emoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:34 schreef essnhills het volgende:
Jongejonge..
Ik ben een enquęte aan het invullen.. komen ze met zulke vragen wat je graag zou willen zijn:
Onzeker ------> zelverzekerd
Saai -------> Gezellig
Somber -----> Vrolijk
Wat denk je zelf?
Ik zou graag wat onsocialer, agressiever, onzekerder en saaier zijn jaquote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:34 schreef essnhills het volgende:
Jongejonge..
Ik ben een enquęte aan het invullen.. komen ze met zulke vragen wat je graag zou willen zijn:
Onzeker ------> zelverzekerd
Saai -------> Gezellig
Somber -----> Vrolijk
Wat denk je zelf?
Dat zijn toch geen vragen?quote:
Dan blijft er niks van je overquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou graag wat onsocialer, agressiever, onzekerder en saaier zijn ja
Dus het is al helemaal woonklaar?quote:
dat is onze koning ookquote:
Beetje, een van mijn konijnen heette pikachu, altijd leuk als je naar de dierenarts gaatquote:
Grappigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje, een van mijn konijnen heette pikachu, altijd leuk als je naar de dierenarts gaat
heb je hem ook al geel geverfd ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje, een van mijn konijnen heette pikachu, altijd leuk als je naar de dierenarts gaat
Nee moest dat?quote:
Plannen voor als je vrij bent?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:26 schreef Stuart het volgende:
Na vandaag nog maar 8 werkdagen en dan ben ik 2 weken vrij
Ik ga 10 dagen naar Spanje (Barcelona)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plannen voor als je vrij bent?
Lekker hoor !quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga 10 dagen naar Spanje (Barcelona)
Nu iets van 16 graden meen ik dus dan hopelijk rond de 20quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker hoor !
Beetje mooi weer daar al?
Dat is wel lekker, persoonlijk hoeft het van mij dan ook niet boven de 30 graden te zijn.. Dat had ik vorig jaar bij het gardameer.. echt wtf... tegen de 40 graden aan.. en dan nog zo stom zijn om allerlei dingen te willen zien..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu iets van 16 graden meen ik dus dan hopelijk rond de 20
Eerlijk gezegd vind ik boven de 25 al niet meer leukquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, persoonlijk hoeft het van mij dan ook niet boven de 30 graden te zijn.. Dat had ik vorig jaar bij het gardameer.. echt wtf... tegen de 40 graden aan.. en dan nog zo stom zijn om allerlei dingen te willen zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |