Hmm.. dat klinkt wel positief. Misschien iets voor als ik op mezelf ga straks. Als ik nu een hele dag niks eet staan m'n ouders gelijk klaar voor een interventie.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dan kreeg ik geen calorietekort voor elkaar
IF heeft me van mijn voedselverslaving afgeholpen. Eten uit verveling bijvoorbeeld is er niet meer bij.
Gewoon window beetje strategisch plaatsen zodat het niet zo opvalt. 12:00-18:00 bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:58 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
Hmm.. dat klinkt wel positief. Misschien iets voor als ik op mezelf ga straks. Als ik nu een hele dag niks eet staan m'n ouders gelijk klaar voor een interventie.
Window is 8 uur toch? Kun je eten van 10:00-18:00 ideaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon window beetje strategisch plaatsen zodat het niet zo opvalt. 12:00-18:00 bijvoorbeeld.
Ik snap niet wat je hier zegt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom, het wijzen naar 1 hormoonHGH's rol in vetverlies is sowieso groter dan spieropbouw, en er zijn 10 andere redenen op te noemen buiten HGH dat je spieren opbouwt.
In weekenden eet ik soms 4 uur en vast ik er 20.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Window is 8 uur toch? Kun je eten van 10:00-18:00 ideaal
Nouja, hangt van je huidige vetpercentage af, en hoeveel kcal je op de andere dagen eet. Als jij door te vasten gemiddeld 1000 kcal per dag eet structureel, ga ik naast je ouders staan interventieën.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:58 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
Hmm.. dat klinkt wel positief. Misschien iets voor als ik op mezelf ga straks. Als ik nu een hele dag niks eet staan m'n ouders gelijk klaar voor een interventie.
Alpha Stereo keepin' the pimp hand strongquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, hangt van je huidige vetpercentage af, en hoeveel kcal je op de andere dagen eet. Als jij door te vasten gemiddeld 1000 kcal per dag eet structureel, ga ik naast je ouders staan interventieën.
Nou mijn huidige vetpercentage weet ik dan niet maar er kan best wat vanaf.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, hangt van je huidige vetpercentage af, en hoeveel kcal je op de andere dagen eet. Als jij door te vasten gemiddeld 1000 kcal per dag eet structureel, ga ik naast je ouders staan interventieën.
Lees wel vaker dat meisjes zich op de middelbare school uithongeren voor een magerheids ideaal. Je hebt mager en je hebt gezond (vol)slank natuurlijk.
Zolang je onder je onderhoud zit zul je afvallen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:11 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dus wel moeite heb om aan een normaal aantal kcal op een dag te komen. Ik gebruik die Chrono website van Snakey om het bij te houden en het begint erop te lijken dat ik soms zelfs meer moet gaan eten om normaal onder m'n onderhoud te zitten :s... maar dan ga ik dus echt niet afvallen.. toch? Ik ben nu aardig in de war
Dit heb ik dus ook. Maar als ik vraag of ze bewijs hebben voor die argumenten roepen ze alleen maar harder dat het slecht is en dat ik gek benquote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:31 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Zolang je onder je onderhoud zit zul je afvallen.
Als je moeite hebt om genoeg te eten is IF misschien niet iets voor jou. Ik doe het zelf ook (20 uur vasten, 4 uur eten) en doe het vooral omdat je op die manier heel makkelijk minder eet, zonder de hele dag miniporties eten binnen te krijgen.
Mocht je IF gaan doen, en dit aan mensen gaat vertellen. Hou er rekening mee dat ze geen mogelijkheid voorbij zullen laten gaan om je te vertellen hoe slecht het wel niet is om niet regelmatig te eten. De meest belangrijke maaltijd van de dag aan je voorbij laten gaan (ontbijt), zullen veel helemaal als schokkend ervaren.![]()
(dit hoorde ik bijna dagelijks, ondanks dat ik de best getrainde werknemer in ons bedrijf van veelal te dikke mannen was)
Ik drink alleen nog maar water, ben blij dat ik ook niet meer al die rotzooi in me lichaam gooi, voordat ik begon met trainen dronk ik zowat elke dag een pak ijsthee wegquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:59 schreef vault_tec het volgende:
Na mijn nachtdienst enorme cravings naar een boterham met nutella en kon het helaas niet weerstaan, boterham nuyella en een reep chocola op
Ach, dat maar vergeten en weer netjes verder gaan met dieet. Merk wel gelijk aan mijn lichaam dat ik ongezond heb gegeten net voor het slaap gaan. Weet ook gelijk weer dat het veel lekkerder is voor je lichaam om nietvan die zooi erin te stoppen.
Goede chocolade heeft trouwens wel gezondheidsvoordelen, en een keer wat mindere nemen is geen ramp. Kan me niet voorstellen dat je er daadwerkelijk iets van merkt, tenzij je er niet tegen kunt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:59 schreef vault_tec het volgende:
Na mijn nachtdienst enorme cravings naar een boterham met nutella en kon het helaas niet weerstaan, boterham nuyella en een reep chocola op
Ach, dat maar vergeten en weer netjes verder gaan met dieet. Merk wel gelijk aan mijn lichaam dat ik ongezond heb gegeten net voor het slaap gaan. Weet ook gelijk weer dat het veel lekkerder is voor je lichaam om nietvan die zooi erin te stoppen.
Nee ik heb me een beetje ingelezen en denk inderdaad niet dat het iets voor mij is. Als ik in korte tijd alles aan m'n kcal's moet eten zwel ik op als een ballon. En het lukt ook gewoon nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:31 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Zolang je onder je onderhoud zit zul je afvallen.
Als je moeite hebt om genoeg te eten is IF misschien niet iets voor jou. Ik doe het zelf ook (20 uur vasten, 4 uur eten) en doe het vooral omdat je op die manier heel makkelijk minder eet, zonder de hele dag miniporties eten binnen te krijgen.
Mocht je IF gaan doen, en dit aan mensen gaat vertellen. Hou er rekening mee dat ze geen mogelijkheid voorbij zullen laten gaan om je te vertellen hoe slecht het wel niet is om niet regelmatig te eten. De meest belangrijke maaltijd van de dag aan je voorbij laten gaan (ontbijt), zullen veel helemaal als schokkend ervaren.![]()
(dit hoorde ik bijna dagelijks, ondanks dat ik de best getrainde werknemer in ons bedrijf van veelal te dikke mannen was)
Wat zijn je stats, sis?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:26 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
Nee ik heb me een beetje ingelezen en denk inderdaad niet dat het iets voor mij is. Als ik in korte tijd alles aan m'n kcal's moet eten zwel ik op als een ballon. En het lukt ook gewoon niet.
Lukt me nu al niet met kleine porties.
Anyway.. wie gaat er trainen vandaagwat ga je doen/heb je gedaan?
Ik ben vanochtend 45 minuten gaan hardlopen (bijna van de weg af gewaaid) en daarna nog 40 minuten yoga gedaan, is eigenlijk een rustdag.
Morgen weer benen
Nou tis niet fantastisch hoorquote:
Nice! Hoe lang ben jij ongeveer bezig per training?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:22 schreef MarMar het volgende:
Nu ff rust.
Zondag borst+triceps
Maandag benen
Dinsdag schouders+buik
woensdag rug+biceps
donderdag bodypump
Vrijdag: deaud
Zaterdag: spierpijnvrije dag (hoop ik)
Klein uurtje gemiddeld.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:30 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
Nice! Hoe lang ben jij ongeveer bezig per training?
Bodypump haha wat een ellendeEén keer gedaan en toen gewoon een week lang spierpijn gehad. Ik weet dat het een kwestie van wennen is, maar wat een pijn heb ik toen geleden zeg.
Ja dat is niet zo heel vreemd, spieren die weer warm en flexibel worden. Ik denk dat ik de eerste keer te ambitieus ben geweest met gewicht. Zo'n heel nummer met squat(variaties) is wel wat anders dan gewoon lekker 3 setjes in het rekquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
Klein uurtje gemiddeld.
Ik ben gister tijdens de bodypump juist deels van mijn spierpijn afgekomen, bewegen maar dan zonder de zware belasting die ik bij krachttraining pak helpt blijkbaar![]()
Ik vind het ook echt leuk trouwens, anders deed ik het niet
Nogal jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:38 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo heel vreemd, spieren die weer warm en flexibel worden. Ik denk dat ik de eerste keer te ambitieus ben geweest met gewicht. Zo'n heel nummer met squat(variaties) is wel wat anders dan gewoon lekker 3 setjes in het rek
15 kg, ik dacht nou die stangen wegen niks en normaal doe ik dat al op die olympische stangquote:
Juh, maar met die ol. stang doe je wss geen 10 minuten achter elkaar op belachelijke snelheidquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:34 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
15 kg, ik dacht nou die stangen wegen niks en normaal doe ik dat al op die olympische stanghad geen benen meer over. Maar met zo'n groepsles wil je je ook weer niet laten kennen
dus niet stoppen tussendoor ofzo
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:32 schreef vault_tec het volgende:
Heb er maar een cheatday van gemaakt. Wakker geworden, niks in huis hebben en zonder eten te kunnen voor bereiden wezen shoppen voor meubels en bij de kfc geeindigt. Morgen maar weer gezond doen.
Boeiend, 1x iets ongezonde eten is geen rampquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:32 schreef vault_tec het volgende:
Heb er maar een cheatday van gemaakt. Wakker geworden, niks in huis hebben en zonder eten te kunnen voor bereiden wezen shoppen voor meubels en bij de kfc geeindigt. Morgen maar weer gezond doen.
Kan reuze meevallen ben zelf nu 67 kilo bij 1.69m. Ligt er aan of je behoorlijk wat spiermassa hebt opgebouwd of niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:47 schreef MarMar het volgende:
Maarrehm, denk je niet dat je dat beetje vet sneller verbrandt als je eenmaal de muscles hebt Vault?
Ik heb nu in mijn hoofd een image van een heel dun menneke met je 64 kg..
zo dun ben jij toch niet? ik heb zelfde gewicht of iets zwaarder, maar 1,83m als lengtequote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:56 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kan reuze meevallen ben zelf nu 67 kilo bij 1.69m. Ligt er aan of je behoorlijk wat spiermassa hebt opgebouwd of niet.
Zeg ik ook niet, geef alleen aan dat het kan meevallen als iemand meer spiermassa heeft.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:05 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
zo dun ben jij toch niet? ik heb zelfde gewicht of iets zwaarder, maar 1,83m als lengte
ok, maar ik vind 64kg @ 168cm ook niet dun voor een beginner.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:10 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, geef alleen aan dat het kan meevallen als iemand meer spiermassa heeft.
En Marmar had het over iemand van 64kg bij 1.68m.
In het kader van dagboekposts. Ik wilde gaan hardlopen maar die wind is echt niet normaalquote:
Het is inderdaad niet persé de temperatuur maar die wind die dan gewoon dwars door je kleding waaitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:09 schreef xFriendx het volgende:
Same. Ga normaal vrijdagmiddag maar 's avonds zou een vriend langskomen voor wat biertjes doen, dus vanochtend lekker uitgeslapen en pas zaterdagmiddag sporten.
En werd het inderdaad maar eens snel beter weer. Op zich is hardlopen rond het vriespunt ook prima te doen, maar in de lente/zomer net wat fijner.
Hopelijk denken de andere mensen er ook zo ver. Dan komt er ook niemand en kan jij mooi rustig fitnessen.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:58 schreef El.Wulfo het volgende:
Ze zijn nu in mijn fitness aan het verbouwen, maar hij blijft wel open. Gevolg, alles op elkaar gepakt met te weinig bewegingsruimte en een hoop lawaai van de verbouwing. Uit armoede maar kort gebleven.
Ik hoop wel dat ze begonnen zijn aan hetgene wat de meeste overlast veroorzaakt, want ze zouden er anderhalve maand mee bezig blijven.
Nasty.
Top! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 maart 2013 16:10 schreef MarMar het volgende:
Ohey trouwens, feestje! Die 110 legpress heb ik vandaag voor het eerst weer gehaald sinds een jaartje of 13, da's altijd mijn PR geweest en daar ga ik dus de komende weken/maanden gewoon keihard overheen
edit: lol, verkeerde topic!!
Maar vandaag ging dus zo:
Deadlift 4x12 x 37,5 kg
Squat: 12x 40, 45, 50, 50 kg
legpress: 12x 100, 100, 110 kg
leg curl 3x12 x 35 kg
calf raises: 12x 40, 45, 50 kg 10x 55 kg
Haha dat zou mooi zijn. Ik ben er aan de andere kant wel blij mee, hoop dat er toch een aantal dingen veranderen waardoor er meer mogelijk is met barbells.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hopelijk denken de andere mensen er ook zo ver. Dan komt er ook niemand en kan jij mooi rustig fitnessen.
Vooral zo door gaan als je het leuk vindt. Je doet goede oefeningen, echter zou ik de reps van je squat en deadlift verlagen en meer gewicht pakken.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:32 schreef Ethylaminelle het volgende:
Feedback op dit schema is trouwens welkom, ik ben echt nog zoekende naar een goede workout. Maar dit vind ik leuk en het werkt.
Thanks, ik doe ze dan naar 3x10, wat is aan te raden qua gewicht opvoeren? Kan je er elke week 5 kg bij hangen of is dat te snel? (bij dit gewicht lukt dat op zich wel prima)quote:Op maandag 25 maart 2013 17:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vooral zo door gaan als je het leuk vindt. Je doet goede oefeningen, echter zou ik de reps van je squat en deadlift verlagen en meer gewicht pakken.
Gewoon gewicht erbij blijven doen totdat de form niet meer correct is. Probeer niet te haastig te doen, want dan kom je eerder op een plateau wat betreft het gewicht. Dus 2,5 kilo per keer is ook prima.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:27 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
Thanks, ik doe ze dan naar 3x10, wat is aan te raden qua gewicht opvoeren? Kan je er elke week 5 kg bij hangen of is dat te snel? (bij dit gewicht lukt dat op zich wel prima)
Dat kan je alleen maar zelf aanvoelen. Je kan ook per setje verhogen, tot je aan een gewicht zit die echt moeite kost, maar let er inderdaad wel op dat je het nog wel netjes kan uitvoeren.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:27 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
Thanks, ik doe ze dan naar 3x10, wat is aan te raden qua gewicht opvoeren? Kan je er elke week 5 kg bij hangen of is dat te snel? (bij dit gewicht lukt dat op zich wel prima)
Ja ik snap dat je het zelf moet aanvoelen. Ik bereid me er alleen liever op voor omdat ik soms dus net zo goed heb dat ik het tijdens niet voel maar erna toch behoorlijk schade heb opgelopen.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat kan je alleen maar zelf aanvoelen. Je kan ook per setje verhogen, tot je aan een gewicht zit die echt moeite kost, maar let er inderdaad wel op dat je het nog wel netjes kan uitvoeren.
Dat is niet aan te raden als je net met de oefeningen begint. Door middel van het met een laag gewicht uit te voeren, kan je werken aan de form. Als je al snel aan je plafond gaat zitten, krijg je die kans niet. Beginnen met een (te) laag gewicht is dus helemaal niet erg.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat kan je alleen maar zelf aanvoelen. Je kan ook per setje verhogen, tot je aan een gewicht zit die echt moeite kost, maar let er inderdaad wel op dat je het nog wel netjes kan uitvoeren.
Heb je ook weer gelijk in, wel eerst zeker weten dat je de oefening goed beheerst.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dat is niet aan te raden als je net met de oefeningen begint. Door middel van het met een laag gewicht uit te voeren, kan je werken aan de form. Als je al snel aan je plafond gaat zitten, krijg je die kans niet. Beginnen met een (te) laag gewicht is dus helemaal niet erg.
Met hyperextentions isoleer je meer je onderrug, met deadlifts pak je meer dan alleen je onderrug. Je zou HE kunnen zien als een assisted voor de deadlift. Dus ja, die voegen wat toe.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:22 schreef Ethylaminelle het volgende:
Lijkt me echt wel nice om veel te kunnen deadliften.mensen kijken me wel aan alsof ik van een andere planeet kom trouwens maarja
ik ga niet naar de sportschool om naar andere mensen te kijken maar een hele hoop toch wel.
Wat ik me wel afvraag he, ik doe dus deadlifts en hyperextensions:
[ afbeelding ]
Vind het echt allebei gewoon leuk om te doen en heb het idee dat het ook heel veel doet voor m'n figuur. Maar is het eigenlijk niet een beetje dubbelop? Voegen die hyperextensions nou nog wat toe?
http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.htmlquote:Op maandag 25 maart 2013 19:36 schreef Franknfurter het volgende:
Iemand had hier een tijd geleden een link gepost waar je kon vinden wat mensen van jouw leeftijd en geslacht gemiddeld deden in de sportschool, dus hoeveel kg bij welke oefening enzo, heeft iemand die link misschien nog?
Ik wil graag weten of ik heel erg achterloop met mijn schouders namelijk, ik heb namelijk het gevoel dat die veel te zwak zijn voor wat ik met de rest doe.
Dankje!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html
Ik heb hypermobiliteit waardoor mijn schouders nogal snel alle kanten op vliegenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:40 schreef MarMar het volgende:
Nu willen we natuurlijk weten wat je dan doet met je schouders en met welk gewicht en wat je verder dan nog doet
Ziet het er ook uit alsof het te zwak is?
Oefeningen als zijwaarts heffen zijn relatief veel zwaarder en gaan dan ook in lager gewicht dan bijvoorbeeld bicep curls, dus als je daarbij een groot verschil in gewicht hebt, klopt dat waarschijnlijk wel.
En loopt er geen instructeur rond in je sportschool die je hier antwoord op kan geven?
6 jaar? What did you do?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:56 schreef Franknfurter het volgende:
Nee ik wil bezig blijven op de apparaten als dat genoeg is om mijn gestel netjes op orde te houden. Ik ben ook van plan om over een paar maanden als ik naar Utrecht verhuis nog een andere sport te gaan doen, misschien zwemmen ofzo. Of handbal, ook al is dat de boosdoener geweest waardoor ik 6 jaar niet heb kunnen sporten
voor diegene die al wat langer trainen en wat anders willen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik heb hypermobiliteit waardoor mijn schouders nogal snel alle kanten op vliegenDus ik ben begonnen op 13 kg en zit nu op 20
[ afbeelding ]
Op dit apparaat
en ik ben begonnen op 15 en zit nu op 23 bij deze:
[ afbeelding ]
Nu is die laatste natuurlijk vooral borstspieren maar ik voel die niet omdat mijn schouderspieren dus op een te laag aantal kilo's zit ofzo.
Compartimentssyndroom. Heel simpel gezegd zaten mijn scheenspieren te strak in het velletje waardoor het voelde alsof er iemand met een mes zich naar buiten probeerde te werken. Doordat bijna geen enkele huisarts of fysio hier echt ervaring mee heeft heb ik dus 5 jaar rondgelopen met een verkeerde diagnose (shin-splints) en toen de zoon van een vriend van mn ma dezelfde klachten had werd hij naar het MMC in Eindhoven doorverwezen, waar dus bleek dat hij gewoon een compartimentssyndroom heeft.quote:
Deed dat geen pijn of dacht je gewoon dat je gewoon echt retesterke scheenspieren had?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:19 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Compartimentssyndroom. Heel simpel gezegd zaten mijn scheenspieren te strak in het velletje waardoor het voelde alsof er iemand met een mes zich naar buiten probeerde te werken. Doordat bijna geen enkele huisarts of fysio hier echt ervaring mee heeft heb ik dus 5 jaar rondgelopen met een verkeerde diagnose (shin-splints) en toen de zoon van een vriend van mn ma dezelfde klachten had werd hij naar het MMC in Eindhoven doorverwezen, waar dus bleek dat hij gewoon een compartimentssyndroom heeft.
En toen dacht ik: oh, maar dat zou ik ook heel goed kunnen hebben. En het is heel makkelijk te testen, ze doen gewoon een naaldje in je spier, pompen die op en kijken wat de druk is in de spier. Die was bij mij 45 waar het maximaal 20 mocht zijn dus ik werd eindelijk na 6 jaar (want we waren inmiddels alweer een jaar bezig bij het ziekenhuis) geopereerd.
Oke nu heb ik het toch niet kort verteld maar ik vind wel dat mensen moeten weten dat het bestaat want als je nu iemand kent in je omgeving die zegt shin splints te hebben dan kun je hem misschien heel erg helpen hiermee
Haha ik had dat vandaag ook, helemaal warm aangekleed tegen de wind, was de eerste helft precies windstil, dus ik zweette behoorlijk, maar het tweede stuk met wind tegen dus alles werd helemaal koud brrrquote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef xFriendx het volgende:
Toch nog even gaan hardlopen net, ruime 5 km. Het stukje terug was wel wat fris, dan zweet je ondertussen wat en dan is die wind wat minder fijn. Desondanks ging het wel vrij makkelijk vanavond.
Hoeft dat cardio morgen in de sportschool weer niet.
Dat deed monsterlijk veel pijnquote:Op maandag 25 maart 2013 20:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Deed dat geen pijn of dacht je gewoon dat je gewoon echt retesterke scheenspieren had?
Was wel lekker rustig, hoewel het ook wel weer tof is om andere hardlopers tegen te komen. Geeft toch ook weer een soort motivatie.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:20 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
Haha ik had dat vandaag ook, helemaal warm aangekleed tegen de wind, was de eerste helft precies windstil, dus ik zweette behoorlijk, maar het tweede stuk met wind tegen dus alles werd helemaal koud brrr
Ik ga ook altijd langs de Maas hardlopenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
net een stukje langs de maas gelopen, fokking kou als je de wind van voren hebt. zo even op de treadmill, ondertussen een filmpje kijken
Spierpijn aan mijn borsten vind ik nog erger dan aan mijn benen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:23 schreef Lamabal het volgende:
Heerlijk borst oefeningen gepakt gister.
Maar wat een slap gevoel nu. Ik voel ze nog steeds trillen.
gigidyquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Spierpijn aan mijn borsten vind ik nog erger dan aan mijn benen.
Dan toch maar even een introlesje nemen als je helemaal onbekend bent. FFF heeft niet de meest geweldige begeleiding (kan natuurlijk per vestiging verschillen) maar schroom je niet om hun te vragen, of andere sporters. Dan leer je het allemaal het snelste.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:29 schreef Woods het volgende:
Ik heb me aangemeld bij FFF maar de sportschool is totaal nieuw en onbekend voor me. Het enige wat ik denk te kennen is de loopband maar er lopen toch wel altijd van die instructeurs rond die je het e.e.a. uitleggen omtrent de machines?
Starting Strength van Mark Rippetoe lezen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:29 schreef Woods het volgende:
Ik heb me aangemeld bij FFF maar de sportschool is totaal nieuw en onbekend voor me. Het enige wat ik denk te kennen is de loopband maar er lopen toch wel altijd van die instructeurs rond die je het e.e.a. uitleggen omtrent de machines?
Zal ook wel komen door de gewenning...of in dit geval ontwenningquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:05 schreef 16meter het volgende:
Zelf drink ik zelden. Wanneer het wel voorkomt dan houd ik het bij maximaal een glas of 5/6.
Ik denk niet dat het nodig is om perfect gestroomlijnd te leven als je gewoon gezonder wilt zijn. Zo'n afgemeten levensstijl is nodig als je zo'n bodybuilderslichaam wilt, met 1-2% vet en spieren die alle kanten op steken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:01 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik drink gewoon door, maar ik ben er dan denk ik ook weer niet zo serieus mee bezig dat ik me vol op "gezond leven" gooi. Lekker veel groente, gevarieerd, gezond eten, in combinatie met veel sporten en niet snoepen is voor mij al een omslag die groot genoeg is. Alcohol ga ik er niet voor laten, al blijf het meestal toch wel bij 1 a 2x in de week.
Ja hier ook hoor. Ik zal het nooit helemaal laten. Ik zal niet zover gaan als de personen uit het BB topic. Overigens ook niets mis mee trouwens, ik kan alleen maar bewondering hebben voor hen die hun lichaam zo willen vormen tot het maximale wat mogelijk is voor hen. Dat vergt toch een hoop discipline. Ik lees daar ook altijd graag mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:01 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik drink gewoon door, maar ik ben er dan denk ik ook weer niet zo serieus mee bezig dat ik me vol op "gezond leven" gooi. Lekker veel groente, gevarieerd, gezond eten, in combinatie met veel sporten en niet snoepen is voor mij al een omslag die groot genoeg is. Alcohol ga ik er niet voor laten, al blijf het meestal toch wel bij 1 a 2x in de week.
1-2% vet?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het nodig is om perfect gestroomlijnd te leven als je gewoon gezonder wilt zijn. Zo'n afgemeten levensstijl is nodig als je zo'n bodybuilderslichaam wilt, met 1-2% vet en spieren die alle kanten op steken.
Voor een gezond en mooi lichaam (=niet dik, redelijk fit en gespierd) zal het al voldoende zijn om regelmatig te gaan sporten en in grote lijnen op je voeding te letten. Je druk maken over een avondje stappen of een hamburger met frietjes lijkt me niet nodig, zolang je dat niet stelselmatig doet.
Je zou ook even kunnen vertellen wat precies, in plaats van alleen zo'n laatdunkende post.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
1-2% vet?
Sorry dat ik het zeg, maar je post staat echt vol met (lachwekkende) dooddoeners die rechtstreeks uit de Dieetclub in LIF lijken te komen.
Zo te zien heb je m'n post verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:35 schreef 16meter het volgende:
Ik heb lang geen 'bodybuilderslichaam', maar heb er hard voor moeten werken om dit fysiek te bereiken. Dat betekent goed eten, niet elk weekend zuipen, af en toe een avondje NIET uitgaan om te herstellen, etc..
Zoals jij het brengt wordt iedereen wel ff Mr. Olympia binnen een half jaartje.
En met 2% bf leef je niet meer.
Volgens mij ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zo te zien heb je m'n post verkeerd geïnterpreteerd.
knip
Als je dat blijft doen verander je na je 40ste langzaam in een endo.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:51 schreef RickoKun het volgende:
Ik zuip elk weekend en heb al een goed fysiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |