Help hem eens. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik snap dat het moeilijk is voor je, maar het plaatje heeft betrekking op het nieuwsbericht. Probeer die eens te lezen. Als het niet lukt wil ik je altijd even helpen.
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 08:51:19#ajax heeft summier (ZONDER officieel voorstel te doen) geïnformeerd naar #psv-talent Jorrit Hendrix. reageer retweet
Jaja, Ajax beste jeugd hé. Daarom overal 16 jarige weg proberen te plukkentwitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 08:52:10#hendrix is met #psv in onderhandeling over verlenging van zijn tot 2014 lopende contract. Hij wil bij #psv blijven reageer retweet
Tsja je kan er weinig tegen doen als crew zelf mee doet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:31 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ik vind het zo jammer dat inhoudelijke volwassen discussies steeds verloren gaan door het kinderachtige clubje pesten van enkele zielige types.
Probeer en bijdrage te leveren of blijf in je eigen hok. Ik zit toch ook niet het Ajaxtopic te bevuilen.
Ik heb het ook gelezen, zal wel met Bazoer gesproken hebben, het is aan PSV om hem te behoudenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 08:51:19#ajax heeft summier (ZONDER officieel voorstel te doen) geïnformeerd naar #psv-talent Jorrit Hendrix. reageer retweet
Jaja, Ajax beste jeugd hé. Daarom overal 16 jarige weg proberen te plukkentwitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 08:52:10#hendrix is met #psv in onderhandeling over verlenging van zijn tot 2014 lopende contract. Hij wil bij #psv blijven reageer retweet
Calimeroquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
En alle neusjes weer de andere richting op... goedzo, ja.. die kant.. toe maar. Hoplakee, en nu in draf over de richel.![]()
Oh boehoe calimero boehoe, man rot toch een pokke eind op met dat gezannik. Mertens beging een overtreding maar zoals gewoonlijk snapt men niet dat het weer word opgeblazen tot gigantische proporties, omdat enkele amsterdamse media hier veel aandacht aan schenken. Gevolg, Mertens word geschorst en mist oa Roda uit (waar ik ze sowieso geen 3 puntjes zie halen), en ajax. Media die objectief blijft? Alleen als het hun uitkomt. Prima wat jullie willen, move along.![]()
Maar buiten dat is het toch niet echt chique wat hij doet. Als je je eierdop afzet kan je ook tot de conclusie komen dat de enige is die er aanleiding toe geeft dat de KNVB een vooronderzoek start Mertens zelf is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
En alle neusjes weer de andere richting op... goedzo, ja.. die kant.. toe maar. Hoplakee, en nu in draf over de richel.![]()
Oh boehoe calimero boehoe, man rot toch een pokke eind op met dat gezannik. Mertens beging een overtreding maar zoals gewoonlijk snapt men niet dat het weer word opgeblazen tot gigantische proporties, omdat enkele amsterdamse media hier veel aandacht aan schenken. Gevolg, Mertens word geschorst en mist oa Roda uit (waar ik ze sowieso geen 3 puntjes zie halen), en ajax. Media die objectief blijft? Alleen als het hun uitkomt. Prima wat jullie willen, move along.![]()
Hij wilde natuurlijk niet achterblijven, maar inderdaad ik snap die ophef ook nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar buiten dat is het toch niet echt chique wat hij doet. Als je je eierdop afzet kan je ook tot de conclusie komen dat de enige is die er aanleiding toe geeft dat de KNVB een vooronderzoek start Mertens zelf is.
Tuurlijk is een onderzoek terecht. Alleen als het bij een club uit het rechter rijtje gebeurd hoor je er iemand meer over.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar buiten dat is het toch niet echt chique wat hij doet. Als je je eierdop afzet kan je ook tot de conclusie komen dat de enige is die er aanleiding toe geeft dat de KNVB een vooronderzoek start Mertens zelf is.
Ik zie dat dergelijke overtredingen elders vaak onbestraft blijven. Puur en alleen omdat de media hier over gaat janken, dan kan de bond niet anders nee.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht dat de media jankt over dit soort overtredingen. Heeft weinig met voetbal te maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik zie dat dergelijke overtredingen elders vaak onbestraft blijven. Puur en alleen omdat de media hier over gaat janken, dan kan de bond niet anders nee.
Het punt is dat je als media objectief moet zijn. Dan moet je net zo goed een overtreding belichten van de wat "mindere" clubs. Dat word hier echter niet of nauwelijks gedaan, en dus maakt de media zich belachelijk door kanten te kiezen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht dat de media jankt over dit soort overtredingen. Heeft weinig met voetbal te maken.
En tuurlijk lig je als club die bovenin meedoet wat meer onder een vergrootglas dan Willem II.Dat moet je dan maar kunnen accepteren imo, als dat niet meer zo is dan moet je je pas zorgen gaan maken
Er wordt niet echt een kant gekozen. Een dergelijke overtreding van Mertens, Immers of De Jong heeft nou eenmaal meer nieuwswaarde dan wanneer Nicky Hofs het doet. Deal with it.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Het punt is dat je als media objectief moet zijn. Dan moet je net zo goed een overtreding belichten van de wat "mindere" clubs. Dat word hier echter niet of nauwelijks gedaan, en dus maakt de media zich belachelijk door kanten te kiezen.
Nou de bond en gelijk trekken past wat mij betreft ook niet samen, maar ah fijn. Deze discussie is in een impasse beland. Dan kan men wel weer slap gaan lullen over calimero dit en dat, maar daar word tegenwoordig allemaal veel te makkelijk over gedaan. De media is objectief, en de bond vertrouw ik helemaal niet meer sinds men Twente toen aan de landstitel hielp (met notabene een twente supporter aan de top van de bond).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt niet echt een kant gekozen. Een dergelijke overtreding van Mertens, Immers of De Jong heeft nou eenmaal meer nieuwswaarde dan wanneer Nicky Hofs het doet. Deal with it.
Het is meer een plicht van de KNVB om dat wat meer gelijk te trekken. Maar nogmaals, Mertens heeft dit toch echt over zichzelf afgeroepen. Bij een 2-0 voorsprong nota bene, hoe achterlijk kan je zijn.
De media is helemaal niet objectief. nooit geweest ook. Ik zie niet echt in waarom je daar nu pas over jankt. Beter zeik je Mertens af die een volslagen onnodige overtreding maakt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nou de bond en gelijk trekken past wat mij betreft ook niet samen, maar ah fijn. Deze discussie is in een impasse beland. Dan kan men wel weer slap gaan lullen over calimero dit en dat, maar daar word tegenwoordig allemaal veel te makkelijk over gedaan. De media is objectief, en de bond vertrouw ik helemaal niet meer sinds men Twente toen aan de landstitel hielp (met notabene een twente supporter aan de top van de bond).
Op dit moment word zoals Mertens het al zei, elke scheet van PSV uitvergroot. En dat kan soms best gaan stinken, bij bepaalde eet patronen.
Ja, dat denken wij zelf ook nog ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh dat gejank over de media heb ik al jaren, niet alleen over dit soort overtredingen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
De media is helemaal niet objectief. nooit geweest ook. Ik zie niet echt in waarom je daar nu pas over jankt. Beter zeik je Mertens af die een volslagen onnodige overtreding maakt.
Kampioensduel 2011: Vermeer, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, De Zeeuw, Eriksen, Anita, Sulejmani, De Jong, Ebicilio.quote:
Aissatiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:28 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Kampioensduel 2011: Vermeer, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, De Zeeuw, Eriksen, Anita, Sulejmani, De Jong, Ebicilio.
Kampioensduel 2012: Vermeer, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Eriksen, Anita, Janssen, Aissati, De Jong, Ebecilio.
Ewa laterz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |