigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet meer wat ik wel en niet verteld had..........
Haai beer!quote:
Zekers, het was een leuke koop, ik hoefde niet te verhuizenquote:
25 april de sleutel!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zekers, het was een leuke koop, ik hoefde niet te verhuizen
Maar in wat voor villa woon jij nu?
SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Haaiquote:
Inpakkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar moeten jullie nog veel doen?
quote:
Dat was ie gister al hoorquote:
quote:
quote:
En mij begroet je nietquote:
Gelijk even onze ochtend oefeningen doenquote:
Goed ideequote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelijk even onze ochtend oefeningen doen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Haai jimboquote:
Dat heb ik een paar maanden terug nog gekekenquote:
Maar ik kijk het vrijwilligquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar maanden terug nog gekeken
Ik ookquote:
Beetje kort maar dan had ik maar vroeger naar bed moeten gaan. Jijquote:
Ook kortquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje kort maar dan had ik maar vroeger naar bed moeten gaan. Jij
red&bluequote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik heb ook zo'n spelletje, fire red, op m'n mini laptop staan, dat speel ik soms in de trein
Even bellen waar haar commentaar erop blijftquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook kortUiteindelijk 10 voor half 2 m'n stuk opgestuurd naar studiegenootje, ik sliep rond 2 uur, en was om 8 uur alweer wakker
Nee iddquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
red&blue
ik snap alleen nogsteeds niet dat 10jarige ash niet thuis hoeft te komen savonds enzo
slechte moeder.
fixedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even bellen waar zijn commentaar erop blijft
Ik zou hem bellenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
fixed
Maar inderdaad, hij zou er vanmorgen naar kijken zodat ik vanmiddag nog had om te verbeteren
Nog even wachten, de ochtend is nog láng niet af en ik was gister ook een uur bezig met zijn stukquote:
Okayquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog even wachten, de ochtend is nog láng niet af en ik was gister ook een uur bezig met zijn stuk
emoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:34 schreef essnhills het volgende:
Jongejonge..
Ik ben een enquête aan het invullen.. komen ze met zulke vragen wat je graag zou willen zijn:
Onzeker ------> zelverzekerd
Saai -------> Gezellig
Somber -----> Vrolijk
Wat denk je zelf?
Ik zou graag wat onsocialer, agressiever, onzekerder en saaier zijn jaquote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:34 schreef essnhills het volgende:
Jongejonge..
Ik ben een enquête aan het invullen.. komen ze met zulke vragen wat je graag zou willen zijn:
Onzeker ------> zelverzekerd
Saai -------> Gezellig
Somber -----> Vrolijk
Wat denk je zelf?
Dat zijn toch geen vragen?quote:
Dan blijft er niks van je overquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou graag wat onsocialer, agressiever, onzekerder en saaier zijn ja
Dus het is al helemaal woonklaar?quote:
dat is onze koning ookquote:
Beetje, een van mijn konijnen heette pikachu, altijd leuk als je naar de dierenarts gaatquote:
Grappigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje, een van mijn konijnen heette pikachu, altijd leuk als je naar de dierenarts gaat
heb je hem ook al geel geverfd ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje, een van mijn konijnen heette pikachu, altijd leuk als je naar de dierenarts gaat
Nee moest dat?quote:
Plannen voor als je vrij bent?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:26 schreef Stuart het volgende:
Na vandaag nog maar 8 werkdagen en dan ben ik 2 weken vrij
Ik ga 10 dagen naar Spanje (Barcelona)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plannen voor als je vrij bent?
Lekker hoor !quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga 10 dagen naar Spanje (Barcelona)
Nu iets van 16 graden meen ik dus dan hopelijk rond de 20quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker hoor !
Beetje mooi weer daar al?
Dat is wel lekker, persoonlijk hoeft het van mij dan ook niet boven de 30 graden te zijn.. Dat had ik vorig jaar bij het gardameer.. echt wtf... tegen de 40 graden aan.. en dan nog zo stom zijn om allerlei dingen te willen zien..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu iets van 16 graden meen ik dus dan hopelijk rond de 20
Eerlijk gezegd vind ik boven de 25 al niet meer leukquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, persoonlijk hoeft het van mij dan ook niet boven de 30 graden te zijn.. Dat had ik vorig jaar bij het gardameer.. echt wtf... tegen de 40 graden aan.. en dan nog zo stom zijn om allerlei dingen te willen zien..
Ik was eigenlijk heel de vakantie niet zo vrolijk, want pas ergens s avonds rond een uur of 3 in de avond was het pas een beetje afgekoeldquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik boven de 25 al niet meer leuk![]()
Bij 40 moet je bijna doodgaan zeg
Ik zou daar ook niet vrolijk van worden hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk heel de vakantie niet zo vrolijk, want pas ergens s avonds rond een uur of 3 in de avond was het pas een beetje afgekoeld
Werk zequote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:51 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet weer aan het werk. Tot later![]()
Mijn ouders gaan in April naar Garda.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, persoonlijk hoeft het van mij dan ook niet boven de 30 graden te zijn.. Dat had ik vorig jaar bij het gardameer.. echt wtf... tegen de 40 graden aan.. en dan nog zo stom zijn om allerlei dingen te willen zien..
Herkenbaar,quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk heel de vakantie niet zo vrolijk, want pas ergens s avonds rond een uur of 3 in de avond was het pas een beetje afgekoeld
Dat zal wel een betere temperatuur zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan in April naar Garda.
Pff.. die hitte is toch gewoon niet leuk?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zal wel een betere temperatuur zijn.
Zelfs de eigenaresse van het huisje vond het veel te warm en vluchtte naar Zwitserland
quote:
Daar heb ik ook wel eens last van ja.. Af en toe en uurtje of 2 extra per dag zou niet verkeerd zijn..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:03 schreef MaleDuck het volgende:
Toch best lastig dat er maar 24 uur in een dag zitten...
Tja, ze willen hier dat ik op twee projecten full time werk...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van ja.. Af en toe en uurtje of 2 extra per dag zou niet verkeerd zijn..
Lekker gepland dus!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, ze willen hier dat ik op twee projecten full time werk...
Maar meer dan 2x een half kom ik niet...
Mkquote:
Ga je vandaag ook weer je spieren moetrainen?quote:
Tja, ze willen dat ik plan, dat krijg je als je project planner bent...quote:
Mensen hebben mij ook wel eens gevraagd of planologie 'iets met agenda's maken is'...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, ze willen dat ik plan, dat krijg je als je project planner bent...
Tja, klopt plano's kunnen niet plannenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mensen hebben mij ook wel eens gevraagd of planologie 'iets met agenda's maken is'...![]()
Ehm nee.. Planologen kunnen niet plannen, dat is algemeen bekend toch?
Geld ook voor projectplanners blijkbaar
Hihi, ach ja..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, klopt plano's kunnen niet plannen
Maar ik kan zelf wel plannen, maar het management boven me kan het blijkbaar niet
oeh, naarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
'ex' schoonpapa heeft kanker. hoor ik net.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
'ex' schoonpapa heeft kanker. hoor ik net.
Ach, het is nu voor deze week even zoeken en schipperen, maar daarna wordt het vast rustiger.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, ach ja..Kun je dat niet bespreken met je leidinggevende dan?
Ik ben wel heel goed in schema's en tijdsplanningen maken, me er aan houden is een ander verhaal
Voor mij niet, en ja het was heel gezelligquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Dat was ie gister al hoor
Leuke verjaardag gehad?
ja, en wat moet ik nu? steunen? hoe dan? langs gaan? maar wat kan ik doen...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
oeh, naarOok al is het je ex schoonvader
Je kent die man toch al behoorlijk lang
Nog even dit weekje volhouden dusquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]sterkte...
[..]
Ach, het is nu voor deze week even zoeken en schipperen, maar daarna wordt het vast rustiger.
Hier op de zaak zeg ik altijd: 'Op het moment dat ik de planning print, dan klopt hij al niet meer...'
Je moet doen wat jou het beste lijkt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, en wat moet ik nu? steunen? hoe dan? langs gaan? maar wat kan ik doen...
ben ik er zelf al aan toe om langs te gaan? moet ik mn eigen gevoelens dan voorrang geven? is dit egoistisch? moet ik ze dan onderdrukken?
Jeujquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Voor mij niet, en ja het was heel gezellig
ja, dat kan ik ook verzinnen maar ik heb geen flauw idee.quote:
Langsgaan kan heel prettig werken, voor jullie beiden, je hebt immers ook een band opgebouwd met hen denk ik? Maar ik begrijp dat het nu heel lastig ligt..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, en wat moet ik nu? steunen? hoe dan? langs gaan? maar wat kan ik doen...
ben ik er zelf al aan toe om langs te gaan? moet ik mn eigen gevoelens dan voorrang geven? is dit egoistisch? moet ik ze dan onderdrukken?
Met veel alcohol.quote:
Aan jou reacties te merken zit je er niet op te wachten om langs te gaan, niet gaan dus.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, dat kan ik ook verzinnen maar ik heb geen flauw idee.
ehm nee dit was geen verborgen boodschap oid. dus ik denk dat je ze dan verkeerd opvatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Met veel alcohol.
[..]
Aan jou reacties te merken zit je er niet op te wachten om langs te gaan, niet gaan dus.
Je bent hun niks verplicht hé.
Ja, maar heb ook geen ruimte om over te werken... maar ik doe mijn best en zie wel wat er gebeurt...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog even dit weekje volhouden dus![]()
Hier is het ondertussen aan het regenen, maar heel geruisloos en bijna windstil dus lastig te zien.. Ik dacht net wel, wat is het ineens grauw buiten..
bellen had geen zin, want ik whasappte. wist ook niet wat te zeggen. geen van beide...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Langsgaan kan heel prettig werken, voor jullie beiden, je hebt immers ook een band opgebouwd met hen denk ik? Maar ik begrijp dat het nu heel lastig ligt..![]()
Anders eerst even bellen of een kaartje sturen? En afhankelijk van de reactie bepalen of je langsgaat?
Gewoon een kaartje sturen naar beiden, je ex en de ex schoonpaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ehm nee dit was geen verborgen boodschap oid. dus ik denk dat je ze dan verkeerd opvat
Ach het is jou keuze natuurlijk maar voor mij is een ex altijd een ex (inclusief haar familie).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bellen had geen zin, want ik whasappte. wist ook niet wat te zeggen. geen van beide...
er word nu gewacht op een belletje van de specialist.
ja misschien t beste.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon een kaartje sturen naar beiden, je ex en de ex schoonpa
Hmm, ik weet niet wat je prettig vind? Ik zou een kaartje sturen met de boodschap dat je ze sterkte wenst en aan ze denkt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bellen had geen zin, want ik whasappte. wist ook niet wat te zeggen. geen van beide...
er word nu gewacht op een belletje van de specialist.
tis pas een week uitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:30 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ach het is jou keuze natuurlijk maar voor mij is een ex altijd een ex (inclusief haar familie).
In ieder geval sterkte.
Ik heb geen ex dus ook geen ex schoonfamilie, maar ik heb ondertussen best een goede band met ze opgebouwd en ook veel met ze meegemaakt, ik vind het raar om als je relatie over is die banden dan ook zo drastisch te verbreken.. Maar ik heb er geen ervaringen mee verderquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:30 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ach het is jou keuze natuurlijk maar voor mij is een ex altijd een ex (inclusief haar familie).
In ieder geval sterkte.
hij was daar altijd thuis. ik kon me soms vreselijk aan hem irriteren maar tis een goede en lieve manquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet wat je prettig vind? Ik zou een kaartje sturen met de boodschap dat je ze sterkte wenst en aan ze denkt.
Had je een goede band met hem?
Voor jezelf is het duidelijk dat je er nog niet aan toe bent om er heen te gaan, zeker als ze nog wachten op de uitslag van de specialist, lijkt mij een kaartje voldoendequote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja misschien t beste.
ik whatsapp er nu mee. maar krijg niet echt de indruk of ik moet wegblijven of dat ik moet langsgaan
Ja het is en blijft moeilijk maar ik verbreek het contact gewoon altijd.quote:
Iedereen gaat er anders mee om natuurlijk, ik verbreek gewoon het contact. Maar dit is natuurlijk iets heel persoonlijks.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen ex dus ook geen ex schoonfamilie, maar ik heb ondertussen best een goede band met ze opgebouwd en ook veel met ze meegemaakt, ik vind het raar om als je relatie over is die banden dan ook zo drastisch te verbreken.. Maar ik heb er geen ervaringen mee verder
ja precies. je houd van die mensen enz.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen ex dus ook geen ex schoonfamilie, maar ik heb ondertussen best een goede band met ze opgebouwd en ook veel met ze meegemaakt, ik vind het raar om als je relatie over is die banden dan ook zo drastisch te verbreken.. Maar ik heb er geen ervaringen mee verder
die mensen kunnen er toch niks aan doen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja het is en blijft moeilijk maar ik verbreek het contact gewoon altijd.
[..]
Iedereen gaat er anders mee om natuurlijk, ik verbreek gewoon het contact. Maar dit is natuurlijk iets heel persoonlijks.
Ja daarom, maar ik zou beginnen met een kaartje sturen met sterkte en denk aan jullie. Misschien zelfs er bij zetten dat het zo een beetje een rare situatie is, maar evengoedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja precies. je houd van die mensen enz.
jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daarom, maar ik zou beginnen met een kaartje sturen met sterkte en denk aan jullie. Misschien zelfs er bij zetten dat het zo een beetje een rare situatie is, maar evengoed
Een relatie gehad van 3 jaar en mijn laatste van 6 jaar. En nog heb ik na de relatie geen contact meer met hun gehad, zoals ik al zei kwestie van persoonlijke keuzes.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die mensen kunnen er toch niks aan doen?
nja als je happy happy joy joy relaties hebt van max 3 maand snap ik het wel ja
en als ze dan plotseling dood vallen. wat doet dat dan met jou? ga je naar de begrafenis?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Een relatie gehad van 3 jaar en mijn laatste van 6 jaar. En nog heb ik na de relatie geen contact meer met hun gehad, zoals ik al zei kwestie van persoonlijke keuzes.
Ligt eraan of ik uitgenodigd word op hun begrafenis. En als er iets met die mensen gebeurt raakt het me natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en als ze dan plotseling dood vallen. wat doet dat dan met jou? ga je naar de begrafenis?
maar je zou niet overwegen om langs te gaan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik uitgenodigd word op hun begrafenis. En als er iets met die mensen gebeurt raakt het me natuurlijk wel.
Niet uit mezelf.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar je zou niet overwegen om langs te gaan?
snap ikquote:
dankje schatjequote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:35 schreef essnhills het volgende:
Het regent, ik drink aloë vera drank met stukjes en thrift shop is op de radioHier moet Stu bij zijn
dankjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tegenwoordig krijgt iedereen kanker.. echt.. weet er alles van, helaas.
Succes mk.. lastige situatie
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:35 schreef essnhills het volgende:
Het regent, ik drink aloë vera drank met stukjes en thrift shop is op de radioHier moet Stu bij zijn
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zodat hij lekker kan stikken zeker?
Ik denk eerst schelden en daarna stikken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]Hoe zou hij zich voelen onder zo'n combinatie?
En daarna dansen op thrift shopquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk eerst schelden en daarna stikken?
Als je gestikt bent is dansen vrij lastig, maar het zou kunnenquote:
Stu kan allesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je gestikt bent is dansen vrij lastig, maar het zou kunnen
quote:
inderdaad.. maar maakt niet uit, kom vandaag mooi op 4-5 uur gewerkt uit.quote:
quote:
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
inderdaad.. maar maakt niet uit, kom vandaag mooi op 4-5 uur gewerkt uit.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:02 schreef Stuart het volgende:
Het enige leuke aan het scenario was het liedje. De rest was natuurlijk een nachtmerrie
Ik ben blij dat het hier vandaag niet regentquote:
Nou ja, als je het stikken toch overleefd zou ik dansen van vreugdequote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je gestikt bent is dansen vrij lastig, maar het zou kunnen
Lekker nog welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zodat hij lekker kan stikken zeker?
Ik moest er om lachenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:16 schreef essnhills het volgende:
Ik moest gewoon aan Stu denken met die combi
quote:
Wat is dat?quote:
Gadver, aardappelpureequote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Worstjes en aardappelpuree
[ afbeelding ]
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gadver, aardappelpureeDat vind ik echt zó goor..
Het is alleen eetbaar door de boerenkool ofzo
Jupquote:
Op zichzelf vind ik er ook niets aan hoor. Moet wel jus bij en niet alleen met melk gedaan. Liever boterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup![]()
En de mijne is niet zo te spreken over aardappelpuree
Meh..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zichzelf vind ik er ook niets aan hoor. Moet wel jus bij en niet alleen met melk gedaan. Liever boter
Dan zou je ook geen cottage pie kunnen waarderenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh..Ik hou sowieso niet zoveel van aardappels, eigenlijk alleen lekker gebakken of gefrituurd vind ik ze wel lekker. Anders is er niks aan
En gepureerd echt alleen boerenkool oid. Ook bovenop een ovenschotel als krokant laagje vind ik het niks
Daar gebruik ik dan schijfjes voor
En wat is dat dan precies?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zou je ook geen cottage pie kunnen waarderen
Als ik dat zou maken, zou ik dus die aardappelpuree vervangen door aardappelschijfjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gehakt in jus met wortels en soms doppertjes en dan aardappelpuree erbovenop.
[ afbeelding ]
Dat zou natuurlijk kunnenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik dat zou maken, zou ik dus die aardappelpuree vervangen door aardappelschijfjes
Jup, als het er zo bovenop ligt is het meestal juist erg makkelijk om te vervangen..quote:
Ik heb geen ideequote:
Dat is waar maar dan ziet het er stom uitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, als het er zo bovenop ligt is het meestal juist erg makkelijk om te vervangen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |