Uhhm gemiddeldquote:Op maandag 18 maart 2013 20:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dat goed voor jou doen, of niet?
mijne was ook leuk, ben gearresteerd >_< lekker 6 uur vast gezeten hoezeequote:
Waarvoor danquote:Op maandag 18 maart 2013 20:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijne was ook leuk, ben gearresteerd >_< lekker 6 uur vast gezeten hoezee
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
WTF HOEZO?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben vorige week intern geschorst op school wat inhoud dat je de klas niet in mag, vervolgens kreeg ik te horen dat ik niet meer naar school mag op normale tijden en na kwart over 2 pas mag komen. ik word dus boos en wil mijn ouders erover bellen. zeggen ze dat doe je maar buiten de school, dus ik wil mijn spullen pakken uit de klas pakken ze me met 4 mensen vast. vervolgens probeer ik los te komen willen ze me tegen de grond aanwerken, heb toen een van die 4 leerkrachten onderuit getrapt en paar keer tegen hoofd/rug geschopt. ben daarna meegenomen en heb 1 jaar voorwaardelijk gekregen, school krijgt een boete en een berisping omdat ze niet me niet zomaar vast mogen pakken etcquote:
Je had die snicker ook gewoon moeten afrekenen zei ik je tochquote:Op maandag 18 maart 2013 20:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Zucht.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben vorige week intern geschorst op school wat inhoud dat je de klas niet in mag, vervolgens kreeg ik te horen dat ik niet meer naar school mag op normale tijden en na kwart over 2 pas mag komen. ik word dus boos en wil mijn ouders erover bellen. zeggen ze dat doe je maar buiten de school, dus ik wil mijn spullen pakken uit de klas pakken ze me met 4 mensen vast. vervolgens probeer ik los te komen willen ze me tegen de grond aanwerken, heb toen een van die 4 leerkrachten onderuit getrapt en paar keer tegen hoofd/rug geschopt. ben daarna meegenomen en heb 1 jaar voorwaardelijk gekregen, school krijgt een boete en een berisping omdat ze niet me niet zomaar vast mogen pakken etc
Dat is best wel kutquote:Op maandag 18 maart 2013 20:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben vorige week intern geschorst op school wat inhoud dat je de klas niet in mag, vervolgens kreeg ik te horen dat ik niet meer naar school mag op normale tijden en na kwart over 2 pas mag komen. ik word dus boos en wil mijn ouders erover bellen. zeggen ze dat doe je maar buiten de school, dus ik wil mijn spullen pakken uit de klas pakken ze me met 4 mensen vast. vervolgens probeer ik los te komen willen ze me tegen de grond aanwerken, heb toen een van die 4 leerkrachten onderuit getrapt en paar keer tegen hoofd/rug geschopt. ben daarna meegenomen en heb 1 jaar voorwaardelijk gekregen, school krijgt een boete en een berisping omdat ze niet me niet zomaar vast mogen pakken etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |