Lol, zo laatquote:Op maandag 18 maart 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
ZekersIk heb mijn beste stukken geschreven tussen 2 en 5 uur 's nachts
Alleen ben ik niet van plan het zo laat te maken vannacht.. Ik schiet al aardig op, dus ik hoop om 1 uur toch wel klaar te zijn en lekker te kunnen gaan slapen
Oh ik heb meerdere keren de hele nacht doorgehaald hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, zo laat![]()
Ik heb het nog nooit zo laat gemaakt.
Denk dat ik ooit om half 2 nog aan iets zat ..,
Oh dat kan ik nietquote:Op maandag 18 maart 2013 22:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik heb meerdere keren de hele nacht doorgehaald hoor![]()
En dan ook echt enorm geconcentreerd en foutloos eraan werken, of leren voor tentamens![]()
Dat werkt bij mij gewoon goed..De nacht ervoor nog eens alles herhalen, niet gaan slapen, tentamen maken, en eenmaal thuis lekker naar bed
Hihi, 1x wilde ik perse een maquette maken, wat slechts optioneel was. 's ochtends er mee begonnen, de hele dag eraan gewerkt, 's avonds even eten en pauze. Later 's avonds weer aan de slag en de hele nacht er aan geknutseld. 's Morgens weer even pauze en uitgebreid ontbijten, daarna er weer aan en uiteindelijk was het om half 5 klaar, deadline was 5 uur, dus snel nog even naar de uni fietsen en inleveren..quote:Op maandag 18 maart 2013 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat kan ik nietdan ben ik verrot.
Ja zolang je maar doorgaatquote:Op maandag 18 maart 2013 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, 1x wilde ik perse een maquette maken, wat slechts optioneel was. 's ochtends er mee begonnen, de hele dag eraan gewerkt, 's avonds even eten en pauze. Later 's avonds weer aan de slag en de hele nacht er aan geknutseld. 's Morgens weer even pauze en uitgebreid ontbijten, daarna er weer aan en uiteindelijk was het om half 5 klaar, deadline was 5 uur, dus snel nog even naar de uni fietsen en inleveren..![]()
Daarna lekker niets doen, ik had verwacht helemaal in te storten en als een blok in slaap te vallen. Maar dat gebeurde niet.. Ik ben naar m'n vriend gegaan en heb samen met zijn huisgenoten nog tot half 2 's nachts zitten gamen en ik was totaal niet moe.
Daarna toch maar met moeite gaan slapen en natuurlijk die dag er na niet te harden en zó vreselijk moe
Ja kloptquote:Op maandag 18 maart 2013 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zolang je maar doorgaatZo overleef ik ook 3 uur slaap, maar als je daarna eenmaal gaat slapen
![]()
En als je iets leuk vindt, dat helpt ook altijd
Zuiplap!quote:
Proostquote:
Nou heb ik ook dorstquote:
Nog nooit geproefd maar ben wel nieuwsgierig moet ik zeggenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou heb ik ook dorst
Ik heb van die groene aloë vera flessen van de action, die zijn lekker
Deze vind ik erg lekkerquote:Op maandag 18 maart 2013 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit geproefd maar ben wel nieuwsgierig moet ik zeggen
Dat ziet eruit als groen drinken met stukje snot erin?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou heb ik ook dorst
Ik heb van die groene aloë vera flessen van de action, die zijn lekker
Dat is helemaal niets voor mij dan. Ik walg al van stukjes in jus d'orangequote:Op maandag 18 maart 2013 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze vind ik erg lekkerEn er zitten allemaal 'stukjes' in zeg maar.. Blokjes vruchtvlees om het zo maar te zeggen
Deze zijn gewoon naturel, maar ik vind ze heel lekker
Ehm, ja als is het niet echt groen, eerder vrij kleurloos (de fles is groen en ik drink uit plastic bekers met kleurtjesquote:Op maandag 18 maart 2013 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als groen drinken met stukje snot erin?
Haha heerlijk juist!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is helemaal niets voor mij dan. Ik walg al van stukjes in jus d'orange
Dan weiger ik het zelfs te drinkenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha heerlijk juist!
Als ik zelf sinaasappelsap pers gooi ik juist ook nog altijd die overgebleven stukken vruchtvlees in m'n glas, lekker joh
Geef maar aan mij danquote:
Ik nietquote:Op maandag 18 maart 2013 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, ik vind stukjes best lekker.
Hangt er wel vanaf wat voor stukjes.quote:
Ik stik nog liever dan dat ik stukjes in mijn drinken hebquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf wat voor stukjes.
Al scheldend?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik stik nog liever dan dat ik stukjes in mijn drinken heb
Maar wat nou als het regent en je krijgt ook nog eens stukjes in je drinken?quote:
Dan stik ik lieverquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wat nou als het regent en je krijgt ook nog eens stukjes in je drinken?
Whehequote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wat nou als het regent en je krijgt ook nog eens stukjes in je drinken?
Dat is natuurlijk helemaal niet grappigquote:
'a velours jumpsuit, and some houseslippers'quote:
Nee uiteraard nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk helemaal niet grappig
Nou hequote:
Slaap lekkerquote:
Slaap zequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |