Ik was eigenlijk heel de vakantie niet zo vrolijk, want pas ergens s avonds rond een uur of 3 in de avond was het pas een beetje afgekoeldquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik boven de 25 al niet meer leuk![]()
Bij 40 moet je bijna doodgaan zeg
Ik zou daar ook niet vrolijk van worden hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk heel de vakantie niet zo vrolijk, want pas ergens s avonds rond een uur of 3 in de avond was het pas een beetje afgekoeld
Werk zequote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:51 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet weer aan het werk. Tot later![]()
Mijn ouders gaan in April naar Garda.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, persoonlijk hoeft het van mij dan ook niet boven de 30 graden te zijn.. Dat had ik vorig jaar bij het gardameer.. echt wtf... tegen de 40 graden aan.. en dan nog zo stom zijn om allerlei dingen te willen zien..
Herkenbaar,quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk heel de vakantie niet zo vrolijk, want pas ergens s avonds rond een uur of 3 in de avond was het pas een beetje afgekoeld
Dat zal wel een betere temperatuur zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan in April naar Garda.
Pff.. die hitte is toch gewoon niet leuk?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zal wel een betere temperatuur zijn.
Zelfs de eigenaresse van het huisje vond het veel te warm en vluchtte naar Zwitserland
quote:
Daar heb ik ook wel eens last van ja.. Af en toe en uurtje of 2 extra per dag zou niet verkeerd zijn..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:03 schreef MaleDuck het volgende:
Toch best lastig dat er maar 24 uur in een dag zitten...
Tja, ze willen hier dat ik op twee projecten full time werk...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van ja.. Af en toe en uurtje of 2 extra per dag zou niet verkeerd zijn..
Lekker gepland dus!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, ze willen hier dat ik op twee projecten full time werk...
Maar meer dan 2x een half kom ik niet...
Mkquote:
Ga je vandaag ook weer je spieren moetrainen?quote:
Tja, ze willen dat ik plan, dat krijg je als je project planner bent...quote:
Mensen hebben mij ook wel eens gevraagd of planologie 'iets met agenda's maken is'...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, ze willen dat ik plan, dat krijg je als je project planner bent...
Tja, klopt plano's kunnen niet plannenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mensen hebben mij ook wel eens gevraagd of planologie 'iets met agenda's maken is'...![]()
Ehm nee.. Planologen kunnen niet plannen, dat is algemeen bekend toch?
Geld ook voor projectplanners blijkbaar
Hihi, ach ja..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, klopt plano's kunnen niet plannen
Maar ik kan zelf wel plannen, maar het management boven me kan het blijkbaar niet
oeh, naarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
'ex' schoonpapa heeft kanker. hoor ik net.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
'ex' schoonpapa heeft kanker. hoor ik net.
Ach, het is nu voor deze week even zoeken en schipperen, maar daarna wordt het vast rustiger.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, ach ja..Kun je dat niet bespreken met je leidinggevende dan?
Ik ben wel heel goed in schema's en tijdsplanningen maken, me er aan houden is een ander verhaal
Voor mij niet, en ja het was heel gezelligquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Dat was ie gister al hoor
Leuke verjaardag gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |