Het is een momentenvoetballer. Eens met tompsv. Hij kan beslissend zijn tegen ajax. Depay leuke voetballer maar rendement 0,0.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:46 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ach, gelukkig wordt PSV er niet minder van als Mertens niet meedoet tegen Ajax.
Lens kan je missen, Driesje niet iddquote:Op maandag 18 maart 2013 16:51 schreef tompsv18 het volgende:
Ja, dat zegt iedereen hier. Dan zal ik wel de enige zijn die denkt dat we hem wel degelijk gaan missen tegen Ajax.
Onzinquote:Op maandag 18 maart 2013 16:54 schreef RubenSosa het volgende:
Depay leuke voetballer maar rendement 0,0.
Tuurlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 16:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het is een momentenvoetballer. Eens met tompsv. Hij kan beslissend zijn tegen ajax. Depay leuke voetballer maar rendement 0,0.
Hij heeft zijn momenten ja. Tegen RKC, tegen PEC, tegen Roda misschien. Maar niet tegen Ajax. Enige wapenfeit dat PSV in kon brengen in Amsterdam kwam van Lens. Lens is tegen toptegenstanders altijd op zijn best, Mertens op zijn slechtst.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het is een momentenvoetballer. Eens met tompsv. Hij kan beslissend zijn tegen ajax. Depay leuke voetballer maar rendement 0,0.
Ja...quote:
Ben ik nou gek of spreek jij jezelf tegen? Cocufan zegt duidelijk dat er moet worden afgestapt op het achteraf nog nabeoordelen.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja...
[ afbeelding ]
Verder heeft Cocufan gewoon gelijk. Overtreding=overtreding. Gezien of niet gezien. Dan maar verkeerd beoordeeld. Moet gewoon op terug gekomen kunnen worden.
Even wat veranderdquote:Op maandag 18 maart 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of spreek jij jezelf tegen? Cocufan zegt duidelijk dat er moet worden afgestapt op het achteraf nog nabeoordelen.
Nee, dat zegt hij niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of spreek jij jezelf tegen? Cocufan zegt duidelijk dat er moet worden afgestapt op het achteraf nog nabeoordelen.
Ik vind dat het gewoon moet worden gehouden, ook dat ze nog eens naar beoordeelde acties moeten kijken. Sommige acties die absurd zijn worden gewoon met geel afgedaan.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oh nee. Geen typo. We verschillen alleen van conclusie. Maar vind zijn uitkomst beter.
Wie heeft dat geschreven? Stijn?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja...
[ afbeelding ]
Verder heeft Cocufan gewoon gelijk. Overtreding= overtreding. Gezien of niet gezien. Dan maar verkeerd beoordeeld. Moet gewoon op terug gekomen kunnen worden.
Ja, zoals ik bedoel dus. OF er moet helemaal niks meer opnieuw beoordeeld kunnen worden, OF ook beoordeelde acties moeten opnieuw beoordeeld kunnen worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat het gewoon moet worden gehouden, ook dat ze nog eens naar beoordeelde acties moeten kijken. Sommige acties die absurd zijn worden gewoon met geel afgedaan.
Nee, ik heb daar een ban voor eeuwig omdat ik me negatief heb uitgelaten over de selectie, op een nette manier.quote:
Het eerste, vind ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja, zoals ik bedoel dus. OF er moet helemaal niks meer opnieuw beoordeeld kunnen worden, OF ook beoordeelde acties moeten opnieuw beoordeeld kunnen worden.
Nou spreek jij jezelf tegen.quote:
Meh. Een 4-tje voor deze poging. Wegens gebrek aan originaliteit.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:32 schreef Devv het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe lening afgesloten?
Ik stuur hem wel een bloemetje, voor de leuke pogingquote:Op maandag 18 maart 2013 21:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Meh. Een 4-tje voor deze poging. Wegens gebrek aan originaliteit.
Als hij dan voor de lange termijn blijft en goed werk doet, heb ik daar vrede mee. Liever dat dan steeds van die types die binnen een half jaar weer een leukere klus vinden.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:18 schreef rubbereend het volgende:
Als Langeler het wordt zitten we straks dus ook echt bijna een jaar zonder hoofd jeugdopleidingen?
Je bent er wel snel bij.quote:
Zou behoorlijk zonde zijn mocht Hendrix weggaan, hopelijk weet hij ook dat Dick volgend seizoen weg is. Kansen zijn dan vele malen groter dan dit moment.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Even een halfjaarlijkse jeugdupdate van mijn kant. Misschien dat Lansje of die andere (sjefku oid) er ook wat meer van weten?
Hoorde na de wedstrijd tegen VVV, dat PSV bezig was met (top)talenten van Ajax. Aangezien mijn kennis over de jeugd niet heel ver reikt, ben ik me toen verder meer gaan verdiepen in het bier dan in deze info. Voor j0rdiiii kan ik iniedergeval bevestigen dat het oa gaat om Nouri en Dekker. Er waren al gesprekken gevoerd. Zag jou/het toevallig vandaag op AN staan, waardoor ik er weer aan dacht. Ken ze verder niet iniedergeval. Maar schijnen wel aardig te zijn als ik het moet geloven![]()
Ook is Hendrix door Ajax benaderd. Van dezelfde persoon vernomen, die er wat dieper in zit, alleen wat later. Hapt nog niet toe iniedergeval.
De hek is iniedergeval officieel van de dam
Als wij Hendrix krijgen en jullie Nouri en Dekker dan is PSV dik de winnaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou behoorlijk zonde zijn mocht Hendrix weggaan, hopelijk weet hij ook dat Dick volgend seizoen weg is. Kansen zijn dan vele malen groter dan dit moment.
Geen flauw idee wie die 2 zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als wij Hendrix krijgen en jullie Nouri en Dekker dan is PSV dik de winnaar.
2 rasvoetballers. Nouri is een middenvelder, Dekker een vleugelspeler.quote:
Hendrix is een echte PSV'er. Dat is een +je iniedergeval. Verder weer hij ook dat Dickie volgend jaar weg is. Dat werkt iniedergeval eerder positief dan negatiefquote:Op maandag 18 maart 2013 23:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou behoorlijk zonde zijn mocht Hendrix weggaan, hopelijk weet hij ook dat Dick volgend seizoen weg is. Kansen zijn dan vele malen groter dan dit moment.
Als ze zo goed zijn dan blijven ze echt wel bij Ajax hoor, geen reden om naar Eindhoven te gaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 rasvoetballers. Nouri is een middenvelder, Dekker een vleugelspeler.
Zit ook in de groep van Cocu toch? Dat helpt ook al een stuk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hendrix is een echte PSV'er. Dat is een +je iniedergeval. Verder weer hij ook dat Dickie volgend jaar weg is. Dat werkt iniedergeval eerder positief dan negatief
Je weet nooit wat voor verhaal ze iemand voorschotelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ze zo goed zijn dan blijven ze echt wel bij Ajax hoor, geen reden om naar Eindhoven te gaan.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zit ook in de groep van Cocu toch? Dat helpt ook al een stuk.
Moet geld zijn, anders moet je echt creatief zijn met een verhaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je weet nooit wat voor verhaal ze iemand voorschotelen.
Die zaakwaarnemers zijn al louche figuren. Maar de beleidsmakers van de clubs kunnen er iniedergeval ook wat van jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je weet nooit wat voor verhaal ze iemand voorschotelen.
tis gewoon schandalig dat er een jaar over wordt gedaan om iemand daar aan te stellenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:24 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Als hij dan voor de lange termijn blijft en goed werk doet, heb ik daar vrede mee. Liever dat dan steeds van die types die binnen een half jaar weer een leukere klus vinden.
Ik heb er vertrouwen in, al had ik gehoopt op iemand met PSV verleden.
inderdaad, hier wordt niemand beter vanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:06 schreef Chase_Utley het volgende:
Het lijkt dus uit te gaan monden in een prestigestrijd. Slechte ontwikkeling imo.
Ééntje die PSV nooit gaat winnen lijkt me.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:06 schreef Chase_Utley het volgende:
Het lijkt dus uit te gaan monden in een prestigestrijd. Slechte ontwikkeling imo.
Zeg nooit nooit. Ze hebben Ajax met vd Moot toen ook al afgetroefd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ééntje die PSV nooit gaat winnen lijkt me.
Nouri is de beste speler van Ajax man.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 rasvoetballers. Nouri is een middenvelder, Dekker een vleugelspeler.
I know.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nouri is de beste speler van Ajax man.
We zullen zien.quote:Heel AN in paniek. Hij wordt over 2 weken 16, als er werkelijk wat bezig is dan komt dat toch wel in de media, ik wacht het rustig af.
Ik zie niet echt in waarom je als veelbelovende Ajacied de overstap naar de PSV jeugd zou maken, maar goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Ze hebben Ajax met vd Moot toen ook al afgetroefd.
Hendrix ligt vast tot 2014, die jongen kan niks doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als wij Hendrix krijgen en jullie Nouri en Dekker dan is PSV dik de winnaar.
Daarom zijn wij ook geen veelbelovende Ajaciedenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in waarom je als veelbelovende Ajacied de overstap naar de PSV jeugd zou maken, maar goed.
Ik ook niet, maar je weet niet wat voor beloftes ze maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in waarom je als veelbelovende Ajacied de overstap naar de PSV jeugd zou maken, maar goed.
ze zullen toch wel hebben gehoord dat niet alle beloftes aan jeugdspelers nagekomen wordenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je weet niet wat voor beloftes ze maken.
Ik ook niet, dus dat is sowieso een verloren zaak mocht Brands iets willen doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens een hoofd jeugdopleiding.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je weet niet wat voor beloftes ze maken.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:24 schreef tammepiet het volgende:
Leuk Langeler aangesteld als hoofd jeugdopleiding.
De interesse in Bazoer kwam ook pas laat in de media. Netzoals dat Ajax, Hendrix al lange tijd geleden heeft benaderd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nouri is de beste speler van Ajax man.
Heel AN in paniek. Hij wordt over 2 weken 16, als er werkelijk wat bezig is dan komt dat toch wel in de media, ik wacht het rustig af.
Soort Real Madrid constructie ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:24 schreef rubbereend het volgende:
Misschien heeft Brands ze belooft dat als ze nu naar een andere club overstappen dat PSV ze dan over 4 jaar voor de hoofdprijs zal kopen
Spaan zijn prachtige column in het Parool ging er ook al over:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De interesse in Bazoer kwam ook pas laat in de media. Netzoals dat Ajax, Hendrix al lange tijd geleden heeft benaderd.
Ik weet niet of ik zo rustig zou zijn als ik jou was
Ik lees nog nergens echt duidelijk iets waarom ze weg zouden gaan. Er roept alleen iemand dat ze volgens de filosofie pas komende winter in aanmerking voor een contract komen. Dat slaat alleen helemaal nergens op als je vervolgens wel oa Vissers, Bazoer, Cerny en waarschijnlijk Silvestridis op hun 16e naar Ajax laat komen en wel direct een contract laat tekenen.quote:Abdelhak Nouri 9+
Wie je ook sprak bij Ajax, Frank en Ronald de Boer, Trustfull, Kreek, noem maar op, voor 'Appie' Nouri hadden ze maar een woord: buitencategorie. Vanaf de F'jes speelt Appie bij Ajax. Ze kennen hem in heel Europa als 'beste speler' van de talloze toernooien die jeugdelftallen van Ajax in het voorjaar afwerken. De vraag is hoe lang Nouri nog bij Ajax voetbalt. Zijn dreigende vertrek is niet de enige wolk aan de gerenommeerde jeugdopleiding. Een groot communicator is Wim Jonk niet. Toen Michel Kreek werd meegedeeld dat op de Toekomst geen plaats meer voor hem was en dat hij kon vertrekken naar Almere City als hoofd jeugdopleiding, wisten ze bij Almere van niks. Foutje, bedankt. Vergeten een postduif te sturen. Wat had Kreek misdaan? Hij had kritiek geuit. Volgens hem was individuele training geweldig voor de jongste jeugd, maar zou men vanaf de B1 en zeker in de A1 toch aan de spelers moeten bijbrengen hoe ze een wedstrijd konden winnen. Samenwerken, denken aan teambelang, voor elkaar opkomen, waren elementen die volgens Kreek in de opleiding zouden moeten terugkeren. Hij werd hierin overigens gesteund door Ronald de Boer en Trustfull. Er zijn er bij Ajax die geen verband willen leggen tussen het uiten van de kritiek en Kreeks onmiddelijke verbanning naar de buitengewesten. Het zijn er niet veel. Dogmatici beschouwen inhoudelijke kritiek al snel als een persoonlijke aanval. De A1 van Ajax staat na twaalf wedstrijden op de zesde plaats. Niet een speler komt op dit moment in aanmerking voor de A-selectie. De filosofie zal 'een proces zijn en processen kosten tijd', maar voor het vlaggenschip van Ajax 'jeugdopleiding is een zesde plek in de competitie zorgwekkend. En dan voor vijf ton een nog geen 16-jarige jongen uit Tsjechie vastleggen en tegelijkertijd het risico nemen dat een paar talentvolle B-junioren naar elders rennen. De rvc is van mening dat Ajax er veel aan moet doen de beste 16-jarigen uit de eigen opleiding vast te leggen. "En dan zal er altijd wel eens een weglopen. Dat houd je niet tegen," zei Theo van Duivenbode. Dat klopt wel, maar ik hoop niet dat Appie verdwijnt. Om de veertien dagen naar de Herdgang te moeten rijden, zie ik echt niet zitten.
Lens in het AD.quote:Nog even over PSV, Dries Mertens moet een schorsing vrezen omdat hij Rodney Sneijder zaterdagavond heeft geraakt.
'Ze zoeken nu van alles in Eindhoven, maar het is volgens mij niet verstandig als ik daar iets over roep.'
Want?
'Als wij bij PSV nu een scheet op het veld laten, krijgen we al een schikkingsvoorstel. Hoe dat komt? PSV wordt door de media verder onder druk gezet, waarschijnlijk omdat de club al een paar jaar geen kampioen meer is geworden. Het is aan ons om daar goed mee om te gaan.'
quote:Fruttero schreef:
Ik heb het nu een aantal keren teruggezien en ik moet zeggen: ik vind het geen echte elleboog in die zin dat hij met zijn ellebogen een achterwaartse beweging maakt richting de tegenstander. Dit is meer met de ellebogen vooruit tegen iemand aanlopen. Ik vind dit toch een stuk minder gevaarlijk voor de tegenstander en dus ook minder erg.
Twee wedstrijden waarvan een voorwaardelijk lijkt mij wel okay. Al zou hij heel goed door Sneijder gespaard kunnen worden.
Dat komt dan in dit geval prima uit, maar eigenlijk is het raar dat aan spelers wordt gevraagd hun collega erbij te lappen. Spelers als Van den Berg van Heerenveen hebben daar niet zoveel moeite mee, maar veel spelers denken daar toch anders over. Heel begrijpelijk, want het is een kleine wereld en je komt elkaar altijd weer tegen.
Spelers moeten ofwel onderling afspreken om elkaar niet te naaien en niet te sparen maar gewoon te vertellen wat er is gebeurd. Ofwel aan spelers moet helemaal niks meer worden gevraagd. Dan moet het systeem anders worden georganiseerd. Je zou bijvoorbeeld een jurist en een oud-voetballer een oordeel kunnen laten geven over tv-beelden.
Ik vind het overigens wel goed dat PSV de acties van Mertens en van Van Bommel (vorige week) niet veroordeelt. De club is diep door het stof gegaan bij Pieters en ook Lens werd direct met de hoogste geldboete bestraft, maar daar heeft de club zo goed als nul waardering voor gekregen in de pers en bij het publiek. Als het dan toch nooit goed is, dan kun je net zo goed je middelvinger opsteken naar de rest van de wereld en je eigenbelang nastreven.
============
EDIT: In het persbericht van de KNVB staat dat onderzocht wordt of Mertens een 'slaande beweging' maakte. Een slaande beweging is het dus niet.
Ik vond zijn post daarna met een gif en "PSV-Netwerkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:44 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Hij wordt een beetje kinderachtig met zijn plaatjes. Als hij nou ook eens wat toevoegde hier.
ik snap dat het moeilijk is voor je, maar het plaatje heeft betrekking op het nieuwsbericht. Probeer die eens te lezen. Als het niet lukt wil ik je altijd even helpen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:44 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Hij wordt een beetje kinderachtig met zijn plaatjes. Als hij nou ook eens wat toevoegde hier.
Ah, omdat het betrekking heeft tot het bericht kan het niet kinderachtig zijn. Weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik snap dat het moeilijk is voor je, maar het plaatje heeft betrekking op het nieuwsbericht. Probeer die eens te lezen. Als het niet lukt wil ik je altijd even helpen.
Help hem eens. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik snap dat het moeilijk is voor je, maar het plaatje heeft betrekking op het nieuwsbericht. Probeer die eens te lezen. Als het niet lukt wil ik je altijd even helpen.
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 08:51:19#ajax heeft summier (ZONDER officieel voorstel te doen) geïnformeerd naar #psv-talent Jorrit Hendrix. reageer retweet
Jaja, Ajax beste jeugd hé. Daarom overal 16 jarige weg proberen te plukkentwitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 08:52:10#hendrix is met #psv in onderhandeling over verlenging van zijn tot 2014 lopende contract. Hij wil bij #psv blijven reageer retweet
Tsja je kan er weinig tegen doen als crew zelf mee doet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:31 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ik vind het zo jammer dat inhoudelijke volwassen discussies steeds verloren gaan door het kinderachtige clubje pesten van enkele zielige types.
Probeer en bijdrage te leveren of blijf in je eigen hok. Ik zit toch ook niet het Ajaxtopic te bevuilen.
Ik heb het ook gelezen, zal wel met Bazoer gesproken hebben, het is aan PSV om hem te behoudenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 08:51:19#ajax heeft summier (ZONDER officieel voorstel te doen) geïnformeerd naar #psv-talent Jorrit Hendrix. reageer retweet
Jaja, Ajax beste jeugd hé. Daarom overal 16 jarige weg proberen te plukkentwitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 08:52:10#hendrix is met #psv in onderhandeling over verlenging van zijn tot 2014 lopende contract. Hij wil bij #psv blijven reageer retweet
Calimeroquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
En alle neusjes weer de andere richting op... goedzo, ja.. die kant.. toe maar. Hoplakee, en nu in draf over de richel.![]()
Oh boehoe calimero boehoe, man rot toch een pokke eind op met dat gezannik. Mertens beging een overtreding maar zoals gewoonlijk snapt men niet dat het weer word opgeblazen tot gigantische proporties, omdat enkele amsterdamse media hier veel aandacht aan schenken. Gevolg, Mertens word geschorst en mist oa Roda uit (waar ik ze sowieso geen 3 puntjes zie halen), en ajax. Media die objectief blijft? Alleen als het hun uitkomt. Prima wat jullie willen, move along.![]()
Maar buiten dat is het toch niet echt chique wat hij doet. Als je je eierdop afzet kan je ook tot de conclusie komen dat de enige is die er aanleiding toe geeft dat de KNVB een vooronderzoek start Mertens zelf is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
En alle neusjes weer de andere richting op... goedzo, ja.. die kant.. toe maar. Hoplakee, en nu in draf over de richel.![]()
Oh boehoe calimero boehoe, man rot toch een pokke eind op met dat gezannik. Mertens beging een overtreding maar zoals gewoonlijk snapt men niet dat het weer word opgeblazen tot gigantische proporties, omdat enkele amsterdamse media hier veel aandacht aan schenken. Gevolg, Mertens word geschorst en mist oa Roda uit (waar ik ze sowieso geen 3 puntjes zie halen), en ajax. Media die objectief blijft? Alleen als het hun uitkomt. Prima wat jullie willen, move along.![]()
Hij wilde natuurlijk niet achterblijven, maar inderdaad ik snap die ophef ook nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar buiten dat is het toch niet echt chique wat hij doet. Als je je eierdop afzet kan je ook tot de conclusie komen dat de enige is die er aanleiding toe geeft dat de KNVB een vooronderzoek start Mertens zelf is.
Tuurlijk is een onderzoek terecht. Alleen als het bij een club uit het rechter rijtje gebeurd hoor je er iemand meer over.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar buiten dat is het toch niet echt chique wat hij doet. Als je je eierdop afzet kan je ook tot de conclusie komen dat de enige is die er aanleiding toe geeft dat de KNVB een vooronderzoek start Mertens zelf is.
Ik zie dat dergelijke overtredingen elders vaak onbestraft blijven. Puur en alleen omdat de media hier over gaat janken, dan kan de bond niet anders nee.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht dat de media jankt over dit soort overtredingen. Heeft weinig met voetbal te maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik zie dat dergelijke overtredingen elders vaak onbestraft blijven. Puur en alleen omdat de media hier over gaat janken, dan kan de bond niet anders nee.
Het punt is dat je als media objectief moet zijn. Dan moet je net zo goed een overtreding belichten van de wat "mindere" clubs. Dat word hier echter niet of nauwelijks gedaan, en dus maakt de media zich belachelijk door kanten te kiezen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht dat de media jankt over dit soort overtredingen. Heeft weinig met voetbal te maken.
En tuurlijk lig je als club die bovenin meedoet wat meer onder een vergrootglas dan Willem II.Dat moet je dan maar kunnen accepteren imo, als dat niet meer zo is dan moet je je pas zorgen gaan maken
Er wordt niet echt een kant gekozen. Een dergelijke overtreding van Mertens, Immers of De Jong heeft nou eenmaal meer nieuwswaarde dan wanneer Nicky Hofs het doet. Deal with it.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Het punt is dat je als media objectief moet zijn. Dan moet je net zo goed een overtreding belichten van de wat "mindere" clubs. Dat word hier echter niet of nauwelijks gedaan, en dus maakt de media zich belachelijk door kanten te kiezen.
Nou de bond en gelijk trekken past wat mij betreft ook niet samen, maar ah fijn. Deze discussie is in een impasse beland. Dan kan men wel weer slap gaan lullen over calimero dit en dat, maar daar word tegenwoordig allemaal veel te makkelijk over gedaan. De media is objectief, en de bond vertrouw ik helemaal niet meer sinds men Twente toen aan de landstitel hielp (met notabene een twente supporter aan de top van de bond).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt niet echt een kant gekozen. Een dergelijke overtreding van Mertens, Immers of De Jong heeft nou eenmaal meer nieuwswaarde dan wanneer Nicky Hofs het doet. Deal with it.
Het is meer een plicht van de KNVB om dat wat meer gelijk te trekken. Maar nogmaals, Mertens heeft dit toch echt over zichzelf afgeroepen. Bij een 2-0 voorsprong nota bene, hoe achterlijk kan je zijn.
De media is helemaal niet objectief. nooit geweest ook. Ik zie niet echt in waarom je daar nu pas over jankt. Beter zeik je Mertens af die een volslagen onnodige overtreding maakt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nou de bond en gelijk trekken past wat mij betreft ook niet samen, maar ah fijn. Deze discussie is in een impasse beland. Dan kan men wel weer slap gaan lullen over calimero dit en dat, maar daar word tegenwoordig allemaal veel te makkelijk over gedaan. De media is objectief, en de bond vertrouw ik helemaal niet meer sinds men Twente toen aan de landstitel hielp (met notabene een twente supporter aan de top van de bond).
Op dit moment word zoals Mertens het al zei, elke scheet van PSV uitvergroot. En dat kan soms best gaan stinken, bij bepaalde eet patronen.
Ja, dat denken wij zelf ook nog ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh dat gejank over de media heb ik al jaren, niet alleen over dit soort overtredingen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
De media is helemaal niet objectief. nooit geweest ook. Ik zie niet echt in waarom je daar nu pas over jankt. Beter zeik je Mertens af die een volslagen onnodige overtreding maakt.
Kampioensduel 2011: Vermeer, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, De Zeeuw, Eriksen, Anita, Sulejmani, De Jong, Ebicilio.quote:
Aissatiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:28 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Kampioensduel 2011: Vermeer, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, De Zeeuw, Eriksen, Anita, Sulejmani, De Jong, Ebicilio.
Kampioensduel 2012: Vermeer, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Eriksen, Anita, Janssen, Aissati, De Jong, Ebecilio.
Ewa laterz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |