Was het een lekkere cheeseburger?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb vol vreugd aan de kinderen in afrika gedacht toen ik mijn cheeseburger naar binnen schoof
extra kaasquote:Op maandag 18 maart 2013 18:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was het een lekkere cheeseburger?
En terechtquote:Op maandag 18 maart 2013 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb vol vreugd aan de kinderen in afrika gedacht toen ik mijn cheeseburger naar binnen schoof
Ik vind cheeseburgers van de cafetaria altijd lekkerder dan die van de Mac oid nu heb ik trek in burgersquote:
ik nietquote:Op maandag 18 maart 2013 18:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind cheeseburgers van de cafetaria altijd lekkerder dan die van de Mac oid nu heb ik trek in burgers
Maar van de cafetaria zijn met meer vlees en wat vettiger enquote:Op maandag 18 maart 2013 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik nietomdat die van de mac dun en met cheddar kaas zijn, maar dit was te doen
bah nee, dan heb ik liever de milkshakes van de cafetariaquote:Op maandag 18 maart 2013 18:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar van de cafetaria zijn met meer vlees en wat vettiger enik vind de milshakes bij de mac altijd lekker
Die van de cafetaria hier zijn altijd zo smakeloos. De lekkerste vind ik uiteindelijk trouwens toch wel zelf gemaakte milkshakesquote:Op maandag 18 maart 2013 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bah nee, dan heb ik liever de milkshakes van de cafetaria
t lijkt alsof er in die van de mac enorm veel smaakmakers inzitten
Mac flurry is lekker jaquote:Op maandag 18 maart 2013 18:44 schreef promisionxexposed het volgende:
Chocolademilkshake van de mac
gvd nu krijg ik zin in een flurry
godverdomme ja daar heb ik zin inquote:Op maandag 18 maart 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die van de cafetaria hier zijn altijd zo smakeloos. De lekkerste vind ik uiteindelijk trouwens toch wel zelf gemaakte milkshakes
ja alleen jammer van de stroopwafel, nu ben ik gedwongen om op de kitkat over te gaanquote:
Ik doe er altijd wat yoghurt bij, want dan worden ze ook wat frisserquote:Op maandag 18 maart 2013 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
godverdomme ja daar heb ik zin indan kan je zelf kiezen hoe zoet je ze maakt
Ik vind de kitkat juist lekker eigenlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 18:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja alleen jammer van de stroopwafel, nu ben ik gedwongen om op de kitkat over te gaan
hij is ook lekkahquote:Op maandag 18 maart 2013 18:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind de kitkat juist lekker eigenlijk
maar die M&M's zijn altijd zo hardquote:Op maandag 18 maart 2013 18:49 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is toch echt het lekkerste
omg soulmatesquote:Op maandag 18 maart 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind lions sowieso de lekkerste rependaarna Twix.
Dit is echt precies hetzelfde, alleen dan de Twix en Lion omgedraaidquote:Op maandag 18 maart 2013 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Twix > Lion > Milkyway > Kitkat > Mars > Bounty > Snickers
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Twix > Lion > Snickers > Kitkat > Milkyway > Mars > Bounty
Ik heb toch maar twix om 1 gezet omdat de lion meestal zo hard is in tegen stelling tot twix.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit is echt precies hetzelfde, alleen dan de Twix en Lion omgedraaid
Ja het is wel kut als je pijn hebt aan je tanden, je moet echt scheurenquote:Op maandag 18 maart 2013 18:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb toch maar twix om 1 gezet omdat de lion meestal zo hard is in tegen stelling tot twix.
Kinder surprise, die verkoopt mijn school voor mij ¤0,25quote:Op maandag 18 maart 2013 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
koetjesrepen en kinder chocolalaatst nog 2 zakken van gekocht om uit te delen in de klas
lief ben ik ook
awwquote:Op maandag 18 maart 2013 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
koetjesrepen en kinder chocolalaatst nog 2 zakken van gekocht om uit te delen in de klas
lief ben ik ook
'slayer' jaquote:Op maandag 18 maart 2013 18:58 schreef Trollscience het volgende:
net slayer gespeeld mijn rechterarm gloeit helemaal
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
'slayer' ja
We weten allemaal wat jij hebt gedaan, bah.
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
'slayer' ja
dat zijn polsspieren, geen armspierenquote:Op maandag 18 maart 2013 18:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
'slayer' ja
'Vanuit de losse pols'quote:Op maandag 18 maart 2013 19:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat zijn polsspieren, geen armspieren
Hihi. Polsspierenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat zijn polsspieren, geen armspieren
rook'zequote:Op maandag 18 maart 2013 19:04 schreef Trollscience het volgende:
nu genieten van mijn verse l&m, jumbo huismerk koffie en 8 simple rules gr.
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hihi. Polsspieren
Die bestaan niet.
hahahahaha dit jaquote:Op maandag 18 maart 2013 19:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
Ik moet lachen, maar zo grappig was het niet
Ja iedereen zegt altijd polsspierenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
Ik moet lachen, maar zo grappig was het niet
waar heb je het overquote:Op maandag 18 maart 2013 19:26 schreef ChesterPerry het volgende:
gewoon echt altijd dezelfde hier dat is wel grof
huhquote:Op maandag 18 maart 2013 19:26 schreef ChesterPerry het volgende:
gewoon echt altijd dezelfde hier dat is wel grof
Je gaat hem hosselen?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Fotoboek van Ronzz
wat is dit nu weer dan
nieuwe maikel/partyboy1991
Maar wat is er nou met die jongen?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaman deze kans laat ik niet aan me voorbij gaan
ken je maikel of partyboy? zo nee, dan snap je het niet. zo ja, zie je de gelijkenis niet?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar wat is er nou met die jongen?
Ik ken ze niet, dat zal het zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ken je maikel of partyboy? zo nee, dan snap je het niet. zo ja, zie je de gelijkenis niet?
daarom heb ik ook 47quote:Op maandag 18 maart 2013 19:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, dat zal het zijn.
Hij heeft wel schoenmaat 44 he, en je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten.
die staan stevig in hun schoenen?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, dat zal het zijn.
Hij heeft wel schoenmaat 44 he, en je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten.
Exact.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die staan stevig in hun schoenen?
Heb beiden in huis, toevallig had de vriend van mijn ma al een ps3quote:
Geschoren zeker.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die hebben vieze harige voeten, helemaal glad hiero
Ja en Magnum White.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:49 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is toch echt het lekkerste
komt omdat je geen tieten hebtquote:Op maandag 18 maart 2013 19:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik maak hier sluikreclame voor mijn FoBo, kijken jullie niet eens
Even updaten, zo klaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
komt omdat je geen tieten hebt
M16a3 is veel meer baas!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
M416,, Heavy barrel / Holograph sight / Foregrip
ik zuip niet veel.quote:
FoBo beter zo?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
komt omdat je geen tieten hebt
Noob lvlquote:Op maandag 18 maart 2013 20:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)tats/185789412/xbox/
Oke, boeit me nietquote:
Ik ook een stuk minder als eerstquote:Op maandag 18 maart 2013 20:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke, boeit me nietspeel niet voor lvl of wat dan ook puur voor de lol... tegenwoordig hooguit uurtje of 2 per week
Omdat ik niet met jou aan het praten was daarom dikke puh.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom? Dit is een slowchat hoor, iedereen mag hier praten.
ja dus? Als ik met iemand anders praat in de slowchat zijn anderen ook vrij om te reageren of om in te haken op het onderwerp wat vaak dan ook mogelijk is.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Omdat ik niet met jou aan het praten was daarom dikke puh.
Maar jij weet niet eens waarover ik het hadquote:Op maandag 18 maart 2013 20:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dus? Als ik met iemand anders praat in de slowchat zijn anderen ook vrij om te reageren of om in te haken op het onderwerp wat vaak dan ook mogelijk is.
Ja daarom ok ik je ook maar laat maar ik ben al wegquote:Op maandag 18 maart 2013 20:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar jij weet niet eens waarover ik het had
okquote:Op maandag 18 maart 2013 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja daarom ok ik je ook maar laat maar ik ben al weg
Moet ik nog moeite doen ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
meh, altijd jammer foto's die eruit steken.
tumblr?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik kon niets beters vinden.
altijd voor de vrouwen tochquote:Op maandag 18 maart 2013 20:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Moet ik nog moeite doen ook.
Ik wil mee!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
Ik zei net tegen mn moeder dat het me leuk lijkt om vrijwilligerswerk te doen in Afrika en ze zei dat dat mochthad ik nooit verwacht van haar
lijkt me zo vetquote:
wow vetquote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
Ik zei net tegen mn moeder dat het me leuk lijkt om vrijwilligerswerk te doen in Afrika en ze zei dat dat mochthad ik nooit verwacht van haar
quote:
Ja dus ik ga eens kijkenquote:
En je mag ons niet meeten?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dus ik ga eens kijken
zelfs toen ik vroeg of ze het erg vond als ik dat volgend jar zou gaan doen, dus schooljaar, ze zei dat het oke waswhut
Is natuurlijk wel een hele leuke ervaring lijkt mequote:Op maandag 18 maart 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dus ik ga eens kijken
zelfs toen ik vroeg of ze het erg vond als ik dat volgend jar zou gaan doen, dus schooljaar, ze zei dat het oke waswhut
wat een bazenmoederquote:Op maandag 18 maart 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dus ik ga eens kijken
Uhhm gemiddeldquote:Op maandag 18 maart 2013 20:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dat goed voor jou doen, of niet?
mijne was ook leuk, ben gearresteerd >_< lekker 6 uur vast gezeten hoezeequote:
Waarvoor danquote:Op maandag 18 maart 2013 20:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijne was ook leuk, ben gearresteerd >_< lekker 6 uur vast gezeten hoezee
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
WTF HOEZO?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben vorige week intern geschorst op school wat inhoud dat je de klas niet in mag, vervolgens kreeg ik te horen dat ik niet meer naar school mag op normale tijden en na kwart over 2 pas mag komen. ik word dus boos en wil mijn ouders erover bellen. zeggen ze dat doe je maar buiten de school, dus ik wil mijn spullen pakken uit de klas pakken ze me met 4 mensen vast. vervolgens probeer ik los te komen willen ze me tegen de grond aanwerken, heb toen een van die 4 leerkrachten onderuit getrapt en paar keer tegen hoofd/rug geschopt. ben daarna meegenomen en heb 1 jaar voorwaardelijk gekregen, school krijgt een boete en een berisping omdat ze niet me niet zomaar vast mogen pakken etcquote:
Je had die snicker ook gewoon moeten afrekenen zei ik je tochquote:Op maandag 18 maart 2013 20:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Zucht.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben vorige week intern geschorst op school wat inhoud dat je de klas niet in mag, vervolgens kreeg ik te horen dat ik niet meer naar school mag op normale tijden en na kwart over 2 pas mag komen. ik word dus boos en wil mijn ouders erover bellen. zeggen ze dat doe je maar buiten de school, dus ik wil mijn spullen pakken uit de klas pakken ze me met 4 mensen vast. vervolgens probeer ik los te komen willen ze me tegen de grond aanwerken, heb toen een van die 4 leerkrachten onderuit getrapt en paar keer tegen hoofd/rug geschopt. ben daarna meegenomen en heb 1 jaar voorwaardelijk gekregen, school krijgt een boete en een berisping omdat ze niet me niet zomaar vast mogen pakken etc
Dat is best wel kutquote:Op maandag 18 maart 2013 20:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben vorige week intern geschorst op school wat inhoud dat je de klas niet in mag, vervolgens kreeg ik te horen dat ik niet meer naar school mag op normale tijden en na kwart over 2 pas mag komen. ik word dus boos en wil mijn ouders erover bellen. zeggen ze dat doe je maar buiten de school, dus ik wil mijn spullen pakken uit de klas pakken ze me met 4 mensen vast. vervolgens probeer ik los te komen willen ze me tegen de grond aanwerken, heb toen een van die 4 leerkrachten onderuit getrapt en paar keer tegen hoofd/rug geschopt. ben daarna meegenomen en heb 1 jaar voorwaardelijk gekregen, school krijgt een boete en een berisping omdat ze niet me niet zomaar vast mogen pakken etc
Geen kans.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is best wel kutkan je niet in beroep gaan op grond vaan noodweerexces?
ga morgen aangifte doen tegen de school, in de eerste plaats tegen het fysieke geweld wat ze op mij gebruikten terwijl ik niks deed. vanuit daar zien we verder. de officier van justitie was het met me eens gelukkig dus heb een stok achter de deur.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is best wel kutkan je niet in beroep gaan op grond vaan noodweerexces?
ben je morgen vrij?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen kans.
Weet je wel wat noodweerexces inhoud?
Ik dacht het, maar kennelijk is dat dus niet zoquote:Op maandag 18 maart 2013 20:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen kans.
Weet je wel wat noodweerexces inhoud?
Joey, als jij word vastgepakt vanuit het niets en 4 keer verzoekt of ze van je af willen blijven en dan probeert weg te komen waarop ze je vervolgens vol tegen de grond proberen te werken. wat doe jij dan, blijf je rustig of word je aggresief ?quote:
Ik denk dat Joey het niet zo ver zou laten komen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Joey, als jij word vastgepakt vanuit het niets en 4 keer verzoekt of ze van je af willen blijven en dan probeert weg te komen waarop ze je vervolgens vol tegen de grond proberen te werken. wat doe jij dan, blijf je rustig of word je aggresief ?
ja beetje stom ook dat je dan een leraar onderuit trapt mja.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zo werd het ook gezien, anders had ik nu nog steeds op het bureau gezeten. ben er nog redelijk goed vanaf gekomen met voorwaardelijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik dacht het, maar kennelijk is dat dus niet zo
Ik dacht uit de hand gelopen zelfverdediging, en als zij hem eerst vastpakten, voor hij iets deed lijkt me dat het als zelfverdediging gezien kan worden, en dan een stapje verder
first person shooter shootersquote:
Ken je dat niet, dat is een nieuw speltype waarin je de persoon bestuurt die de FPS speelt, vanuit first person mode.quote:
nee ik ben geen autist ik speel geen spelletjesquote:Op maandag 18 maart 2013 20:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ken je dat niet, dat is een nieuw speltype waarin je de persoon bestuurt die de FPS speelt, vanuit first person mode.
ik ook niet, bah gamesquote:Op maandag 18 maart 2013 20:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nee ik ben geen autist ik speel geen spelletjes
Dat je is moet nadenken of je wel in deze maatschappij thuishoort.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik vroeg om iets nuttigs beste man
maar even serieus, wat is jouw probleem precies?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat je een vieze smerige mongool bent.
ja jij laat je ook tegen de grond aansmijten door 4 mensen zonder iets terug te doen. grapjasquote:Op maandag 18 maart 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat je is moet nadenken of je wel in deze maatschappij thuishoort.
Vieze smerige hufter.
Wat bezielt je in godsnaam om een docent te gaan trappen. Dan ben je dus echt geestelijk gestoord.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
maar even serieus, wat is jouw probleem precies?
Ik denk het eerste. Want met het laatste krijg je alleen maar problemen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Joey, als jij word vastgepakt vanuit het niets en 4 keer verzoekt of ze van je af willen blijven en dan probeert weg te komen waarop ze je vervolgens vol tegen de grond proberen te werken. wat doe jij dan, blijf je rustig of word je aggresief ?
Kan me niet voorstellen dat ze dat zonder reden doen. Geef mij is een linkje naar een nieuwsbericht erover. Bovendien heb jij je ook verzet, ook puur onnodig.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja jij laat je ook tegen de grond aansmijten door 4 mensen zonder iets terug te doen. grapjas
Nopequote:
Tuurlijk ik zou me waarschijnlijk ook wel even proberen los te werken, maar ik zou wel slim genoeg zijn op school en verder hun maar laten gaan omdat je er toch NIKS mee gaat bereiken.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb er echt respect voor als je dat kan, helaas kan ik echt slecht tegen fysiek contactquote:Op maandag 18 maart 2013 20:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik denk het eerste. Want met het laatste krijg je alleen maar problemen.
Wanneer ben je dan vrij schatjequote:Op maandag 18 maart 2013 20:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nope
[..]
Tuurlijk ik zou me waarschijnlijk ook wel even proberen los te werken, maar ik zou wel slim genoeg zijn op school en verder hun maar laten gaan omdat je er toch NIKS mee gaat bereiken.
Tevens is het laatste wat ik zou doen in wat voor situatie dan ook iemand onderuit halen en vervolgens tegen diegene zijn/haar hoofd aan trappen.
Naja, gaat niet zo zeer om kunnen. Gaat meer om vooruit te kunnen denken.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb er echt respect voor als je dat kan, helaas kan ik echt slecht tegen fysiek contact
ik probeerde naar mijn lokaal te komen om mijn spullen te pakken en vervolgens de school te verlaten, blijkbaar aanleiding genoeg voor hun om mij zo aan te pakken. en ja ik keur mijn verzet absoluut niet goed, maar de docenten hebben niet het recht om zoveel fysieke kracht in te zetten in welke situatie dan ook. er is geen nieuwsbericht over, niet in alles zit een sensationeel verhaal wat op het nieuws komtquote:Op maandag 18 maart 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze dat zonder reden doen. Geef mij is een linkje naar een nieuwsbericht erover. Bovendien heb jij je ook verzet, ook puur onnodig.
Kloptquote:Op maandag 18 maart 2013 20:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk dat Joey het niet zo ver zou laten komen.
Je mag de school niet zomaar verlaten omdat school verantoordelijk is.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik probeerde naar mijn lokaal te komen om mijn spullen te pakken en vervolgens de school te verlaten, blijkbaar aanleiding genoeg voor hun om mij zo aan te pakken. en ja ik keur mijn verzet absoluut niet goed, maar de docenten hebben niet het recht om zoveel fysieke kracht in te zetten in welke situatie dan ook. er is geen nieuwsbericht over, niet in alles zit een sensationeel verhaal wat op het nieuws komt
quote:
Danke schon inval motjuhsquote:Op maandag 18 maart 2013 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
En weer open... Lief zijn doen en blijven vanaf nu.....
De hartige Groentjes van uw aller invalmodjes, ome Hork en tante kano.
Maakt niet uit. Als je vragen heb kan je in het FB topic terrecht.quote:
Jongeren hoeven toch geen aangifte te doen?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker. HET IS GVD HELEMAAL NIET MAKKELIJK
Ik ga niet meer betalen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker. HET IS GVD HELEMAAL NIET MAKKELIJK
wel want ik werk gewoonquote:Op maandag 18 maart 2013 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jongeren hoeven toch geen aangifte te doen?
Het zijn nepjongerenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is 12quote:Op maandag 18 maart 2013 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:
1luv trug xxquote:
Wie werkt heir fulltime dan? Ja, ik, maar ik ben geen vaste chatter.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is 12
Er zitten zelfs fulltimers hierJA GELOOF HET OF NIET
[..]Gelukkig maar dat de mensen hier wel een beetje weten hoe ik ben
Je verrast me elke dag weer hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 20:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is 12
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is 12
Ikquote:Op maandag 18 maart 2013 21:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie werkt heir fulltime dan? Ja, ik, maar ik ben geen vaste chatter.
Ikquote:Op maandag 18 maart 2013 21:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie werkt heir fulltime dan? Ja, ik, maar ik ben geen vaste chatter.
Die gaan volgens mij failliet ondertussenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk.
Of Free Record Shop.
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je verrast me elke dag weer hoor
Ohquote:Op maandag 18 maart 2013 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die gaan volgens mij failliet ondertussen
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik
Oke ben denk een uitzondering maar alsnog
Als je dat al werken noemtquote:
brichtje gestuurd grquote:Op maandag 18 maart 2013 21:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb je ander nummer ofzo?
whatsappte je laatst enzo
Hoezo, die in mijn woonplaats doet het erg goedquote:Op maandag 18 maart 2013 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die gaan volgens mij failliet ondertussen
bij gamemania jaquote:Op maandag 18 maart 2013 21:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je ging toch bewaker worden?
19quote:Op maandag 18 maart 2013 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
[..]
Als je dat al werken noemt
Die in andere steden gaan echt slechtquote:Op maandag 18 maart 2013 21:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo, die in mijn woonplaats doet het erg goed
Ja?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beveiligings markt is K-U-T op het moment
Offshore Energy beurs in Amsterdam heb ik nog gestaan of heeft dat er weer niks mee te makenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
Offshore olie en gas is the place to be. Geef gerust extra gas en koop een extra plastic tasje bij de kassa. Bedankt voor jullie geld
Plastic tasjes kopenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
Offshore olie en gas is the place to be. Geef gerust extra gas en koop een extra plastic tasje bij de kassa. Bedankt voor jullie geld
gratis gaymes krijgen, geen loon, livin the lifequote:Op maandag 18 maart 2013 21:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O die hebben ook bewaking nodig ja
Ik had geen idee, jammer, ik vind het altijd leuke winkelsquote:Op maandag 18 maart 2013 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die in andere steden gaan echt slecht
Jawel. Stonden wij ook volgens mij, maar dat weet ik niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Offshore Energy beurs in Amsterdam heb ik nog gestaan of heeft dat er weer niks mee te maken?
Maakt mij het uit, tis van olie gemaakt en daardoor verdien ik geldquote:
serieus?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had geen idee, jammer, ik vind het altijd leuke winkels
Jup ben al sinds Aug/Sept aan het zoeken en ben nog steeds volop bezig..quote:Op maandag 18 maart 2013 21:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja?![]()
Meh misschien nog bij mijn stageplek proberenmaar zit al zo'n 2-3 maanden ziek thuis
Oke, dat is chill!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maakt mij het uit, tis van olie gemaakt en daardoor verdien ik geld
het is uitquote:Op maandag 18 maart 2013 21:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik lachte je uit toen je zei dat je bij gamemania wilde werken
Wel leuk ditdat.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jup ben al sinds Aug/Sept aan het zoeken en ben nog steeds volop bezig..
Vrijdag weer zo een sollicitatie ochtend voor schiphol maarja.. dan zit je met 40 man ditdat dus verwacht van zulke dingen nooit wat
Ow oke hahaquote:Op maandag 18 maart 2013 21:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jawel. Stonden wij ook volgens mij, maar dat weet ik niet.
Vond ik ook, goed assortiment altijd, van alles wat. CD's verkopen alleen wat minderquote:Op maandag 18 maart 2013 21:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had geen idee, jammer, ik vind het altijd leuke winkels
hoezoquote:
Toch schijnt de muziek industrie dit jaar weer enorme winsten te hebben gemaakt.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vond ik ook, goed assortiment altijd, van alles wat. CD's verkopen alleen wat minder
Naja weer 8 vrije uren naar de knoppequote:
Concerten, digitale verkoop en de terugkeer van vinyl. CD's brengen bar weinig meer op tegenwoordigquote:Op maandag 18 maart 2013 21:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Toch schijnt de muziek industrie dit jaar weer enorme winsten te hebben gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |