Ligt eraan of ik uitgenodigd word op hun begrafenis. En als er iets met die mensen gebeurt raakt het me natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en als ze dan plotseling dood vallen. wat doet dat dan met jou? ga je naar de begrafenis?
maar je zou niet overwegen om langs te gaan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik uitgenodigd word op hun begrafenis. En als er iets met die mensen gebeurt raakt het me natuurlijk wel.
Niet uit mezelf.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar je zou niet overwegen om langs te gaan?
snap ikquote:
dankje schatjequote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:35 schreef essnhills het volgende:
Het regent, ik drink aloë vera drank met stukjes en thrift shop is op de radioHier moet Stu bij zijn
dankjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tegenwoordig krijgt iedereen kanker.. echt.. weet er alles van, helaas.
Succes mk.. lastige situatie
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:35 schreef essnhills het volgende:
Het regent, ik drink aloë vera drank met stukjes en thrift shop is op de radioHier moet Stu bij zijn
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zodat hij lekker kan stikken zeker?
Ik denk eerst schelden en daarna stikken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]Hoe zou hij zich voelen onder zo'n combinatie?
En daarna dansen op thrift shopquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk eerst schelden en daarna stikken?
Als je gestikt bent is dansen vrij lastig, maar het zou kunnenquote:
Stu kan allesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je gestikt bent is dansen vrij lastig, maar het zou kunnen
quote:
inderdaad.. maar maakt niet uit, kom vandaag mooi op 4-5 uur gewerkt uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |