Nadat Goes wegging. Maar het was toch al heel lang bekend dat hij weg zou gaan? Daar zaten toch ook nog flink wat maanden tussen?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Thijs zei wel dat ze drie interviews gingen houden net nadat Goes weg ging. Dus er was denk ik wel een shortlist, maar blijkbaar alleen van bekende namen. Dus Brands heeft gewoon geen goed netwerk.
Denken dat Brands spelers weet te verkopenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:29 schreef Typisch het volgende:
Kunnen transferopbrengsten geherinvesteerd worden als jullie geen CL halen?
Joh?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus Brands heeft gewoon geen goed netwerk.
Volgens mij was het niet zo zeker.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nadat Goes wegging. Maar het was toch al heel lang bekend dat hij weg zou gaan? Daar zaten toch ook nog flink wat maanden tussen?
Eigenlijk volledig. Maar men wil een spaarpotje aan gaan leggen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Ligt ook aan de opbrengsten.
Dat kan ook zijn dat dat zo naar buiten is gecommuniceerd.quote:
Waarom waren dan precies die miljoenen nodig?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:35 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Eigenlijk volledig. Maar men wil een spaarpotje aan gaan leggen.
Omdat ze geen subtop wilde worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom waren dan precies die miljoenen nodig?
Om te overleven zonder daarvoor sportief in te leveren.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan is er toch ergens geld tekort als je zelf niet het een en ander kan betalen? Of er zit ergens anders wat fout, dat je zo'n giga injectie nodig hebt.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 18-03-2013 om 14:46:02Pieters maakt probleemloos en goed 90 minuten vol bij Jong #PSV. Extra optie erbij voor hart defensie #PSV. reageer retweet
Herfinanciering leningen om maandelijkse lasten te verlagen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gifjes zijn imho niet bepaald geschikt voor het beoordelen van dit soort situaties maar zó ziet het er idd niet best uit. Lomp van Driesje...quote:Op maandag 18 maart 2013 09:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die het beeld niet hebben gezien.
Vraag me af of Advocaat dat ook maar eens gaat proberen, als Bouma al in het centrum wordt gezet. Hoe pakte dat uit en waarom was dat eigenlijk? Kon de wedstrijd niet goed volgen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 18-03-2013 om 14:46:02Pieters maakt probleemloos en goed 90 minuten vol bij Jong #PSV. Extra optie erbij voor hart defensie #PSV. reageer retweet
Nee, anders zou ik het niet vragen.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:22 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Herfinanciering leningen om maandelijkse lasten te verlagen.
Daarnaast zijn er nog meer lastenverlagingen doorgevoerd.
Maar het is een beetje treurig vragen naar de bekende weg wat je doet, vind je ook niet?
Als je het mij vraagt moet je dat als club ook niet uitspreken. Dat is mijns inziens de goden verzoeken. Dat zag je toen Ajax 100 jaar bestond. Dat was een rampjaar voor ze. Als het komt komt het, komt het niet dan komt het niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat ook heel dom is.
Maar blijkbaar is het een traditie dat clubs in hun jubileum jaar nooit iets bereiken. Zie Ajax en Feyenoord.
Gewoon was dat er altijd een club kampioen werd met een straatlengte voorsprong. Dat is dus gelukkig niet meer zo niet meer zo. Als je het mij vraagt zal het tot de laatste speeldag spannend blijven maar in mijn ogen zal geen enkele ploeg uit de huidige top 4 zonder puntverlies die reeks doorkomen.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
Volgende wedstrijd is Roda uit.![]()
![]()
![]()
De rest moet als je gewoon voetbalt geen probleem zijn. Maar ja... Het is al jaren niet meer gewoon.
Dat denk ik ook. Voor de spanning is dit natuurlijk leuker, 4 clubs die tot het einde blijven strijden. Helaas gaat deze ontwikkeling gelijktijdig met een afname van de kwaliteiten van spelers bij de topclubs. Leuk, die jeugdspelers die doorbreken, maar 90% had 10 jaar geleden nog niet eens de bank gehaald.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:18 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Gewoon was dat er altijd een club kampioen werd met een straatlengte voorsprong. Dat is dus gelukkig niet meer zo niet meer zo. Als je het mij vraagt zal het tot de laatste speeldag spannend blijven maar in mijn ogen zal geen enkele ploeg uit de huidige top 4 zonder puntverlies die reeks doorkomen.
Ik denk het ook. Hij heeft ook al enige keren aangegeven dat beleid hem meer trekt dan veldwerk. Zo iemand moet je hebben, beter dan een veldtrainer die je kunt verleiden tot een klusje op kantoor. Die willen uiteindelijk allemaal weer terug het veld op.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Langeler zou een uitstekende keus zijn als hoofd opleidingen. Presteerde bij Zwolle uitstekend in de jeugd als trainer en beleidsmaker. Op basis van zijn prestaties bij de jeugd werd hij zelfs hoofdtrainer.
Jeugdteams van Zwolle zijn onder zijn leiding geprofessionaliseerd en hij heeft een aantal vakmensen op de juiste plek gezet. Die jeugdopleiding van Zwolle was eerst echt 3x niks, maar begint steeds beter te presteren.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:27 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Hij heeft ook al enige keren aangegeven dat beleid hem meer trekt dan veldwerk. Zo iemand moet je hebben, beter dan een veldtrainer die je kunt verleiden tot een klusje op kantoor. Die willen uiteindelijk allemaal weer terug het veld op.
zei het toch...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:49 schreef RubenSosa het volgende:
Volgens NOS was die actie van mertens tegen sneijder een "dreun van mertens"
Zondag zal sjek ook wel weer een schorsing eisen. Maandag aanklager start onderzoek, dinsdag mertens geschorst voor 3 wedsrijden (en mist hij ajax).
Missie volbracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |