Best knap als je terug komt van een schorsing voor je 5de kaart.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Op zich dus wel geluk dat juist Lens nu weer terug is. Al staat hij volgens mij ook op scherp.
Jij mag Chase niet echt volgens mij.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Best knap als je terug komt van een schorsing voor je 5de kaart.
Valentijn Driessen zat dit nieuwsbericht waarschijnlijk met een harde plasser te typen dat het hem weer is gelukt.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:46 schreef Chase_Utley het volgende:
Vooronderzoek naar actie Dries Mertens
De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar de actie van Dries Mertens tijdens de wedstrijd PSV RKC Waalwijk op zaterdag 16 maart jl. De speler van PSV zou een slaande beweging in de richting van Rodney Sneijder (RKC Waalwijk) hebben gemaakt.
De aanklager heeft bij beide clubs verklaringen opgevraagd. Zij hebben tot dinsdag de tijd om te reageren.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_naar_Mertens__.html
Zolang hij dat is maak ik mij niet zo druk. Die jongen kan namelijk niet eens fatsoenlijk discussiėren,quote:Op maandag 18 maart 2013 13:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij mag Chase niet echt volgens mij.
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:59 schreef basvandalen het volgende:
7 keer winnen en dan staat ajax nog steeds bovenaan, want 1 punt meer
Totaal niet, heb liever dat hij meedoet tegen Ajax. Hij is toch altijd onzichbaar in topwedstrijden.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:49 schreef tompsv18 het volgende:
Alle Ajacieden zijn bang voor Mertens. Mooi man.
whutquote:Op maandag 18 maart 2013 13:59 schreef basvandalen het volgende:
7 keer winnen en dan staat ajax nog steeds bovenaan, want 1 punt meer
Toch ga ik niet elk weekend kwijlend naar het ajax/feyenoord topic om te trollen.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zolang hij dat is maak ik mij niet zo druk. Die jongen kan namelijk niet eens fatsoenlijk discussiėren,
Tuurlijk. In thuiswedstrijden is hij meestal wel goed. En volgens mij is dit echt een thuiswedstrijd.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Totaal niet, heb liever dat hij meedoet tegen Ajax. Hij is toch altijd onzichbaar in topwedstrijden.
Nee dat niet, ik vind het alleen leuk om over voetbal te discussiėren. En aangezien het PSV topic wel levendig is kom ik hier graag.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:59 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij is Chase stiekem voor PSV. Durft hij alleen niet toe te geven.
Ik ook niet hier. Maar goed, sommige users denken al gauw dat kritiek en een mening gelijk staat aan trollen. Maar het staat je vrij hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch ga ik niet elk weekend kwijlend naar het ajax/feyenoord topic om te trollen.
Hihahoquote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef basvandalen het volgende:
[..]
correctie was even ontschoten dat ajax tegen psv moest - correctie naar 4 punten meer
2quote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef basvandalen het volgende:
[..]
correctie was even ontschoten dat ajax tegen psv moest - correctie naar 4 punten meer
Ja dit precies. Met hem spelen we met 10 man in topwedstrijden en uit wedstrijden. Heb hem liever er niet bij.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Totaal niet, heb liever dat hij meedoet tegen Ajax. Hij is toch altijd onzichbaar in topwedstrijden.
Ja want Depay of Lens op links zijn echt beter. Niet dus.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dit precies. Met hem spelen we met 10 man in topwedstrijden en uit wedstrijden. Heb hem liever er niet bij.
Tegen VVV en ADO wel ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tuurlijk. In thuiswedstrijden is hij meestal wel goed. En volgens mij is dit echt een thuiswedstrijd.
Depay valt altijd wel goed in. Als hij begint tegen Roda klaag ik niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja want Depay of Lens op links zijn echt beter. Niet dus.
Lens is beter op links op topwedstrijden en uit wedstrijden ja. Hij doet dan tenminste iets. Depay weet ik niet, omdat ik hem nooit heb zien spelen in topwedstrijden.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja want Depay of Lens op links zijn echt beter. Niet dus.
Tegen VVV was hij kut. Zijn invalbeurt tegen RKC was nou ook niet bepaald goed te noemen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay valt altijd wel goed in. Als hij begint tegen Roda klaag ik niet.
Maar Lens moet toch in de spits?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lens is beter op links op topwedstrijden en uit wedstrijden ja. Hij doet dan tenminste iets. Depay weet ik niet, omdat ik hem nooit heb zien spelen in topwedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |