Was het een lekkere cheeseburger?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb vol vreugd aan de kinderen in afrika gedacht toen ik mijn cheeseburger naar binnen schoof
extra kaasquote:Op maandag 18 maart 2013 18:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was het een lekkere cheeseburger?
En terechtquote:Op maandag 18 maart 2013 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb vol vreugd aan de kinderen in afrika gedacht toen ik mijn cheeseburger naar binnen schoof
Ik vind cheeseburgers van de cafetaria altijd lekkerder dan die van de Mac oid nu heb ik trek in burgersquote:
ik nietquote:Op maandag 18 maart 2013 18:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind cheeseburgers van de cafetaria altijd lekkerder dan die van de Mac oid nu heb ik trek in burgers
Maar van de cafetaria zijn met meer vlees en wat vettiger enquote:Op maandag 18 maart 2013 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik nietomdat die van de mac dun en met cheddar kaas zijn, maar dit was te doen
bah nee, dan heb ik liever de milkshakes van de cafetariaquote:Op maandag 18 maart 2013 18:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar van de cafetaria zijn met meer vlees en wat vettiger enik vind de milshakes bij de mac altijd lekker
Die van de cafetaria hier zijn altijd zo smakeloos. De lekkerste vind ik uiteindelijk trouwens toch wel zelf gemaakte milkshakesquote:Op maandag 18 maart 2013 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bah nee, dan heb ik liever de milkshakes van de cafetaria
t lijkt alsof er in die van de mac enorm veel smaakmakers inzitten
Mac flurry is lekker jaquote:Op maandag 18 maart 2013 18:44 schreef promisionxexposed het volgende:
Chocolademilkshake van de mac
gvd nu krijg ik zin in een flurry
godverdomme ja daar heb ik zin inquote:Op maandag 18 maart 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die van de cafetaria hier zijn altijd zo smakeloos. De lekkerste vind ik uiteindelijk trouwens toch wel zelf gemaakte milkshakes
ja alleen jammer van de stroopwafel, nu ben ik gedwongen om op de kitkat over te gaanquote:
Ik doe er altijd wat yoghurt bij, want dan worden ze ook wat frisserquote:Op maandag 18 maart 2013 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
godverdomme ja daar heb ik zin indan kan je zelf kiezen hoe zoet je ze maakt
Ik vind de kitkat juist lekker eigenlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 18:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja alleen jammer van de stroopwafel, nu ben ik gedwongen om op de kitkat over te gaan
hij is ook lekkahquote:Op maandag 18 maart 2013 18:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind de kitkat juist lekker eigenlijk
maar die M&M's zijn altijd zo hardquote:Op maandag 18 maart 2013 18:49 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is toch echt het lekkerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |