Klopt, die was 10 minuten bezig met zijn oorbellen uitdoen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Depay weet ik niet, omdat ik hem nooit heb zien spelen in topwedstrijden.
Dat was een slimmigheidjequote:Op maandag 18 maart 2013 14:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Klopt, die was 10 minuten bezig met zijn oorbellen uitdoen.
Die gedachtes kun je bespreken in het altijd gezellige Feyenoord-topicquote:Op maandag 18 maart 2013 14:06 schreef basvandalen het volgende:
ik verwacht dat psv tog wel van roda gaat winnen, echter om van dit topic af te gaan, heerenveen feyenoord ? wat is ieder gedachte daarover
Ik heb dit liever bij top- en uitwedstrijden:quote:
Ah, ok. Ik niet. Aan Matavz heb je niks tegen Ajax. Veel te statisch en dan winnen Moisander en Alderweireld ieder duel.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb dit liever bij top- en uitwedstrijden:
Lens - Matavz - Wijnaldum
dan dit:
Mertens - Lens - Wijnaldum
(Als ik moest kiezen).
Ik heb ook liever Depay links en Lens als spits, maar dat zie ik Advocaat niet doen. Maar misschien zet hij Locadia erin in plaats van Matavz, maar dat zou helemaal slechte zet zijn. Ik vind Locadia met rug naar het doel heel slecht.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik niet. Aan Matavz heb je niks tegen Ajax. Veel te statisch en dan winnen Moisander en Alderweireld ieder duel.
idioot.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:59 schreef basvandalen het volgende:
7 keer winnen en dan staat ajax nog steeds bovenaan, want 1 punt meer
Wat is dat eigenlijk, kampoeinsstress? Het voetbal is ook niet om aan te zien, niet echt een ploed die kampioen wil worden. Ik hou m'n hart vast voor de komende wedstrijden.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, niets nieuws. Neemt niet weg dat het gewoon weer een rare actie is van een PSVer. De zoveelste in een reeks.
Waarom moet PSV bij top en uitwedstrijden anders gaan spelen? Kunnen ze niet gewoon een normale basis leggen voor aanvallend goed voetbal?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb dit liever bij top- en uitwedstrijden:
Lens - Matavz - Wijnaldum
dan dit:
Mertens - Lens - Wijnaldum
(Als ik moest kiezen).
Na die eerste 2 wedstrijden was het af en toe best aardig. Meeste doelpogingen, meeste doelpunten, meeste balbezit op de helft van de tegenstander en minste doelpogingen tegen. Met die statistieken had je al in januari kampioen moeten zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:12 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk, kampoeinsstress? Het voetbal is ook niet om aan te zien, niet echt een ploed die kampioen wil worden. Ik hou m'n hart vast voor de komende wedstrijden.
Er is geen normale basis.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom moet PSV bij top en uitwedstrijden anders gaan spelen? Kunnen ze niet gewoon een normale basis leggen voor aanvallend goed voetbal?
Heb ik al vaak genoeg gezegd hier.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Advocaat heeft wat dat betreft ook helemaal niks opgebouwd, wordt hij geen kampioen dan heb je weer een hopeloos verprutst jaar gehad wat mij betreft.
Maar goed dat is een herhaalde discussie.
Wat ook heel dom is.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:17 schreef Chase_Utley het volgende:
Advocaat werd ook niet echt aangesteld om op te bouwen, die is er puur gekomen zodat PSV dit jaar in het jubileum jaar kampioen kon worden.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 18-03-2013 om 14:17:15Pieters in 2e helft centrale verdediger bij Jong #PSV. Tegenstander: Jonathan Reis.... #vitpsv reageer retweet
Lange termijn visie lijkt gewoon al een tijdje te ontbreken.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat ook heel dom is.
Maar blijkbaar is het een traditie dat clubs in hun jubileum jaar nooit iets bereiken. Zie Ajax en Feyenoord.
Ik begreep op sommige vlakken Brands nog wel, maar nu echt niet meer. Ik had altijd het idee dat hij geen verdedigers kocht, omdat hij het idee had dat de jeugd aan kwam. Dus waarom verdedigers kopen wanneer Koch, Hendrix etc etc aankomen. Maar ik zag dat ze Moreno wilden of RB van Sporting (was uit eindelijk te duur), dan zet ik toch mijn vraag tekens achter zijn beleid. Hij snapt er dus gewoon niets van. Geen netwerk en gewoon geen visie.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lange termijn visie lijkt gewoon al een tijdje te ontbreken.
Inderdaad. Daarnaast is het voetbal na de winterstop ook niet om aan te zien. Al was het zaterdag nog best aardig.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lange termijn visie lijkt gewoon al een tijdje te ontbreken.
Het is toch al een teken aan de wand dat er nu pas een nieuwe jeugd opleidingen komt. Terwijl je al een tijdje wist dat Goes weg ging.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik begreep op sommige vlakken Brands nog wel, maar nu echt niet meer. Ik had altijd het idee dat hij geen verdedigers kocht, omdat hij het idee had dat de jeugd aan kwam. Dus waarom verdedigers kopen wanneer Koch, Hendrix etc etc aankomen. Maar ik zag dat ze Moreno wilden of RB van Sporting (was uit eindelijk te duur), dan zet ik toch mijn vraag tekens achter zijn beleid. Hij snapt er dus gewoon niets van. Geen netwerk en gewoon geen visie.
Tja, als kandidaat 1 en 2 afhaken..quote:Op maandag 18 maart 2013 14:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is toch al een teken aan de wand dat er nu pas een nieuwe jeugd opleidingen komt. Terwijl je al een tijdje wist dat Goes weg ging.
Daar kan hij ook niet echt wat aan doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is toch al een teken aan de wand dat er nu pas een nieuwe jeugd opleidingen komt. Terwijl je al een tijdje wist dat Goes weg ging.
Als het een van je nieuwe speerpunten is van het nieuwe beleid dan moet je toch sowieso een shortlist hebben van meerdere namen en kan je toch al lang en breed onderzoek doen wie er allemaal interesse hebben. Het lijkt wel of ze steeds maar op 1 paard gokken. Gaat dat niet door, dan gaan ze opnieuw kijken wie er geschikt is. Ik vind dat heel erg laks en geen goed "signaal" afgeven.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar kan hij ook niet echt wat aan doen.
Vloet, Koster en nog iemand hadden allemaal pas na een tijdje de functie afgewezen. Maar hij had steeds geen plan b en dat kan je hem wel afrekenen.
Gedeeltelijk. Ligt ook aan de opbrengsten.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:29 schreef Typisch het volgende:
Kunnen transferopbrengsten geherinvesteerd worden als jullie geen CL halen?
Kan niemand met zekerheid zeggen, maar Sanders zei wel dat we sneller uit de cijfers komen dankzij de Murdoch deal. Dat zou dit jaar betekenen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:29 schreef Typisch het volgende:
Kunnen transferopbrengsten geherinvesteerd worden als jullie geen CL halen?
Thijs zei wel dat ze drie interviews gingen houden net nadat Goes weg ging. Dus er was denk ik wel een shortlist, maar blijkbaar alleen van bekende namen. Dus Brands heeft gewoon geen goed netwerk.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als het een van je nieuwe speerpunten is van het nieuwe beleid dan moet je toch sowieso een shortlist hebben van meerdere namen en kan je toch al lang en breed onderzoek doen wie er allemaal interesse hebben. Het lijkt wel of ze steeds maar op 1 paard gokken. Gaat dat niet door, dan gaan ze opnieuw kijken wie er geschikt is. Ik vind dat heel erg laks en geen goed "signaal" afgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |