ik probeerde naar mijn lokaal te komen om mijn spullen te pakken en vervolgens de school te verlaten, blijkbaar aanleiding genoeg voor hun om mij zo aan te pakken. en ja ik keur mijn verzet absoluut niet goed, maar de docenten hebben niet het recht om zoveel fysieke kracht in te zetten in welke situatie dan ook. er is geen nieuwsbericht over, niet in alles zit een sensationeel verhaal wat op het nieuws komtquote:Op maandag 18 maart 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze dat zonder reden doen. Geef mij is een linkje naar een nieuwsbericht erover. Bovendien heb jij je ook verzet, ook puur onnodig.
Kloptquote:Op maandag 18 maart 2013 20:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk dat Joey het niet zo ver zou laten komen.
Je mag de school niet zomaar verlaten omdat school verantoordelijk is.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik probeerde naar mijn lokaal te komen om mijn spullen te pakken en vervolgens de school te verlaten, blijkbaar aanleiding genoeg voor hun om mij zo aan te pakken. en ja ik keur mijn verzet absoluut niet goed, maar de docenten hebben niet het recht om zoveel fysieke kracht in te zetten in welke situatie dan ook. er is geen nieuwsbericht over, niet in alles zit een sensationeel verhaal wat op het nieuws komt
quote:
Danke schon inval motjuhsquote:Op maandag 18 maart 2013 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
En weer open... Lief zijn doen en blijven vanaf nu.....
De hartige Groentjes van uw aller invalmodjes, ome Hork en tante kano.
Maakt niet uit. Als je vragen heb kan je in het FB topic terrecht.quote:
Jongeren hoeven toch geen aangifte te doen?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker. HET IS GVD HELEMAAL NIET MAKKELIJK
Ik ga niet meer betalen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker. HET IS GVD HELEMAAL NIET MAKKELIJK
wel want ik werk gewoonquote:Op maandag 18 maart 2013 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jongeren hoeven toch geen aangifte te doen?
Het zijn nepjongerenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is 12quote:Op maandag 18 maart 2013 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:
1luv trug xxquote:
Wie werkt heir fulltime dan? Ja, ik, maar ik ben geen vaste chatter.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is 12
Er zitten zelfs fulltimers hierJA GELOOF HET OF NIET
[..]Gelukkig maar dat de mensen hier wel een beetje weten hoe ik ben
Je verrast me elke dag weer hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 20:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is 12
Er zitten zelfs fulltimers hierJA GELOOF HET OF NIET
[..]Gelukkig maar dat de mensen hier wel een beetje weten hoe ik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |