omg soulmatesquote:Op maandag 18 maart 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind lions sowieso de lekkerste rependaarna Twix.
Dit is echt precies hetzelfde, alleen dan de Twix en Lion omgedraaidquote:Op maandag 18 maart 2013 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Twix > Lion > Milkyway > Kitkat > Mars > Bounty > Snickers
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Twix > Lion > Snickers > Kitkat > Milkyway > Mars > Bounty
Ik heb toch maar twix om 1 gezet omdat de lion meestal zo hard is in tegen stelling tot twix.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit is echt precies hetzelfde, alleen dan de Twix en Lion omgedraaid
Ja het is wel kut als je pijn hebt aan je tanden, je moet echt scheurenquote:Op maandag 18 maart 2013 18:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb toch maar twix om 1 gezet omdat de lion meestal zo hard is in tegen stelling tot twix.
Kinder surprise, die verkoopt mijn school voor mij ¤0,25quote:Op maandag 18 maart 2013 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
koetjesrepen en kinder chocolalaatst nog 2 zakken van gekocht om uit te delen in de klas
lief ben ik ook
awwquote:Op maandag 18 maart 2013 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
koetjesrepen en kinder chocolalaatst nog 2 zakken van gekocht om uit te delen in de klas
lief ben ik ook
'slayer' jaquote:Op maandag 18 maart 2013 18:58 schreef Trollscience het volgende:
net slayer gespeeld mijn rechterarm gloeit helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |