quote:Op maandag 18 maart 2013 20:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is 12
Er zitten zelfs fulltimers hierJA GELOOF HET OF NIET
[..]Gelukkig maar dat de mensen hier wel een beetje weten hoe ik ben
Ikquote:Op maandag 18 maart 2013 21:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie werkt heir fulltime dan? Ja, ik, maar ik ben geen vaste chatter.
Ikquote:Op maandag 18 maart 2013 21:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie werkt heir fulltime dan? Ja, ik, maar ik ben geen vaste chatter.
Die gaan volgens mij failliet ondertussenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk.
Of Free Record Shop.
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je verrast me elke dag weer hoor
Ohquote:Op maandag 18 maart 2013 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die gaan volgens mij failliet ondertussen
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik
Oke ben denk een uitzondering maar alsnog
Als je dat al werken noemtquote:
brichtje gestuurd grquote:Op maandag 18 maart 2013 21:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb je ander nummer ofzo?
whatsappte je laatst enzo
Hoezo, die in mijn woonplaats doet het erg goedquote:Op maandag 18 maart 2013 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die gaan volgens mij failliet ondertussen
bij gamemania jaquote:Op maandag 18 maart 2013 21:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je ging toch bewaker worden?
19quote:Op maandag 18 maart 2013 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
[..]
Als je dat al werken noemt
Die in andere steden gaan echt slechtquote:Op maandag 18 maart 2013 21:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo, die in mijn woonplaats doet het erg goed
Ja?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beveiligings markt is K-U-T op het moment
Offshore Energy beurs in Amsterdam heb ik nog gestaan of heeft dat er weer niks mee te makenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
Offshore olie en gas is the place to be. Geef gerust extra gas en koop een extra plastic tasje bij de kassa. Bedankt voor jullie geld
Plastic tasjes kopenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
Offshore olie en gas is the place to be. Geef gerust extra gas en koop een extra plastic tasje bij de kassa. Bedankt voor jullie geld
gratis gaymes krijgen, geen loon, livin the lifequote:Op maandag 18 maart 2013 21:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O die hebben ook bewaking nodig ja
Ik had geen idee, jammer, ik vind het altijd leuke winkelsquote:Op maandag 18 maart 2013 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die in andere steden gaan echt slecht
Jawel. Stonden wij ook volgens mij, maar dat weet ik niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Offshore Energy beurs in Amsterdam heb ik nog gestaan of heeft dat er weer niks mee te maken?
Maakt mij het uit, tis van olie gemaakt en daardoor verdien ik geldquote:
serieus?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had geen idee, jammer, ik vind het altijd leuke winkels
Jup ben al sinds Aug/Sept aan het zoeken en ben nog steeds volop bezig..quote:Op maandag 18 maart 2013 21:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja?![]()
Meh misschien nog bij mijn stageplek proberenmaar zit al zo'n 2-3 maanden ziek thuis
Oke, dat is chill!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maakt mij het uit, tis van olie gemaakt en daardoor verdien ik geld
het is uitquote:Op maandag 18 maart 2013 21:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik lachte je uit toen je zei dat je bij gamemania wilde werken
Wel leuk ditdat.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jup ben al sinds Aug/Sept aan het zoeken en ben nog steeds volop bezig..
Vrijdag weer zo een sollicitatie ochtend voor schiphol maarja.. dan zit je met 40 man ditdat dus verwacht van zulke dingen nooit wat
Ow oke hahaquote:Op maandag 18 maart 2013 21:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jawel. Stonden wij ook volgens mij, maar dat weet ik niet.
Vond ik ook, goed assortiment altijd, van alles wat. CD's verkopen alleen wat minderquote:Op maandag 18 maart 2013 21:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had geen idee, jammer, ik vind het altijd leuke winkels
hoezoquote:
Toch schijnt de muziek industrie dit jaar weer enorme winsten te hebben gemaakt.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vond ik ook, goed assortiment altijd, van alles wat. CD's verkopen alleen wat minder
Naja weer 8 vrije uren naar de knoppequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |